Нов колега и F32 - 420i Coupe

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: Нов колега и F32 - 420i Coupe

Мнение от TurboDieselComby » 05 Юни 2014, 22:13

Въпрос на приоритети. За тези пари можех да взема и почти базова f10 520d.
И сега карам много рядко на спорт, не видях смисъл да хвърлям пари за нещо от което нямам потребност.
Сигурно одъртявам и улягам :D

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 2.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW 420i Coupe

Re: Нов колега и F32 - 420i Coupe

Мнение от dino355 » 06 Юни 2014, 9:37

BMW Power ACM написа:Една от най-красивите(но с М-пакет)заедно с 6-та серия и 6-тата серия Гран купе.

TurboDieselComby написа:Здравей колега,

А защо 420, а не 428?

По същата логика трябва и ти да кажеш защо вместо 320д не си взел самолета 330д с 8-степенен автомат примерно. :mhihi:


Действително, М пакетът е много красив, но... аз имам малко по-различно отношение към този тип "пакети". Първо, цената му е 7 000 лева, като в тази цена не е включен металик, а бял пастел... Който не е лош, но ако влезете в mobile.de и разгледате офертите за 4-ки, които се продават (около 700 обяви), точно всяка трета кола е бяла. Т.е., ако към тия 7 хил. лв. се добави и металик, цената става към 9000 лева. При това, пакетът не изключва добавянето на останалите екстри, които са абсолютен минимум.
Най-важното обаче е друго. М-ът, точно както и AMG-то на Мерцедес, винаги са били заявление за съдържание, а не за визия. Визията в тези случаи винаги е следвала съдържанието, а не обратното. И това е концепция със солидна история. Няма как, независимо от визията на тези пакети, те да доближат автомобила до ексклузивността на визията на Ferrari, Maserati, Lamborghini и т.н. Но в съдържателно отношение могат и още как. Така например редица експерти вече обявиха последното М5 за по-добрия спортен автомобил в сравнение с Maserati Ghibli например, независимо че дизайнът, както на интериора, така и на екстериора на последното, е абсолютно уникален и би заблудил почти всеки, който не е карал двете коли, че италианецът е по-добрата спортна кола.
И така, изводът за мен, с което мнение не ангажирам абсолютно никого, е че ако колата няма да е истинско М, значи няма никакъв смисъл да изглежда като такова. Същото се отнася и до AMG. Ако няма да ускорява за 4.5 до 100, значи не просто няма смисъл, а е смешно и аматьорско, да има надпис М или AMG. И всичко казано придобива смисъл когато в някой слънчев ден, като застана на светофара с моята 4-ка 184 к.с., цялата с надписи М, прагове и агресивна предна броня, и някой хот-хеч с лекота ме разкъса на старта... И после във форуми и facebook, леймърът да се хвали, че Меганът му RS е сандърдисал едно М4. Не бих причинил това на имиджа на БМВ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10483
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Нов колега и F32 - 420i Coupe

Мнение от Leon » 06 Юни 2014, 10:01

Честно казано, аз също не съм фен на окичването на коли по 100 к.с. с М-пакети, но всеки има право да избере формата пред съдържанието, затова и производителите го предлагат... Отделен е въпросът, че М-пакет и истинска М-кола са различни неща.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Re: Нов колега и F32 - 420i Coupe

Мнение от Roman 1 » 06 Юни 2014, 12:11

Нещата тук са доста субективни.
Моята тройка например е от тия с М визия и скромно съдържание под капака. Наскоро обаче за пореден път се качих на чисто нова „F“-серия без въпросния М пакет и… ами така съм си свикнал с волана и седалките, че просто не знам как да опиша усещането от липсата им в онези автомобили, които ги нямаха. Явно съм се разглезил. Отделно от това много си харесвам и джантите. Бесен фен съм и на черния (антрацит) таван, а пък алуминиевите апликации в интериора са ми любимите.
По-важното е на мен да ми харесва, за което М-пакетът допринася много, пък нека на друг да му изглежда смешно. Това, че някой щял да ме изпревари също не е причина да се откажа от нещо хубаво.
Така изглеждат нещата от моята камбанария.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Нов колега и F32 - 420i Coupe

Мнение от Top Gun Maverick » 06 Юни 2014, 14:34

dino355, хубаво така ги виждаш нещата, но тук не ставаше дума дали 20-ка заслужава М-пакет, а че ако 4-ката минава за едно от най-красивите БМВ-та, то това е задължително с пакета, иначе за мен си е просто едно купе, което сега изглежда добре заради модерната линия, но след време ще ми стане тъкмо като Е92 без М-пакет, че и от лимузините Ф10 и Е60 без пакети, като са ми ужасни отдолу, точно защото виждам колите в представите си все колко са красиви с пакетите.
Относно дали малък двигател заслужава М-пакет - твърдо не. Всичко надолу от 330д си е загуба на пари защото като чуя, че дадена кола с хубав външен вид е с малък мотор и изведнъж вече дори не ми е с добра визия. :mhihi:
Обаче пък големия мотор задължително го искам с М-пакет. Липсата му ми стои горе-долу като Е92 335и с пълен М-пакет, но без навигация - т.е. интериор на таблото връщащ се по-скоро към Е36. В смисъл аз не го разбирам това да дадеш куп пари за сравнително нова кола с голям мотор и тя да е без навито. Не, че ми е притрябвала карта, просто визията и опциите са други, все едно е друга кола.
А заводския М-пакет е задължителен защото визията отново е друга, юриближена до М, но който разбира вижда, че не е М. Дреме ти за гоУфаджиите какво ще муслят, пък и въобще за някой. Но колата така има и окачване, стои друго на пътя, никой не говори да идещ и да сложиш една предна броня само за пълнеж. А и ти да си гледаш просто колата ти е кеф с пакета.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10483
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Нов колега и F32 - 420i Coupe

Мнение от Leon » 06 Юни 2014, 15:03

Нека все пак не се впускаме в спорове за М-пакети и двигатели - всеки кара каквото му харесва и си имаме различни разбирания за колите. Истината е, че при ценовата политика на БМВ, за стойността на един М-пакет (7-10к) можеш да поръчаш доста чудесни и полезни екстри. Ако имам таван за кола, ще предпочета оборудване пред визия. Но нямам проблем с хората, които правят обратното.

В конкретната ситуация, за ежедневна кола бих си взел добре оборудвана 20-ка, отколкото гола 28-ца. Просто 20-та не е слаба, а тези 60к.с. разлика нямат почти никаква тежест в градския трафик и в 90% от извънградския, докато хай-фай музиката, удобните седалки и добрите фарове имат значение във всеки момент от шофирането.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Re: Нов колега и F32 - 420i Coupe

Мнение от Roman 1 » 06 Юни 2014, 16:57

А, не спорим.
По-скоро споделям мнението ти за допълнителното оборудване, като съм почти сигурен, че си стигнал до това заключение, след като си видял и едното и другото.
Преди време аз също смятах, че комфортните седалки, предвид цената им от няколко хиляди лева, са огромна набутвация, но след като си повозих Д-то достатъчно дълго в такива, вече не мисля така. Не е задължително обаче всички да сме на това мнение. Същото е и с М-пакета. Не е необходимо да се обвързва с двигателя, а по-скоро с индивидуалното чувство за удовлетвореност.
В интерес на истината, по отношение на интериора и комфорта в F3*, Sport Line е по-изгодната опция, но оставам с впечатление, че при покупка, мнозина се впечатляват повече от визията, тъй като тя въздейства директно върху сетивата, докато за някой други удобства човек трябва да има представа или известен опит с тях, за да оцени напълно достойнствата им. Вероятно по тази причина при дилърите е пълно с готови M-пакети.
Иначе 20-ка за ежедневието е предостатъчна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Re: Нов колега и F32 - 420i Coupe

Мнение от Koliu » 07 Юни 2014, 15:02

dino355 написа:
BMW Power ACM написа:Една от най-красивите(но с М-пакет)заедно с 6-та серия и 6-тата серия Гран купе.

TurboDieselComby написа:Здравей колега,

А защо 420, а не 428?

По същата логика трябва и ти да кажеш защо вместо 320д не си взел самолета 330д с 8-степенен автомат примерно. :mhihi:


Действително, М пакетът е много красив, но... аз имам малко по-различно отношение към този тип "пакети". Първо, цената му е 7 000 лева, като в тази цена не е включен металик, а бял пастел... Който не е лош, но ако влезете в mobile.de и разгледате офертите за 4-ки, които се продават (около 700 обяви), точно всяка трета кола е бяла. Т.е., ако към тия 7 хил. лв. се добави и металик, цената става към 9000 лева. При това, пакетът не изключва добавянето на останалите екстри, които са абсолютен минимум.
Най-важното обаче е друго. М-ът, точно както и AMG-то на Мерцедес, винаги са били заявление за съдържание, а не за визия. Визията в тези случаи винаги е следвала съдържанието, а не обратното. И това е концепция със солидна история. Няма как, независимо от визията на тези пакети, те да доближат автомобила до ексклузивността на визията на Ferrari, Maserati, Lamborghini и т.н. Но в съдържателно отношение могат и още как. Така например редица експерти вече обявиха последното М5 за по-добрия спортен автомобил в сравнение с Maserati Ghibli например, независимо че дизайнът, както на интериора, така и на екстериора на последното, е абсолютно уникален и би заблудил почти всеки, който не е карал двете коли, че италианецът е по-добрата спортна кола.
И така, изводът за мен, с което мнение не ангажирам абсолютно никого, е че ако колата няма да е истинско М, значи няма никакъв смисъл да изглежда като такова. Същото се отнася и до AMG. Ако няма да ускорява за 4.5 до 100, значи не просто няма смисъл, а е смешно и аматьорско, да има надпис М или AMG. И всичко казано придобива смисъл когато в някой слънчев ден, като застана на светофара с моята 4-ка 184 к.с., цялата с надписи М, прагове и агресивна предна броня, и някой хот-хеч с лекота ме разкъса на старта... И после във форуми и facebook, леймърът да се хвали, че Меганът му RS е сандърдисал едно М4. Не бих причинил това на имиджа на БМВ.


Колега,
изказвам мое мнение - да не се засягаш, обиждаш и т.н., но си написал доста погрешни разсъждения според мен, които (пак според мен) са продиктувани от незнане. Писал си надписи, лепенки... Единствените "надписи" М, които вървят с М-пакета са отстрани на предния калник и малките на джантите, като тези отстрани на калкниците има безплатна опция да ги няма. Точно това аз пък му харесвам на М-пакета, че за разлика от Слайн пакета на Ауди напр, няма 20 надписа С-лайн отвън, отвътре, по брони, решетки и т.н.
Според мен ти разглеждаш М-пакета много погрешно или просто не си прегледал и проучил внимателно какво включва, защото всеки пакет при БМВ(както и при всички т.нар. премиум производители от Германия) всеки пакет има така да се каже видими и невидими плюсове :D
Та конкретно - Освен 1000 пъти по-красивите(лично мнение) брони и прагове, включва 1000 пъти по-красив и по-удобен с по-широк обръч волан, 1000 пъти по-удобни седалки(тука просто няма място за сравнене с обикновените седалки) БЕЗ ДОПЛАЩАНЕ са с алкантара и красив декоративен шев, съответно ако искаш цяла кожа ти е по-евтино, 1000 пъти по-красиви джанти , различно окачване, алуминиеви акценти в интериора(лично мнение) - много по-красиви от пластмасите или от махагон, които са в опциите без М-пакет. А най-важното М-пакета "отключва" опции, които не можеш да поръчаш без него - като цветове отвън напр. Ещорил Синьо, и различни опции и цветове в интериора, М-спортни спирачки и др. подобни, а освен това и значително ти намялва цените на адпативното окачване, което (лично мнение) трябва да е първата екстра, която поръчваш, а намлява и цената на много други екстри, които евентуално би искал да поръчаш. Освен това не разбирам логиката ти за цвета - с М или без М пакет - цените са абсолютно еднакви - ако искаш металик 2000 лв
И честно казано - с каквато и кола да съм бил, никога не ме е интересувало кой ще ме "разкъса" на старта на някой светофар - идеята ми е, че зависи от шофьора, а не от колата, още по-малко от броните и праговете и.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 14.01.2012
Пол: Мъж
Кара: е92

Re: Нов колега и F32 - 420i Coupe

Мнение от 1948 » 07 Юни 2014, 17:03

dino355 написа:8) Колата би трябвало да пристигне до края на следващия месец... и тъй като вече нямам абсолютно никакво търпение, като говоря непрекъснато за нея, някак си се чувствам по-добре... :lol: Разбира се, ще сложа снимка, когато дойде.
В тази връзка да попитам и за още нещо. Тъй като на тест-драйв все ми даваха автомат, а моята ще е с механична скоростна кутия, в един клип за тест на 320i, ми направи ужасяващо впечатление т.нар. индикатор за смяна на предавките. Някакъв ужасяващ звук, като звън на GSM от ония старите Нокии отпреди 10 години. Това чудо някак дезактивира ли се? Щото не би могло да бъде по-дразнещо. И другият ми въпрос е относно старт-стоп системата. Тя се дезактивира от бутон над този на запалването - това ми е ясно. Но Вие ползвате ли я тази система и ако я ползвате, това няма ли да амортизира стартера на колата твърде бързо... дори и да приемем, че ще е някакъв специален. Все пак става дума за вероятно десетки, ако не и стотици стартирания на ден.




Този индикатор за смяна на предавките работи само когато колата е на автопилот(Например задал си му скорост 100км/ч и си на 4та, но като започнеш да ускоряваш ти припомня, че трябва да минеш на 5та) Ако не си на автопилот, няма да го имаш този звук.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 2.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW 420i Coupe

Re: Нов колега и F32 - 420i Coupe

Мнение от dino355 » 08 Юни 2014, 20:12

Koliu написа:Колега,
изказвам мое мнение - да не се засягаш, обиждаш и т.н., но си написал доста погрешни разсъждения според мен, които (пак според мен) са продиктувани от незнане. Писал си надписи, лепенки... Единствените "надписи" М, които вървят с М-пакета са отстрани на предния калник и малките на джантите, като тези отстрани на калкниците има безплатна опция да ги няма. Точно това аз пък му харесвам на М-пакета, че за разлика от Слайн пакета на Ауди напр, няма 20 надписа С-лайн отвън, отвътре, по брони, решетки и т.н.
Според мен ти разглеждаш М-пакета много погрешно или просто не си прегледал и проучил внимателно какво включва, защото всеки пакет при БМВ(както и при всички т.нар. премиум производители от Германия) всеки пакет има така да се каже видими и невидими плюсове :D
Та конкретно - Освен 1000 пъти по-красивите(лично мнение) брони и прагове, включва 1000 пъти по-красив и по-удобен с по-широк обръч волан, 1000 пъти по-удобни седалки(тука просто няма място за сравнене с обикновените седалки) БЕЗ ДОПЛАЩАНЕ са с алкантара и красив декоративен шев, съответно ако искаш цяла кожа ти е по-евтино, 1000 пъти по-красиви джанти , различно окачване, алуминиеви акценти в интериора(лично мнение) - много по-красиви от пластмасите или от махагон, които са в опциите без М-пакет. А най-важното М-пакета "отключва" опции, които не можеш да поръчаш без него - като цветове отвън напр. Ещорил Синьо, и различни опции и цветове в интериора, М-спортни спирачки и др. подобни, а освен това и значително ти намялва цените на адпативното окачване, което (лично мнение) трябва да е първата екстра, която поръчваш, а намлява и цената на много други екстри, които евентуално би искал да поръчаш. Освен това не разбирам логиката ти за цвета - с М или без М пакет - цените са абсолютно еднакви - ако искаш металик 2000 лв
И честно казано - с каквато и кола да съм бил, никога не ме е интересувало кой ще ме "разкъса" на старта на някой светофар - идеята ми е, че зависи от шофьора, а не от колата, още по-малко от броните и праговете и.


А, изобщо не споря за това, дали М-пакетът включва „лепенки и надписи”. Използвал съм израза само като събирателно понятие, за да обознача визуалния тунинг по принцип. Естествено, М-пакетът предлага различно окачване, спирачки и т.н. S line на Audi съвсем съзнателно не съм го включил наравно с AMG и М. Въпросът е в това, че когато автомобилът е оборудван с обикновен двулитров турбомотор със 184 к.с., ми се струва по-стилно да се наблегне на по-фината и елегантна линия, която се поддържа от хромирани или алуминиеви акценти, по-аристократичен цвят, по-луксозно за сметка на по-спортно излъчване на интериора и т.н. Където линиите Luxury и Modern някак си кореспондират по-точно с липсата на спортни претенции. Това е. Сега спортните пакети са много модерни. Неслучайно всички предвидиха такива, независимо от двигателя, т.е. предлагат спортен пакет, вкл. М и AMG, даже и за модели с по 120 к.с. Автомобилите изглеждат по-агресивно, спортно и даже леко страшно. На какво точно се дължи желанието на все повече хора да изглеждат страшни, е въпрос на който не му е мястото тук. Това е много модерна тенденция в момента. И така, една 420-ка с М пакет би изглеждала по-спортна, по агресивна и в този смисъл – по-модерна. Но, значително по-стилна би изглеждала 420-ката с Luxury line или Modern line в някакъв аристократичен цвят, напр. графитено сиво, тъмно синьо или нещо такова, с акцент около страничните стъкла и по предната и задната броня в хром или полиран алуминий, който да контрастира на цвета е да изсича най-характерните елементи на страничната линия. И в този смисъл да припомня, че още преди няколко десетилетия модното гуру Коко Шанел, се произнесе по въпроса за това, че „Модата излиза от мода, но стилът – никога!”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Re: Нов колега и F32 - 420i Coupe

Мнение от Koliu » 09 Юни 2014, 10:35

dino355 написа:
Koliu написа:Колега,
изказвам мое мнение - да не се засягаш, обиждаш и т.н., но си написал доста погрешни разсъждения според мен, които (пак според мен) са продиктувани от незнане. Писал си надписи, лепенки... Единствените "надписи" М, които вървят с М-пакета са отстрани на предния калник и малките на джантите, като тези отстрани на калкниците има безплатна опция да ги няма. Точно това аз пък му харесвам на М-пакета, че за разлика от Слайн пакета на Ауди напр, няма 20 надписа С-лайн отвън, отвътре, по брони, решетки и т.н.
Според мен ти разглеждаш М-пакета много погрешно или просто не си прегледал и проучил внимателно какво включва, защото всеки пакет при БМВ(както и при всички т.нар. премиум производители от Германия) всеки пакет има така да се каже видими и невидими плюсове :D
Та конкретно - Освен 1000 пъти по-красивите(лично мнение) брони и прагове, включва 1000 пъти по-красив и по-удобен с по-широк обръч волан, 1000 пъти по-удобни седалки(тука просто няма място за сравнене с обикновените седалки) БЕЗ ДОПЛАЩАНЕ са с алкантара и красив декоративен шев, съответно ако искаш цяла кожа ти е по-евтино, 1000 пъти по-красиви джанти , различно окачване, алуминиеви акценти в интериора(лично мнение) - много по-красиви от пластмасите или от махагон, които са в опциите без М-пакет. А най-важното М-пакета "отключва" опции, които не можеш да поръчаш без него - като цветове отвън напр. Ещорил Синьо, и различни опции и цветове в интериора, М-спортни спирачки и др. подобни, а освен това и значително ти намялва цените на адпативното окачване, което (лично мнение) трябва да е първата екстра, която поръчваш, а намлява и цената на много други екстри, които евентуално би искал да поръчаш. Освен това не разбирам логиката ти за цвета - с М или без М пакет - цените са абсолютно еднакви - ако искаш металик 2000 лв
И честно казано - с каквато и кола да съм бил, никога не ме е интересувало кой ще ме "разкъса" на старта на някой светофар - идеята ми е, че зависи от шофьора, а не от колата, още по-малко от броните и праговете и.


А, изобщо не споря за това, дали М-пакетът включва „лепенки и надписи”. Използвал съм израза само като събирателно понятие, за да обознача визуалния тунинг по принцип. Естествено, М-пакетът предлага различно окачване, спирачки и т.н. S line на Audi съвсем съзнателно не съм го включил наравно с AMG и М. Въпросът е в това, че когато автомобилът е оборудван с обикновен двулитров турбомотор със 184 к.с., ми се струва по-стилно да се наблегне на по-фината и елегантна линия, която се поддържа от хромирани или алуминиеви акценти, по-аристократичен цвят, по-луксозно за сметка на по-спортно излъчване на интериора и т.н. Където линиите Luxury и Modern някак си кореспондират по-точно с липсата на спортни претенции. Това е. Сега спортните пакети са много модерни. Неслучайно всички предвидиха такива, независимо от двигателя, т.е. предлагат спортен пакет, вкл. М и AMG, даже и за модели с по 120 к.с. Автомобилите изглеждат по-агресивно, спортно и даже леко страшно. На какво точно се дължи желанието на все повече хора да изглеждат страшни, е въпрос на който не му е мястото тук. Това е много модерна тенденция в момента. И така, една 420-ка с М пакет би изглеждала по-спортна, по агресивна и в този смисъл – по-модерна. Но, значително по-стилна би изглеждала 420-ката с Luxury line или Modern line в някакъв аристократичен цвят, напр. графитено сиво, тъмно синьо или нещо такова, с акцент около страничните стъкла и по предната и задната броня в хром или полиран алуминий, който да контрастира на цвета е да изсича най-характерните елементи на страничната линия. И в този смисъл да припомня, че още преди няколко десетилетия модното гуру Коко Шанел, се произнесе по въпроса за това, че „Модата излиза от мода, но стилът – никога!”


:yes:
Тук си абсолютно прав колега - говорим за вкус/стил - просто аз и ти имаме съвсем различен вкус - мен пък ме дразни всичко алуминиево отвън, искам да е черен мат(т.нар. shadow line). Както и всеки тъмен цвят(да не говорим за черен) не ми харесва(освен на лимузина)
Най-хубавото е, че БМВ предлага всякакви варианти на стил в последните си модели :D
Напр. много ми харесва и червен цвят(Мелбърн рот) със спорт лайн, с черна кожа с червени шевове и червена лайстна в интериора и с черен мат(shadow line) отвън. :yes: Но като съм разговарял с приятели на много от тях им идва твърде... екстровертно да го кажем (ако ги цитирам : циганско им идва) :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: Нов колега и F32 - 420i Coupe

Мнение от TurboDieselComby » 09 Юни 2014, 10:52

1_Main.JPG
Е па мойта в точна такава циганийка :D

Червено и черно е класика - питай Стендал :winky:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 2.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW 420i Coupe

Re: Нов колега и F32 - 420i Coupe

Мнение от dino355 » 09 Юни 2014, 11:12

Koliu написа: :yes:
Тук си абсолютно прав колега - говорим за вкус/стил - просто аз и ти имаме съвсем различен вкус - мен пък ме дразни всичко алуминиево отвън, искам да е черен мат(т.нар. shadow line). Както и всеки тъмен цвят(да не говорим за черен) не ми харесва(освен на лимузина)
Най-хубавото е, че БМВ предлага всякакви варианти на стил в последните си модели :D
Напр. много ми харесва и червен цвят(Мелбърн рот) със спорт лайн, с черна кожа с червени шевове и червена лайстна в интериора и с черен мат(shadow line) отвън. :yes: Но като съм разговарял с приятели на много от тях им идва твърде... екстровертно да го кажем (ако ги цитирам : циганско им идва) :lol:


Аз пък страшно си падам по модерните в момента детайли от полиран алуминий. Преди това, страшно харесвах хромираните, но сега, когато се предлагат такива от полиран алуминий, мисля че са още по-стилни, защото не са така лъскави, както хромираните, изглеждат някак по-благородно, защото са метални и най-главното - не се развалят толкова лесно, колкото хромираните детайли. Що се отнася до червеното мисля, че червената спортна кола е уникално решение. Всъщност, яркочервеният цвят, като че ли отива най-много на спортната кола... Вероятно защото е агресивен цвят и това допълва агресивността на спортното излъчване на самата машина. Четворка с М пакет в червено би била нещо забележително. Червеният тигел в интериора по волан, скоростен лост, седалки, врати и т.н. е, разбира се, абсолютно задължителен. Само как ще се разберем за сините? спирачни апарати, с които единствено върви М пакетът, не знам... Те би трябвало в този случай да са червени, лъскаво черни или най-добре жълти. Единственото, което обаче пречи на подобен избор, е всъщност самият цвят - нито един производител на автомобили в света, вкл. BMW, не предлага ПРАВИЛНОТО червено, като нюанс, като наситеност, дълбочина и т.н. Единственото истинско червено, е това на Ferrari. Това е специален пастелен цвят, а не металик и според мен е единственото червено, което си заслужава. Цветът е някак жив, огнен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: Нов колега и F32 - 420i Coupe

Мнение от TurboDieselComby » 11 Юни 2014, 13:34

Полираният алуминий също се съсипва и то много - на предишната ми кола малко по-рязко махане на колана и се отбелязваше на декоративната лайстна на вратата (Q7 S-line). Za 94 000 km беше станало гразна гледка. За щастие на F3x няма декоративен елемент точно там на вратите.

Хромираните елементи ако са върху метална основа не се скапват така. Ако са хромирана пластмаса е друго - единия бъбрек вече ми го уважиха застрахователно заради хвръкнало камъче.

Ти на какво се спря като цвят?

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 2.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW 420i Coupe

Re: Нов колега и F32 - 420i Coupe

Мнение от dino355 » 11 Юни 2014, 16:45

TurboDieselComby написа:Полираният алуминий също се съсипва и то много - на предишната ми кола малко по-рязко махане на колана и се отбелязваше на декоративната лайстна на вратата (Q7 S-line). Za 94 000 km беше станало гразна гледка. За щастие на F3x няма декоративен елемент точно там на вратите.

Хромираните елементи ако са върху метална основа не се скапват така. Ако са хромирана пластмаса е друго - единия бъбрек вече ми го уважиха застрахователно заради хвръкнало камъче.

Ти на какво се спря като цвят?


Аз говоря за детайлите от полиран алуминий отвън - около страничните прозорци, ребрата вътре в бъбрека, около фаровете за мъгла и лайстната на задната броня - Modern Line. Надявам се да не се скапват бързо. Ако са си алуминиеви, не би трябвало. Имам предвид да не се поврежда покритието. Иначе ударите от камъчета - спасение няма. Но да не се свлича гланца по повърхността, както съм виждал на Аудита (точно Q7 между другото, на три години, хромираните лайстни около страничните стъкла се бяха повредили), както и на нови Ягуари, Мерцедеси и др. На БМВ, в интерес на истината, не съм виждал повредени хромирани лайстни. Така или иначе, поръчах Modern Line, джанти 18" Turbine style 415, цвят на екстерирора Midnight Blue, а вътре всичко е Oyster (горната и долната част на таблото, вратите, седалките и волана - светлобежово (според мен). Интериорната лайстна я смених със структуриран светъл фурнир (естествен казаха, че е...) Тази комбинация си я измислих изцяло самостоятелно, исках да направя колата максимално различна, като се има предвид колко е трудно да се постигне такова нещо с БМВ в тези класове. Но засега съм доволен. Цветът е нов, пуснаха го с новата единица. Слабо поръчван засега, 4-ка например до момента в този цвят няма продадена. Modern line е също най-слабо поръчвания, въпреки че според мен е най-ефектен... Изключваме М пакета, разбира се. В mobile.de има около 700 оферти за 4 серия купе, като само една кола е в Midnight Blue, три оферти са с Modern Line, а пък двете заедно изобщо няма.

ПредишнаСледваща

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook