Афтърмаркет Head Unit в Е38
Модератор: Icco
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Афтърмаркет Head Unit в Е38
Последно време се опитвам да махна "кастфона" от Е38-цата, че да мога да пусна някаква друга музика, освен радио... мислех да сложа GROM, но се оказа, че тоя кастфон е много стар, не поддържа чейнджър и съответно не мога да сложа GROM-а... опитвам се да намеря читаво CD43, но 300лв+ са направо абсурдни за тоя юнит... та почти се отказах и от него...
Остава да сложа "афтърмаркет" юнит, но тук вече идва голямата чуденка... какви са вариантите за юнит с управление от волана, например... мисля си да зарежа механичните варианти и да търся само модел с USB и мемори карти, та и тук ще е добре да се знае кои стават...
Ако имате някакви директни виждания по въпросите ще се радвам да споделите, че ми писна от това радио и тия ограничения за подобрение на ситуацията...
P.S. Варианта с модването на моя юнит и поставяне на кабел с цел работа с външен MP3 плеър не стои на дневен ред.
Остава да сложа "афтърмаркет" юнит, но тук вече идва голямата чуденка... какви са вариантите за юнит с управление от волана, например... мисля си да зарежа механичните варианти и да търся само модел с USB и мемори карти, та и тук ще е добре да се знае кои стават...
Ако имате някакви директни виждания по въпросите ще се радвам да споделите, че ми писна от това радио и тия ограничения за подобрение на ситуацията...
P.S. Варианта с модването на моя юнит и поставяне на кабел с цел работа с външен MP3 плеър не стои на дневен ред.
- mpp82
- младши ентусиаст
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: Афтърмаркет Head Unit в Е38
Всички големи марки имат такова ”модулче” преди за ”Пайнер” съм купувал струваше 100лв.После мултито си работи,но инвестицията си е сериозна.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Афтърмаркет Head Unit в Е38
То модулче... хубаво... ма освен модулче, самия плеър какъв да бъде...
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Афтърмаркет Head Unit в Е38
Аз нещо не успях да те разбера. В Е38 имаш касетофон, който би трябвало да се управлява от МИД. При това положение ще е по-лесно да си намериш чейнджър, който чете МР3 формат и да си решиш проблема. Твоят касетофон ви трябвало да управлява стария модел чейнджъри, което също е някакво решение.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Афтърмаркет Head Unit в Е38
Дай снимка на буксата на касетофонЯ отзад.
Аз си взех yatour за бекера и свири прекрасно, а yatour-ове има и за оем радиа без чейнджър
И цената също е приемлива.
Аз си взех yatour за бекера и свири прекрасно, а yatour-ове има и за оем радиа без чейнджър
И цената също е приемлива.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Афтърмаркет Head Unit в Е38
stony1 написа:Аз нещо не успях да те разбера. В Е38 имаш касетофон, който би трябвало да се управлява от МИД. При това положение ще е по-лесно да си намериш чейнджър, който чете МР3 формат и да си решиш проблема. Твоят касетофон ви трябвало да управлява стария модел чейнджъри, което също е някакво решение.
Да... имам касетофон, който реално не прави нищо, щото все още цъкам само MID-а (радио)... а чейнджър не ми се слага, щото не ми се прекарват кабели... според "човека" от gromaudio-bg моят касетофон е стар и не може да управлява чейнджър (продуктов код BP3838XXXXXXXXX).
След малко ще ходя да снимам задната част на касетофона... дай повече инфо за тия yatour-и...
Ето и снимка:
Понеже телефона не снима много добре, в кръг съм оградил 10-пинов конектор с метална обвивка...
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Афтърмаркет Head Unit в Е38
Mollov написа:stony1 написа:Аз нещо не успях да те разбера. В Е38 имаш касетофон, който би трябвало да се управлява от МИД. При това положение ще е по-лесно да си намериш чейнджър, който чете МР3 формат и да си решиш проблема. Твоят касетофон ви трябвало да управлява стария модел чейнджъри, което също е някакво решение.
Да... имам касетофон, който реално не прави нищо, щото все още цъкам само MID-а (радио)... а чейнджър не ми се слага, щото не ми се прекарват кабели... според "човека" от gromaudio-bg моят касетофон е стар и не може да управлява чейнджър (продуктов код BP3838XXXXXXXXX).
След малко ще ходя да снимам задната част на касетофона... дай повече инфо за тия yatour-и...
Ето и снимка:
Понеже телефона не снима много добре, в кръг съм оградил 10-пинов конектор с метална обвивка...
На човека от gromaudio-bg му предай много поздрави от мен и му кажи да си скъса дипломата.
Можеш ли да качиш снимка на лицевия панел на касетофона и на етикетите, които са по него. Като ги разгледам, ще ти кажа какво може да се направи.
Сигурен ли си, че нямаш окабеляване за чейнджър?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Афтърмаркет Head Unit в Е38
Виж за окабеляването не мога да коментирам... реално никога не съм проверявал... а за стикерите:
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Афтърмаркет Head Unit в Е38
Yatour-a е като гром-а.
Дигитален чейнджър, дефакто лъже хед юнита че е "eди-колко-си" дисков чейнджър, а всъщност чете флашки.
На флашката трябва да има определен брой папки - колкото е броя на дисковете.
И във всяка папка можеш да имаш 99 песни.
(Например моя бекер работи с чейнджъри с 8 сд-та, съответно на флашката имам 8 папки наименувани CD01, CD02 и т.н)
Дори хедюнита ти да поддържа 6 дисков чейнджър, пак си е оферта, защото 6 папки x 99 песни x средно 3 минути продължителност си е ужасно много време музика.
Eто го твоето - http://bgcaraudio.com/prodykti_usb-inte ... kt-58.html
за различните радиа буксата е различна, така че най-добре си прати снимка на сд-то на сайта им и те вече знаят какво да ти пратят.
Аз бях много ентусиазиран, свързах бекера с ятура, обаче не ме кефеше да стърчи юсб букса от някъде си и за това си намерих бутонче от x1, което заспа в е36цата и стана много културно.
ПП. Музиката си я свалям от ютуб с една програма мп3 рокет, която позволява сваляне в 256kbps.
И качеството на звука в колата е много добро. Няма паразитни звуци, бръждене и каквито и да е било други гадории.
Shuffle опцията работи, ама не по оня гадния начин на евтините автърмаркет радиа, където като цъкнеш шъфъл знаеш че следващото парче е 13-то, по-следващото 28мо и т.н. , а всеки път е различно.
Не на последно място на цената на ятур-а можеш да вземеш някое евтинджос радио с флашка, което нито ще се вписва в екстериора на колата както оригиналното, нито като подсветка.
За мен това е най-добрият вариант, щом става дума за съчетаването на оем радиа и функционалност
Дигитален чейнджър, дефакто лъже хед юнита че е "eди-колко-си" дисков чейнджър, а всъщност чете флашки.
На флашката трябва да има определен брой папки - колкото е броя на дисковете.
И във всяка папка можеш да имаш 99 песни.
(Например моя бекер работи с чейнджъри с 8 сд-та, съответно на флашката имам 8 папки наименувани CD01, CD02 и т.н)
Дори хедюнита ти да поддържа 6 дисков чейнджър, пак си е оферта, защото 6 папки x 99 песни x средно 3 минути продължителност си е ужасно много време музика.
Eто го твоето - http://bgcaraudio.com/prodykti_usb-inte ... kt-58.html
за различните радиа буксата е различна, така че най-добре си прати снимка на сд-то на сайта им и те вече знаят какво да ти пратят.
Аз бях много ентусиазиран, свързах бекера с ятура, обаче не ме кефеше да стърчи юсб букса от някъде си и за това си намерих бутонче от x1, което заспа в е36цата и стана много културно.
ПП. Музиката си я свалям от ютуб с една програма мп3 рокет, която позволява сваляне в 256kbps.
И качеството на звука в колата е много добро. Няма паразитни звуци, бръждене и каквито и да е било други гадории.
Shuffle опцията работи, ама не по оня гадния начин на евтините автърмаркет радиа, където като цъкнеш шъфъл знаеш че следващото парче е 13-то, по-следващото 28мо и т.н. , а всеки път е различно.
Не на последно място на цената на ятур-а можеш да вземеш някое евтинджос радио с флашка, което нито ще се вписва в екстериора на колата както оригиналното, нито като подсветка.
За мен това е най-добрият вариант, щом става дума за съчетаването на оем радиа и функционалност
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Афтърмаркет Head Unit в Е38
То в Е36-цата има място за подобни "конектори", ама при мен няма къде да го изкарам ... Освен при копчетата за ASC и PDC-то.... Иначе ако тоя допълнителен конектор под основния е именно за CD чейнджър, тогава може да му набия един GROM или този ятор и да си свърша работа...
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Афтърмаркет Head Unit в Е38
Абе дори и в жабката да го мушнеш, едно е да ти стърчи някъв кабел, друго е малко да си поиграеш с дремелчето иху-аху
За громовете не съм чувал добри отзиви. Още в началото като излизаха имах един приятел, който си взе и каза че като посвирили малко, прегрявали, спирали. Бъгава работа общо взето. Сега по-новите може и да стават, но гледам са по-скъпи.
Най-добре да сподели опит и някой с гром. Ама някой доволен, а не дето го е срам да каже, че е дал xxx лева за некъв боклук
За громовете не съм чувал добри отзиви. Още в началото като излизаха имах един приятел, който си взе и каза че като посвирили малко, прегрявали, спирали. Бъгава работа общо взето. Сега по-новите може и да стават, но гледам са по-скъпи.
Най-добре да сподели опит и някой с гром. Ама някой доволен, а не дето го е срам да каже, че е дал xxx лева за некъв боклук
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Афтърмаркет Head Unit в Е38
Ога, от кога започна да ги разбираш нещата с аудиото в БМВ? Направо качи колегата на черешата. Това дето го обясняваш при теб работи, защото Yatour-a, които си купил е специално за Бекер и използва стандартния интерфейс на Бекер за чейнджъри, който е различен от този при БМВ.
При ОЕМ плеарите нещата стоят доста по-различно. При по-старите модели чейнджърите са управляват по P-bus, при по-новите по I-bus, а при най-новите ... не ми се влиза в подробности. При Е38 се срещат и двата варианта като при първият с управление по P-bus, този интерфейс се използва само за връзка между касетофона и чейнджера. Самото управление на касетофона е по отделен I-bus и е от MIDa. Има вариант и за изцяло управление по I-bus, но то се появява в по-късните години на Е38 и в моделите с навигации.
Това което предлагаш като решение как се управлява и сигнала от устройството къде и на кой вход се подава?
При ОЕМ плеарите нещата стоят доста по-различно. При по-старите модели чейнджърите са управляват по P-bus, при по-новите по I-bus, а при най-новите ... не ми се влиза в подробности. При Е38 се срещат и двата варианта като при първият с управление по P-bus, този интерфейс се използва само за връзка между касетофона и чейнджера. Самото управление на касетофона е по отделен I-bus и е от MIDa. Има вариант и за изцяло управление по I-bus, но то се появява в по-късните години на Е38 и в моделите с навигации.
Това което предлагаш като решение как се управлява и сигнала от устройството къде и на кой вход се подава?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Афтърмаркет Head Unit в Е38
Не ги разбирам, ама с тия bus-ове и мидове, все едно да тръгнеш да обясняваш на някоя 12 годишна как и работи смартфона.Какви процеси протичат по електронен път за да се случи еди кво си.
На нея и трябва да си говори, да си чатка там във фейса и да си играе кендито и другото е без значение
Факта, че хората са го направили за хора като мен, които просто искат да слушат флашки без да ги интересува как става магията е достатъчно.
За мен като един средностатистически аудио юзър е важно да ръгна кабелите в буксите дето не мога да сбъркам една с друга и да си слушкам
Щом пише в сайта, че става явно става.
Ако на автора не му хареса ефекта го връща и готово.
Пичовете от сайта са готини - дават гаранция, обясняват по телефона, отговарят на всеки въпрос, дават тестови период и т.н
На нея и трябва да си говори, да си чатка там във фейса и да си играе кендито и другото е без значение
Факта, че хората са го направили за хора като мен, които просто искат да слушат флашки без да ги интересува как става магията е достатъчно.
За мен като един средностатистически аудио юзър е важно да ръгна кабелите в буксите дето не мога да сбъркам една с друга и да си слушкам
Щом пише в сайта, че става явно става.
Ако на автора не му хареса ефекта го връща и готово.
Пичовете от сайта са готини - дават гаранция, обясняват по телефона, отговарят на всеки въпрос, дават тестови период и т.н
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Афтърмаркет Head Unit в Е38
stony1 написа:При ОЕМ плеарите нещата стоят доста по-различно. При по-старите модели чейнджърите са управляват по P-bus, при по-новите по I-bus, а при най-новите ... не ми се влиза в подробности. При Е38 се срещат и двата варианта като при първият с управление по P-bus, този интерфейс се използва само за връзка между касетофона и чейнджера. Самото управление на касетофона е по отделен I-bus и е от MIDa.
ОК... тогава с моя кастофон какви са ми опциите?
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Афтърмаркет Head Unit в Е38
ogata написа:Не ги разбирам, ама с тия bus-ове и мидове, все едно да тръгнеш да обясняваш на някоя 12 годишна как и работи смартфона.Какви процеси протичат по електронен път за да се случи еди кво си.
На нея и трябва да си говори, да си чатка там във фейса и да си играе кендито и другото е без значение
Факта, че хората са го направили за хора като мен, които просто искат да слушат флашки без да ги интересува как става магията е достатъчно.
За мен като един средностатистически аудио юзър е важно да ръгна кабелите в буксите дето не мога да сбъркам една с друга и да си слушкам
Щом пише в сайта, че става явно става.
Ако на автора не му хареса ефекта го връща и готово.
Пичовете от сайта са готини - дават гаранция, обясняват по телефона, отговарят на всеки въпрос, дават тестови период и т.н
Аз те "захапах", защото при теб нещата са абсолютно различни и както казваш "какво му пука на един тинейджър какви процеси протичат в смартфона му". Той няма понятие как работят нещата, но всеки път дава мнение, а ние сме форум където нещата трябва да се изясняват, за да се получават работещи комбинации от компоненти. Също не вярвам, на 70%от търговците на електроника в БГ, защото те си вадят хляба с препродаване на електроника, произведена в Китай и не се интересуват от детайли. Може да питаш Митака от Сливен какъв модул му пратиха за дигитален чейнджър и как никой не му обяани, че задължително трябва да има инсталиран оригинален чейнджър в колата с поне един диск в магазина. Замислял ли си се каква е причината да кажат на колегата Mollov, че Громът при него няма да работи? Просто е
- нямат си никаква идея кое с какво и как се управлява в аудио системите на БМВ. Та Ога не се сърди, но случаят на колегата не е толкова елементарен и решението му не се намира на разстояние - едно кликане на мишката.
Към колегата Mollov - искам да помисля върху оптималния работещ за теб вариант и ще ти пратя ЛС. Мисля, че ще останеш доволен.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани