Как да ги стингем тия със задното
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
виж никой не успорва тезата че поднасяне с ръчна спирачка или друга техника не би довело и при кола с предно до поднасяне и така нареченото пързаляне.
НО, голямото но е че с предното при изваждане на колата от равновесие и поднасянето и неможе да бъде контролирано. Какво имам в предвид.
С предно предаване:
Преди завоя, спираш рязко за да пренесеш тежеста напред, съответно имаш повече грип отпред и с рязко завиване се получава един слайд, като задницата излиза от нормалната си траектория и бива издърпана от предните гуми. Но е дори по трудно от дрифт със задно защото, зависи много как ще наместиш точно предицата и как ще я насочиш към апекса.
Защото тук газта не играе, неможеш като със задното да кикнеш газта, или съединителя, или да пуснеш газта. При задното докато парзаляш завиването с рацете е за сметка на подаването на газ и като цяло завиването се контролира само с газта и ако се наложи спирачка.
Точно затова с предно неможем да говорим за качествен, ползотворен дрифт.
Пак ще кажа, с предно също се пързаля, но колата се хвърля в завоя и се стои на газта за да излезе от това положение, докато при задното с изваждането от равновесие се продължава с контрола.
малко объркано стана ама.......
НО, голямото но е че с предното при изваждане на колата от равновесие и поднасянето и неможе да бъде контролирано. Какво имам в предвид.
С предно предаване:
Преди завоя, спираш рязко за да пренесеш тежеста напред, съответно имаш повече грип отпред и с рязко завиване се получава един слайд, като задницата излиза от нормалната си траектория и бива издърпана от предните гуми. Но е дори по трудно от дрифт със задно защото, зависи много как ще наместиш точно предицата и как ще я насочиш към апекса.
Защото тук газта не играе, неможеш като със задното да кикнеш газта, или съединителя, или да пуснеш газта. При задното докато парзаляш завиването с рацете е за сметка на подаването на газ и като цяло завиването се контролира само с газта и ако се наложи спирачка.
Точно затова с предно неможем да говорим за качествен, ползотворен дрифт.
Пак ще кажа, с предно също се пързаля, но колата се хвърля в завоя и се стои на газта за да излезе от това положение, докато при задното с изваждането от равновесие се продължава с контрола.
малко объркано стана ама.......
Най-мразя да съм прав!!!
- Feanor
- ентусиаст
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
rulemaker написа:стига да можеш да караш, с предното можеш да правиш далеч по-добри дрифт-ове от тези със задното
Точно обратното... стига да можеш да караш, със задно можеш да направиш каквото си искаш - имаш автономен контрол и върху двете оси на автомобила. Включително можеш да правиш неща, които са физически невъзможни за предното - например да завъртиш задницата около неподвижната предница. Сигурно има момчета, които с FWD могат чудеса да направят, но аз лично това бих го определил като прахосване на усилия и талант.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- SammY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
[quote="bravo"]виж никой не успорва тезата че поднасяне с ръчна спирачка или друга техника не би довело и при кола с предно до поднасяне и така нареченото пързаляне.
НО, голямото но е че с предното при изваждане на колата от равновесие и поднасянето и неможе да бъде контролирано. Какво имам в предвид.
С предно предаване:
Преди завоя, спираш рязко за да пренесеш тежеста напред, съответно имаш повече грип отпред и с рязко завиване се получава един слайд, като задницата излиза от нормалната си траектория и бива издърпана от предните гуми. Но е дори по трудно от дрифт със задно защото, зависи много как ще наместиш точно предицата и как ще я насочиш към апекса.
quote]
И ти не си мн прав... защото задницата се контролира с ръ4ната...
Тази HONDA е взимала 1-ви места в японски дрифт състезания (D1 мисля 4е се казваше)
вси4ки в дрифтинг форума признават 4е испълнението супер.... и това определено е дрифт....
п.п. Дрифт е конролирано презавиване.... и двете са на лице никои не може да го отре4е...
п.п2 без спорно е 4е кола с предно се дрифти по трудно и изисква доста по добра и скъпа подготовка.....
п.п3 добре подготвената кола с предно не губи много скорост и я задърvа за разлика от RWD което може да ускорява с презавиване...
НО, голямото но е че с предното при изваждане на колата от равновесие и поднасянето и неможе да бъде контролирано. Какво имам в предвид.
С предно предаване:
Преди завоя, спираш рязко за да пренесеш тежеста напред, съответно имаш повече грип отпред и с рязко завиване се получава един слайд, като задницата излиза от нормалната си траектория и бива издърпана от предните гуми. Но е дори по трудно от дрифт със задно защото, зависи много как ще наместиш точно предицата и как ще я насочиш към апекса.
quote]
И ти не си мн прав... защото задницата се контролира с ръ4ната...
Тази HONDA е взимала 1-ви места в японски дрифт състезания (D1 мисля 4е се казваше)
вси4ки в дрифтинг форума признават 4е испълнението супер.... и това определено е дрифт....
п.п. Дрифт е конролирано презавиване.... и двете са на лице никои не може да го отре4е...
п.п2 без спорно е 4е кола с предно се дрифти по трудно и изисква доста по добра и скъпа подготовка.....
п.п3 добре подготвената кола с предно не губи много скорост и я задърvа за разлика от RWD което може да ускорява с презавиване...
- SammY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
HONDA TUNING: Сигурно е било голяма редкост да някой да дрифти със сивик.
Кеисуке Хатакеяма: Да, но след като надобрях, започнах да участвам в дрифт състезания организирани от японски списания като “Car Boy” и Option. Спечели дрифт състезанието на Car Boy "dori-con" (дрифт състезание) и повечето регионални дрифт състезания срещу 180-ки и Hachiroku-та С МОЯ сивик. От тогава съм сменил 8 сивика. Имах спонсор, и дрифта ми изкарваше прехраната. !
тва е 4аст от интервюто на шофьора от клипа... вярвам 4е си го 4ел цялото и темата в дрифтинга.....
за каренето си прав и се опражнявам поостоянн само 4е от скоро с задно....
нека не задълбаваме спора щот е тъп.... аз няма те просветя щот вярвам си по на ясно.... ма аз сам сигурен в твърдението си....
нека си живея в заблуда....
за D1 верно сам написал голяма глупост
п.п ако на някои му е интересно мога да копирам цялото интервю....
Кеисуке Хатакеяма: Да, но след като надобрях, започнах да участвам в дрифт състезания организирани от японски списания като “Car Boy” и Option. Спечели дрифт състезанието на Car Boy "dori-con" (дрифт състезание) и повечето регионални дрифт състезания срещу 180-ки и Hachiroku-та С МОЯ сивик. От тогава съм сменил 8 сивика. Имах спонсор, и дрифта ми изкарваше прехраната. !
тва е 4аст от интервюто на шофьора от клипа... вярвам 4е си го 4ел цялото и темата в дрифтинга.....
за каренето си прав и се опражнявам поостоянн само 4е от скоро с задно....
нека не задълбаваме спора щот е тъп.... аз няма те просветя щот вярвам си по на ясно.... ма аз сам сигурен в твърдението си....
нека си живея в заблуда....
за D1 верно сам написал голяма глупост
п.п ако на някои му е интересно мога да копирам цялото интервю....
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
- NIKI_TIPO
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 COUPE
- Мечтае да кара: Е30 COUPE
- Детайли за колата: M пакет
- А.Марчев
- ентусиаст
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: Как да ги стингем тия със задното
NIKI_TIPO написа:http://www.youtube.com/watch?v=m6gO7AIYOTU&feature=player_embedded
егатиии
ето 1 приятелче :
http://www.youtube.com/watch?v=Sazli59m10c
http://www.youtube.com/watch?v=y9aBHS5SYvY
http://www.youtube.com/watch?v=1FzbhOPWffY
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Как да ги стингем тия със задното
Особено първия клип, много добре го взе!
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- sedd
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Варна/Ст. Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
- Детайли за колата: М52B20TU
73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани