Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
- Детайли за колата: E36 - M43B18 --> M50B20 (Продадена)
Re: Бързи въпроси и отговори
Смени си маслото и погледнете масления филтър в какво състояние е. 7 000 км са си напълно достатъчни и можеш да почнеш да си я настъпваш.
Race cars is my escape from all bullshit in life...
- Denislav7777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 23.08.2022
- Кара: E92 330d
- Мечтае да кара: По къра
Re: Бързи въпроси и отговори
DiscontroL написа:Смени си маслото и погледнете масления филтър в какво състояние е. 7 000 км са си напълно достатъчни и можеш да почнеш да си я настъпваш.
Първото масло го хвърлих на 2500км и сега мисля да си карам до 10К км и тогава да го сменя
- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
- Детайли за колата: E36 - M43B18 --> M50B20 (Продадена)
Re: Бързи въпроси и отговори
Да, прочетох, че първото масло е сменено на 2500 км. Сегашното (което е на 4500км, нали?) ти препоръчвам да го смениш главно за твое спокойствие. Поне аз така правя на всеки двигател, който е минал такъв ремонт.
Race cars is my escape from all bullshit in life...
- Denislav7777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 23.08.2022
- Кара: E92 330d
- Мечтае да кара: По къра
Re: Бързи въпроси и отговори
DiscontroL написа:Да, прочетох, че първото масло е сменено на 2500 км. Сегашното (което е на 4500км, нали?) ти препоръчвам да го смениш главно за твое спокойствие. Поне аз така правя на всеки двигател, който е минал такъв ремонт.
Ами то вече стана на 6000км точно. Преди да отворя мотора имах разход на масло над 2 литра на 10К дори последния път изпи 1л за 3000км някъде с равенол 5w40, човека дето ми прави колата ми каза че няма как разхода да се сведе до 0, (не знам защо си повярвах че няма да барва нито грам след ремонта) след ремонта разхода като гледам ще е около литър но не повече за 10К км.Майстора ми точно така каза че ще остане около 1л на 10К км и се оказа много прав.Турбината е рециклирана на 20к км е, беше разбита тогава няма да коментирам какъв разход имаше от 1л на 2к км
Въпроса е 1л доливане за 10К км според теб нормално ли е за напълно ревизиран мотор.Чета от колеги че с М57 нямали грам разход на масло.При ремонта са вложени качествени части след като видяхме че цилиндрите са перфектни и годни за ревизия.Не знам как напълно ревизиран мотор От-до мога да кажа твърдо има разход от 1л на 10к а някакви си не отваряни мотори на незнайни километри да нямат грам (все още нямам навъртени 10к но наблюдавам че разходът ще е толкова) за тези 6000км съм долял 600грама само за да държа маслото на ниво
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1682
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Бързи въпроси и отговори
колата е 3.0 М54 автомат със ZF кутия.
След каране около 150-200 км извънградско автомата започва да блъска при смяна от висока на ниска предавка. В ръчен режим на моменти отказва да включи 5-та.
При движение на 5-та скорост и настъпване ,сваля на 4-та и записва грешка за ниско нялягане в някакъв цилиндър.
Върпоса ми е предложете читав сервиз за скоростни кутии, или направо да взимам друга 2-ра употреба и колкото изкара и тя.
След каране около 150-200 км извънградско автомата започва да блъска при смяна от висока на ниска предавка. В ръчен режим на моменти отказва да включи 5-та.
При движение на 5-та скорост и настъпване ,сваля на 4-та и записва грешка за ниско нялягане в някакъв цилиндър.
Върпоса ми е предложете читав сервиз за скоростни кутии, или направо да взимам друга 2-ра употреба и колкото изкара и тя.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 650
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Бързи въпроси и отговори
Най-добре минавай на ръчна кутия.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
- Детайли за колата: E36 - M43B18 --> M50B20 (Продадена)
Re: Бързи въпроси и отговори
Denislav7777 написа: ...
Въпроса е 1л доливане за 10К км според теб нормално ли е за напълно ревизиран мотор.Чета от колеги че с М57 нямали грам разход на масло.При ремонта са вложени качествени части след като видяхме че цилиндрите са перфектни и годни за ревизия.Не знам как напълно ревизиран мотор От-до мога да кажа твърдо има разход от 1л на 10к а някакви си не отваряни мотори на незнайни километри да нямат грам (все още нямам навъртени 10к но наблюдавам че разходът ще е толкова) за тези 6000км съм долял 600грама само за да държа маслото на ниво
1 литър на 10 000 км си е в границите на нормалното. Рядко се намира неотварян мотор м57, които да харчи по-малко от 1л / 10 000км. Карай си спокойно и не се притеснявай.
Race cars is my escape from all bullshit in life...
- Denislav7777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 23.08.2022
- Кара: E92 330d
- Мечтае да кара: По къра
Re: Бързи въпроси и отговори
DiscontroL написа:Denislav7777 написа: ...
Въпроса е 1л доливане за 10К км според теб нормално ли е за напълно ревизиран мотор.Чета от колеги че с М57 нямали грам разход на масло.При ремонта са вложени качествени части след като видяхме че цилиндрите са перфектни и годни за ревизия.Не знам как напълно ревизиран мотор От-до мога да кажа твърдо има разход от 1л на 10к а някакви си не отваряни мотори на незнайни километри да нямат грам (все още нямам навъртени 10к но наблюдавам че разходът ще е толкова) за тези 6000км съм долял 600грама само за да държа маслото на ниво
1 литър на 10 000 км си е в границите на нормалното. Рядко се намира неотварян мотор м57, които да харчи по-малко от 1л / 10 000км. Карай си спокойно и не се притеснявай.
Благодаря колега
- KirilZangagolev
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 5.04.2021
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
KirilZangagolev написа:Здравейте, случи се нещо странно. Никъде не бях виждал някой да се оплаква от това. М54б30 е колата,купе. Сложих китаиски колектори и след 500 -1000км започна да ми дрънчи първия резонатор(всичко след колекторите е сток). И сега при двама майстори на генерации ходих и казаха и двамата много е зле с тия колектори избушват като нищо сток генерацията винаги.И ако сложа чисто нов резонатор въпрос на време е пак да се разбие от газоввете от колекторите които излизат много бързо. А аз си мислех че много хора карат с такива колектори( и сток генерация след това) и няма този проблем. Единия каза с ново гърне може една година да издържи преди да се счупи и да почне да дрънчи другия каза всеки месец ще сменяш гърне по-добре върни сток колекторите с катализаторите. Но с тези колектори дори без ремап се усеща по добре колата във високите. И не разбрах как така е невъзможно да си караш с колектори и с обикновена генерация. Няма ли решение посредата защото не искам да ми е шумна? Какво да правя?
Здравейте, може ли съвет?
- Denislav7777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 23.08.2022
- Кара: E92 330d
- Мечтае да кара: По къра
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги някой може ли да провери историята на бмв-то да видим какво излиза като километри и да му изпратя вин
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги имам един въпрос. Колата нещо взе много да тропа отпред. Обаче се усеща да тропа при ниска скорост и в завой, независимо дали е ляв или десен. Ако карам направо не тропа. И колкото по навит в волана в която й да е посока, толкова повече се чува тропането.
Какво може да е това?
Колата сам я гледах на канала, шарнирите и тампоните се усещат здрави, нормални. Дали не е рейка? Има ли вариант да се натегне и колко, ако е тя? О съответно Кан да я проверя за да знам наистина че тя тропа?
Какво може да е това?
Колата сам я гледах на канала, шарнирите и тампоните се усещат здрави, нормални. Дали не е рейка? Има ли вариант да се натегне и колко, ако е тя? О съответно Кан да я проверя за да знам наистина че тя тропа?
- empar
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:Колеги имам един въпрос. Колата нещо взе много да тропа отпред. Обаче се усеща да тропа при ниска скорост и в завой, независимо дали е ляв или десен. Ако карам направо не тропа. И колкото по навит в волана в която й да е посока, толкова повече се чува тропането.
Какво може да е това?
Колата сам я гледах на канала, шарнирите и тампоните се усещат здрави, нормални. Дали не е рейка? Има ли вариант да се натегне и колко, ако е тя? О съответно Кан да я проверя за да знам наистина че тя тропа?
По спецификация натягането е възможно, но не винаги помага. Зависи какъв е точно проблемът.
При мен рейката се оказа рециклирана, с луфт и не помогна, въпреки няколкото опита от можещи хора. Всъщност помогна с луфта, но воланът спря да се връща.
Хем стоях до колата, но вече не помня какво точно се гледаше на рейката.
При ситни, но чести неравности, примерно по павета, чуваш ли тропане? Недозавиване имаш ли?
Re: Бързи въпроси и отговори
Няма недозавиване, може и да се дочува някакво тропане, но ще е толкова слабо, че аз не го чувам. Не се усеща във волана, не се усеща в завои при висока скорост, само при ниска скорост в завои с както каза чести неравности или малки дупки като фуги и т.н
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, з смяната на предните лагери, пред блока, каква скоба за изваждане на лагерите, ще е най-подходяща?
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте.
За какво служат тези неща ?
Това е част от задния мост на 46-та.
Вдигнах колата на крикове подпирайки я на тези двете, като мислех че за здрави понеже е един вид на моста, но едното се е изкривило.
Гледам, че няма нищо закачено на него.
За какво служат тези неща ?
Това е част от задния мост на 46-та.
Вдигнах колата на крикове подпирайки я на тези двете, като мислех че за здрави понеже е един вид на моста, но едното се е изкривило.
Гледам, че няма нищо закачено на него.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани