E36 електрическа перка и датчик
Модератор: cww
15 мнения
• Страница 1 от 1
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
E36 електрическа перка и датчик
малко снимки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Аз само да питам - ако си има вече ел. перка (тая на климатика), какво става ако се махне нацяло виското с неговата и остане само тая на климатика. Разбира се, като се направи с подходящия датчик да се пуска. От каква температура примерно трябва да и почва 1-ва степен и от каква 2-ра. И дали ще и стигне дебита за да охлажда, както трябва. Сега, доколкото знам тя има датчик за температурата, който я пуска, както и някакъв за налягането на водата (за последния май несъм много сигурен).
ПП. Много нов тоя радиатор бе .
ПП. Много нов тоя радиатор бе .
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
махни виското и рискувай като дебнеш стрелката внимателно ако тръгне да загрява след средата трябва да покара6 на 4-та пета с около 3000 оборота докато охлади
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Тва с перката за климата хитровато ма дали ще и стигне верно дебита и на ква темп. се пуща:?: То може да се направи тест с пуснат климатик без виско ма аз имам алергия от прегряване и мъ е страффф някой друг по-храбър тряа се жертва за науката(ударението се пода на "а")
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
тя перка тръгва само с климатика обаче .. трябва да се направи нещо допълнително да се пуска .. аз съм се сещал за този вариант но не ми се занимаваше докато не прочетох че махането на перката с виското дава около 5 коня
?траби с месингови втулки
продават се пластмасови траби с месингови втулки за дтчика за темп
стружат 10 лева .има ги в магазина за тунинг на стчна гара
стружат 10 лева .има ги в магазина за тунинг на стчна гара
Машината обича ласка, грижливо ползване и смазка!
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Alexi написа:тя перка тръгва само с климатика обаче .. трябва да се направи нещо допълнително да се пуска .. аз съм се сещал за този вариант но не ми се занимаваше докато не прочетох че махането на перката с виското дава около 5 коня
Електрическият вентилатор си се пуска с датчика на температурата и при изключен климатик
Аз само да питам - ако си има вече ел. перка (тая на климатика), какво става ако се махне нацяло виското с неговата и остане само тая на климатика. Разбира се, като се направи с подходящия датчик да се пуска..
аз така си охлаждах (с перката на климата) МБ-то като ми се прецака перката на двигателя.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
То ся като се замисля няаам грам виско перката се движи на някви минимални обороти а колата не заграва дари и зверските задръствания.kay не знаех че ел.перката на климата върти без клима Не вярвам да върши цялата работа щот нямаше да има файда от виското И на колко гр. се пуска
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Еми и аз искам пример - ама няма. Разправят ми как да си я охлаждам като загрее . Щото при мен е още по-лесно даже - вадя този датчик, който е в момента и слагам другия. Този дето е в момента ако не се лъжа я пуска май на 110 градуса, ама това е щото я има тази на виското. Въпроса е - ако я няма нея.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
KAMIKADZE написа:Добре де както и преди питах - дайте пример кой датчик да сложа на моя радиатор че сеа карам с постоянно включена перка
луд аз съм сложил най-обикновен то и Илиян е със същия, на 92 затваря веригата от там релето сработва то си затваря контактите и перката започва да охлажда като температурата на водата стане 88 градуса датчика си отваря контактите изключва релето от там и перката тва е цялата история
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Dimitar написа:Еми и аз искам пример - ама няма. Разправят ми как да си я охлаждам като загрее . Щото при мен е още по-лесно даже - вадя този датчик, който е в момента и слагам другия. Този дето е в момента ако не се лъжа я пуска май на 110 градуса, ама това е щото я има тази на виското. Въпроса е - ако я няма нея.
зимно време аз си махам виското, сега заради турбото слагам перка
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани