Протрит вакуум маркуч, грешка 29EBOO
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Протрит вакуум маркуч, грешка 29EBOO
Здравейте, колата е 320 дизел и след прочитане на грешки с бимерлинк излиза 29EBOO грешка с клапата на охладителя на егр.
При запалване на студен мотор се вижда, че клапата не се движи( работи с вакуум ) След известно време на диагностициране установих, че е протрит от вибрации и скъсан един черен вакуум маркуч, който минава под всмукателния колектор. Този маркуч минава така и създава проблем при n57 и n47 мотори. Изпускането на вакуум отнема и от асистенцията на спирачките и може да имате усещане, че колата не спира добре от висока скорост.
Лесно може да се провери като се запали колата на студен мотор и се види дали лостчето на клапата на егр охладителя се прибира. Ако не се прибира, вероятно имате проблем. На горещ двигател е нормално да не се прибира. Ако системата не работи дълго време може да задръсти егр охладителя и да се наложи сваляне и почистване/замяна.
При мен изглежда, че е скъсан от доста време и с иста не ми е излизала грешката(което е много странно, 2-3 пъти годишно прочитам колата) колата е на реални 170к
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_4582
Номер 17 от диаграмата
При запалване на студен мотор се вижда, че клапата не се движи( работи с вакуум ) След известно време на диагностициране установих, че е протрит от вибрации и скъсан един черен вакуум маркуч, който минава под всмукателния колектор. Този маркуч минава така и създава проблем при n57 и n47 мотори. Изпускането на вакуум отнема и от асистенцията на спирачките и може да имате усещане, че колата не спира добре от висока скорост.
Лесно може да се провери като се запали колата на студен мотор и се види дали лостчето на клапата на егр охладителя се прибира. Ако не се прибира, вероятно имате проблем. На горещ двигател е нормално да не се прибира. Ако системата не работи дълго време може да задръсти егр охладителя и да се наложи сваляне и почистване/замяна.
При мен изглежда, че е скъсан от доста време и с иста не ми е излизала грешката(което е много странно, 2-3 пъти годишно прочитам колата) колата е на реални 170к
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_4582
Номер 17 от диаграмата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани