Закупуване на 7-а серия F01
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Ppetkow написа:искам една идея по-забавна и бърза да е като си я карам сам.
Това можеш да го забравиш, ако ще и 500 коня да е... усещане вътре - нула.
Просто караш кораб, на спорт е друсащ кораб с тежък волан и това е...
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Ще тествам 730 и 750 и ще видя какво е усещането. Не би трябвало да се усеща еднакво... А чиповете колкото и да ги обичам винаги са ми създавали допълнителни разходи после. Така че 730д с чип отпада като вариянт.
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Не е еднакво, просто не е спортно и доставящо удоволствие. Покарай и ако ти харесва - взимай.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Удоволствие доставя,но не от спортно каране. Определено в сравнение с другите от класа С-класа/А8 е много по-директна, усеща се като БМВ, но килограмите и габарита си казва думата. Седмица се купува с една цел-комфорт. Ако това не е приоритет, взимаш 5-ца.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Приоритет номер 1 е комфорта за семейството. Двигателя е за мен . Някакви “обичайни” проблеми иначе в дизеловите вариянти?
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Обичайни проблеми-всички дизели от тези години имат едни и същи проблеми,които за някои колеги са консуматив,за мен не,но....
1. Вериги - "лабави", сменяват се вече на много места за не много пари.
2. Основни лагери-калпав материал в комбинация с натегнат мотор-яде ги стабилно. Ако не се сменят навреме-нов мотор.
3. Дюзи- забравяш рециклажи и ремонти. За мен това са пари на вятъра. Лечението е нови.
4. ГНП- известен модел на Бош(кофти материал)-пропищели са не един и двама и не само с БМВ. Проблема се забелязва при автомобили на повече километри.
Ако питаш мен правилния избор е 730д само на задно, на колкото се може по-малко километри.
1. Вериги - "лабави", сменяват се вече на много места за не много пари.
2. Основни лагери-калпав материал в комбинация с натегнат мотор-яде ги стабилно. Ако не се сменят навреме-нов мотор.
3. Дюзи- забравяш рециклажи и ремонти. За мен това са пари на вятъра. Лечението е нови.
4. ГНП- известен модел на Бош(кофти материал)-пропищели са не един и двама и не само с БМВ. Проблема се забелязва при автомобили на повече километри.
Ако питаш мен правилния избор е 730д само на задно, на колкото се може по-малко километри.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Да не влизаме в спор, ама по тия точки при мен нещата изглеждат така:
1. Вериги сменях като взех колата, всичко ми стъпи под 1500лв със свалянето на мотора, обслужване и на други неща покрай него.
2. Тук въпросът дали са проблем е още въпрос - в ф10 раздела обсъждахме, че са различни материали при различните модификации на н57, та е редно да се чете за конкретния модел. Не е нещо с което да се съобразява човек, шансът е твърде малък да удариш гредата.
3. Аз рециклирах дюзи успешно. При мен бяха свършили, колата гореше по 12/100, тресешесе цялата докато стопли и нещата бяха трагични. В Пазарджик, по 50лв на дюза + 30 стенд ми ги рециклираха, 5 от 6 до заводски стойности, едната леко извън но пак в много добро състояние. Колеги тук спориха, че това не е точно рециклиране, аз не се наемам да кажа, но с едни 500лв по тия дюзи карам вече над 30 хил. км и не виждам дори и първите симптоми на тръгнали дюзи като запаля сутрин, та не знам рециклиране ли е, но не ми пука особено, аз съм доволен от крайния резултат.
4. Тая помпа е проблем на всичко 'що е БМВ/Ауди... на фона на всички, които се движат по пътя като бройка и реално изгорелите с тоя проблем, шансът е сравнително малък. И тук аз не бих го и мислил въобще при покупка. Ако стане - стане.
Готини коли са и са сравнително здрави и безпроблемни.
1. Вериги сменях като взех колата, всичко ми стъпи под 1500лв със свалянето на мотора, обслужване и на други неща покрай него.
2. Тук въпросът дали са проблем е още въпрос - в ф10 раздела обсъждахме, че са различни материали при различните модификации на н57, та е редно да се чете за конкретния модел. Не е нещо с което да се съобразява човек, шансът е твърде малък да удариш гредата.
3. Аз рециклирах дюзи успешно. При мен бяха свършили, колата гореше по 12/100, тресешесе цялата докато стопли и нещата бяха трагични. В Пазарджик, по 50лв на дюза + 30 стенд ми ги рециклираха, 5 от 6 до заводски стойности, едната леко извън но пак в много добро състояние. Колеги тук спориха, че това не е точно рециклиране, аз не се наемам да кажа, но с едни 500лв по тия дюзи карам вече над 30 хил. км и не виждам дори и първите симптоми на тръгнали дюзи като запаля сутрин, та не знам рециклиране ли е, но не ми пука особено, аз съм доволен от крайния резултат.
4. Тая помпа е проблем на всичко 'що е БМВ/Ауди... на фона на всички, които се движат по пътя като бройка и реално изгорелите с тоя проблем, шансът е сравнително малък. И тук аз не бих го и мислил въобще при покупка. Ако стане - стане.
Готини коли са и са сравнително здрави и безпроблемни.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Колега, добре е, че споделяш личен опит. Радвам се, че при теб нещата са се развили така. Познавам обаче и такива изревали от тези неща и за това споделям. Всеки сам си прави сметката.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Добре де като цяло колко отгоре ми трябва, за да съм спокоен при покупката на 7ца? Насочил към 740д хдрайв. И все си мисля, че едни 5хил лв отделно заделени за “неочаквани” ремонти са в рамките на нормалното при покупка или греша? И какво значи “на колкото се може по-малко км”...? Тези коли са вече 6-8 годишни и мисля че около 180-200хил км е напълно нормално да е навъртяла и това при по-запазен екземпляр.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Закупуване на 7-а серия F01
180-200 хиляди е ОК,ако си сигурен,че са толкова. Това със заделените пари за неочаквани ремонти не е решение. По-важно е ,когато я взимаш да се запознаеш максимално добре със текущото състояние на колата и от там да си направиш сметката.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Още нещо много важнонисках да попитам. Dynamic drive при ф01 включва ли адаптивно окачване или само за накланянето е? Защото никъде не видях при толкова проверки на ВИН-ове някъде да има Adaptive drive или adaptive suspension или дори електронни амартисьори... Та какво всъщност е. Dynamic drive при 7ците? Някъде пък четох че адаптивното окачване при 7ма серия било базова екстра и за това не е записано в списъците с допълнителните екстри...
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Не мога да ти отговоря със сигурност, но моята е с:
Хидравлична щанга - динамик драйв
Електронни амортисьори
Завиване на задни гуми
Сега си проверих ВИН-а и като екстри в графа Wheels and drive ми излизат:
S2VH Integral Active Front Steering
S229 Dynamic Drive
Явно не го пише в екстрите, дано ти е ориентир.
Хидравлична щанга - динамик драйв
Електронни амортисьори
Завиване на задни гуми
Сега си проверих ВИН-а и като екстри в графа Wheels and drive ми излизат:
S2VH Integral Active Front Steering
S229 Dynamic Drive
Явно не го пише в екстрите, дано ти е ориентир.
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Ясно ми стана да. Благодаря ти! На всички, които проверих ми излиза само S229 Dynamic drive. А електронните амортисьори явно са базова екстра, защото и на теб явно не ти излиза в списъка. Търсих по чуждестранни форуми и достигнах до следното заключение: Adaptive drive = Dynamic drive + EDC (ел. амортисьори). И щом при 7цата EDC е базово, то екстрата за доплащане е само Dynamic drive. А как е като усещане на комфорт возията и на какъв размер джанти я караш?
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Аз съм с фабричните 19ки, само на задно и е разкрачена. Отзад са 275, отпред 245. Лятото карам на рънфлети, зимата на обикновени гуми.
На Спорт - вози дървено и друсащо, воланът е по-тежък и не съм сигурен дали се усеща като спорт, по-скоро сковано и спънато. На идеална магистрала е хубаво и директно, но при бабунка с магистрална скорост имаш чувството, че амортисьрите ще пробият купето... дори когато давам газ я карам на Нормал.
На Нормал - за мен вози така, както трябва да вози адекватно.
На Комфорт вози люшкащо, по-леко поема неравностите в града, но не много. На легнали полицаи е клатещо нагоре-надолу след легналия полицай като комби с изпуснали амортисьори.
За лека кола с ниски гуми съм доволен от поведение.
На Спорт - вози дървено и друсащо, воланът е по-тежък и не съм сигурен дали се усеща като спорт, по-скоро сковано и спънато. На идеална магистрала е хубаво и директно, но при бабунка с магистрална скорост имаш чувството, че амортисьрите ще пробият купето... дори когато давам газ я карам на Нормал.
На Нормал - за мен вози така, както трябва да вози адекватно.
На Комфорт вози люшкащо, по-леко поема неравностите в града, но не много. На легнали полицаи е клатещо нагоре-надолу след легналия полицай като комби с изпуснали амортисьори.
За лека кола с ниски гуми съм доволен от поведение.
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Още веднъж мерси за откровеното мнение. Зимата не ти ли е трудно само на задно? Имал съм преди е60 535д и като падне снега ставаше доста трудно, но не ми дремеще особено, защото бях сам, а вече семеен човек трудно бих качил бебето и жената на задно в снега. Не че не ми беше кеф, напротив... Е...копал съм и с лопатата, за да я изкарам не малко пъти. Проблема беше докато тръгне. От там нататък се получаваха нещата. Но след няколко коли 4х4 вече не ми се кара задно. Може би с по-тежката задница на 7цата е малко по-различно не знам... 7цата ми е малко като несбъдната мечта и щом се докопам вече до читав екземпляр ще се възползвам. А до тогава натрупвам знания и мнения, за което благодаря още веднъж.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани