Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Нищо работа викаш, 1400лв. То комай е една трета от дръгливата коза с електрически прозорци, която вероятно караш, ма друго си е да се отвориш във форумО. Мамини специалисти. Предлагам просто дискусия, имам и доводи. Нещо смислено ще кажеш ли или просто ти се пише неистово и две не видиш?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Нe чe паритe са малко ! 1400 лeва са си eдна заплата както сe казва ! Обачe помисли така - даваш 700 лeва за афтърмаркeт дисковe и накладки , отиваш да ти ги монтират или ги монтираш сам . От там нататък разчиташ на касмeта си ! Кривят ли са пак толкова и ти излиза на цeната на оригиналнитe нови плюс нeрвитe !ivoaudi написа:Нищо работа викаш, 1400лв. То комай е една трета от козата с електрически прозорци, която вероятно караш, ма друго си е да се отвориш във форумО. Мамини специалисти. Предлагам просто дискусия, имам и доводи. Нещо смислено ще кажеш ли или просто ти се пише неистово?
Поглeдни свга от моята страна - правя си eдин тeрмин , отивам оставям колата в М Кар , прeз това врeмe си пия кафeнцeто и няма ядовe .
Прeди да смeням моитe eй така сe рових във форума и нeмскитe форуми включитeлно . Навсякъдe e eдно и също . Кривят сe просто . Аз също имам афтърмаркeт части в автомобила , но от eдни спирачки няма как да спeстиш
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Ето, че можело да пишеш без квалификации. И аз ще ти отвърна нормално:
В колата ти има едни 7-800 неща като части за подмяна, поддръжка и т.н, да не кажа, че са около три пъти по толкова. Няма как да ходиш всеки път до М-Кар и компани за всяка една от тях. Верно, че спирачките са важен компонент, но пък едни качествени дискове като такива не са нещо особено трудно за производство, та затова предполагам съществува и темата. Няма лошо дори да имаш възможност да си позволиш да ти ги инкрустират с кристали специално за теб! Сърдечно ти го пожелавам дори! Има други обаче, нямат тази възможност и в това също няма нищо лошо. Както няма лошо и да си дискутираме евентуални проблеми. Те решенията така си идват, с диалог и обмяна на опит. Това не е тарикатщина!
В колата ти има едни 7-800 неща като части за подмяна, поддръжка и т.н, да не кажа, че са около три пъти по толкова. Няма как да ходиш всеки път до М-Кар и компани за всяка една от тях. Верно, че спирачките са важен компонент, но пък едни качествени дискове като такива не са нещо особено трудно за производство, та затова предполагам съществува и темата. Няма лошо дори да имаш възможност да си позволиш да ти ги инкрустират с кристали специално за теб! Сърдечно ти го пожелавам дори! Има други обаче, нямат тази възможност и в това също няма нищо лошо. Както няма лошо и да си дискутираме евентуални проблеми. Те решенията така си идват, с диалог и обмяна на опит. Това не е тарикатщина!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Даже ако говорим конкретно за тарикатщина, поне според мен това е по-скоро да манипулираш и шантажираш само и само дискове със себестойност от 100лв да продадеш принудително с всевъзможни “доводи” за 1400.
Не се заяждам, гледна точка просто.
Не се заяждам, гледна точка просто.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Пичове, аз пък ще кажа, че съм карал с оригинални дискове, афтърмаркет турски , както и висок клас афтърмаркерт, на различни марки автомобили - нямал съм кривене, просто да кажем 200-300 км карал по внимателно, не спирам рязко, т.е. не използвам спирачките рязко за каквото и да е, гледам всичко да става плавно и после съм нямал проблеми. Това е много важно, иначе и OEM да се купи , пак ще станат на макарон, както и заедно с дисковете нови накладки , и това е. Въпреки,че на старата кола съм сменял дискове ,без накладки и нямаше проблем, до колкото си спомням.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
То при мен поне 5000 км. без да натискам екстремно спирачки. Ама не помогна.
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Преди 3хил км смених ОЕМ дискове, изкараха 100к км и 5г,без някакви грижи. Вярно карам основно магистрала, но въпреки това не е лош резултат, предните накладки също оригинали изкараха целия период, задните ги смених на 75к км по препоръка от сервиза. Екстремни спирания с висока скорост и които помня съм имал малко, да кажем до 5. Сега пак съм сложил ОЕМ купени през интернет от същия магазин - 192е+151e общо 343е или 670лв без доставката, и това за Е90. Вярно за гаранция трябва да забрави човек, освен ако получи видимо дефектни дискове. На мен досега лично не ми се случвало да опирам за нещо до такава, а частите си ги купувам винаги когато имам възможност сам през интернет.
Последна промяна zaharia на 21 Юни 2022, 18:58, променена общо 1 път
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Супер колега, на магистрала се кривят най-много дисковете.
Но все пак като се продават маркови дискове на пазара ми е интересно ментета ли са или боклуци?
В този ред на мисли също ми е интересно с демпферните шайби - вземаш маркова и след 3к. км. се разтраква. И има 1-2 марки, които стават.
Но все пак като се продават маркови дискове на пазара ми е интересно ментета ли са или боклуци?
В този ред на мисли също ми е интересно с демпферните шайби - вземаш маркова и след 3к. км. се разтраква. И има 1-2 марки, които стават.
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
От къде поръча дисковете Колега ?zaharia написа:Преди 3хил км смених ОЕМ дискове, изкараха 100к км и 5г,без някакви грижи. Вярно карам основно магистрала, но въпреки това не е лош резултат, предните накладки също оригинали изкараха целия период, задните ги смених на 75к км по препоръка от сервиза. Екстремни спирания с висока скорост и които помня съм имал малко, да кажем до 5. Сега пак съм сложил ОЕМ купени през интернет от същия магазин - 192е+151e общо 343е или 670лв без доставката, и това за Е90. Вярно за гаранция трябва да забрави човек, освен ако получи видимо дефектни дискове. На мен досега лично не ми се случвало да опирам за нещо до такава, а частите си ги купувам винаги когато имам възможност сам през интернет.
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
От този магазин http://www.myparto.com Общо взето са на най-ниски цени, по-евтино съм виждал да продават само в някакви литовски ли естонски ли какви бяха магазини. За там обаче нямам представа какво е качеството, а при тези е проверено.
- dxd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Да споделя и моят опит с дисковете,за мен лично трябва да са само оригинални що се отнася до БМВ.Ядох го това дърво и аз няколко пъти преди да разбера,че то си иска неговото.Купувам афтърмаркет дискове,пазя ги 400-500км и след няма 1000 км се кривят,взимам други, скъпа марка и същото.Накрая взех оригинални и се приключи със сагата,като съм издевателствал доста над тях и няма кривене.Има една поговорка,не съм толкова богат да купувам евтини неща,аз го разбрах по трудния начин.Тези коли искат само оригинални части за една част от агрегатите,за да няма излишни нерви и пари.Пример-демпферна шайба също само оригинална,тампони двигател,дискове задължително и няма нерви.
Пп пишете на Лавитан от форума,дава страхотни цени на оригинални части и излиза даже и по евтино вместо да търсите по чужди сайтове и да чакате.
Пп пишете на Лавитан от форума,дава страхотни цени на оригинални части и излиза даже и по евтино вместо да търсите по чужди сайтове и да чакате.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
SpeedyMan написа:Супер колега, на магистрала се кривят най-много дисковете.
Но все пак като се продават маркови дискове на пазара ми е интересно ментета ли са или боклуци?
В този ред на мисли също ми е интересно с демпферните шайби - вземаш маркова и след 3к. км. се разтраква. И има 1-2 марки, които стават.
Оф топик е, ама това за демпферната шайба го чу от някъде или визираш реална история с ОЕМ шайба, че се разтраква? Защото аз за такъв случай не съм чул.
На пазара оригиналните части не са ментета. В това е същността на нещата. АКо ги купиш от МКар или официален магазин дистрибутор на БМВ няма как да са ментета, защото те поръчват частта по номера на рамата ти и това се записва в програмата, че е поръчана за твоята кола. Доколкото знам и с други магазини става по същия начин. Отделно ако се докаже, че са ти продали менте горко им. Даже в един магазин не искаха да ми поръчат един чарк без да им дам рамата, защото се записвало за коя кола се поръчва. Единствено може да има изключения за разни масла, но пак не съм сигурен, че е възможно.
Иначе афтър ммаркет частите никой няма как да ти гарантира от къде и как за взимани. Боклуци колкото искаш.
Лично което съм си купил оригинално, проблем не съм имал. А има части оригинални, които хич не са скъпи и определено си струва да се взимат такива, вместо боклуците. Примерно водна помпа винаги слагам оригинална. Пистов ремък на Е46 М57 съм сравнявал оригиналния ContiTech с надписите БМВ на него и афтър маркет Contitech - с един и същ номер са, а нямаха абсолютно нищо общо двата ремъка. Оригиналния е с гума от едната страна, а нещо като рошава материя от другата, а афтъра е чиста гума и присвирва като ти работи климатика. Мога много да разправям, ама има си хора, които се чувстват длъжни да пробват и да се убедят, че частите са боклуци.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
Не съм против оригинална част, но Демферна шайба bmw от дилър не изкара 60000 км.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
NGneer4eto написа:SpeedyMan написа:Супер колега, на магистрала се кривят най-много дисковете.
Но все пак като се продават маркови дискове на пазара ми е интересно ментета ли са или боклуци?
В този ред на мисли също ми е интересно с демпферните шайби - вземаш маркова и след 3к. км. се разтраква. И има 1-2 марки, които стават.
Оф топик е, ама това за демпферната шайба го чу от някъде или визираш реална история с ОЕМ шайба, че се разтраква? Защото аз за такъв случай не съм чул.
На пазара оригиналните части не са ментета. В това е същността на нещата. АКо ги купиш от МКар или официален магазин дистрибутор на БМВ няма как да са ментета, защото те поръчват частта по номера на рамата ти и това се записва в програмата, че е поръчана за твоята кола. Доколкото знам и с други магазини става по същия начин. Отделно ако се докаже, че са ти продали менте горко им. Даже в един магазин не искаха да ми поръчат един чарк без да им дам рамата, защото се записвало за коя кола се поръчва. Единствено може да има изключения за разни масла, но пак не съм сигурен, че е възможно.
Иначе афтър ммаркет частите никой няма как да ти гарантира от къде и как за взимани. Боклуци колкото искаш.
Лично което съм си купил оригинално, проблем не съм имал. А има части оригинални, които хич не са скъпи и определено си струва да се взимат такива, вместо боклуците. Примерно водна помпа винаги слагам оригинална. Пистов ремък на Е46 М57 съм сравнявал оригиналния ContiTech с надписите БМВ на него и афтър маркет Contitech - с един и същ номер са, а нямаха абсолютно нищо общо двата ремъка. Оригиналния е с гума от едната страна, а нещо като рошава материя от другата, а афтъра е чиста гума и присвирва като ти работи климатика. Мога много да разправям, ама има си хора, които се чувстват длъжни да пробват и да се убедят, че частите са боклуци.
Писах МАРКОВА, а не ОЕМ-ска. ОЕМските са скъпи. Няма как да поддържаш 16 годишна кола със 100% OEM-ски части, защото са много скъпи на фона на колата. Но като купиш CONTINENTAL трябва да е CONTINENTAL, а не някаква простотия.
Относно OEM-скте части - и там си има риск, защото производителите обикновено пращат по-качествените на линията за сглобяване на новата кола, а по-некачествените си неща за афрърмаркет, където и да има проблем, ще лъсне години след доставката.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Чисто нови дискове и пак тресе е46...
SpeedyMan написа:но като купиш CONTINENTAL трябва да е CONTINENTAL, а не някаква простотия.
Цитирах колегата не за да взимам страна в спора, но според мен в това се състои или по-точно би трябвало да се състои всичко. Не виждам проблем да се поддържат колите с афтърмаркети от който и да е производител. Просто въпросния такъв да е действително той и да е отговорен за туй що е произвел!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани