датчик накладки

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 4.09.2008

Мнение от Admiral » 09 Окт 2008, 0:42

Не се притесняваи на мене ми загасна 1200 км след като ги смених накладките и аз бях полудял
BMW - A major distraction.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: Варна
Кара: F11 520 D

Мнение от shaterhand » 09 Окт 2008, 13:19

Днес ми смениха накладките отпред - лампата не свети.
Значи? значи че трябва да изгаснe веднага.
Последна промяна shaterhand на 09 Окт 2008, 19:08, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: София

Мнение от BMW Ranger » 09 Окт 2008, 15:51

shaterhand написа:Днес ми смениха накладките отпред - лампата не свети.
Значи? значи че трябва да изгасен веднага.



Е да бе колега и аз така си представям нещата, обаче нали виждаш че от 10 мнения и 10-те са различни, а уж принципно би следвало реакцията на компа да е идентична при еднаквите датчици.
Ако искаш да си щастлив за 1 ден - напий се, ако искаш да си щастлив цял живот - купи си BMW !

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 09 Окт 2008, 15:59

веднага трябва да загасне
търси проблема в преден или заден датчик, кабели, буксите - там ще е
до сега не съм имал случай да не гасне веднага и на Е36 и на Е46

всички други теории ми се струват малко нелогични

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 09 Окт 2008, 16:21

© написа:веднага трябва да загасне
търси проблема в преден или заден датчик, кабели, буксите - там ще е
до сега не съм имал случай да не гасне веднага и на Е36 и на Е46

всички други теории ми се струват малко нелогични

Мойта не изгасна - карах 200 км. и откачих акумулатора. След това си изгасна :roll:
Според мен има някаква разлика :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: София

Мнение от BMW Ranger » 09 Окт 2008, 16:48

kriso85 написа:
© написа:веднага трябва да загасне
търси проблема в преден или заден датчик, кабели, буксите - там ще е
до сега не съм имал случай да не гасне веднага и на Е36 и на Е46

всички други теории ми се струват малко нелогични

Мойта не изгасна - карах 200 км. и откачих акумулатора. След това си изгасна :roll:
Според мен има някаква разлика :roll:



Колеги благодаря ви за мненията, ще го покарам известно време така и ако не гасне ще откача акомулатора за една вечер.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЩЕ ВИ ИНФОРМИРАМ ЗА КРАЙНИЯ РЕЗУЛТАТ.
Ако искаш да си щастлив за 1 ден - напий се, ако искаш да си щастлив цял живот - купи си BMW !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 10 Окт 2008, 22:35

© написа:веднага трябва да загасне
търси проблема в преден или заден датчик, кабели, буксите - там ще е
до сега не съм имал случай да не гасне веднага и на Е36 и на Е46

всички други теории ми се струват малко нелогични


Колеги... оправете си датчика или сменете майсотра който ви ги е сменял накладките ! 100 човека ви казват че датчика трябва мигом да изгасне... вие - акумулатора !!!
Стига колата да ти е над 1998-2004-та края тогава просто си наместете датчиците !

Ако и с това не помогне, сменете преден ляв калник и десен стоп, карайте 1 км и нацелете най-голямата дупка която видите, поне да се наместят датчиците както трябва. Тогава има вероятност да изгасне пак ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 10 Окт 2008, 23:00

mili4uk написа:
© написа:веднага трябва да загасне
търси проблема в преден или заден датчик, кабели, буксите - там ще е
до сега не съм имал случай да не гасне веднага и на Е36 и на Е46

всички други теории ми се струват малко нелогични


Колеги... оправете си датчика или сменете майсотра който ви ги е сменял накладките ! 100 човека ви казват че датчика трябва мигом да изгасне... вие - акумулатора !!!
Стига колата да ти е над 1998-2004-та края тогава просто си наместете датчиците !

Ако и с това не помогне, сменете преден ляв калник и десен стоп, карайте 1 км и нацелете най-голямата дупка която видите, поне да се наместят датчиците както трябва. Тогава има вероятност да изгасне пак ....

стига си спорил за глупости! смени си майстора,
смени си датчика. Не разбра ли?Има някаква
разлика, при някои трябва да се покара, при
други акумуматора трябва да се откачи. За едни
сензори на накладките изписахме 3 страници,
ще кажеш, че са сензори на сувалка братче.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 11 Окт 2008, 11:45

mili4uk написа:
© написа:веднага трябва да загасне
търси проблема в преден или заден датчик, кабели, буксите - там ще е
до сега не съм имал случай да не гасне веднага и на Е36 и на Е46

всички други теории ми се струват малко нелогични


Колеги... оправете си датчика или сменете майсотра който ви ги е сменял накладките ! 100 човека ви казват че датчика трябва мигом да изгасне... вие - акумулатора !!!
Стига колата да ти е над 1998-2004-та края тогава просто си наместете датчиците !

Ако и с това не помогне, сменете преден ляв калник и десен стоп, карайте 1 км и нацелете най-голямата дупка която видите, поне да се наместят датчиците както трябва. Тогава има вероятност да изгасне пак ....

Колега стига си писал глупости.
Различно е разбери :arrow:
Това откачане на акумулатора какво мислиш е според теб - :?: Просто рестартира софтуера (както при УИНДОУС) , от време на време е нужно рестартване.
И какво общо има калника и стопа тука :roll: На Е36цата ми изгасваше веднага лампата, после покарах една друга със светеща лампа - смених и накладките и дисковете и лампата не изгасна - след изчистване на грешката си изгасна без да целя дупки ;)
Ти колко пъти смени накладки на твойто та си толкова сигурен :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 11 Окт 2008, 21:14

mili4uk написа:
© написа:веднага трябва да загасне
търси проблема в преден или заден датчик, кабели, буксите - там ще е
до сега не съм имал случай да не гасне веднага и на Е36 и на Е46

всички други теории ми се струват малко нелогични


Колеги... оправете си датчика или сменете майсотра който ви ги е сменял накладките ! 100 човека ви казват че датчика трябва мигом да изгасне... вие - акумулатора !!!
Стига колата да ти е над 1998-2004-та края тогава просто си наместете датчиците !

Ако и с това не помогне, сменете преден ляв калник и десен стоп, карайте 1 км и нацелете най-голямата дупка която видите, поне да се наместят датчиците както трябва. Тогава има вероятност да изгасне пак ....

:banghead:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 12 Окт 2008, 10:57

Ок колеги... това за калника и стопа... мисля че се разбира ясно колко иронично го казах.
Сменил съм 2-пъти накладките досега като първият път смених и дисковете на моята кола. Както и на 330Д'2002 веднъж.
Както казах.. щом помага това с откачването.. действайте !
просто се опитах да помогна...
И все пак... ако имате познати в някой оторизиран сервиз или пък имате възможност да си направите една диагностика докато ви е светнала лампата на накладките - направете я за да се убедите сами!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 12 Окт 2008, 13:16

И според теб какво излиза на диагностика докато ти е светнала лампата на накладките :roll: Излиза че датчика е за смяна - ако не си го сменил не можеш да изчистиш грешката, ако си го сменил грешката изчезва и лампата изгасва :confused:
При някои изгасва , при други не. Не е ли по-лесно да ресетнеш софтуера и ако тогава не изгасне лампата да търсиш по сериозен проблем :roll:
Много я флууднахме темата, която можеше и да стане полезна......
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330d

Мнение от gggalf » 12 Окт 2008, 16:16

момчета исках да ви питам колко датчика има Е46 Компакта 4 или 2 защото на моя компакт като гледам от доло има един на предната и един на задната наклатка но не съм гледал на друго БМВ дали е така а наклатките ми светят и са за смяна да знам дали да търсия 4 датчика или са така

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 12 Окт 2008, 17:54

два са

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: София

Мнение от BMW Ranger » 12 Окт 2008, 22:03

gggalf написа:момчета исках да ви питам колко датчика има Е46 Компакта 4 или 2 защото на моя компакт като гледам от доло има един на предната и един на задната наклатка но не съм гледал на друго БМВ дали е така а наклатките ми светят и са за смяна да знам дали да търсия 4 датчика или са така



По принцип са два. Но за по сигурно като си купуваш накладките покажи си серийния номер на магазинера и той ще ти провери в компютъра.
Ако искаш да си щастлив за 1 ден - напий се, ако искаш да си щастлив цял живот - купи си BMW !

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook