ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
тея първи и задни синхронизирани ... малко зор да се вярва но щом казвате... аааа за тези дето вкарват 1-ва със 70
а клапани сменяли ли сте ? късали ли сте шпилките на блока а изтръгната глава
снимки да пратя
а клапани сменяли ли сте ? късали ли сте шпилките на блока а изтръгната глава
снимки да пратя
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
Ми не съм имал проблем с нищо освен със скоростите
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Re: ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
Как вкарвате тая първа бе ... мене без подаване на газ не иска даже и от 15км/ч да я вкара ... ако съм бил на 2ра с 30-40 .... трябва да дам над 3000 оборота за да вкара 1ва и над 50км/ч ъпсурт на 1ва, че на 50 е в 4500 оборота (дизел)
- Profesionalista
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.02.2010
- Пол: Мъж
Re: ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
Леле какви са тия Бмв че да им трябва 1 за дрифт Виж ако колата ти е служебна става но аз не бих направил такава глупост през живота си на автомобила дори и да е служебен та това са душмани
- randity
- Photographer
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
Аз лично доста често превключвам от 2-ра на 1-ва предавка в зависимост от задръстване или съм решил да се позабавлявам.Но по принцип 1-ва предавка е само за потегляне или когато колата е в покой
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..
- skrehko
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 7.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: bmw m3
- Мечтае да кара: ne6to sus W16
Re: ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
колеги може да си на 1-ва и с 100км/ч всичко зависи от оборотите а не от скоростта
- pgv64
- младши ентусиаст
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
По пнцип няма проблем да превкючиш на пониска съответно първа предавка ,стига да не си в големи обороти ,защото разликата м/у две съседни предавки е около 1000 оборота. Значи ако се съобразиш с това нямаш проблем.
Апропо ,по повод казаното : "на БМВ и задна с синхронизирана "- един "шофер" отива в сервиз и казва че счупил скорости . Питат го :защо ? Итой казва: еми първа , после втора и ... накрая като вкючиш на РАЛИ |R| и тя гръмна...
Апропо ,по повод казаното : "на БМВ и задна с синхронизирана "- един "шофер" отива в сервиз и казва че счупил скорости . Питат го :защо ? Итой казва: еми първа , после втора и ... накрая като вкючиш на РАЛИ |R| и тя гръмна...
- CooL123Es
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Плевен- Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i e60 530d e61 535d
Re: ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
МОЖЕЛИ НЯКОИ Да ми каже на 1ва с 70 км колата в колко оборота при 320и независиму дали е е46 или е36
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
зависи с какво дифче си колега от там идва разликата скоростните кутии в повечето случаи са със сходни рпедавателни числа
ама дифовете от там идва разликата
ама дифовете от там идва разликата
- s
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
- Пол: Мъж
- Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39
Re: ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
аз от няколко месеца насам карам с heel & toe и незнам дали си въобразявам обаче разлика не съм усетил:) просто се избягва гадното придърпване при сваляне на по-ниска предавка. пък и според мен се щади съединителя, понеже го държа по-малко натиснат
Re: ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
CooL123Es написа:МОЖЕЛИ НЯКОИ Да ми каже на 1ва с 70 км колата в колко оборота при 320и независиму дали е е46 или е36
Ако си сток на 1-ва с 70км/ч си на 2-ра..
- .::Братоев::.
- ентусиаст
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
v_V_v написа:CooL123Es написа:МОЖЕЛИ НЯКОИ Да ми каже на 1ва с 70 км колата в колко оборота при 320и независиму дали е е46 или е36
Ако си сток на 1-ва с 70км/ч си на 2-ра..
Зависи с къв диференциал е ама на първа треа да праи 40-50 максимум със 3.45 къвто го дават оригиналдъ
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
CooL123Es написа:МОЖЕЛИ НЯКОИ Да ми каже на 1ва с 70 км колата в колко оборота при 320и независиму дали е е46 или е36
1-ва с тази скорост се взъща само за момент,колкото да ти блокират задните гуми и оттам бодеш 2-ра,даваш яката газ и.....
Re: ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
Аз я забодох без да искам на края на втора в место третаа към 80-85 на м43 докат се дърпам с една калибра,колелата блокираха и все едно дръпнах парашут нямаше последствия,после поне показах на калибрата,че ластика дет ми е напрайл не е от могъщата му трета
- shengi
- ентусиаст
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ЗА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ
Мен преди 2 години ми се случи 1-ва 2-ра /малко преди прекъсвач/ и после пак 1-ва.Нищо не се случи защото не пуснах изцяло съединителя, но ми удари прекъсвач и пак съединител 2-ра 3-та и така.Имаше 2-ма човека от заде колата м40б18 от тогава между 2-ра и 3-та винаги се бавя като ги сменям
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани