Най-бързо ускорение ... как ?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
58 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ceno83
- младши ентусиаст
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Най-бързо ускорение ... как ?
Някой ще ми обясни ли на 320-ката как да получиме максимума на ускорение? Смисъл на какви обороти да превключваме, за да извлечем максимума от колата ?!? И как се стартира с най-малко загуба на време
Поздрави
Поздрави
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- inseCT
- младши ентусиаст
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Според мене...най яко се тръгва с 4000 оборота,до 6100 некаде...поне при мене така се усеща Ама някой ако знае по-добре ше е яко да обесни
- ceno83
- младши ентусиаст
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
айде експертите да пишат че не искам некви VW да ме бият по светофарите
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- Garribaldi
- ентусиаст
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
[quote="ceno83"]айде експертите да пишат че не искам некви VW да ме бият по светофарите
как така голфчета ще те бият по сфетофарите бе момче за бой си !!! бате гледай да не завърташ гуми !! иии да от 4000 до 6 000 оборота си е супер иии много бързо сменяй скороста
аз например държа на 4000 оборота като сфетне зелено пускам саединителя, но не до край, а максимално така, че да не завърти гуми
иии като сменям предавка преди да сменя на следващата съм дал газ ии пак със съединителя после вече се оправай ии гледай за куките
Успех !
как така голфчета ще те бият по сфетофарите бе момче за бой си !!! бате гледай да не завърташ гуми !! иии да от 4000 до 6 000 оборота си е супер иии много бързо сменяй скороста
аз например държа на 4000 оборота като сфетне зелено пускам саединителя, но не до край, а максимално така, че да не завърти гуми
иии като сменям предавка преди да сменя на следващата съм дал газ ии пак със съединителя после вече се оправай ии гледай за куките
Успех !
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
то бате,кат знам повечето 325ци...заебиmityo105 написа:Купи си 325 за да не те дърпат Голфетата
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- t060
- ентусиаст
- Мнения: 1390
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Кауфланд Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Без книжка.
- Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
- Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.
Колега дай неколко хиляди за по-къс диф и нема golf, нема gti, има твоята кола
От тогава русото не е на мода.
- Anthony_J
- ентусиаст
- Мнения: 874
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
- ceno83
- младши ентусиаст
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Хора дайте по темата питам ви за конкретни обороти и движения !
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- hemicharger
- старши ентусиаст
- Мнения: 1514
- Регистриран на: 5.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: всичко на колела
- Детайли за колата: E38 IAL 07.2001
Anthony_J написа:Аз ги дърпам голфчетата безгрижно на автомат
Това ако е на Ники от блейза бившото БМВ .....не само голфчета трябва да дърпаш
Drugs... rock 'n' roll... bad-ass vegas whores... late-night booty calls... shiny disco balls...
1.там където ти е максимума на въртящия момент се тръгва.
виж го някъде из гугъла ако не си го знаеш.
2.на полу съединител не се дава пълна газ , трябва да усетиш колата. Пускаш съединителя сравнително остро но без да върти гуми, колкото да подскочи леко колата, но го пускаш бързо не на полусъединител.
3.газ се подава постепенно, не директно до ламарината. придаването на твоето движение към мотора не е дигитално т.е. след крака ти идва педала, жило, дросел кл, и т.н. в най общи линии. така 4е ...
в един друг форум има мнооого дълга тема само за подаването на газ при ускорение трябва ти да си усетиш колко бързо да и подаваш газ, давай и толкова колкото тя възприема, нека колата да отклива при всеки милиметър подаден от крака ти аналогично.
бе тва се сещам като най важно...
и съответно при приплъзване на гумите помага подаване и пускане на газта, а не газ до дупка...
абе газ до дупка не е решение
виж го някъде из гугъла ако не си го знаеш.
2.на полу съединител не се дава пълна газ , трябва да усетиш колата. Пускаш съединителя сравнително остро но без да върти гуми, колкото да подскочи леко колата, но го пускаш бързо не на полусъединител.
3.газ се подава постепенно, не директно до ламарината. придаването на твоето движение към мотора не е дигитално т.е. след крака ти идва педала, жило, дросел кл, и т.н. в най общи линии. така 4е ...
в един друг форум има мнооого дълга тема само за подаването на газ при ускорение трябва ти да си усетиш колко бързо да и подаваш газ, давай и толкова колкото тя възприема, нека колата да отклива при всеки милиметър подаден от крака ти аналогично.
бе тва се сещам като най важно...
и съответно при приплъзване на гумите помага подаване и пускане на газта, а не газ до дупка...
абе газ до дупка не е решение
Най-мразя да съм прав!!!
- valerio1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335i
- Мечтае да кара: CL 63 AMG
- Детайли за колата: открадната :)
Колега дай неколко хиляди за по-къс диф и нема golf, нема gt
Колега, ще обясниш ли защо късия диференциял дава по-добро ускорение? Ако не ти се обяснява, дай link към някоя тема да се образовам сам. мерси
- valerio1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335i
- Мечтае да кара: CL 63 AMG
- Детайли за колата: открадната :)
- t060
- ентусиаст
- Мнения: 1390
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Кауфланд Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Без книжка.
- Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
- Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.
valerio1 написа:Колега, не е нужно, проверих в google вече ... само, дето ще ми трябва време да го асимилирам
тук колегата го е обяснил много добре и други работи е обяснил, които също ще са ти полезни.
От тогава русото не е на мода.
58 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани