проблем с EKPM3 модула - прегрява и колата спира.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- bmwe46m3
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ф30 328и
- Мечтае да кара: ф30 340и
- Детайли за колата: В поргрес да си я ъпгрейдна на макс :)
проблем с EKPM3 модула - прегрява и колата спира.
Здравейте,
Имам следния проблем с релето за бензиновите помпи, колата е 328и 2013г. Когато навън е много жена и съм на климатик колата както си я карам загасва намалява скоростта и спира, не може да се запали колкото и да се опитвам (след ивестено време разбрах, че е от модула и като загрее се изключва и докато не се охлади не може да се запали колата). Другия вариант е когато карам на спорт+ режим и давам газ и пак ми загасва колата и спира и не може да запали (докато не се охлади модула). Четох във други форуми на английски и слагат радиаторчета за охлаждане на чиповете, пробвах го и пак остава този проблем. Гледам, че слагат вентилаторчета от компютрър, но не знам как да го вържа и да работи правилно. Никъде не пише как да се опряви този проблем. Пишат, че са купили нов модул и пак същия проблем. Сменили са бензиновата помпа за високо налягане и проблема си е останал. Други са сменили сензори някакви по горивната система и пак прави този проблем. На диагностика не излиза нищо и не може да се разбере какво е.
Някой имал ли е такъв проблем, знае ли как се оправя? Къде мога да отида да ми кажат как мога да го оправя този проблем. Защото ако карам извънградско със 140км/ч и така ми загасне колата в движение няма да е добре за никой :Д (Колата изписва на диспеля fuel supply и почва да намялява и да сваля предавки и изключва на неотрална и спира).
Имам следния проблем с релето за бензиновите помпи, колата е 328и 2013г. Когато навън е много жена и съм на климатик колата както си я карам загасва намалява скоростта и спира, не може да се запали колкото и да се опитвам (след ивестено време разбрах, че е от модула и като загрее се изключва и докато не се охлади не може да се запали колата). Другия вариант е когато карам на спорт+ режим и давам газ и пак ми загасва колата и спира и не може да запали (докато не се охлади модула). Четох във други форуми на английски и слагат радиаторчета за охлаждане на чиповете, пробвах го и пак остава този проблем. Гледам, че слагат вентилаторчета от компютрър, но не знам как да го вържа и да работи правилно. Никъде не пише как да се опряви този проблем. Пишат, че са купили нов модул и пак същия проблем. Сменили са бензиновата помпа за високо налягане и проблема си е останал. Други са сменили сензори някакви по горивната система и пак прави този проблем. На диагностика не излиза нищо и не може да се разбере какво е.
Някой имал ли е такъв проблем, знае ли как се оправя? Къде мога да отида да ми кажат как мога да го оправя този проблем. Защото ако карам извънградско със 140км/ч и така ми загасне колата в движение няма да е добре за никой :Д (Колата изписва на диспеля fuel supply и почва да намялява и да сваля предавки и изключва на неотрална и спира).
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем с EKPM3 модула - прегрява и колата спира.
Аз съм сменял на няколко Ф серии с бензинов мотор такъв модул. След смяната повече не е имало проблем. Виж коя е последната ревизия за твоя модел и взимай нов. Другия вариант е да го отвориш и да се опиташ да подобриш топлоотдаването чрез добавяне на някакъв вид охладител, но като се има в предвид че модула е под задната седалка и няма обтекаемост не виждам как точно ще се подобри охлаждането.bmwe46m3 написа:Здравейте,
Имам следния проблем с релето за бензиновите помпи, колата е 328и 2013г. Когато навън е много жена и съм на климатик колата както си я карам загасва намалява скоростта и спира, не може да се запали колкото и да се опитвам (след ивестено време разбрах, че е от модула и като загрее се изключва и докато не се охлади не може да се запали колата). Другия вариант е когато карам на спорт+ режим и давам газ и пак ми загасва колата и спира и не може да запали (докато не се охлади модула). Четох във други форуми на английски и слагат радиаторчета за охлаждане на чиповете, пробвах го и пак остава този проблем. Гледам, че слагат вентилаторчета от компютрър, но не знам как да го вържа и да работи правилно. Никъде не пише как да се опряви този проблем. Пишат, че са купили нов модул и пак същия проблем. Сменили са бензиновата помпа за високо налягане и проблема си е останал. Други са сменили сензори някакви по горивната система и пак прави този проблем. На диагностика не излиза нищо и не може да се разбере какво е.
Някой имал ли е такъв проблем, знае ли как се оправя? Къде мога да отида да ми кажат как мога да го оправя този проблем. Защото ако карам извънградско със 140км/ч и така ми загасне колата в движение няма да е добре за никой :Д (Колата изписва на диспеля fuel supply и почва да намялява и да сваля предавки и изключва на неотрална и спира).
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- bmwe46m3
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ф30 328и
- Мечтае да кара: ф30 340и
- Детайли за колата: В поргрес да си я ъпгрейдна на макс :)
Re: проблем с EKPM3 модула - прегрява и колата спира.
vld написа:Аз съм сменял на няколко Ф серии с бензинов мотор такъв модул. След смяната повече не е имало проблем. Виж коя е последната ревизия за твоя модел и взимай нов. Другия вариант е да го отвориш и да се опиташ да подобриш топлоотдаването чрез добавяне на някакъв вид охладител, но като се има в предвид че модула е под задната седалка и няма обтекаемост не виждам как точно ще се подобри охлаждането.bmwe46m3 написа:Здравейте,
Имам следния проблем с релето за бензиновите помпи, колата е 328и 2013г. Когато навън е много жена и съм на климатик колата както си я карам загасва намалява скоростта и спира, не може да се запали колкото и да се опитвам (след ивестено време разбрах, че е от модула и като загрее се изключва и докато не се охлади не може да се запали колата). Другия вариант е когато карам на спорт+ режим и давам газ и пак ми загасва колата и спира и не може да запали (докато не се охлади модула). Четох във други форуми на английски и слагат радиаторчета за охлаждане на чиповете, пробвах го и пак остава този проблем. Гледам, че слагат вентилаторчета от компютрър, но не знам как да го вържа и да работи правилно. Никъде не пише как да се опряви този проблем. Пишат, че са купили нов модул и пак същия проблем. Сменили са бензиновата помпа за високо налягане и проблема си е останал. Други са сменили сензори някакви по горивната система и пак прави този проблем. На диагностика не излиза нищо и не може да се разбере какво е.
Някой имал ли е такъв проблем, знае ли как се оправя? Къде мога да отида да ми кажат как мога да го оправя този проблем. Защото ако карам извънградско със 140км/ч и така ми загасне колата в движение няма да е добре за никой :Д (Колата изписва на диспеля fuel supply и почва да намялява и да сваля предавки и изключва на неотрална и спира).
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
аз сложих радиаторчета за охлаждане за процесори и чипове, но не помогнаха, сложих термо лепенка за по-хубав контакт. Явно ще сменя него и да видим дали ще се оправи проблема.
При теб как разбра , че проблема е от него и какви сиптоми имаше и какво се случваше с колата?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем с EKPM3 модула - прегрява и колата спира.
Симптомите винаги са едни и същи като прегрее модула колата гасне и като поседи 30-40 минути пали и работи пак докато прегрее и това е циклично.bmwe46m3 написа:vld написа:Аз съм сменял на няколко Ф серии с бензинов мотор такъв модул. След смяната повече не е имало проблем. Виж коя е последната ревизия за твоя модел и взимай нов. Другия вариант е да го отвориш и да се опиташ да подобриш топлоотдаването чрез добавяне на някакъв вид охладител, но като се има в предвид че модула е под задната седалка и няма обтекаемост не виждам как точно ще се подобри охлаждането.bmwe46m3 написа:Здравейте,
Имам следния проблем с релето за бензиновите помпи, колата е 328и 2013г. Когато навън е много жена и съм на климатик колата както си я карам загасва намалява скоростта и спира, не може да се запали колкото и да се опитвам (след ивестено време разбрах, че е от модула и като загрее се изключва и докато не се охлади не може да се запали колата). Другия вариант е когато карам на спорт+ режим и давам газ и пак ми загасва колата и спира и не може да запали (докато не се охлади модула). Четох във други форуми на английски и слагат радиаторчета за охлаждане на чиповете, пробвах го и пак остава този проблем. Гледам, че слагат вентилаторчета от компютрър, но не знам как да го вържа и да работи правилно. Никъде не пише как да се опряви този проблем. Пишат, че са купили нов модул и пак същия проблем. Сменили са бензиновата помпа за високо налягане и проблема си е останал. Други са сменили сензори някакви по горивната система и пак прави този проблем. На диагностика не излиза нищо и не може да се разбере какво е.
Някой имал ли е такъв проблем, знае ли как се оправя? Къде мога да отида да ми кажат как мога да го оправя този проблем. Защото ако карам извънградско със 140км/ч и така ми загасне колата в движение няма да е добре за никой :Д (Колата изписва на диспеля fuel supply и почва да намялява и да сваля предавки и изключва на неотрална и спира).
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
аз сложих радиаторчета за охлаждане за процесори и чипове, но не помогнаха, сложих термо лепенка за по-хубав контакт. Явно ще сменя него и да видим дали ще се оправи проблема.
При теб как разбра , че проблема е от него и какви сиптоми имаше и какво се случваше с колата?
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- bmwe46m3
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ф30 328и
- Мечтае да кара: ф30 340и
- Детайли за колата: В поргрес да си я ъпгрейдна на макс :)
Re: проблем с EKPM3 модула - прегрява и колата спира.
Значи ако го сменя този модул няма да ми прегрява и гасне колата в движение?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем с EKPM3 модула - прегрява и колата спира.
Да сменяш модула кодираш по правилния начин, след като се кодира се пуска една сервизна функция на иста и си готов. Ако само го кодираш като запалиш след една минута нормална работа колата гасне и влиза в авариен режим.bmwe46m3 написа:Значи ако го сменя този модул няма да ми прегрява и гасне колата в движение?
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани