Зануляване на oil service

Извадка на най-добрите теми от форумите на BMWPower-BG.net. Форумът е само за четене!

Модератор: cww

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 25 Мар 2003, 17:29

Vsichko e obiasneno mnogo iasno tuk - http://www.enet.ru/~bmw/pag/sbros.html
Az sum go probval - raboti :D


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 25 Мар 2003, 18:48

аз занулявам с 7 и 19.

А какво точно означава инспекшъна??? И защо светва когато си иска? Ойл сервиза си светва след около 10000км след зануляване докато инспекшъна маи не с е влияе от километри....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 25 Мар 2003, 19:10

Инспекшъна е когато някой от сервизните индикатори/ниво на охл.течност;ниво на масло и др./ светне , после дори и да коригираш проблема компютъра /или по-точно това е суматор/ трябва да се занули и няма нищо общо с изминатите километри.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 25 Мар 2003, 19:24

Малеее ти си прав! Маслото ми бе под минимума порсто от 100 години не го бях гледал... А вчера с Paradoxa минахме на няколко пъти 220 при тестване на чипове, като на 2-ва пъти минах критичните 7000 rpm-и с чип EVO II без ограничител за оборотите... Как не прецакахме двигателя още се чудя :?: :dunno: Може би само якото масло ме спаси... По този повод днеска от Дару закупих за "звяра" новото Castrol TWS 10W-60 , и всичко е гот, само дето е 30 кинта литъра :cry:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 25 Мар 2003, 19:27

bawareca написа:Инспекшъна е когато някой от сервизните индикатори/ниво на охл.течност;ниво на масло и др./ светне , после дори и да коригираш проблема компютъра /или по-точно това е суматор/ трябва да се занули и няма нищо общо с изминатите километри.


Добре ами сега? Как се занулява? Имам само 2 или 3 зелени лампи за маслото дет светят което значи че смяната му не ще да е скоро, и светещият инспекшън (той си продължава да си свети въпреки че долях) . Ако зануля ще изгаснат и двете т.е. ще рестартирам и маслото което на практика не съм сменил още! Какво да правя? :?
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 25 Мар 2003, 19:29

Добре си ти с 4 литра.А ние с по 5-6 л. как да си вземем от "благото" масълце?!


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 25 Мар 2003, 19:31

bawareca написа:Добре си ти с 4 литра.А ние с по 5-6 л. как да си вземем от "благото" масълце?!


Не е верно М42В18 иска около 5 литра, а 520-ката с М20В20 ми иска 3,5 литра....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 25 Мар 2003, 19:47

Е фирмата прави велики коли ама трябва и пари да печели. Зануляването във фирмените сервизи е безплатно ама покрай "инспекшъна" се налага да ти "занулят" и маслото в картера хе-хе-хе....


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 25 Мар 2003, 19:53

Да бе да! КАк ли па не бих източил 4литра Castrol RS на 2-3000км и 1литър Castrol TWS на 5км. само за да изгасне тъпата лампа??? Така ше си свети докато не дойде време да се занулява всичко! А като си се знам това време ще дойде много скоро... :wink:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 25 Мар 2003, 22:22

...
Последна промяна © на 27 Юли 2003, 17:26, променена общо 2 пъти

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.11.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316i, 318i Touring,E39 528i

Зануляване на oil service

Мнение от POISON » 25 Мар 2003, 23:22

kak moje da imate BMW i da ne vie qsno za kakvo slujat uredite v kolata vi?pro4etete malko tehni4eska informaciq.zelenite diodi koito vi svetvat ne zavisqt ot izminatitq kilometri.ako karate gradsko shte vi svetvat na po malko kilometri,ako q karate pove4e izvangradsko shte vi svetvat na pove4e kilometri, i ako smenqte i dolivate masloto nqma da vi izgasnat diodite, zatova samo pri smqna na masloto trqbav da se nulirat ra4no,za da mojete da razberete posle koga da go smenite pak. ako ne mojete da se opravite otivate v serviz i vi vzemat parite za 10 sek rabota.
_POISON_

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 26 Мар 2003, 1:53

Мистър С в кръгче ,май ти не си толкова умен :!: :?:
Дали диодите гаснат на всеки 2500 ,а :?:
Ти някога карал ли си БМВ,поддържал ли си го,разглеждал ли си схема на инструмент панела,забелязал ли си кви неща има по нея и кво ги управлява :?:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 26 Мар 2003, 7:28

..
Последна промяна © на 24 Яну 2004, 22:27, променена общо 1 път

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 26 Мар 2003, 9:12

За маслото всички знаем от съвсем малки. Ама инспекшъна не е свързан с изм.кил. А колко са умни тва не знам обаче и на-найновите модели МБ и една крушка да ти изгори трябва да се занули компютъра. А защо е така опитай се да си отговориш сам.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 26 Мар 2003, 10:33

vse pak moiata e 10 godishna kola
za novite ne znam

ПредишнаСледваща

Назад към Полезна информация

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook