Възползвате ли се от "свръхзавиването"...

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Възползвате ли се от "свръхзавиването"...

Мнение от Дилян Пенчев » 19 Мар 2006, 1:13

...при бързо каране и наближаващ завой какво правите:
- намалявате скоростта преди завоя със спирачки и чак в края на завоя настъпвате сигурно газта?
- връщате една предавка надолу за да сте в обороти и в средата на завоя настъпвате газта до край възползвайки се от свръхзавиването и леко "догонвате" задницата с обратен волан така че да излезнете от завоя, оборотомера да е пълен и двигателя да чака следваща предавка?
:mhihi:
- влизате с голяма скорост в завоя и натискате рязко спирачки да се получи преразпределение на тежестта към предните колела и тогава управлявате автомобила комплексно :mhihi: С волана предницата а с газта задницата :mhihi:

Кой според вас е оптималният вариант за най-добро и бързо взимане на завой, и кой е най-зрелищния :lol:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 19 Мар 2006, 13:12

най-бързия със сигурност не е най-зрелищния.....но последния вариант ми се струва че прави най-много шоу ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 19 Мар 2006, 13:23

Най-зрелищният може да се окаже кратка среща с някой бордюр,доста зрелищно ще е за пешеходците :) :mhihi:


Иначе всичко май е според зависи.

Аз лично ползвам първият ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Мар 2006, 13:42

ми аз съм аматьор :D когато съм сам в колата все още се придържам към 2рия вариант. classic bmw handling :mhihi: мисля, че това е и най-бързия. за 3тия има още много хляб (разбирай бордюри) да изям :mhihi: пък и трябва кола с много коне.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 23.12.2003

Мнение от COOPER » 19 Мар 2006, 13:47

2-рия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 19 Мар 2006, 14:27

а колкото до кой вариант използвам.....принципно първия,ама леко модифициран ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 20 Мар 2006, 0:00

///M Power написа:а колкото до кой вариант използвам.....принципно първия,ама леко модифициран ;)


Мите обясни какво точно модефицираш... да разберем и ние ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 20 Мар 2006, 8:32

По принцип не карам никога на предела на моите възможности(които така или иначе не са кой знае какви),нито на възможностите на колата.....не че не се е случвало,но това са изключения :D :D ....та сега какво имам предвид значи карам си преди завоя,започвам да намалявам малко преди завоя и малко в началото на завоя,така пренасям тежеста напред (Е36-цата има леко недозавиване и с пренасяне на тежеста ми се струва че колата се движи по-добре)....след спирането до Апекса на завоя (да кажа че карам бързо само по маршрут който горе-долу го познавам ) си е според завоя ,гумите ,пътната настилка...можеи и да ускорявам леко,може и да пусна всичко....на апекс (вече горе долу виждаш края на завоя) започвам да подавам газ,колко газ пак си зависи...но на края на завоя почти винаги е до долу.....по този начин не винаги успявам да взема завоя максимално бързо (все още не мога да нито да преценя колко точно да намаля преди него нито точно колко газ да давам на излизането) но пък не съм имал ситуаций в които да се получи проблем....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 26.05.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от jorko » 20 Мар 2006, 8:33

http://store3.data.bg/gringopld/Bezopasna%20Skorost/ тук може да намерите отговорите 8)
Изображение Изображение
Tsunami 300+ Drag Team
Tsunami 75+ Drag Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 20 Мар 2006, 9:52

тази книжка е влика. имам я на хартия 8) и от време на време прелиствам пожълтелите страници...
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 26.05.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от jorko » 20 Мар 2006, 11:39

[steeN] написа:тази книжка е влика. имам я на хартия 8) и от време на време прелиствам пожълтелите страници...
Щастливец :) ...моя безценен екземпляр потъна нейде :( :( :( сега трябва да гледам екрана :confused:
Изображение Изображение
Tsunami 300+ Drag Team
Tsunami 75+ Drag Team

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 20 Мар 2006, 13:35

Съединител, междинна газ, една предавка надолу, леко чукане на спирачката (нещо ми трудно да го правя едновременно с натиснатия съединител), апекс, гаааааааааааааааз :mhihi: :twisted: :mhihi: И ако тръгне настрани жената почва да крещи (ей, 20 години не я научих да си трае докато живота тече настрани :twisted: :twisted: :twisted: )
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 1.06.2006

Мнение от GSi16v » 03 Юни 2006, 0:07

Аз със орлето дърпам ръчна кат гламав :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ето малко за феновете:
Изображение
еххх .. някога имаше опел с задноо .... 8)
Изображение
Изображение
:mhihi: :mhihi: :mhihi:
OPEL & Honda RulezzzZZZ.....
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 03 Юни 2006, 3:13

Лелеее два дена карам без нищо в колата - седалки, медалки, туби, нищо отзад... е нема такъв фън!!!

малко по-остро да ръгнеш втората и почвам да си гоня задницата :shock:

Най-интересното е че гумите са некви дефектни - като се загреят и почват се пързалят яко!

Та на две три места изпреварвам колите малко настрани :twisted:

И най-якото е че като е разглобена целата кола и отзад чуват гумите как въртят... е след края на втора и загрели добре гуми като включа трета и бая време цвилят :lol:

Не знам колко тежест свалям ама е поне 100 кг... махам резервна гума, туба бая големичка с 2 бас-а, седалките са кожени и едното облегало със подглавника е поне 8 кила... седлата са и те по 5-6 абе доста става лека задницата! УСеща се как си мрази гумите и движението в права линия 8)

Па и шпер-а е читав! Малко дългичък за такива изпълнения ама от 50 км/ч на горе има пауа да стане слайд-а :twisted: Само дето малко ме е страх да я пускам много че ми е хубавичка :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 03 Юни 2006, 7:46

За най яко шоу:

Навъртам волана малко по късно от колкото трябва, но много рязко, и между временно дърпам ръчната. След това 2ра и с газ и много пушак излизам от завоя.

Кой каквто ще да ми говори, като нема пауър и нема шпер, ръчна си требе.


Най забавното за мене:

Опция 1.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Следваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook