Business RDS e39 - въпрос за букса
Модератор: Icco
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Business RDS e39 - въпрос за букса
Ето това са сигналите на всяко краче на буксите, но зависи какъв модел е радио модула, ако е обикновена касетка, тази букса не се ползва.
Re: Business RDS e39 - въпрос за букса
Колеги, а как по точно се връзва мулти волана на обикновенното радио защото аз имам мулти волан, който работи но не е вързан за радиото. И искам да попитам някоя от тези две малки букси случайно да е за тва и ако не как се връзва?
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Business RDS e39 - въпрос за букса
Retrofit написа:Ето това са сигналите на всяко краче на буксите, но зависи какъв модел е радио модула, ако е обикновена касетка, тази букса не се ползва.
Тази конфигурация няма отделен радио модул. Всичко си е това, което вижда.
Понеже не пиша от моя комп, като се прибера ще потърся схемата за тази букса.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Business RDS e39 - въпрос за букса
Ок чакам. Че не знам защо не ми работи мултиволана и единствените места кадето нямам нищо са местата на тези малки букси. А и сноп с кабели не виждам които да се върже за тях
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Business RDS e39 - въпрос за букса
Това, което намерих на компа е описанието на буксата на CD53 за Е39. При Е46 е същата.
На схемата има малко неточности по отношение на описанието на двете 12 пинови букси. Ще ги опиша, като отбележа само пиновете, които се използват.
Бялата букса (лявата):
пин 2 - CDC маса
пин 8 - CDC ляв канал
пин 9 - CDC десен канал
Черната букса (дясната):
пин 3 - AUX ляв канал
пин 4 - AUX десен канал
пин 10 - AUX маса
пин 6 - входящ нискочестотен сигнал, основно от телефона (+)
пин 10 - входящ нискочестотен сигнал, основно от телефона (-)
В някой източници е посочено, че след 2001 г, някой от пиновете на бялата 12 пинова букса се изпозват за входящ сигнал от видео модула. На схемата по-доре са отбелязани на ляват букса като AUX. Не съм тествал CD53 дали има възможности по отношение на този сигнал, но описаните от мен букси съм тествал лично, като AUX кабела има една особенност и системата го разпознава само когато е включен. Някъде във форума има схема за направата на такъв кабел.
На схемата има малко неточности по отношение на описанието на двете 12 пинови букси. Ще ги опиша, като отбележа само пиновете, които се използват.
Бялата букса (лявата):
пин 2 - CDC маса
пин 8 - CDC ляв канал
пин 9 - CDC десен канал
Черната букса (дясната):
пин 3 - AUX ляв канал
пин 4 - AUX десен канал
пин 10 - AUX маса
пин 6 - входящ нискочестотен сигнал, основно от телефона (+)
пин 10 - входящ нискочестотен сигнал, основно от телефона (-)
В някой източници е посочено, че след 2001 г, някой от пиновете на бялата 12 пинова букса се изпозват за входящ сигнал от видео модула. На схемата по-доре са отбелязани на ляват букса като AUX. Не съм тествал CD53 дали има възможности по отношение на този сигнал, но описаните от мен букси съм тествал лично, като AUX кабела има една особенност и системата го разпознава само когато е включен. Някъде във форума има схема за направата на такъв кабел.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- gsi_leo
- младши ентусиаст
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
Re: Business RDS e39 - въпрос за букса
Колеги така представени нещата дали немога да си пусна един AUX кабел,като използвам схемата за L и R и GND.
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...
...готов да помогне всекиму...
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Business RDS e39 - въпрос за букса
gsi_leo написа:Колеги така представени нещата дали немога да си пусна един AUX кабел,като използвам схемата за L и R и GND.
Така с директно свързване няма да стане. Във форума имаше тема със схемата, трябват ти два кондензатора по 0.22 микро фарада и един резистор от 300 ома.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- gsi_leo
- младши ентусиаст
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
Re: Business RDS e39 - въпрос за букса
Благодаря колега,открих темата и там е описано точно кое се замества...
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...
...готов да помогне всекиму...
Re: Business RDS e39 - въпрос за букса
Колеги, а кои кабели са за мултиволана и случайно някой да знае как изглеждат и кои пинове са за тях? Моята букса е с кръглите пинове.( от старите)
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани