Сигурен начин за кривене на дискове
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
да ти кажа, това май зависи основно от накладките...
примерно срещал съм препоръчване при слагане на накладки от определн производител (lokhead, ако не се лъжа) първите 5-6 кмтра да се спира леко с припомпване. понеже накладките имали тънък слой, който действал за фино шлифоване на дисковете...
предполагам че дори и за нови е хубаво да се съобрази човек с тази работа, най-малко за да падне този слой и/или да се напаснат точно накладките по диска
иначе според мен докато влезнат във форма най-вредни са температурните разлики, така че леко с припомпване ми се струва най-удачно...
п.с. последния път като сменях дискове и накладки, ги разработих с опция force:) демек бавно си пълзя с натисната спирачка (ама леко), понеже беше на извънградско (бавно ще рече че поддържам скорост контролирана с натиск върху спирачката) (градско не виждам смисъл от тази 'опция' ), което обаче не им попречи да поизпушат на завоите (спускане) от тонзос надолу....
примерно срещал съм препоръчване при слагане на накладки от определн производител (lokhead, ако не се лъжа) първите 5-6 кмтра да се спира леко с припомпване. понеже накладките имали тънък слой, който действал за фино шлифоване на дисковете...
предполагам че дори и за нови е хубаво да се съобрази човек с тази работа, най-малко за да падне този слой и/или да се напаснат точно накладките по диска
иначе според мен докато влезнат във форма най-вредни са температурните разлики, така че леко с припомпване ми се струва най-удачно...
п.с. последния път като сменях дискове и накладки, ги разработих с опция force:) демек бавно си пълзя с натисната спирачка (ама леко), понеже беше на извънградско (бавно ще рече че поддържам скорост контролирана с натиск върху спирачката) (градско не виждам смисъл от тази 'опция' ), което обаче не им попречи да поизпушат на завоите (спускане) от тонзос надолу....
<br>
br
br
- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 9.07.2004
Smoke on the w...he-e-e-ls
Мерси за мненията!
Моето разбиране за "галенето" в първите 200км е, както се изрази някой, че "се нагряват, а, бе, направо си се "опичат" накладките при продължително задържане.
При още по-яко натискане и намаляване от голяма скорост, нагряваш самия диск, все едно ще го "ковеш" като подкова, става по-мек метала и понеже накладката вече е станала по-твърда от "опичането" (дали хваща коричка ) дере диска или по-яко рязко натискане е като удар с ковашки чук?
Моля, мнения, дали е така
По логика на изливането на вода и ... извинявайте ... пикаенето, би трябвало да сме особено внимателни ако през лятото завали дъжд изведнъж, или някъде има локва, и сме карали на газ-спирачка, да ги прецакаме пущините...
Дали съм прав....
И дали 200км нежно отношение е достатъчно за екстремни газ-спирачка изпълнения след това
Моето разбиране за "галенето" в първите 200км е, както се изрази някой, че "се нагряват, а, бе, направо си се "опичат" накладките при продължително задържане.
При още по-яко натискане и намаляване от голяма скорост, нагряваш самия диск, все едно ще го "ковеш" като подкова, става по-мек метала и понеже накладката вече е станала по-твърда от "опичането" (дали хваща коричка ) дере диска или по-яко рязко натискане е като удар с ковашки чук?
Моля, мнения, дали е така
По логика на изливането на вода и ... извинявайте ... пикаенето, би трябвало да сме особено внимателни ако през лятото завали дъжд изведнъж, или някъде има локва, и сме карали на газ-спирачка, да ги прецакаме пущините...
Дали съм прав....
И дали 200км нежно отношение е достатъчно за екстремни газ-спирачка изпълнения след това
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
тва за ковашкия чук, не го вярвам много (въпреки че няма невъзможни неща:)
а за ударна експлоатация след 200 км-тра, не... по-добре постепенно 200 галене, после почти нормално спиране и чак след това както ти е кеф (ама имай впредвид, че ако не са ти меки накладките, дори и след разработване, може да прецакаш дисковете...)
аз лично (вече:) предпочитам по-меки накладки, нека си заминат по-бързо, поне съм спокоен, че дори и да прецакам системата, то ще е в накладките, които така и така са си консуматив (по оборотен от дисковете де:) а и по-евтин), и дали ще ги сменя 2к км-тра, или по-късно е лесно за преживяване...
а за ударна експлоатация след 200 км-тра, не... по-добре постепенно 200 галене, после почти нормално спиране и чак след това както ти е кеф (ама имай впредвид, че ако не са ти меки накладките, дори и след разработване, може да прецакаш дисковете...)
аз лично (вече:) предпочитам по-меки накладки, нека си заминат по-бързо, поне съм спокоен, че дори и да прецакам системата, то ще е в накладките, които така и така са си консуматив (по оборотен от дисковете де:) а и по-евтин), и дали ще ги сменя 2к км-тра, или по-късно е лесно за преживяване...
<br>
br
br
- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 9.07.2004
Уж от една марка
Нали уж за това сложих от една марка Ате дискове и накладки...
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани