Впечатления от BMW 750i F01
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Впечатления от BMW 750i F01
Здравейте колеги,
Преди 10-на дни се сдобих със 750-ка 2009 година, беше ми мерак от доста време да си я взема, защото ми беше писнало от нафтови печки и исках нещо което да върви прилично, за мое огромно съжаление се спрях на F1-цата, взех си колата от AutoFrey в Австрия, който е официален представител марката, не исках да я взимам от ауто баварията защото исках да знам поне реалните километри на колата, австрийците са печени в това отношение, затова я взех от там.
Харесах няколко в нета, хванах един приятел с мен и хайде за Вилах да гледаме първата, бяха я излъскали, направили, измили, абе всичко супер! Тествах колата около половин час, на първо гледане всичко ОК, цената и и тя прилична, колата беше на 205000 километра и за австрийците много били, но нали от официалния представител я взимаме гарантирали 1 година, че какъвто и проблем с колата да имам, и мога да докажа, че съм я взел с този проблем го били отстранявали, да бе да, аз от София ще дойда до вас да ми пипате по колата, както и да е, втора така и не гледах, взех тази, малко имаше драма с плащането, не можело в брой не знам си какво, в крайна сметка оправихме работата, номера ми бяха взели транзитни и тръгвам аз със колата да се прибирам, имаше около половин резервоар бензин и минах едни 200 километра преди да заредя, спрях на една бензиностанция и представете си колко бе голямо учудването ми, че след като напълних резервоара, едни 3-4 литра бяха на земята, и продължаваше да тече (пуст късмет), не ми е сефте и знам какъв е проблема, уплътнението под задната седалка там където е помпата в резервоара е издало багажа, но защо сега и защо на тази сравнително нова кола?! Много се чудих какво да правя (през това време изтекоха още едни 3-4 литра) и реших да продължавам, не е болка за умиране, няма да го пълня и така.
Стигнах до България като сипвах по 50 евро на всяка бензиностанция щом паднеше до 1/4 резервоара, майстора я разглоби и направи за час, както казах - не е голяма драма, но ме беше яд, че на тия нещастници толкова пари съм им пребройл а те с топла бира ще ме цакат, преглътнах го и реших, че ще ходя с колата на море.
Изрично питах в Австрия дали колата е обслужена и дали това което пише на нея, че сервиз за масло и филтри трябва да се мине чак след 12к километра, клеха се, че е вярно това, тръгвам аз за морето и давам гас като луд, върви тая кола направо пръска! Подигравах се със всичко живо по пътя! Кеф голям, викам си - не е лоша колата, пристигам на нашето черноморие, и на следващия ден решавам, че ще се похваля на един приятел от Бургас с новата придобивка, отивам до Бургас, взимам го и след 2-3 километра малко по сериозно каране се чува някакво страшно пукане и скоростната кутия влиза в авариен режим?! Да бе! Гася, паля, няма проблем няма грешка колата върви, след половин час вече нормално каране (стреснах се) кутията взе да рита, викам си, браво! Тия некадърници от BMW така и не се научиха, че ZF кутий не могат да правят.. Прибирам се със 130 до София (този път с мен се подиграваха) и веднага при майстора, сметна ми, че 1500 лева ми струва ремонта на кутията, оставям я да я прави и звъня във AutoFrey и им обяснявам какъв срив са ми продали, тоя вика - докарай колата ще я погледнем, е как? В България съм вече! Ония вика - сори брат, ако искаш нещо докарай колата. Преглътнах и тая простотия, викам си сега поне отремонтирана кутия ще имам! Колата излиза след 3 дни и кутията вече наред, няма да рита, но пък за сметка на това още същия ден HeadUp дисплея спря да работи, закачихме я, някакво моторче за настрийка на височина или нз си какво там... реших, че повече пари за тоя боклук няма да давам и при следващото пътуване към Австрия, ще закарам колата там, нямаше да ме е толкова яд и нямаше да се регистрирам тук и да ви пиша всичките тея простотий, ако днес не ми се беше прецакало централното! Да бе, днес, след всички тия простотой и централното замина, сега я отключвам с аварийния ключ! Мега яко е! 7-ца 2009-та въртя като все едно карам жигула! Та евала на BMW! И предишната съм имал (Е65), там бяха още по-големи драми, и пак беше купена от официален представител, а не от Дупница, но там поне официалния си пооправи повечето лайна, но не за старата е историята тук, та да си довърша мисълта - Евала на BMW, не знам как, но успешно заблуждават хората вече доста дълго време, че правят сполучливи коли! И мен заблудиха! Балък съм, след Е65-ца (най-големия кенеф който може да е създаван) си взех следващия, още по-голям кенеф! По-голям боклук от тая марка не съм карал, това ми е третото BMW, 100% съм сигурен, че ще ми е последното!
Благодаря за вниманието!
Ааа забравих и USB-то, което трябва да сваля музика на харда не бачка! Евала BMW! Евала!
Преди 10-на дни се сдобих със 750-ка 2009 година, беше ми мерак от доста време да си я взема, защото ми беше писнало от нафтови печки и исках нещо което да върви прилично, за мое огромно съжаление се спрях на F1-цата, взех си колата от AutoFrey в Австрия, който е официален представител марката, не исках да я взимам от ауто баварията защото исках да знам поне реалните километри на колата, австрийците са печени в това отношение, затова я взех от там.
Харесах няколко в нета, хванах един приятел с мен и хайде за Вилах да гледаме първата, бяха я излъскали, направили, измили, абе всичко супер! Тествах колата около половин час, на първо гледане всичко ОК, цената и и тя прилична, колата беше на 205000 километра и за австрийците много били, но нали от официалния представител я взимаме гарантирали 1 година, че какъвто и проблем с колата да имам, и мога да докажа, че съм я взел с този проблем го били отстранявали, да бе да, аз от София ще дойда до вас да ми пипате по колата, както и да е, втора така и не гледах, взех тази, малко имаше драма с плащането, не можело в брой не знам си какво, в крайна сметка оправихме работата, номера ми бяха взели транзитни и тръгвам аз със колата да се прибирам, имаше около половин резервоар бензин и минах едни 200 километра преди да заредя, спрях на една бензиностанция и представете си колко бе голямо учудването ми, че след като напълних резервоара, едни 3-4 литра бяха на земята, и продължаваше да тече (пуст късмет), не ми е сефте и знам какъв е проблема, уплътнението под задната седалка там където е помпата в резервоара е издало багажа, но защо сега и защо на тази сравнително нова кола?! Много се чудих какво да правя (през това време изтекоха още едни 3-4 литра) и реших да продължавам, не е болка за умиране, няма да го пълня и така.
Стигнах до България като сипвах по 50 евро на всяка бензиностанция щом паднеше до 1/4 резервоара, майстора я разглоби и направи за час, както казах - не е голяма драма, но ме беше яд, че на тия нещастници толкова пари съм им пребройл а те с топла бира ще ме цакат, преглътнах го и реших, че ще ходя с колата на море.
Изрично питах в Австрия дали колата е обслужена и дали това което пише на нея, че сервиз за масло и филтри трябва да се мине чак след 12к километра, клеха се, че е вярно това, тръгвам аз за морето и давам гас като луд, върви тая кола направо пръска! Подигравах се със всичко живо по пътя! Кеф голям, викам си - не е лоша колата, пристигам на нашето черноморие, и на следващия ден решавам, че ще се похваля на един приятел от Бургас с новата придобивка, отивам до Бургас, взимам го и след 2-3 километра малко по сериозно каране се чува някакво страшно пукане и скоростната кутия влиза в авариен режим?! Да бе! Гася, паля, няма проблем няма грешка колата върви, след половин час вече нормално каране (стреснах се) кутията взе да рита, викам си, браво! Тия некадърници от BMW така и не се научиха, че ZF кутий не могат да правят.. Прибирам се със 130 до София (този път с мен се подиграваха) и веднага при майстора, сметна ми, че 1500 лева ми струва ремонта на кутията, оставям я да я прави и звъня във AutoFrey и им обяснявам какъв срив са ми продали, тоя вика - докарай колата ще я погледнем, е как? В България съм вече! Ония вика - сори брат, ако искаш нещо докарай колата. Преглътнах и тая простотия, викам си сега поне отремонтирана кутия ще имам! Колата излиза след 3 дни и кутията вече наред, няма да рита, но пък за сметка на това още същия ден HeadUp дисплея спря да работи, закачихме я, някакво моторче за настрийка на височина или нз си какво там... реших, че повече пари за тоя боклук няма да давам и при следващото пътуване към Австрия, ще закарам колата там, нямаше да ме е толкова яд и нямаше да се регистрирам тук и да ви пиша всичките тея простотий, ако днес не ми се беше прецакало централното! Да бе, днес, след всички тия простотой и централното замина, сега я отключвам с аварийния ключ! Мега яко е! 7-ца 2009-та въртя като все едно карам жигула! Та евала на BMW! И предишната съм имал (Е65), там бяха още по-големи драми, и пак беше купена от официален представител, а не от Дупница, но там поне официалния си пооправи повечето лайна, но не за старата е историята тук, та да си довърша мисълта - Евала на BMW, не знам как, но успешно заблуждават хората вече доста дълго време, че правят сполучливи коли! И мен заблудиха! Балък съм, след Е65-ца (най-големия кенеф който може да е създаван) си взех следващия, още по-голям кенеф! По-голям боклук от тая марка не съм карал, това ми е третото BMW, 100% съм сигурен, че ще ми е последното!
Благодаря за вниманието!
Ааа забравих и USB-то, което трябва да сваля музика на харда не бачка! Евала BMW! Евала!
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Впечатления от BMW 750i F01
Ама спокойно,не се ядосвай толкова бързо,той филма ти сега ще започва
viewtopic.php?f=128&t=363287 Поразгледай тази тема
viewtopic.php?f=128&t=363287 Поразгледай тази тема
- vladi_the_boss
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 21.12.2006
Re: Впечатления от BMW 750i F01
Не искам да прозвучи обидно към собственика,но тази кола точно с този двигател на 205 000км,честно казано не знам какви са ти били очакванията...но точно това което за нещастие ти се е случило е реалността
ако изобщо е и на 205 000 де...
ако изобщо е и на 205 000 де...
Re: Впечатления от BMW 750i F01
Кофти късмет, но не разбирам как се купува висок клас кола, без технически преглед в оторизиран сервиз. За ~120 лева всичко каквото трябва да знаеш ще ти се каже. 5 коли да гледаш, пак е 1% от евентуалната цена, а и получваш основание да сваляш като излезе нещо.
Но не, българина търси евтинийката кой е виновен сега, БМВ ли?
Но не, българина търси евтинийката кой е виновен сега, БМВ ли?
Re: Впечатления от BMW 750i F01
Колега аз до колкото разбрах колата си е взета от дилър, който си е и оторизиран сервиз.
- stefan8898
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: samolet
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: Впечатления от BMW 750i F01
Гаранция има само от магазина, ама там цената е друга. Всеки знае, че кола и жена е до късмет, може за една седмица да думнат и скорости и двигател, може 5 - 6 години само да караш и масло и нафта да наливаш, а отделно че по - новите коли ги правят да избутат 200 - 250 000 км и 3- 4 5 години, и после на късмет, понеже Ханс след 3 години и 150 000 изкарва новия модел от магазина и му къса найлоните и старата кола е вече при прекупвачите.
- skoti79
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: Впечатления от BMW 750i F01
Човека я взима от “официален представител на марката " от където винаги се дава някаква гаранция ( в този случай 12 м. ) .
Като цяло е доста разочароващо случилото се с F01.
Много кофти късмет е извадил .
Като цяло е доста разочароващо случилото се с F01.
Много кофти късмет е извадил .
Re: Впечатления от BMW 750i F01
Такава кола се взема максимум на 3г/100000км. от официален представител на БМВ с удължена гаранция от БМВ!!! Не мога да разбера хора които купуват коли по на 200000+ км и очакват да вземат нещо хубаво, евтино и да не се разваля. Не случайно удължената гаранция от БМВ е до 5г или 150000км.
Колега успокояващ е факта, че за BMW има много части в ebay и по-морги в България на 30% от цената..
Колега успокояващ е факта, че за BMW има много части в ebay и по-морги в България на 30% от цената..
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Впечатления от BMW 750i F01
Удължената гаранция на BMW е до 6г/200 000км.
- stefan8898
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: samolet
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: Впечатления от BMW 750i F01
100 % е прегряла кутията си мисля, в тия жеги, който бяха - газ - спирачка в града и вътре маслото кипва за 3 -4 минути, тази тежка кола с толкова коне и нютони, в града - горещия асфалт и без охлаждане и ако маслото в кутията не е сменяно, това е станало. На моята щайга е60 въпреки че вече 2 пъти и смених маслото на кутията, при градско каране с газ - спирачка при температури над 30 - 35 градуса и след 5 минути почва да рита, един път ми влезе в авариен режим, просто няма охлаждане в града, затова вече в жегите - на 1500 оборота и без газ, че се шашка кутията, преди 10 дена - пак така , 2 минути не иска да пада под 2 000 об, държи високи обороти.
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Впечатления от BMW 750i F01
stefan8898 написа:100 % е прегряла кутията си мисля, в тия жеги, който бяха - газ - спирачка в града и вътре маслото кипва за 3 -4 минути, тази тежка кола с толкова коне и нютони, в града - горещия асфалт и без охлаждане и ако маслото в кутията не е сменяно, това е станало. На моята щайга е60 въпреки че вече 2 пъти и смених маслото на кутията, при градско каране с газ - спирачка при температури над 30 - 35 градуса и след 5 минути почва да рита, един път ми влезе в авариен режим, просто няма охлаждане в града, затова вече в жегите - на 1500 оборота и без газ, че се шашка кутията, преди 10 дена - пак така , 2 минути не иска да пада под 2 000 об, държи високи обороти.
Прилича на прегряване на маслото в кутията, може да се погледне на живи данни за сигурност. Но не е нормално при мен на 50 градуса не рита, може би е добре да промиете топлообменника-има тема в Е60 раздела,мисля. Успех!
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Впечатления от BMW 750i F01
hdaskalov написа:Такава кола се взема максимум на 3г/100000км. от официален представител на БМВ с удължена гаранция от БМВ!!! Не мога да разбера хора които купуват коли по на 200000+ км и очакват да вземат нещо хубаво, евтино и да не се разваля. Не случайно удължената гаранция от БМВ е до 5г или 150000км.
Колега успокояващ е факта, че за BMW има много части в ebay и по-морги в България на 30% от цената..
Eб@ тая седмица ако не може да искара 500к . Стига глупости за "нови и стари " коли . Това е кола за 100к евро белким надживее фиат 500 и голф.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
Re: Впечатления от BMW 750i F01
akula написа:hdaskalov написа:Такава кола се взема максимум на 3г/100000км. от официален представител на БМВ с удължена гаранция от БМВ!!! Не мога да разбера хора които купуват коли по на 200000+ км и очакват да вземат нещо хубаво, евтино и да не се разваля. Не случайно удължената гаранция от БМВ е до 5г или 150000км.
Колега успокояващ е факта, че за BMW има много части в ebay и по-морги в България на 30% от цената..
Eб@ тая седмица ако не може да искара 500к . Стига глупости за "нови и стари " коли . Това е кола за 100к евро белким надживее фиат 500 и голф.
точно Н63 е много капризен двигател и е предвиден за дълги магистрални преходи, къси разстояния на градско му разказват играта. няма такъв кеф, но на солена цена понякога.
хора които купуват 7ица не ги карат по 500хкм, там е по-друга категория. мисля че 200 000 е напълно ок преди да почнат сериозните грижи. иначе за Ф01 най здравия двигател до колкото знам е 4.0 дизел (3.0), това е мнение на инженери в аутобавария. до над 300хкм не го мислиш изобщо
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Впечатления от BMW 750i F01
Колегата интересно конкретно страда от скорости не от мотора , за който се знае че е капризен. Съгласен съм че на 200 000 е нормално да се пипне нещо друго да се смени и тн ама да се срине колата изцяло....
Имиджовия момент го има ама пак казвам, не може бмв актуален модел за 100к евро за се срине преди кола клас еднодневка.
Пп орела от профила ми е за 300к. Мотора освен сезонно обслужване не е пипан с пръст. Картерни вентилации егр-и , турбо- даже не знам къде са. Ако тоя "кенеф" може да искара толкова все си мисля че кое да е бмв трябва и то да може. Все пак "премиум" означава и друго освен цената х5 . Или не?
Имиджовия момент го има ама пак казвам, не може бмв актуален модел за 100к евро за се срине преди кола клас еднодневка.
Пп орела от профила ми е за 300к. Мотора освен сезонно обслужване не е пипан с пръст. Картерни вентилации егр-и , турбо- даже не знам къде са. Ако тоя "кенеф" може да искара толкова все си мисля че кое да е бмв трябва и то да може. Все пак "премиум" означава и друго освен цената х5 . Или не?
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Впечатления от BMW 750i F01
Точно на този мотор БМВ яко са се оляли, някой грешки си ги поправят със сервизни акции, някой не и е много важно на този мотор да се гледа историята преди купуване... за да има по малко негативни емоции после ... А иначе... над 400 кс, няма чувство за липсващи екстри в колата, много сигурна ... а и не харчи много та трябва да се преживяват някой "забележки" а, ако е много болно нова или премиум селекшън
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани