Проблем с паленето
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с паленето
Здравейте, току що се регистрирах и не съм сигурен дали тази тема е точно за тук и се извинявам предварително ако не е.
Имам следния казус (колата е BMW 730d, 2012 година, N57 двигател):
Сменихме двигателя, тъй като беше блокирал, обаче сега не пали (не стига ток до клапана на ГНП-то). Възможно ли е да не пали, защото в момента е на неутрална предавка и ако да, то как да я сложа на паркинг, тъй като от копчето на лоста не става. Казаха ми, че когато колата трябва да се мести напред-назад имало някакъв болт на скоростите, който се навива, за да може да се сложи на неутрална, а после се развивал за паркинг. Това вярно ли е и ако да, то къде точно се намира този болт? Ще съм благодарен за всякакви съвети!
Имам следния казус (колата е BMW 730d, 2012 година, N57 двигател):
Сменихме двигателя, тъй като беше блокирал, обаче сега не пали (не стига ток до клапана на ГНП-то). Възможно ли е да не пали, защото в момента е на неутрална предавка и ако да, то как да я сложа на паркинг, тъй като от копчето на лоста не става. Казаха ми, че когато колата трябва да се мести напред-назад имало някакъв болт на скоростите, който се навива, за да може да се сложи на неутрална, а после се развивал за паркинг. Това вярно ли е и ако да, то къде точно се намира този болт? Ще съм благодарен за всякакви съвети!
Re: Проблем с паленето
ank написа:Здравейте, току що се регистрирах и не съм сигурен дали тази тема е точно за тук и се извинявам предварително ако не е.
Имам следния казус (колата е BMW 730d, 2012 година, N57 двигател):
Сменихме двигателя, тъй като беше блокирал, обаче сега не пали (не стига ток до клапана на ГНП-то). Възможно ли е да не пали, защото в момента е на неутрална предавка и ако да, то как да я сложа на паркинг, тъй като от копчето на лоста не става. Казаха ми, че когато колата трябва да се мести напред-назад имало някакъв болт на скоростите, който се навива, за да може да се сложи на неутрална, а после се развивал за паркинг. Това вярно ли е и ако да, то къде точно се намира този болт? Ще съм благодарен за всякакви съвети!
Не знам дали ще помогне за паленето, но на неутрална се включва механично със червения пластмасов ключ(при триъгълника и аптечката в багажника). Пъха се във ключалка намираща се под държачите за чаши в средната конзола. ето видео - https://www.youtube.com/watch?v=RXIH-F-F_fo
- Michaeltrarl
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 5.08.2019
- Пол: Жена
Проблем с паленето
Здравейте, имам следния проблем с моето с2 - сутрин като го запаля веднага гасне. Започват оборотите да глъхнат и край. След повторно палене го форсирам и се оправя. След като поработи и загрее няма проблем с паленето, само като е студено е така. Другото нещо, което ми прави впечатление, е че разхода му е към 8/100л смесен разход/градско-извънградско/. Няма газ, само на бензин е. Има ли някой с подобен проблем, който може да ми даде повече инфо?
Благодаря
Благодаря
- Triforce
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Re: Проблем с паленето
Здравейте, колеги!
Понеже темата е проблем с паленето, та реших да попитам точно тук:
Колата е F01, 730d, модел 2009-2010г. с 245 коня. Има проблем с паленето, когато загрее. Примерно изкачваш някой връх, спреш до тоалетна и колата не иска да пали. Това го прави само лятото, в жегите. Зимата няма проблеми. 30-40 минути след като изстине мотора запалва и отново потегляш. Колата се кара от баща ми, карана е в два сериозни сервиза, но нямам повече информация. Проблемът не е решен. Имам приятел, който напредна с автодиагностика, електрончик е и мога да го ползвам да я закачи и да гледа, но ще се радвам да ми подскажете откъде да започнем? Колата няма допълнителен имобилайзер, защото знам, че това ще е един от първите въпроси. БМВ-то е купувано ново и е карано само от баща ми. Мотора е на около 215 000 км.
Благодаря предварително за коментарите!
Понеже темата е проблем с паленето, та реших да попитам точно тук:
Колата е F01, 730d, модел 2009-2010г. с 245 коня. Има проблем с паленето, когато загрее. Примерно изкачваш някой връх, спреш до тоалетна и колата не иска да пали. Това го прави само лятото, в жегите. Зимата няма проблеми. 30-40 минути след като изстине мотора запалва и отново потегляш. Колата се кара от баща ми, карана е в два сериозни сервиза, но нямам повече информация. Проблемът не е решен. Имам приятел, който напредна с автодиагностика, електрончик е и мога да го ползвам да я закачи и да гледа, но ще се радвам да ми подскажете откъде да започнем? Колата няма допълнителен имобилайзер, защото знам, че това ще е един от първите въпроси. БМВ-то е купувано ново и е карано само от баща ми. Мотора е на около 215 000 км.
Благодаря предварително за коментарите!
Re: Проблем с паленето
Всеки път ли го прави?
Аз имам същата кола, случвало ми се е да гасне в движение и после да не може да запали, обикновено 50-100 метра след като запаля и тръгна. Гасне, минава на неутрална и не може да запали отново в следващите 30-40 секунди, само върти. Всички пъти в които това е ставало колата е била паркирана с носа нагоре
Уви, случвало ми се е точно 4 пъти за последните 50 хил. км, та просто съм го игнорирал като проблем, но ако симптомите са същите - би ми било интересно до какво решение ще стигнете.
Аз имам същата кола, случвало ми се е да гасне в движение и после да не може да запали, обикновено 50-100 метра след като запаля и тръгна. Гасне, минава на неутрална и не може да запали отново в следващите 30-40 секунди, само върти. Всички пъти в които това е ставало колата е била паркирана с носа нагоре
Уви, случвало ми се е точно 4 пъти за последните 50 хил. км, та просто съм го игнорирал като проблем, но ако симптомите са същите - би ми било интересно до какво решение ще стигнете.
- Triforce
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Проблем с паленето
Днес колата излезе от сервиза. Сменени са подгревни свещи и една дюза. Едва ли там е проблема. Но имало някакви разхлабени кабели по стартера, нещо не било както трябва. Зимата няма проблем с паленето и не мога да потвърдя дали след тази дреболия ще е наред автомобила или не. О, и някаква гарнитура на всмукателен колектор забравих, че е сменена.
Извинявам се, че не мога да бъда полезен за колегите!
Извинявам се, че не мога да бъда полезен за колегите!
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: Проблем с паленето
Здравей колега,
Имах същият проблем на джипа (Q7 4.2tdi 2007-ма) - оказа се датчик на колянов вал. Смених няколко сервиза и накрая си го открих проблема сам. По принцип не излиза на диагностика да знаеш.
Поздрави,
Михаил Великов
Имах същият проблем на джипа (Q7 4.2tdi 2007-ма) - оказа се датчик на колянов вал. Смених няколко сервиза и накрая си го открих проблема сам. По принцип не излиза на диагностика да знаеш.
Поздрави,
Михаил Великов
- Triforce
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Re: Проблем с паленето
На Мерцедес излизат тия диагностики, а на БМВ, не. Но ще предам, да се има едно на ум. Не знаех, ме този датчик не го засича диагностиката. Това за оригинална диагностика ли говорим?!
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: Проблем с паленето
Не го засича понеже датчика работи когато колата е студена - когато се нагрее много започва да укъсява и освен ако нямаш диагностика докато го има проблема - нищо няма да видиш.
Поздрави,
Михаил Великов
Поздрави,
Михаил Великов
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани