Time Attack - Калояново
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8329
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Time Attack - Калояново
Споделете време, стил на каране, с каква кола сте, как се държи, доволни ли сте, спирачки, гуми, окачване, на коя скорост влизате в завоя, на коя излизате, кои завои ви харесват, кои не ... и т.н., каквото се сетите!
Приятно дискутиране!
Приятно дискутиране!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Time Attack - Калояново
И мен ме вълнува това, макар че не присъствах на събора, ще ми е интересно да прочета мнения директно от карачите
Браво Вичо, добра идея
Браво Вичо, добра идея
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8329
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Time Attack - Калояново
понеже нямах време сега ще понапиша ...
пускат ни от бетона покрай кроасана, където започваме разгряваща полуобиколка, защото старт-финала е по средата на правата (доколкото знам)
Започвам от средата на правата, ускорявам на 3-та, при 150 км/ч включвам 4-та и стигам около 165 км/ч след което започвам да спирам заедно с вкарването на 3-та предавка, после 2-ра и влизам в завоя от вътрешната страна на левия завой след което ускорявам до края на 2-ра пускам газта изнасяйки се навън за да пресека следващия ляв от вътрешната страна, отново по късата права ускорявам на втора и пускам газта с леко чукване на спирачка и сеча завоя отвътре, като гледам да пазя максимално права траектория за следващия завой от който се излиза на късата права преди кроасана (в завоя вкарвам 3-та и ускорявам), но не мога да кажа до колко км/ч, на влизане в кроасана чуквам леко спирачката и вкарвам втора предавка и гледам да карам целия кроасан по бордюрите някъде с около 100 км/ч, като на излизане от него на следващата права вкарвам трета и ускорявам, отново не мога да кажа до колко км/ч, следва остър десен който се взема на 2-ра предавка и колата ми винаги недозавива там и то зверски ... , следващите 2 леви завоя ги вземам на 2-ра в прекъсвач, като ми се ще да ми беше една идея по-дълга (т.е. да бях с 2.93 диф), последния ляв завой преди правата го сеча много и го вземам на 2-ра с 90+ км/ч и на излизане от завоя точно след локвата от външната страна съм вкарал 3-та и ускорявам по правата ...
на правата има знак 150м преди острия ляв завой, аз лично започвам да спирам около 100-110 метра преди завоя, където съм със 165 км/ч, мисля, че може и по-късно да се спре, но мен ме е шубе
карам с чисто нови китайски гуми отпред 225/45/17 на 7.5J M-tech джанти и около 4мм 245/40/17 на 8.5J М-tech джанти отзад
окачването ми е M-technik 4 пружини с 4 амортисьора и най-дебелите стабилизиращи щанги 25.5мм предна и 18мм задна, отпред съм с чисто нови шарнири и опорни тампони, а тампоните на носачите са плътни емкови с изместен център
спирачките са стандарните от 328-ца отпред и отзад, като отпред съм с чисто нови накладки и дискове, а отзад с чисто стари, като накладките ги изхвърлих след бърнаута на донът шоуто, но това е друга тема
Като цяло съм повече от доволен от колата, клатенето не е кой знае колко, но се иска твърдо окачване за пистата, определено ще подобря времето. Най ме е яд за спирачките ми, които според мен са много лоши и като цяло е36 сток има ужасни спирачки (които са в пъти по-добри от алтернативните марки, но недостатъчно добри за мен и спортно каране на писта)
карам е36 328i с 3.15 диф + спортни изпускателни колектори и Cold Air Intake HKS
най-добро време 1:05:03
класиране 7-ми от 26
за този сет-ъп на колата мисля, че дадох перфектно време, догодина по-подготвен и по-бърз - ДАЙ БОЖЕ!
п.с. втората сесия съм дал 5 обиколки в рамките на 50 стотни, т.е. 1:05:50+, 1:05:30+, 1:05:08, 1:05:03, 1:05:10+, доста константно каране, нали?!
ако някой има въпроси, ще ми бъде крайно приятно да отговоря!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Time Attack - Калояново
Мене ме е срам да споделя за моита подготовка Вичо
Но като гледам съм дал прилично време спрямо големите братя
Но като гледам съм дал прилично време спрямо големите братя
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8329
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Time Attack - Калояново
(bubsa) написа:Мене ме е срам да споделя за моита подготовка Вичо
Но като гледам съм дал прилично време спрямо големите братя
сподели-сподели ... iS-а не е толкова сток, колкото изглежда
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Time Attack - Калояново
vicho написа:(bubsa) написа:Мене ме е срам да споделя за моита подготовка Вичо
Но като гледам съм дал прилично време спрямо големите братя
сподели-сподели ... iS-а не е толкова сток, колкото изглежда
Ми...
Предни гуми Ф1 ДОТ 05г. минали оганичител
Задни гуми Потенца ДОТ 07г.
Предни амортисьори ТУШ
Задни горе-долу.
От водната помпа изтичаше антифриза който наливах на момента И замалко да я кипна колицата.
Това са ми жокерите до момента
Иначе 1.06.55 време дадох,но мисля,че с този сетьп можеше още малко надолу да е времето,но шанс
В нашия клас сме 6 коли в 1.06 през няколко стотни,а аз си мислех,че като съм ги изпреварил всички на пистата съм с най-добро време...греда!
Поздрави на Християн за перфектното каране!
ПС Някой има ли снимки как излятях със 140-150 в ливадата след правата...от мен да знаете трудно се взима тоя завой с тая скорост
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Time Attack - Калояново
Айде де.Близо 100 участници имаше,да обменим малко опит
Аз карам почти като Вичката,с изключение,че на правата моя мъртвец повече от ~155 не искаше
Аз карам почти като Вичката,с изключение,че на правата моя мъртвец повече от ~155 не искаше
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Time Attack - Калояново
(bubsa) написа:... В нашия клас сме 6 коли в 1.06 през няколко стотни...
7 сме всъщност.
Аз карах чужда кола, в която на шофьорското място съм се качвал два пъти - единият път да я изкарам от гаража и вторият път беше на 6-ти на Калояново...
Все пак 20-ката имаше супер гуми с ДОТ07, от които наистина бях очарован. Имаше си и уникално послушни спирачки, изпускателни колектори, червени пружини H&R и 27мм предна стабилизраща щанга Racing Dynamics. От последните две файда особено голяма няма, така като гледам по снимките...
Иначе за скорости по пистата не мога да споделя точни цифри, тъй като наистина не познавах колата и не знам в края на предавките с каква скорост се движи. Цялата писта я карах на трета, само на острия десен след кроасана слагах втора. На средата на правата за малко ползвах 4-та. Спирах от не знам колко км/ч 20-тина метра след бабуната, която пък се намира на 30-тина метра от табелата 150м до завоя. С удоволствие се възползвах от новото разширение, което са направили, във вътрешната страна на първия десен след правата (преди кроасана).
Тотал - 1:06.32 и 4-та позиция в квалификациите. Християн ме понатупа, но успях да надделея над Оги и се докопах до третото стъпало на стълбичката.
П. П. Благодаря на Банго за гласуваното доверие и за това, че ми отстъпи колата си!
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Time Attack - Калояново
Вичка... Скоростта, която цитираш е доста преувеличена според мен... Аз, на сликове кроасана с кола под 1300 кг. го минавам с около 100км/ч като на излизане около десния бордюр свършвам втора и слагам 3та след ускорението, което означава, че влизам с около 90 и излизам с около 110 от там... Това според мен е невъзможно за кола със стриит гуми... Не можах да разбера точно какво имаш предвид че "сечеш" завоите, но ще се опитам да обясня малко по-ясно моята обиколка на Дракона:
Започвам от правата, най-лесно е да хванем момента там като начало... Скорост около 180-190км/ч (никога не съм имал време да я видя точно, че нали ни беше малък километража а и на тая скорост нямам гащи да гледам там а не в пистата)... та засилили сме се бая... Около неравността на около 110-120тия метър (не съм ги мерил много но е малко след 150тата табела ) започваме интензивно спиране от 4та предавка с връщане на 3та и 2ра с междинна газ, влизането на първия завой е почти на прекъсвач на 2ра (скорост около 100км/ч) комбинацията от трите завоя се кара с почти равномерна газ като първия завой го карам с максимално късно затваряне за да се използва високата скорост от правата, след това силно отваряне към външния бордюр и отново към върха (апекса) на следващия завой, след това отново външния бордюр, там малко ляв крак на спирачката (да изолираме недозавиването от още малкото добавяне на ъгъл на завиване) и късен апекс на високия остър бордюр на 3тия завой за да може отново максимално късен апекс на новоотворения завой, за да може максимално рано да се даде цалята газ и да се ускори максимално за късата права преди кроасана... Там трета, отново късно спиране и 2ра преди кроасана късен апекс, движение покрай десния бордюр, затваряне към средата някъде на самия кроасан (там където е гърбавия бордюр сега дето ме отлепи на миналия събор ) и от там цялата газ, трета преди бабуната на десния бордюр, където се отнема за сек газта и пак цялата газ... Спиране преди десния интензивно... втора... ляв крак на спирачката,че много недозавива там и равномерна газ... газ преди левия, максимално отваряне преди него надясно и от там покрай бордюра отвътре с равномерна газ че ако подадеш много надига предницата и от неравностите започва да подскача... пак на бордюра отвън вдясно и цялата газ на 2ра... следващия ляв се прави с ляв крак и равномерна газ, цялата газ за малката права на 2ра, преди последния десен лека корекция за пренасяне на тежестта с левия крак и късно затваряне за да дадеш газ максимално рано... включвам трета малко преди да стъпя на външния кърб и от там ускорение до колкото може...
Най добро време 56.5 сек със стари сликове Дънлоп 240/640 18" и при старата конфигурация, без да са променени бордюрите в първата секция... Е36 М3 3,2 със сток двигател (дори с хартиен филтър), силово предаване и спирачки... Коилоувъри GAZ... 1260кг. без пилот...
Със стриит кола имам 1,04, и 5-6-7 десети засичана с хронометър с Е36 компакт с М43 B19 105кс. с китайски коилоувъри, корито и стриит 17" 225/45 някакви...
Започвам от правата, най-лесно е да хванем момента там като начало... Скорост около 180-190км/ч (никога не съм имал време да я видя точно, че нали ни беше малък километража а и на тая скорост нямам гащи да гледам там а не в пистата)... та засилили сме се бая... Около неравността на около 110-120тия метър (не съм ги мерил много но е малко след 150тата табела ) започваме интензивно спиране от 4та предавка с връщане на 3та и 2ра с междинна газ, влизането на първия завой е почти на прекъсвач на 2ра (скорост около 100км/ч) комбинацията от трите завоя се кара с почти равномерна газ като първия завой го карам с максимално късно затваряне за да се използва високата скорост от правата, след това силно отваряне към външния бордюр и отново към върха (апекса) на следващия завой, след това отново външния бордюр, там малко ляв крак на спирачката (да изолираме недозавиването от още малкото добавяне на ъгъл на завиване) и късен апекс на високия остър бордюр на 3тия завой за да може отново максимално късен апекс на новоотворения завой, за да може максимално рано да се даде цалята газ и да се ускори максимално за късата права преди кроасана... Там трета, отново късно спиране и 2ра преди кроасана късен апекс, движение покрай десния бордюр, затваряне към средата някъде на самия кроасан (там където е гърбавия бордюр сега дето ме отлепи на миналия събор ) и от там цялата газ, трета преди бабуната на десния бордюр, където се отнема за сек газта и пак цялата газ... Спиране преди десния интензивно... втора... ляв крак на спирачката,че много недозавива там и равномерна газ... газ преди левия, максимално отваряне преди него надясно и от там покрай бордюра отвътре с равномерна газ че ако подадеш много надига предницата и от неравностите започва да подскача... пак на бордюра отвън вдясно и цялата газ на 2ра... следващия ляв се прави с ляв крак и равномерна газ, цялата газ за малката права на 2ра, преди последния десен лека корекция за пренасяне на тежестта с левия крак и късно затваряне за да дадеш газ максимално рано... включвам трета малко преди да стъпя на външния кърб и от там ускорение до колкото може...
Най добро време 56.5 сек със стари сликове Дънлоп 240/640 18" и при старата конфигурация, без да са променени бордюрите в първата секция... Е36 М3 3,2 със сток двигател (дори с хартиен филтър), силово предаване и спирачки... Коилоувъри GAZ... 1260кг. без пилот...
Със стриит кола имам 1,04, и 5-6-7 десети засичана с хронометър с Е36 компакт с М43 B19 105кс. с китайски коилоувъри, корито и стриит 17" 225/45 някакви...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8329
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Time Attack - Калояново
DrivinGGoD написа:Вичка... Скоростта, която цитираш е доста преувеличена според мен... Аз, на сликове кроасана с кола под 1300 кг. го минавам с около 100км/ч като на излизане около десния бордюр свършвам втора и слагам 3та след ускорението, което означава, че влизам с около 90 и излизам с около 110 от там... Това според мен е невъзможно за кола със стриит гуми... Не можах да разбера точно какво имаш предвид че "сечеш" завоите, но ще се опитам да обясня малко по-ясно моята обиколка на Дракона:...
за скоростта не държа да съм прав , просто не мога да следя километража, много ми е напрегнато, а и адреналина ми е в повече, т.е. не мога да карам спокойно
приемам, че скоростта ми е доста по-ниска от твоята 10-15 км/ч, поне
за "сеченето" - максимално вътрешно, т.е. не отварям завоя от външната страна, а влизам от вътре към апекса
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Time Attack - Калояново
vicho , Поздравления за темата ! Много бих се радвал ако и някой от дрифта се опита да направи подобен детайлен разбор ,въпреки че си давам сметка за трудността да се опише с думи .
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Time Attack - Калояново
като ми се ще да ми беше една идея по-дълга (т.е. да бях с 2.93 диф),
До Вичо - 2.93 диф имам ако искаш, отворен, чувам че много ги тачиш ! Оригиналния ! А с 3.15 до колко стига на втора-100+?
До Вичо - 2.93 диф имам ако искаш, отворен, чувам че много ги тачиш ! Оригиналния ! А с 3.15 до колко стига на втора-100+?
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8329
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Time Attack - Калояново
kokali praa vsiakvi написа:като ми се ще да ми беше една идея по-дълга (т.е. да бях с 2.93 диф),
До Вичо - 2.93 диф имам ако искаш, отворен, чувам че много ги тачиш ! Оригиналния ! А с 3.15 до колко стига на втора-100+?
и аз си имам 2.93 отворен , 3.15 е около 97-8 км/ч прекъсвача на 2-ра, но това ще го коригирам лятото с по-висока червена линия
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Time Attack - Калояново
vicho написа:DrivinGGoD написа:Вичка... Скоростта, която цитираш е доста преувеличена според мен... Аз, на сликове кроасана с кола под 1300 кг. го минавам с около 100км/ч като на излизане около десния бордюр свършвам втора и слагам 3та след ускорението, което означава, че влизам с около 90 и излизам с около 110 от там... Това според мен е невъзможно за кола със стриит гуми... Не можах да разбера точно какво имаш предвид че "сечеш" завоите, но ще се опитам да обясня малко по-ясно моята обиколка на Дракона:...
за скоростта не държа да съм прав , просто не мога да следя километража, много ми е напрегнато, а и адреналина ми е в повече, т.е. не мога да карам спокойно
приемам, че скоростта ми е доста по-ниска от твоята 10-15 км/ч, поне
за "сеченето" - максимално вътрешно, т.е. не отварям завоя от външната страна, а влизам от вътре към апекса
Тая цялата писта си е кроасан
Ако викате "кроасан" на завоя който е точно пред публиката(вход-изход)аз със моята кола го взимам на 2-ра с пълна газ,демек с 85,защото точно на излизане от него ми бие прекъсвач на 2-рата и слагам 3-та 10м преди следващия завой.Даже ми беше много кофти с тоя 3.45 на повечето завои 2-ра ми идваше къса и не давах пълна газ(да не люска прекъсвач),а за да ги карам на 3-та пък идваше в куци обороти
Догодина 4.10 и нови гуми
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Time Attack - Калояново
[quote="err0r"][ Цялата писта я карах на трета, само на острия десен след кроасана слагах втора.
Не е ли малко тромава Двайската на трета по завоите ?
Не е ли малко тромава Двайската на трета по завоите ?
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани