B47 150кс бавно загрява
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- ivan.ivanov89
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 28.01.2012
- Местоположение: Чалгария
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: Mercedes - Benz O345 Conecto G
- Детайли за колата: 3.0xd
B47 150кс бавно загрява
Здравейте, имам B47 150 коня, но сутрин бавно загрява, при външна температура около нула градуса, след студен старт трябва да шофирам 15 минути за да излезе от синьото и да изпише ОК, на 20-тата мунута вече е на средата, изминал съм 8км градско. В официалния сервиз ми обявиха сума над 1000лв за смяна на термостат и се наложи да потърся алтернативен, където за около 400лв сложиха оригинален термостат. Положението си остана същото с бавното загряване, поне при продължително спускане стрелката е на средана, а не както преди с ъс стария да пада в синьото. От сервиза където смениха термостата, прегледаха всичко и казаха че няма проблем.
Ако някой има със същия двигател, може да сподели как е загряването при студен старт.
Ако някой има със същия двигател, може да сподели как е загряването при студен старт.
Правите отсечки са за бързите коли, а завоите за бързите шофьори!
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6215
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: B47 150кс бавно загрява
Колега, щом при спускане вече не се влиза в синята зона, голяма е вероятността проблема да е решен. Особено, ако наистина е сложен оригинален термостат. Ако имаш съмнения, виж на живи данни какво е поведението на температурата на автифриза.
- ivan.ivanov89
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 28.01.2012
- Местоположение: Чалгария
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: Mercedes - Benz O345 Conecto G
- Детайли за колата: 3.0xd
Re: B47 150кс бавно загрява
От скритото меню на километража, може да се извади да показва темературата и в градуси. Те са абсолютно същите със живите данни през OBD порта. Положението е все така бавно.
В първия пост, съм забравил да спомена, че това бавно загряване е без пуснато парно, пусна ли го имаме още 5-10 минути отгоре над стойностите които съм написал.
В първия пост, съм забравил да спомена, че това бавно загряване е без пуснато парно, пусна ли го имаме още 5-10 минути отгоре над стойностите които съм написал.
zvetiko написа:Колега, щом при спускане вече не се влиза в синята зона, голяма е вероятността проблема да е решен. Особено, ако наистина е сложен оригинален термостат. Ако имаш съмнения, виж на живи данни какво е поведението на температурата на автифриза.
Правите отсечки са за бързите коли, а завоите за бързите шофьори!
- turieca
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 19.03.2004
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
Re: B47 150кс бавно загрява
Аз боря един такъв проблем С 2.0 ТДИ на ауди. Това има 3 термостата и разни възвратни клапани и все бавно загрява.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12777
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: B47 150кс бавно загрява
ivan.ivanov89 написа:От скритото меню на километража, може да се извади да показва темературата и в градуси. Те са абсолютно същите със живите данни през OBD порта. Положението е все така бавно.
В първия пост, съм забравил да спомена, че това бавно загряване е без пуснато парно, пусна ли го имаме още 5-10 минути отгоре над стойностите които съм написал.zvetiko написа:Колега, щом при спускане вече не се влиза в синята зона, голяма е вероятността проблема да е решен. Особено, ако наистина е сложен оригинален термостат. Ако имаш съмнения, виж на живи данни какво е поведението на температурата на автифриза.
Нямаш проблем, дизелите са така КПД-то им е високо и за да загрява бързо трябва да го газиш стабилно, ама като е студен не добре да го мъчиш, че тогава щетите са други.
Вероятно маршрута по който я караш е с лека денивелация и няма натоварване.
Можеш да я ремапнеш, ще почне да загрява по бързо, но пак не трябва да я газиш докато е студена.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани