Съвет за G30 530i от Канада
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Съвет за G30 530i от Канада
Здравейте,
Обмислям закупуването на 530i G30 от Канада. Държа да отбележа, че търся кола на максимум 70К км и без удари.
Бихте ли ми дали препоръки, мнения и впечатления относно този двигател и като цяло ако имате информация за немските премиум клас коли внесени от Канада. Имат ли разлика спрямо тези за европейския пазар ( като изключим нуждата от промяна на стопове към Евро стандарт)?
Всякаква информация ще ми бъде от полза.
Извинявам се, ако някъде е обсъждан този модел+двигател, но аз не успях да намеря.
Поздрави на всички
Обмислям закупуването на 530i G30 от Канада. Държа да отбележа, че търся кола на максимум 70К км и без удари.
Бихте ли ми дали препоръки, мнения и впечатления относно този двигател и като цяло ако имате информация за немските премиум клас коли внесени от Канада. Имат ли разлика спрямо тези за европейския пазар ( като изключим нуждата от промяна на стопове към Евро стандарт)?
Всякаква информация ще ми бъде от полза.
Извинявам се, ако някъде е обсъждан този модел+двигател, но аз не успях да намеря.
Поздрави на всички
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Съвет за G30 530i от Канада
Здравей, тази кола ще трябва сам да си я закупиш от Канада на цена над средната за употребяван автомобил. В такъв случай какво е предимството спрямо закупуването от европейска държава? На този двигател минусът му е, че е 4 цилиндъра, но ако не си карал 6так няма да ти направи впечатление. За сметка на това е икономичен.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Съвет за G30 530i от Канада
Какъв е смисълът да е от Канада ако няма удар? Лек удар не е проблем. Врата, калник, праг. Няма кола от Северна Америка без нещо по нея, че и да е без пари. Внимваий само като вдигнеш мокета да няма пясък и релсите на седалките да не са ръждясали
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Съвет за G30 530i от Канада
expl0de написа:Здравей, тази кола ще трябва сам да си я закупиш от Канада на цена над средната за употребяван автомобил. В такъв случай какво е предимството спрямо закупуването от европейска държава? На този двигател минусът му е, че е 4 цилиндъра, но ако не си карал 6так няма да ти направи впечатление. За сметка на това е икономичен.
Автомобил на 4 години с 70км Пробег, доста екстри на цена от около 50-53 хил. лв. В България най-близкото до това е 520д с доста бедно обурудване на подобни км и е около 65-70хил лв.
4цил. Бензин ми върши работа имайки предвид, че ще се кара спокойно и по макс. 10 000Км на година.
bai_ILIA написа:Какъв е смисълът да е от Канада ако няма удар? Лек удар не е проблем. Врата, калник, праг. Няма кола от Северна Америка без нещо по нея, че и да е без пари. Внимваий само като вдигнеш мокета да няма пясък и релсите на седалките да не са ръждясали
Говоря за автомобили с изряден carfax и без регистрирани удари. Последното изречение не го разбирам.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Съвет за G30 530i от Канада
TauCaHa написа:
Говоря за автомобили с изряден carfax и без регистрирани удари.
Ще ти излезне по скъпо отколкото да си купиш европейка бъди сигурен. На всичкото отгоре пак ще си прецакан с канадка защото разлики от европейките има и вече не са малко както бяха преди
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Съвет за G30 530i от Канада
Вярно е, че ако си търсиш бензинова кола, изборът е ограничен. Дизело се търси в Европата каквото и да пропагандират особено на по-големите и тежки автомобилчета. Мисълта ми беше, че едва ли ще е на по-добра цена тази от Канада, спрямо такава от Германия. Или ако разликата е 4-5к лв не си струва после като я продаваш всеки ще реве ама тя е американска подводница и т.н. Или евтино или Европа. Колата ще иска пълно кодиране към Европа и после ако ходиш в БМВ изрично им забраняваш да пипат по софтуера...
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Съвет за G30 530i от Канада
DigitalExile написа:TauCaHa написа:
Говоря за автомобили с изряден carfax и без регистрирани удари.
Ще ти излезне по скъпо отколкото да си купиш европейка бъди сигурен. На всичкото отгоре пак ще си прецакан с канадка защото разлики от европейките има и вече не са малко както бяха преди
Ами и аз това питам - какви са разликите по-конкретно? За пример, при някои модели на Ауди, за Американския/Канадския пазар някои идват с друг тип скоростна кутия (ZF вместо Stronic) което в случая е дори по-добре.
Пак повтарям, цените за екземпляри пълни с екстри на до 70 000КМ са с 10-15000 лв разлика, и без удари(доказуеми с carfax). Говоря конкретно за бензиновите, защото дизели не се продават много.
Освен за вървежа, някой знае ли нещо повече относно болежки и проблеми при този двигател?
Re: Съвет за G30 530i от Канада
тая разлика от 10-15к след докарване, мита и такси, промени, технотест и регистрация ли е, или на обява?
Re: Съвет за G30 530i от Канада
pampo написа:тая разлика от 10-15к след докарване, мита и такси, промени, технотест и регистрация ли е, или на обява?
Крайна цена след всичко изброено
Re: Съвет за G30 530i от Канада
в такъв случай определено си струва
За жалост не мога да кажа за разликите. Според мен звънни в Декра или където ще правиш технотеста и попитай.
За жалост не мога да кажа за разликите. Според мен звънни в Декра или където ще правиш технотеста и попитай.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Съвет за G30 530i от Канада
Сега някой твой човек в Канада ще я огледа, вземе, натовари на контейнер и прати или ще ползваш в Българоя някой посредник като онези не се сещам името им, дето онзи клоун бричката по едно време много често рекламираше във видеата си. Ако е второто по добре не се занимавай, доста често вкарват коли с check engine проблеми. Между другото що не погледнеш и 540i, като нови разликата е около 4к с 530i, но на вторичния пазар я има я не 2к а е много по добър двигател.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: Съвет за G30 530i от Канада
peshehodetz написа:Сега някой твой човек в Канада ще я огледа, вземе, натовари на контейнер и прати или ще ползваш в Българоя някой посредник като онези не се сещам името им, дето онзи клоун бричката по едно време много често рекламираше във видеата си. Ако е второто по добре не се занимавай, доста често вкарват коли с check engine проблеми. Между другото що не погледнеш и 540i, като нови разликата е около 4к с 530i, но на вторичния пазар я има я не 2к а е много по добър двигател.
Ще използвам посредник, който трябва да се погрижи за всичко и да съдейства с технотест и промяна на мигачите.
Всъщност колата ще я кара баща ми, и смятам че макар и 4цилиндров двигател, 252 коня ще са му предостатъчни.
Ако някой познава хора с такъв двигател, ще се радвам да сподели впечатления.
Благодаря
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Съвет за G30 530i от Канада
Промяна на мигачите чак, може да си караш с тия. 5 години карах така, проблеми никога не съм имал. Спирали са ме безброй пъти.
И все още моя съвет е да вземеш европейка.
И все още моя съвет е да вземеш европейка.
- E30driver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 9.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Съвет за G30 530i от Канада
TauCaHa написа:peshehodetz написа:Сега някой твой човек в Канада ще я огледа, вземе, натовари на контейнер и прати или ще ползваш в Българоя някой посредник като онези не се сещам името им, дето онзи клоун бричката по едно време много често рекламираше във видеата си. Ако е второто по добре не се занимавай, доста често вкарват коли с check engine проблеми. Между другото що не погледнеш и 540i, като нови разликата е около 4к с 530i, но на вторичния пазар я има я не 2к а е много по добър двигател.
Ще използвам посредник, който трябва да се погрижи за всичко и да съдейства с технотест и промяна на мигачите.
Всъщност колата ще я кара баща ми, и смятам че макар и 4цилиндров двигател, 252 коня ще са му предостатъчни.
Ако някой познава хора с такъв двигател, ще се радвам да сподели впечатления.
Благодаря
Карам редовно 430i хdrive Cabrio (не е моя), купувана нова от тук. Накратко, върви малко и харчи много. За града става, на магистрала си издиша. Разход под 11,5 по борд не мога да докарам, повечето пъти е 13-14 при спокойно каране. Мисля че 530 е още по-тежка. Тези 250+ коня сигурно са там, но само във високите обороти, иначе не се усещат. Аз лично за мен не бих си взел тази комбинация, но за някой който не кара много и кара спокойно, може би е приемливо ако цената е добра.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10462
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвет за G30 530i от Канада
Пак се изказват хора, които са чували само за колите от Канада Няма какво да се чудиш, ако си харесал конкретна кола, само обърни внимание за ръжда да не е тръгнала, че само с това май няма оправия. Щом е от дилър там, трябва да може да се направят снимки и да се иска повече информация. Моторът е слаб за това купе, но щом ще се ползва да се вози баща ти, ще свърши работа.
Няма шанс да минеш технотест и кат с червени мигачи. Като акули на кръв налитат. На каналите даже басове си хващат дали си ги сменил или ще те върнат. Като се наредиш с американска кола, излиза шефа отвътре да гледа дали мига жълто. Имам чувството,че може да прекараш всякаква друга нередност през тях, но за мигачите са озверели.
DigitalExile написа:Промяна на мигачите чак, може да си караш с тия. 5 години карах така, проблеми никога не съм имал. Спирали са ме безброй пъти.
И все още моя съвет е да вземеш европейка.
Няма шанс да минеш технотест и кат с червени мигачи. Като акули на кръв налитат. На каналите даже басове си хващат дали си ги сменил или ще те върнат. Като се наредиш с американска кола, излиза шефа отвътре да гледа дали мига жълто. Имам чувството,че може да прекараш всякаква друга нередност през тях, но за мигачите са озверели.
Never mistake motion for action...
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани