Бързи въпроси и отговори за G30
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Имах проблем и сменях 2-та NOX-a, те са еднакви и май не мерят температура защото отпред има отделен температурен
Няма смисъл и отпред и отзад да мери температура.
Температурния следи над 120 градуса да пусне ад блу системата, обикновено само в градско каране, на магистралата въздуха охлажда гърнетата и май ад блу не функционира
Какъв е проблема на колата че си се заровил в това?
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Здравейте колеги,
Имам въпрос относно Camera Control Unit за G30.
Има ли възможност за настройка. От сервиза казват, че е за подмяна. Има ли начин за диагностика?
Благодаря предварително!
Имам въпрос относно Camera Control Unit за G30.
Има ли възможност за настройка. От сервиза казват, че е за подмяна. Има ли начин за диагностика?
Благодаря предварително!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Някой наясно какво върши клапата на генерацията, преди крайното гърне ? (В57 engine)
С какво помага.. за да знам колко ще ми е гадно като я елиминирам
С какво помага.. за да знам колко ще ми е гадно като я елиминирам
- hotblooded
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 30.08.2023
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530i
- Мечтае да кара: E31 850 CSi
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Има ли извод 12V или USB в купето, който е постоянно захранен (независимо дали колата е на "контакт"
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Не. Заспи ли - всичко спира.
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Здравейте и честита коледа. Някой запознат ли е фейс G30, 2021 с опции 5AS(driving assistance), 5DN(parking assistance plus), 5AV (active guard) дали има радарите в предните брони от ляво и дясно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- hackermania
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 56
- Регистриран на: 18.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с усмивка.
- Мечтае да кара: колата си до пенсия.
- Детайли за колата: разглезена
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Според този линк е част от driving assistance plus. Аз я имам тази опция и имам въпросните датчици.
- hotblooded
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 30.08.2023
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530i
- Мечтае да кара: E31 850 CSi
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
На G30/31 - как може да се зададе на каква позиция да застане дясното огледало при включване на заден ход - моето всеки път се накланя максимално надолу и не ми върши работа... Намесвам го на ръка, и следващия път - пак е надолу?
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Трявна/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: 540i
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
hotblooded написа:На G30/31 - как може да се зададе на каква позиция да застане дясното огледало при включване на заден ход - моето всеки път се накланя максимално надолу и не ми върши работа... Намесвам го на ръка, и следващия път - пак е надолу?
Кодира се през диагностика колко да се накланя.
- русиабн
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Здравейте колеги,
След известна пауза от марката и опити с други марки автомобили, отново ми дойде акъла и от известно време се оглеждам за G30/31 с дизелов двигател. Доста попрочетох и за бензиновия двигател B58 разбрах, че са го направили здрав, обаче категорична информация за дизеловите мотори с код B57 като чели не получих. Затова се обръщам към вас с следните въпроси:
1. Има ли генерална промяна в дизеловите двигатели B57 в сравнение с N57 или по известният като "стъкленият" мотор- предполагам обслужването е същото- 200к км задни вериги и т.н., обаче пак ли са маслени помпи, лагери колянов вал, евентуално и самият колянов вал и т.н.;
2. Оглеждам се за 530д и 540д. По големият 40д ме блазни заради мощността, но относно здравината как е? Заслужава ли си и осезаема ли е разликата с 30д?
Ако може споделете наблюденията си и как вървят обслужванията като интервали и неща за обслужване.
Благодаря предварително!
След известна пауза от марката и опити с други марки автомобили, отново ми дойде акъла и от известно време се оглеждам за G30/31 с дизелов двигател. Доста попрочетох и за бензиновия двигател B58 разбрах, че са го направили здрав, обаче категорична информация за дизеловите мотори с код B57 като чели не получих. Затова се обръщам към вас с следните въпроси:
1. Има ли генерална промяна в дизеловите двигатели B57 в сравнение с N57 или по известният като "стъкленият" мотор- предполагам обслужването е същото- 200к км задни вериги и т.н., обаче пак ли са маслени помпи, лагери колянов вал, евентуално и самият колянов вал и т.н.;
2. Оглеждам се за 530д и 540д. По големият 40д ме блазни заради мощността, но относно здравината как е? Заслужава ли си и осезаема ли е разликата с 30д?
Ако може споделете наблюденията си и как вървят обслужванията като интервали и неща за обслужване.
Благодаря предварително!
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Трявна/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: 540i
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
русиабн написа:Здравейте колеги,
След известна пауза от марката и опити с други марки автомобили, отново ми дойде акъла и от известно време се оглеждам за G30/31 с дизелов двигател. Доста попрочетох и за бензиновия двигател B58 разбрах, че са го направили здрав, обаче категорична информация за дизеловите мотори с код B57 като чели не получих. Затова се обръщам към вас с следните въпроси:
1. Има ли генерална промяна в дизеловите двигатели B57 в сравнение с N57 или по известният като "стъкленият" мотор- предполагам обслужването е същото- 200к км задни вериги и т.н., обаче пак ли са маслени помпи, лагери колянов вал, евентуално и самият колянов вал и т.н.;
2. Оглеждам се за 530д и 540д. По големият 40д ме блазни заради мощността, но относно здравината как е? Заслужава ли си и осезаема ли е разликата с 30д?
Ако може споделете наблюденията си и как вървят обслужванията като интервали и неща за обслужване.
Благодаря предварително!
B57 и B58 са на практика един и същ мотор, само че единия е дизелов, другия бензинов. B57 също е добър мотор. На 200К вече всички мотори искат голямо обслужване, вериги, маслена помпа, биелни и основни лагери. Хубаво е че B57 все още е сравнително нов мотор и може да се намери на малко километри и евентуално да го продадеш преди да стигнеш 200К. Ако искаш да е по здрав мотора, 30-ката е по-добрия вариант, една турбина, по малко напомпан, по малко проблеми. 40-ката е на практика същата като 30-ката но с 2 турбини. До колко знам карантията на 30-ката и 40-ката е една и съща и съответно 40-ката се износва по бързо заради повечето коне. (В това не съм 100% сигурен, така съм чел). Ако искаш да ти е бърза, вземаш B58, не вземаш дизел . B58 е наистина страхотен и бърз мотор.
- Beloev909090
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 27.01.2024
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Привет,обмислям покупката на 540i G30 2018г. и мисля да си я вкарам от Германия,дори имам конкретна оферта която би ми стъпила на 80к лв. С всички възможни екстри,масажи и т.н.(без нощното виждане,но грам не ми трябва) на 60 000км. Та въпросът ми е дали са надежни и по-добрър вариант ли е от 530д? Знам за подръжката на 10к км за масла и филтри,а това грам не ми е проблем! Идеята ми е да изкара едни 150к км. (5години) без проблеми. Карането ми е през седмицата предимно градско (20-30км на ден)уйкендите извънградско,в годината правя средно 30к км.
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Beloev909090 написа:Привет,обмислям покупката на 540i G30 2018г. и мисля да си я вкарам от Германия,дори имам конкретна оферта която би ми стъпила на 80к лв. С всички възможни екстри,масажи и т.н.(без нощното виждане,но грам не ми трябва) на 60 000км. Та въпросът ми е дали са надежни и по-добрър вариант ли е от 530д? Знам за подръжката на 10к км за масла и филтри,а това грам не ми е проблем! Идеята ми е да изкара едни 150к км. (5години) без проблеми. Карането ми е през седмицата предимно градско (20-30км на ден)уйкендите извънградско,в годината правя средно 30к км.
Най-надеждно е нова от дилъра, но струва + 40 клв повече и то 520 и, но с 5 спокойни години пълна гаранция, карам с подобен профил - градско до 60 км на ден, малкия двигател е напълно достатъчен.
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Привет. Имам питане относно медията на G30 LCI.
Отвреме навреме, без да има някаква причина, самият дисплей угасва. Чува се някакъв сигнал и изгасва.
Музиката или какъв да е звук, не спират.
На какво може да се дължи това?
Някакъв режим на заспиване или за пестене на енергия може ли да е?
Отвреме навреме, без да има някаква причина, самият дисплей угасва. Чува се някакъв сигнал и изгасва.
Музиката или какъв да е звук, не спират.
На какво може да се дължи това?
Някакъв режим на заспиване или за пестене на енергия може ли да е?
- Beloev909090
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 27.01.2024
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори за G30
Благодаря за предложението,но държа да е до 80 000лв и като че ли да е бензинов мотор! Разликата от 40 000лв е доста по-голяма от предвиденото,а и за 10к ще взема нов 4.0i мотор,който ще карам със сиг 200к км при положение,че аз си го поддържам! Първата ми кола беше Е36 2.0 ванус след това Е46 пак бензин и съм нямал никакви проблеми с мотор и скорости. След 15г лутане по марките реших пак да се завърна към слабостта ми...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани