таралеж или крайното стъпало на вентилатора

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 08 Юни 2009, 8:36

ами пробвах да го понатисна, но резултат нямаше купих си нов от колега от форума за 110лв и си го сложих в събота и сега всичко е ОК че без вентилатор в тия жеги и климатроника не работи и ужас на мен както ми е черна колата ...че смело сменяйте иначе и аз мислех да си го рециклирам ,но като излезе вариянта за нов го предпочетох ;)
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: :lalala: https://bit.ly/3fQigcM

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 02 Юли 2009, 21:17

spower написа:ами пробвах да го понатисна, но резултат нямаше купих си нов от колега от форума за 110лв и си го сложих в събота и сега всичко е ОК че без вентилатор в тия жеги и климатроника не работи и ужас на мен както ми е черна колата ...че смело сменяйте иначе и аз мислех да си го рециклирам ,но като излезе вариянта за нов го предпочетох ;)


колега я кажи точно къде се намира ? Видях 4е се маха жабката ама после от тия жабарските снимки нищо не разбрах :roll: ...
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 02 Юли 2009, 23:14

И аз имам 1 глъхнене и усилване при запалване на колата, след като усиля вентилатора на макс и след това е ОК ... дори и като го намаля работи нормално. Имам и 1 неприятно тракане (вибриране) точно от към таралежа (незнам дали е той) около 1800-2000 оборота. Въпроса ми е ... това симптоми на заминаващ си таралеж ли са или друга диагноза ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Мнение от vavilon » 03 Юли 2009, 8:43

Заминаващ е :( . Глупавото време не ми дава да го разглобя през уикенда. Същите симптоми при мен. Карай докато се скапе и тва е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 03 Юли 2009, 9:20

Това тракане, при 1800-2000 обората е от него значи ( че мен това най ме дразни .... ) ??? И ако да ... защо е само в този интервал ? И какви пари е това таралежче?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 03 Юли 2009, 19:07

vavilon написа:Заминаващ е :( . Глупавото време не ми дава да го разглобя през уикенда. Същите симптоми при мен. Карай докато се скапе и тва е.



пичове ... днеска смених таралежа !! Вс е тип топ вече намалявам си увеличавам си вс е супер,НОООО това който ви разправя че таралежа се сменял за 15-30 мин е луддд(или ние сме идиоти, но поне моя приятел е разкоствал доста коли и е наясно)!! Аз и той се изкривихмее айде жабката се сваля за 2 мин и след това рамката й ,ноо въздъхувода и едно реле пречат безумно мн да се свали таралежа.Таралежа се държи на 2 винта - тип еврейска звезда и едно пластмасово пал4е което допълнително го държи. Въпросното "реле"(не знам точно какво е ) се държи също на 2 еврейски звезди и щипка, но единия от винтовете е на ужасно място , отвихме го с удължител.

Общо взето 2 4аса труд ,пот, нерви и усилия имайки в предвид че имахме добри инструменти :D

А без необходимите инструменти по-добре не се захващайте!!

Успех, :D аз се надявам да не го мисля повече тоя таралеж

п.п сега разбирам защо ДАРУ искат 150 за смяна :|
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 04 Юли 2009, 19:03

:help: И аз имам проблем с климатроника и се извинявам, че пиша в чужда тема. Но при мен проблемите са че на два пъти след стартиране на двигателя вентилатора не духаше изобщо. Всички копчета по блока за управление си работеха нормално ( в смисъл действат както трябва, но вентилатора не захапва) . Първият път изключих и запалих отново и вентилатора си тръгна. Но втория път (в колата беше голяма жега, защото беше на слънце) тази процедура не помогна дори и след няколко опита. Включен на автоматично управление, индикатора за силата на духане започва постепенно да се запълва до макс, но вентилатора не духа въобще. На следващият ден вентилатора отново си работи. Може би си внушавам от изчетеното във форума, но мисля, че вентилатора вече не духа така силно както преди.
:help: Та въпроса ми е: дали "таралежа" е причината за това :?:
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 04 Юли 2009, 22:29

pazokolarov написа::help: И аз имам проблем с климатроника и се извинявам, че пиша в чужда тема. Но при мен проблемите са че на два пъти след стартиране на двигателя вентилатора не духаше изобщо. Всички копчета по блока за управление си работеха нормално ( в смисъл действат както трябва, но вентилатора не захапва) . Първият път изключих и запалих отново и вентилатора си тръгна. Но втория път (в колата беше голяма жега, защото беше на слънце) тази процедура не помогна дори и след няколко опита. Включен на автоматично управление, индикатора за силата на духане започва постепенно да се запълва до макс, но вентилатора не духа въобще. На следващият ден вентилатора отново си работи. Може би си внушавам от изчетеното във форума, но мисля, че вентилатора вече не духа така силно както преди.
:help: Та въпроса ми е: дали "таралежа" е причината за това :?:



100% е тааралежа
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 05 Юли 2009, 20:34

Някой намирал ли е информация в BMW TIS по въпроса за смяната на този регулатор? Аз рових, но не намерих нищо конкректно. Или това е защото там има описани проблеми само с гаранционните автомобили?
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 19 Юли 2009, 14:13

Паркирам аз преди малко и постоях 3-4мин в колата (изгасен двигател, след каране 50км в софия на климатик) и какво да видя, от средните духалки на 3 пъти през около 30сек излезна като пушек и се включваше перката и после нищо ... като се наведа към радиото/климатроника се чува едно непрекъснато жужене .... Въпросът ми е за какво става дума?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 20 Юли 2009, 21:09

Моля за някакво предположение, като се има впредвид и оплакването ми по-горе ( за тракането и мененето на обороти на перката) !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 21 Юли 2009, 7:21

ThE BeAsT написа:Моля за някакво предположение, като се има впредвид и оплакването ми по-горе ( за тракането и мененето на обороти на перката) !


ами и ти май се досещаш какво е ама те е страх да го кажеш на глас :D
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 21 Юли 2009, 18:53

Знам, че е таралеж, ама дали има и др ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 22 Юли 2009, 11:48

Смяната на таралежа е повече от елементарна и хайде да не е за 10 минути ама повече от 20 нямама до отидат със сглобяването.
Последавателноста е следната:
1. Сваля се жабката
2. въздуховода се дърпа леко и зад него е моторчето за една от клапите на климатроника откача се то се държи на една щипка
3. Таралежа е зад него трябва ви евреиска звезда не си спомням кой номер с удъллежение защото е доста навътре и е малко тясно отвиват се две винтчета който държат таралежи и той излиза.
После по обратния начин новия и това е.
Елементарна работа за не повече от 20 минути не му се плашете за 2,3 часа се сваля цялото табло :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 22 Юли 2009, 14:47

oci написа:Смяната на таралежа е повече от елементарна и хайде да не е за 10 минути ама повече от 20 нямама до отидат със сглобяването.
Последавателноста е следната:
1. Сваля се жабката
2. въздуховода се дърпа леко и зад него е моторчето за една от клапите на климатроника откача се то се държи на една щипка
3. Таралежа е зад него трябва ви евреиска звезда не си спомням кой номер с удъллежение защото е доста навътре и е малко тясно отвиват се две винтчета който държат таралежи и той излиза.
После по обратния начин новия и това е.
Елементарна работа за не повече от 20 минути не му се плашете за 2,3 часа се сваля цялото табло :D



елементарна работа след като вече си го свалл и слагал поне 2 пъти а не се 4удиш къде са винтчетата и дали има шипки и ако ти е за пръв път ....20 мин са мираж!!
Изображение Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook