540i vs 550i
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: 540i vs 550i
Ясно ми е, но това е много далеч от М5 на бензин. За 600+ започваш да се разхождаш с тубите като стар тираджия
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: 540i vs 550i
Аз не искам да е 600 коня. Искам просто да върви повече от старата ми. Вероятно само downpipe и софтуер ще го направят.
Re: 540i vs 550i
В такъв случай за мен най-логичния избор ти е G30 M550d. Без да се занимаваш с тунинги.
Ако искаш да е 5-ца. По-бърза е от F10-ката
Или пък М340i или М340d - ако не си пробвал G20, пробвай. Може и да ти хареса.
Много хора вече минаха от F10 550i/М550d на G20 M340i. След като пробваха G20-ката, не се и замислят. Но си е до човек.
Ако искаш да е 5-ца. По-бърза е от F10-ката
Или пък М340i или М340d - ако не си пробвал G20, пробвай. Може и да ти хареса.
Много хора вече минаха от F10 550i/М550d на G20 M340i. След като пробваха G20-ката, не се и замислят. Но си е до човек.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: 540i vs 550i
Няма 550д LCI. Няма как да се случи да мина от 5ца на 3ка.
Re: 540i vs 550i
Напълно те разбирам.
Споделям, защото познавам доста хора,
които пробваха и не се замислиха дори за момент че “downgrade-ват” от 5 на 3.
Просто пробвай М340и, нищо не ти пречи.
Аз пробвам всичко за да ми е простичко и лесно.
И разбирам 2 неща:
- кое е по-хубавото, за да имам стимул към по-доброто
- или пък се убеждавам, че съм направил правилния избор към този момент в моя бюджет
Споделям, защото познавам доста хора,
които пробваха и не се замислиха дори за момент че “downgrade-ват” от 5 на 3.
Просто пробвай М340и, нищо не ти пречи.
Аз пробвам всичко за да ми е простичко и лесно.
И разбирам 2 неща:
- кое е по-хубавото, за да имам стимул към по-доброто
- или пък се убеждавам, че съм направил правилния избор към този момент в моя бюджет
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: 540i vs 550i
Возил съм се в 3ка. Приоритет ми е комфорта и мястото, пред това как върви. Няма как 3ка да е на нивото на 5ца в тези неща.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: 540i vs 550i
Гледам че коментирате изпускателната система, та само със смяна на ауспусите да речем с такива на DINAN може ли и с колко би се вдигнала мощността, без нищо друго да се пипа. Да речем нещо такова
https://www.youtube.com/watch?v=WX7AW942nrE
https://www.youtube.com/watch?v=WX7AW942nrE
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: 540i vs 550i
ekalchev написа:Возил съм се в 3ка. Приоритет ми е комфорта и мястото, пред това как върви. Няма как 3ка да е на нивото на 5ца в тези неща.
Няма особен смисъл да сменяш фейсово Ф10 с G30 лично за мен. Особено М550. Същата кола за повече кинти.
- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 160
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: 540i vs 550i
Това изказване според мен е несериозно.
- Shadowed
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: 540i vs 550i
nickem написа:ekalchev написа:Возил съм се в 3ка. Приоритет ми е комфорта и мястото, пред това как върви. Няма как 3ка да е на нивото на 5ца в тези неща.
Няма особен смисъл да сменяш фейсово Ф10 с G30 лично за мен. Особено М550. Същата кола за повече кинти.
Някой хора не знаят къде се намират наистина
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: 540i vs 550i
Амиии много зависи и как се поддържат тия V8-ци. Конкретната 850-ка се сменява масло на 8000км с 5-50 и като ходи официално да и го сменяват идва след това да го сменим пак.
Сервизният интервал е 30 000(ся верно е динамичен и може да падне до 20, но все пак..)
Сервизният интервал е 30 000(ся верно е динамичен и може да падне до 20, но все пак..)
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: 540i vs 550i
Shadowed написа:nickem написа:ekalchev написа:Возил съм се в 3ка. Приоритет ми е комфорта и мястото, пред това как върви. Няма как 3ка да е на нивото на 5ца в тези неща.
Няма особен смисъл да сменяш фейсово Ф10 с G30 лично за мен. Особено М550. Същата кола за повече кинти.
Някой хора не знаят къде се намират наистина
Защо така?
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: 540i vs 550i
nickem написа:Shadowed написа:nickem написа:ekalchev написа:Возил съм се в 3ка. Приоритет ми е комфорта и мястото, пред това как върви. Няма как 3ка да е на нивото на 5ца в тези неща.
Няма особен смисъл да сменяш фейсово Ф10 с G30 лично за мен. Особено М550. Същата кола за повече кинти.
Някой хора не знаят къде се намират наистина
Защо така?
Най-вероятно, щото се чете избирателно
- ///BAMZE
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 15.07.2014
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 550i 2007, G12 750Li
- Мечтае да кара: M5
Re: 540i vs 550i
530кс версия е значително по-безпроблемен от предишните. В САЩ се карат яко и хората там са намерили начин как да удължат живота на двигателя. За тези коли е абсолютно задължителна смяната на маслото на 8-10к максимум. Поне 5W-40 или 5-50.
Сменява се термостата с такъв, който отваря на 90 градуса.
Сменява се масления термостат ( клапана ) за да държи и температурата на маслото по-ниска.
Кората върху двигателя се изхвърля за да може да не задържа толкова топлината от турбините там.
Катализаторите също е желателно да се изхвърлят.
Спива се добавка Ceratec на LiquiMolly или Oil saver за да предпазва гумичките на клапаните.
Свещи NGK по-студени, на 0.22 хлабина. Абсолютно всички там карат с такива. Хората ги надуват по 800+ коня тези коли. Това е силно подценен двигател в Европа, но в Щатите го спукват от каране и масово са надути.
Тези неща съм ги правил на 550i E60 и си ме слушаше 5 години без никакъв проблем. Колата я продадох на 250к км. и доколкото знам собвстеника още си я кара безпроблемно. А всички ми казваха ,, тия V8 са проблемни, вземи си дизел"...
V8 си е V8 и това са последните коли и времена, в които ще може да ги караме. B58 е хубав мотор, не е слаб, подлежи на тунинг доста... но то и V8 подлежи.. за 5 серия м550i и М5 са най-доброто. Стига да можеш да си го позволиш. Имаш тягата на дизел и постоянно ускорение до 7000 оборота. За звука няма смисъл да коментираме. По-добър е от на М5. B58 колкото и да е бърз, дори да е същите коне като N63, просто осмака се усеща и разгръща мощността по съвсем различен начин. Иначе M550i е доста по-мека, не толкова агресивна и като цяло няма нищо общо с М5 освен близкото ускорение.
При спазване на тези неща, колата ще те слуша. Понякога имат проблеми с бобините, но не са скъпи а и се предлагат афтърмаркет на различни тунинг компании като Dinan, ESS и т.н. И таква кола задължително от САЩ, защото там маслата от БМВ ги сменяват на 15к км, а не на 30к като в Европа. Пък и там се намират лесно на под 100к км пробег. Или ако е от тук, желателно е да я е карал човек, който е запознат с N63 двигателя.
Давай смело, поддържай я качествено и се радвай на колата. Щом ги карат, особено в Щатите, явно не са толкова трошливи. Дори от първите N63 има коли на 300к км. А ако си търсиш безпроблемна кола - БМВ не е марката, вземи си Тойота
Сменява се термостата с такъв, който отваря на 90 градуса.
Сменява се масления термостат ( клапана ) за да държи и температурата на маслото по-ниска.
Кората върху двигателя се изхвърля за да може да не задържа толкова топлината от турбините там.
Катализаторите също е желателно да се изхвърлят.
Спива се добавка Ceratec на LiquiMolly или Oil saver за да предпазва гумичките на клапаните.
Свещи NGK по-студени, на 0.22 хлабина. Абсолютно всички там карат с такива. Хората ги надуват по 800+ коня тези коли. Това е силно подценен двигател в Европа, но в Щатите го спукват от каране и масово са надути.
Тези неща съм ги правил на 550i E60 и си ме слушаше 5 години без никакъв проблем. Колата я продадох на 250к км. и доколкото знам собвстеника още си я кара безпроблемно. А всички ми казваха ,, тия V8 са проблемни, вземи си дизел"...
V8 си е V8 и това са последните коли и времена, в които ще може да ги караме. B58 е хубав мотор, не е слаб, подлежи на тунинг доста... но то и V8 подлежи.. за 5 серия м550i и М5 са най-доброто. Стига да можеш да си го позволиш. Имаш тягата на дизел и постоянно ускорение до 7000 оборота. За звука няма смисъл да коментираме. По-добър е от на М5. B58 колкото и да е бърз, дори да е същите коне като N63, просто осмака се усеща и разгръща мощността по съвсем различен начин. Иначе M550i е доста по-мека, не толкова агресивна и като цяло няма нищо общо с М5 освен близкото ускорение.
При спазване на тези неща, колата ще те слуша. Понякога имат проблеми с бобините, но не са скъпи а и се предлагат афтърмаркет на различни тунинг компании като Dinan, ESS и т.н. И таква кола задължително от САЩ, защото там маслата от БМВ ги сменяват на 15к км, а не на 30к като в Европа. Пък и там се намират лесно на под 100к км пробег. Или ако е от тук, желателно е да я е карал човек, който е запознат с N63 двигателя.
Давай смело, поддържай я качествено и се радвай на колата. Щом ги карат, особено в Щатите, явно не са толкова трошливи. Дори от първите N63 има коли на 300к км. А ако си търсиш безпроблемна кола - БМВ не е марката, вземи си Тойота
- dimozata
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 27.05.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d 04' 218hp
- Мечтае да кара: //М
- Детайли за колата: Chipped 271hp/609nm
Re: 540i vs 550i
Прочетох цялата тема. Доста хубава дискусия се е получила.
Днес сме средата на 2024г , две години по-късно.
Има ли вече адекватни наблюдения относно здравината на N63 в М550i 530 коня?
Днес сме средата на 2024г , две години по-късно.
Има ли вече адекватни наблюдения относно здравината на N63 в М550i 530 коня?
От разумно каране , глава не боли !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани