Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Въпроси и общи мнения
tosh написа:Според мен има една истина - новото си е ново!
Че 335D е по-мощно спор няма, ама както каза колегата, при втора ръка винаги има рискове. С ново F30 5 години никви притеснения няма да имаш. Само поне ако се спреш на такова, гледай да е някое по-натокано че да не те е яд много че не си избрал E90 335D т.е. с м-пакет, 8-степенна спортна ск. кутия, регулируемо окачване и т.н. Слагаш един чип и ето ти ги 200 коня. Аз за сега ще си остана без чип щото колата си е прилично бърза в спортен режим - ей с това копче за смяна на режимите избиха рибата
И на мен в момента мощността ми е напълно достатъчна. Даже смятам, че адаптивното окачване е по-сериозен фактор. (при 17-ки джанти по остри завои с висока скорост)
А защо само 200 коня? На предишната бях сложил пауър бокс и имаше реален ефект, но си имаше и необходимост от него (по-плавно превключваше, по-добра динамика и по-малък разход).
за 320D също имат интересно решение:
http://www.steinbauer.cc/bg/products/pa ... __3gq/b97/
от 135 на 162 kW демек към 218 коня
а освен чувствително по-високата цена на 330d, разхода на 6-така също няма как да не е по-висок.
Да 500NM са сериозна цифра, но и с пауър бокса сме пак тука.(456NM)
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Въпроси и общи мнения
TurboDieselComby написа:А защо само 200 коня?
Толкова е при заводския тунинг дето го предлага дилъра.
TurboDieselComby написа:за 320D също имат интересно решение:
http://www.steinbauer.cc/bg/products/pa ... __3gq/b97/
от 135 на 162 kW демек към 218 коня
С тоя пауърбокс няма ли да отпадне гаранцията на автомобила?
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Въпроси и общи мнения
На предишната ми го продадоха и монтираха официалните вносители - Порше запад. Тук не знам как е, но аз нямам и амбиции да правя нещо. От друга страна тя гаранцията е само две години.
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Въпроси и общи мнения
Има опция за удължена гаранция която май е добра оферта. Аз обмислям да се възползвам.
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Въпроси и общи мнения
Аз по скоро няма да си удължа гаранцията.
На колко километра си вече и какви разходи на гориво постигаш? С еднакви мотори сме, но ти си и с X drive, но пък седан. Нали си с нормалния автомат?
На колко километра си вече и какви разходи на гориво постигаш? С еднакви мотори сме, но ти си и с X drive, но пък седан. Нали си с нормалния автомат?
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Въпроси и общи мнения
TurboDieselComby написа:Аз по скоро няма да си удължа гаранцията.
На колко километра си вече и какви разходи на гориво постигаш? С еднакви мотори сме, но ти си и с X drive, но пък седан. Нали си с нормалния автомат?
Над 16000 км съм вече колега. Разхода да ти кажа варира щото зависи от много неща но ще дам примери:
Варна - София и обратно - 5.5/100
Варна - Шумен (само магистрала и скорост над 130км/ч) - 6.0/100
Шумен - Варна жена ми направи 4.8/100 ама със скорост 90км/ч
Градско 7.5 - 8.0/ 100 В събота и неделя пада щото няма движение.
С 8 степенна спортна автоматична скоростна кутия съм.
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Въпроси и общи мнения
Това жените наистина карат много икономично. Мойта каза че паднала на 4.1 (Дупница Сандански), но май само камионите не я бяха изпреварвали.
А иначе аз съм на 4.8 без клима и 5.3 със - София Благоевград преди да пуснат новата част на магистралата при Диканите. Но вчера бях на 6.0 отиване и връщане (с три женски надули отоплението на седалките по целия път).
Аз съм с обикновенната автоматична. Като я поръчвах тези мили секунди по-бързо превклюване не ме изкушиха, а перата зад волана ги имах на предишната, но ги ползвах само веднъж за 94000км. Средния разход по борд компютър ми е 5.8 в момента.
А иначе аз съм на 4.8 без клима и 5.3 със - София Благоевград преди да пуснат новата част на магистралата при Диканите. Но вчера бях на 6.0 отиване и връщане (с три женски надули отоплението на седалките по целия път).
Аз съм с обикновенната автоматична. Като я поръчвах тези мили секунди по-бързо превклюване не ме изкушиха, а перата зад волана ги имах на предишната, но ги ползвах само веднъж за 94000км. Средния разход по борд компютър ми е 5.8 в момента.
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Въпроси и общи мнения
Ами аз мойта да ти кажа честно не съм я поръчвал, просто я имаха налична и честно казано като оборудване не бих махнал нищо и не бих добавил нищо - е, можи би хед ъп дисплей.
Перата на волана са хубаво нещо, особено при изпреварване, ама и бутона за sport mode върши добра работа. А и откакто един Шеф-механик англичанин ми разправя кви филми имал с неговата X6-ца заради перата и въобще това полуавтоматично превключване на скоростите, вече си карам само на автомат - колата му почнала да си вкарва някви скорости сама, правела си каквото си иска едва ли не та дори и на автомат. От БМВ UK били направо шах - сменили един куп чаркове и накрая на него му писнало и я шътнал - даже не знае дали накрая са оправили проблема.
Петък, Събота и Неделя разход градско при изминати 102 км - 7.0
Перата на волана са хубаво нещо, особено при изпреварване, ама и бутона за sport mode върши добра работа. А и откакто един Шеф-механик англичанин ми разправя кви филми имал с неговата X6-ца заради перата и въобще това полуавтоматично превключване на скоростите, вече си карам само на автомат - колата му почнала да си вкарва някви скорости сама, правела си каквото си иска едва ли не та дори и на автомат. От БМВ UK били направо шах - сменили един куп чаркове и накрая на него му писнало и я шътнал - даже не знае дали накрая са оправили проблема.
Петък, Събота и Неделя разход градско при изминати 102 км - 7.0
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Въпроси и общи мнения
Head up дисплея ми е важен, защото очите ми вече почват да дават фира. Още като видях циферблатите на F30 и си го заплюх.
С годините адаптацията от поглед на близо и после на далеч отнема повече време, не че съм толкова дърт колкото че съм пред монитора по цял ден.
Особено ме кефят адаптивните светлини с асистент за дългите. На предишната имах само завиващи и си беше голям плюс.
С годините адаптацията от поглед на близо и после на далеч отнема повече време, не че съм толкова дърт колкото че съм пред монитора по цял ден.
Особено ме кефят адаптивните светлини с асистент за дългите. На предишната имах само завиващи и си беше голям плюс.
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Въпроси и общи мнения
TurboDieselComby написа:Особено ме кефят адаптивните светлини с асистент за дългите. На предишната имах само завиващи и си беше голям плюс.
Ооооооо страхотни са!!!
На моменти (1 от 10 случая да речем) закъсняват но това е дреболия. Абе колата е върха!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Въпроси и общи мнения
TurboDieselComby написа:tosh написа:Според мен има една истина - новото си е ново!
Че 335D е по-мощно спор няма, ама както каза колегата, при втора ръка винаги има рискове. С ново F30 5 години никви притеснения няма да имаш. Само поне ако се спреш на такова, гледай да е някое по-натокано че да не те е яд много че не си избрал E90 335D т.е. с м-пакет, 8-степенна спортна ск. кутия, регулируемо окачване и т.н. Слагаш един чип и ето ти ги 200 коня. Аз за сега ще си остана без чип щото колата си е прилично бърза в спортен режим - ей с това копче за смяна на режимите избиха рибата
И на мен в момента мощността ми е напълно достатъчна. Даже смятам, че адаптивното окачване е по-сериозен фактор. (при 17-ки джанти по остри завои с висока скорост)
А защо само 200 коня? На предишната бях сложил пауър бокс и имаше реален ефект, но си имаше и необходимост от него (по-плавно превключваше, по-добра динамика и по-малък разход).
за 320D също имат интересно решение:
http://www.steinbauer.cc/bg/products/pa ... __3gq/b97/
от 135 на 162 kW демек към 218 коня
а освен чувствително по-високата цена на 330d, разхода на 6-така също няма как да не е по-висок.
Да 500NM са сериозна цифра, но и с пауър бокса сме пак тука.(456NM)
Еееее, стига сега де. Ти още малко ще кажеш, че 330д е грешка на БМВ защото имало 320. Какво ще кажеш тогава за новото 335д? Никой да не го купува защото и то ще дава литър над 330 и два над твоята.
Недей така, 330-ката и в Е90 има страхотен разход спрямо вървежа на 320 Е90.
А колкото и чипове и чепове да се слагат на 320, пак си е 320 и тези 1000 кубика отгоре правят разликата тъкмо 320 да го гледа с бинокъла...към 10-на секунди, после вече му трябва телескоп.
За да избереш 320 пред 330, определяща е цената, затова имат и такава разлика. По-скоро в някакъв мизерен момент 330 ще се приближи до 335(втората все пак си е уникален звяр, но следвам твоята логика)отколкото 320 до 330.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Въпроси и общи мнения
Е шестака си е шестак. Кой го отрича, когато става дума за вървеж и дизел.
Но аз предпочетох икономична кола с приличен вървеж и много екстри (в рамките на определен бюджет все пак). Можех да си викна и 330, но с много по-малко екстри (даже и 520d можех ама почти базова). Едно е да зареждаш 2 резервоара на месец за общо до 300лв. друго беше на предишната като не я и карах толкова много (за 5 години 94 000км само).
Предишната имаше доста екстри за времето си (S-line), та гледах почти да не ми липсват сега, а даже и да добавя някои които ги нямаше когато поръчвах предишната - като асистента за дълги, активния круизер, отопление на задните седалки и волана, хед ап дисплея, стъкления покрив.
А иначе за чиповете, то не е като пауър бокса все пак.
А ако парите не са фактор щях да съм на 335i или онзи хубавия дизелак с трите турбини (макар че не съм чул да имат идея да слагат на f3x)
Но аз предпочетох икономична кола с приличен вървеж и много екстри (в рамките на определен бюджет все пак). Можех да си викна и 330, но с много по-малко екстри (даже и 520d можех ама почти базова). Едно е да зареждаш 2 резервоара на месец за общо до 300лв. друго беше на предишната като не я и карах толкова много (за 5 години 94 000км само).
Предишната имаше доста екстри за времето си (S-line), та гледах почти да не ми липсват сега, а даже и да добавя някои които ги нямаше когато поръчвах предишната - като асистента за дълги, активния круизер, отопление на задните седалки и волана, хед ап дисплея, стъкления покрив.
А иначе за чиповете, то не е като пауър бокса все пак.
А ако парите не са фактор щях да съм на 335i или онзи хубавия дизелак с трите турбини (макар че не съм чул да имат идея да слагат на f3x)
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Въпроси и общи мнения
Ами тия три турбини са леко излишна работа при положение, че има 335д в модела. За Ф30 това е модела според мен засега. Ще върви брутално, ще има приличен разход, а с чип ще стане нещо нереално.
Чета един чужд форум и вътре от UK някакъв се възхищава от своето 335д и то много. Поръчал го сиво и на въпроса защо не е синьо Ещорил(М-пакет си е)отговаря за да се различавала от другата му - Ф10 М5. Смятайте човек, който има М5 Ф10, а се впечатлява толкова от 335д за какво ще става дума. Въртящият момент те хващал още от начало и просто не те пускал.
Чета един чужд форум и вътре от UK някакъв се възхищава от своето 335д и то много. Поръчал го сиво и на въпроса защо не е синьо Ещорил(М-пакет си е)отговаря за да се различавала от другата му - Ф10 М5. Смятайте човек, който има М5 Ф10, а се впечатлява толкова от 335д за какво ще става дума. Въртящият момент те хващал още от начало и просто не те пускал.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Въпроси и общи мнения
Не видях да се предлага за БГ 335d за сега. А в Немско е само във версия X-Drive.
630NM си е брутално. Разговора започва от около 50 000 EUR обаче.
А за трите турбини ако не се лъжа М550д 740NM
Това не си е работа. Аз и сега ако не съм сам в колата и давам по рязко газ в режим спорт и на другите почват да им се размътват главите (това с 380NM само).
630NM си е брутално. Разговора започва от около 50 000 EUR обаче.
А за трите турбини ако не се лъжа М550д 740NM
Това не си е работа. Аз и сега ако не съм сам в колата и давам по рязко газ в режим спорт и на другите почват да им се размътват главите (това с 380NM само).
Re: Въпроси и общи мнения
TurboDieselComby написа:Не видях да се предлага за БГ 335d за сега.
Предлага се. 96 500 базова цена. 335 без xDrive йок
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани