Малък мотопреход из Калифорния + тест райд на LiveWire
Модератори: mitaka7, Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Малък мотопреход из Калифорния + тест райд на LiveWire
Преди няколко седмици ходихме с едно приятелче на един мотопреход из Напа и Сонома – винарните окръзи в Северна Калифорния. В Сонома ни бяха поканили на събитие на Харли Дейвидсън да тестваме електрическия им мотор и това беше поводът.
Не е особено дълъг маршрут, но аз по принцип не карам толкова далече, ето това беше на връщане. На отиване малко по-различно, но горе-долу същата дистанция.
Тръгнахме около 7 сутринта, беше доста мъгливо и студено и брулеше вятър. Приятелчето ми има подгряващи хватки, аз не, та ръцете малко поизмръзнаха.
Спряхме след 1вия час в Напа за закуска и кафе – закуска за шампиони .
След това продължихме към Сонома, още около един час. Приятелчето ползва това приложение Rever да планира маршрута и избира да го прекарва през всички обиколни маршрути със завои. На мен ми дойде малко множко, защото много от тях пътищата са лошо качество. На неговия 1200ГС не се усеща толкова, ама моя мотор не е за това .
Ето малко видео:
Общо взето бавно пенсионерско каране и зяпане на лозята. Към 10ч мъглата се поизчисти и слънцето излезе.
Самия тест райд – бива машинката. Усеща се лека и пъргава. Има различни настройки, за по-икономично, по-спортно, по-близко до бензинови мотори поведение и т.н. Батерията казват може да изкара 200тина мили. Зарежда се със същия чарджър като колите, не им разбирам много. А живота на батерията казват, че е 150к мили, което сигурно надминава живота на мотора.
На мен лично не ми се стори ускорението да е брутално като при кави-то, може би защото няма толкова звукова драма. Но може и да се реша това да ми е 1вият електромобил.
Ето малко видео от теста:
На връщане, пак по хълмове и завои. Спряхме само един път за кратка почивка на едно хълмче.
Не е особено дълъг маршрут, но аз по принцип не карам толкова далече, ето това беше на връщане. На отиване малко по-различно, но горе-долу същата дистанция.
Тръгнахме около 7 сутринта, беше доста мъгливо и студено и брулеше вятър. Приятелчето ми има подгряващи хватки, аз не, та ръцете малко поизмръзнаха.
Спряхме след 1вия час в Напа за закуска и кафе – закуска за шампиони .
След това продължихме към Сонома, още около един час. Приятелчето ползва това приложение Rever да планира маршрута и избира да го прекарва през всички обиколни маршрути със завои. На мен ми дойде малко множко, защото много от тях пътищата са лошо качество. На неговия 1200ГС не се усеща толкова, ама моя мотор не е за това .
Ето малко видео:
Общо взето бавно пенсионерско каране и зяпане на лозята. Към 10ч мъглата се поизчисти и слънцето излезе.
Самия тест райд – бива машинката. Усеща се лека и пъргава. Има различни настройки, за по-икономично, по-спортно, по-близко до бензинови мотори поведение и т.н. Батерията казват може да изкара 200тина мили. Зарежда се със същия чарджър като колите, не им разбирам много. А живота на батерията казват, че е 150к мили, което сигурно надминава живота на мотора.
На мен лично не ми се стори ускорението да е брутално като при кави-то, може би защото няма толкова звукова драма. Но може и да се реша това да ми е 1вият електромобил.
Ето малко видео от теста:
На връщане, пак по хълмове и завои. Спряхме само един път за кратка почивка на едно хълмче.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
enigma
ያለ እኩል
ያለ እኩል
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Малък мотопреход из Калифорния + тест райд на LiveWire
Ех тия пътища там, много красиво изглежда.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Малък мотопреход из Калифорния + тест райд на LiveWire
Така и ми изгоря книжката за мотора. Не я поднових ... Но тук ме е страх. Не могат да карат и изобщо не пазят.
С каква камера снимаш? Покажи я, моля те, как е хваната към шлема.
С каква камера снимаш? Покажи я, моля те, как е хваната към шлема.
Re: Малък мотопреход из Калифорния + тест райд на LiveWire
BMW_POWER написа:Така и ми изгоря книжката за мотора. Не я поднових ... Но тук ме е страх. Не могат да карат и изобщо не пазят.
С каква камера снимаш? Покажи я, моля те, как е хваната към шлема.
А, то това е навсякъде. В Калифорния е малко по-добре, защото има страшно много мотористи, и шоферите са се понаучили малко.
Ама пак трябва да имаш развито шесто чувство кога и как ще те изненадат.
Дори на този преход, като тръгвахме от закуската имаше малка ситуация - виж този с приуса как го натисна, вижда го, че тръгва ама голям зор да мине..
За камерата - обикновено ползвам GoPro Max, ето го маунта (тука е сложена наобратно, ама принципно няма значение, понеже е 360 градуса). Предпочитам да е долу в средата, но на този шлем няма как. Така не е много комфортно на магистрала с висока скорост, а и малко закрива видимостта. Сега като се замислих може да я обърна на 90 градуса и да я смъкна още надолу без допълнителните скоби, ама ще снима много странично май.
Ползвам от време на време и една друга камера - Insta360 OneR , която всъщност дава по-добро качество, по-дълъг живот на батерията, и е по-лека, само че софтуера е малко по-куц.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
enigma
ያለ እኩል
ያለ እኩል
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани