Как ускорявате?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
72 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- WeiSTD
- главен сектант :)
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Мисля че Европейския и Австралийския/Японския модел са с различни предавки. Защото при 70км/ч на 2ра, мойта кола е вече в редлайна. Двигателя вече пищи от мъка и колата спира да дърпа.
WeiSTD написа:Мисля че Европейския и Австралийския/Японския модел са с различни предавки. Защото при 70км/ч на 2ра, мойта кола е вече в редлайна. Двигателя вече пищи от мъка и колата спира да дърпа.
Ми как го усети пък тоя редлайн, като нямаш оборотомер? Това, че колата е минала максималния въртящ момент далеч не значи, че спира да дърпа. Това, което ти усещаш като удар в гърба не е това, което в случая те интересува.
И като казвам, че до 90тина се издува за макс. ускорение, това не значи, че това и е редлайна. 115 ги прави на втора.. това просто така за статистиката. Европейския (английския - с обратния волан, все още Съни) и американския Пулсар са с едни предавки. За Япония и Австралия не съм се интересувал, но самата идея да има разлика от 1.5 в предавателните числа ми се струва теоретически и практически и икономически неоправдана.
- WeiSTD
- главен сектант :)
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Не ми трябва оборотомер да знам кога двигателя е МНОГО измъчен. То се чува.
И мога да ти кажа че 115 и на 3та едвам дигам.
Това са предавателните числа на мойта кола:
1st 3.063
2nd 1.826
3rd 1.286
4th 0.975
5th 0.810
Rev 3.417
Fin 4.167
Карам на 185/60Р14 гуми. Редлайна е 6900 об/мин.
Сам си направи сметката.
И мога да ти кажа че 115 и на 3та едвам дигам.
Това са предавателните числа на мойта кола:
1st 3.063
2nd 1.826
3rd 1.286
4th 0.975
5th 0.810
Rev 3.417
Fin 4.167
Карам на 185/60Р14 гуми. Редлайна е 6900 об/мин.
Сам си направи сметката.
- WeiSTD
- главен сектант :)
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Ми да, този Г-Тек лист си го пише, но както ти каза, той е за 1.4 Sunny. По принцип те са с различни предавки от 1.6 варианта.
Мойте предавателни числа пъвро ги бях свалил от интерент, но след това отидох до сервиза на Нисан и ги питах там. Това са те.
Мойте предавателни числа пъвро ги бях свалил от интерент, но след това отидох до сервиза на Нисан и ги питах там. Това са те.
- WeiSTD
- главен сектант :)
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Мисля че беше www.pulsar.org.au. Там има доста информация за тези коли.
Но от където и да е, числата които свалих от интерента са сверени. Отидох в Нисан и поисках сервизната книга на мойта кола където пише всичко за нея.
Но от където и да е, числата които свалих от интерента са сверени. Отидох в Нисан и поисках сервизната книга на мойта кола където пише всичко за нея.
WeiSTD написа:Мисля че беше www.pulsar.org.au. Там има доста информация за тези коли.
Но от където и да е, числата които свалих от интерента са сверени. Отидох в Нисан и поисках сервизната книга на мойта кола където пише всичко за нея.
Много ми стана интересно, какви са тези глупости дето ги говориш и чак се зарових в нета да търся информация по случая. За което съжалявам вече.
Предавателните числа на Съни 1.6 16 клапана до 94та в ЦЯЛ свят са:
I: 3.06
II: 1.83
III: 1.21
IV: 0.90
V: 0.76
R: 3.42
4.167
Сещаш се колко глупости изприказва до тук нали?
- WeiSTD
- главен сектант :)
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Добре де, сега се опитваш да ми обясниш че колата която карам ВСЕКИ БОЖИ ДЕН не е такава каквато аз казвам.
Казах ти вече 3 пъти. Тези числа са взети ДИРЕКТНО от Нисан сервиза. Като двигателя достигне редлайна, то се осеща.
А и дори да приемем че твоите са правилни, максималната скорост на 2ра скорост е същата както и преди (демек 79км/ч)
Казах ти вече 3 пъти. Тези числа са взети ДИРЕКТНО от Нисан сервиза. Като двигателя достигне редлайна, то се осеща.
А и дори да приемем че твоите са правилни, максималната скорост на 2ра скорост е същата както и преди (демек 79км/ч)
WeiSTD написа:Добре де, сега се опитваш да ми обясниш че колата която карам ВСЕКИ БОЖИ ДЕН не е такава каквато аз казвам.
Казах ти вече 3 пъти. Тези числа са взети ДИРЕКТНО от Нисан сервиза. Като двигателя достигне редлайна, то се осеща.
А и дори да приемем че твоите са правилни, максималната скорост на 2ра скорост е същата както и преди (демек 79км/ч)
Ти да видя, че са еднакви :?:
- WeiSTD
- главен сектант :)
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Ми тогава какво ми говориш че дигала 115 на втора???
А и за твое сведение, 3та 4та и 5та са различни.
А и за твое сведение, 3та 4та и 5та са различни.
WeiSTD написа:Ми тогава какво ми говориш че дигала 115 на втора???
А и за твое сведение, 3та 4та и 5та са различни.
Нали ти пуснах диаграмата на Г-Тека? Или 1.6 мотора забива на 70км/ч за разлика от 115те на 1.4ката?
Ти се опитваш да ме убедиш в нещо за да си повярваш сам, май а? Японски високооборотен мотор да умира на 2ра на 70км? Ясно ли ти е, че не само, че говориш глупости, но и всеки ти се смее?
Опитай някой път.. само веднъж (като ги няма вашите) да натиснеш 2рата до край. Ще го познаеш по това, че колата ще забие предницата. И ..може да не пишеш резултата тук да се излагаш после!
WeiSTD написа:Ми тогава какво ми говориш че дигала 115 на втора???
А и за твое сведение, 3та 4та и 5та са различни.
Нали ти пуснах диаграмата на Г-Тека? Или 1.6 мотора забива на 70км/ч за разлика от 115те на 1.4ката?
Ти се опитваш да ме убедиш в нещо за да си повярваш сам, май а? Японски високооборотен мотор да умира на 2ра на 70км? Ясно ли ти е, че не само, че говориш глупости, но и всеки ти се смее?
Опитай някой път.. само веднъж (като ги няма вашите) да натиснеш 2рата до край. Ще го познаеш по това, че колата ще забие предницата. И ..може да не пишеш резултата тук да се излагаш после!
- WeiSTD
- главен сектант :)
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Погледни числата бе пич. 7,000 оборота не са малко, дори и за високооборотна Японска кола. Ако извадиш една елка и го сметнеш, максималната скорост при тези предавки е около 80км/ч.
Съгласих се че 1.4 модела може да е с други предавки (или е бил с по големи джанти), но за последен път ти казвам че мойта кола не може да вдигне повече от 80 на 2ра, и дори това и е малко много. Като сменям на 75-76 е най бързия начин до 100км/ч (да, пробвал съм го, и то не веднъж, даже и с баща ми в колата :o )
А ти си се смей колкото искаш, и на когото щеш.
П.П. Километража ми е верен, да не се чудиш.
Съгласих се че 1.4 модела може да е с други предавки (или е бил с по големи джанти), но за последен път ти казвам че мойта кола не може да вдигне повече от 80 на 2ра, и дори това и е малко много. Като сменям на 75-76 е най бързия начин до 100км/ч (да, пробвал съм го, и то не веднъж, даже и с баща ми в колата :o )
А ти си се смей колкото искаш, и на когото щеш.
П.П. Километража ми е верен, да не се чудиш.
72 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани