Форсиране при гасене.
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Форсиране при гасене.
Какво ти пречи темата на тебе?Като си толкова умен я подмини без излишен коментар
Щом модераторите толкова време не я заключват има защо да седи.
Щом модераторите толкова време не я заключват има защо да седи.
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Форсиране при гасене.
точно вчера четох един :ХАЙНЕС" за инжекторни системи и управлението им, по друг повод де, та не мога точно да цитирам, но изрично пишеше, че мотрониците трябва де се гасят само когато двг работи на празен ход, без форсиране. не беше обяснено защо, или аз поне не си спомням, ако ми остане време , ще погледна по- подробно.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
Re: Форсиране при гасене.
Когато бях малък и се учих да карам го направих и баща ми се поскара От тогава знам,че е простотия.Подкрепям мненията на колегите,които подробно обясниха защо е грешно.Някой ми беше показвал някакво изказване,че това скъсява живота на двигателя
48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани