таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
ами пробвах да го понатисна, но резултат нямаше купих си нов от колега от форума за 110лв и си го сложих в събота и сега всичко е ОК че без вентилатор в тия жеги и климатроника не работи и ужас на мен както ми е черна колата ...че смело сменяйте иначе и аз мислех да си го рециклирам ,но като излезе вариянта за нов го предпочетох
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
spower написа:ами пробвах да го понатисна, но резултат нямаше купих си нов от колега от форума за 110лв и си го сложих в събота и сега всичко е ОК че без вентилатор в тия жеги и климатроника не работи и ужас на мен както ми е черна колата ...че смело сменяйте иначе и аз мислех да си го рециклирам ,но като излезе вариянта за нов го предпочетох
колега я кажи точно къде се намира ? Видях 4е се маха жабката ама после от тия жабарските снимки нищо не разбрах ...
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
И аз имам 1 глъхнене и усилване при запалване на колата, след като усиля вентилатора на макс и след това е ОК ... дори и като го намаля работи нормално. Имам и 1 неприятно тракане (вибриране) точно от към таралежа (незнам дали е той) около 1800-2000 оборота. Въпроса ми е ... това симптоми на заминаващ си таралеж ли са или друга диагноза ?
- vavilon
- старши ентусиаст
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Заминаващ е . Глупавото време не ми дава да го разглобя през уикенда. Същите симптоми при мен. Карай докато се скапе и тва е.
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Това тракане, при 1800-2000 обората е от него значи ( че мен това най ме дразни .... ) ??? И ако да ... защо е само в този интервал ? И какви пари е това таралежче?
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
vavilon написа:Заминаващ е . Глупавото време не ми дава да го разглобя през уикенда. Същите симптоми при мен. Карай докато се скапе и тва е.
пичове ... днеска смених таралежа !! Вс е тип топ вече намалявам си увеличавам си вс е супер,НОООО това който ви разправя че таралежа се сменял за 15-30 мин е луддд(или ние сме идиоти, но поне моя приятел е разкоствал доста коли и е наясно)!! Аз и той се изкривихмее айде жабката се сваля за 2 мин и след това рамката й ,ноо въздъхувода и едно реле пречат безумно мн да се свали таралежа.Таралежа се държи на 2 винта - тип еврейска звезда и едно пластмасово пал4е което допълнително го държи. Въпросното "реле"(не знам точно какво е ) се държи също на 2 еврейски звезди и щипка, но единия от винтовете е на ужасно място , отвихме го с удължител.
Общо взето 2 4аса труд ,пот, нерви и усилия имайки в предвид че имахме добри инструменти
А без необходимите инструменти по-добре не се захващайте!!
Успех, аз се надявам да не го мисля повече тоя таралеж
п.п сега разбирам защо ДАРУ искат 150 за смяна
- pazokolarov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
И аз имам проблем с климатроника и се извинявам, че пиша в чужда тема. Но при мен проблемите са че на два пъти след стартиране на двигателя вентилатора не духаше изобщо. Всички копчета по блока за управление си работеха нормално ( в смисъл действат както трябва, но вентилатора не захапва) . Първият път изключих и запалих отново и вентилатора си тръгна. Но втория път (в колата беше голяма жега, защото беше на слънце) тази процедура не помогна дори и след няколко опита. Включен на автоматично управление, индикатора за силата на духане започва постепенно да се запълва до макс, но вентилатора не духа въобще. На следващият ден вентилатора отново си работи. Може би си внушавам от изчетеното във форума, но мисля, че вентилатора вече не духа така силно както преди.
Та въпроса ми е: дали "таралежа" е причината за това
Та въпроса ми е: дали "таралежа" е причината за това
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
pazokolarov написа::help: И аз имам проблем с климатроника и се извинявам, че пиша в чужда тема. Но при мен проблемите са че на два пъти след стартиране на двигателя вентилатора не духаше изобщо. Всички копчета по блока за управление си работеха нормално ( в смисъл действат както трябва, но вентилатора не захапва) . Първият път изключих и запалих отново и вентилатора си тръгна. Но втория път (в колата беше голяма жега, защото беше на слънце) тази процедура не помогна дори и след няколко опита. Включен на автоматично управление, индикатора за силата на духане започва постепенно да се запълва до макс, но вентилатора не духа въобще. На следващият ден вентилатора отново си работи. Може би си внушавам от изчетеното във форума, но мисля, че вентилатора вече не духа така силно както преди.
Та въпроса ми е: дали "таралежа" е причината за това
100% е тааралежа
- pazokolarov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Някой намирал ли е информация в BMW TIS по въпроса за смяната на този регулатор? Аз рових, но не намерих нищо конкректно. Или това е защото там има описани проблеми само с гаранционните автомобили?
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Паркирам аз преди малко и постоях 3-4мин в колата (изгасен двигател, след каране 50км в софия на климатик) и какво да видя, от средните духалки на 3 пъти през около 30сек излезна като пушек и се включваше перката и после нищо ... като се наведа към радиото/климатроника се чува едно непрекъснато жужене .... Въпросът ми е за какво става дума?
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Моля за някакво предположение, като се има впредвид и оплакването ми по-горе ( за тракането и мененето на обороти на перката) !
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
ThE BeAsT написа:Моля за някакво предположение, като се има впредвид и оплакването ми по-горе ( за тракането и мененето на обороти на перката) !
ами и ти май се досещаш какво е ама те е страх да го кажеш на глас
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Смяната на таралежа е повече от елементарна и хайде да не е за 10 минути ама повече от 20 нямама до отидат със сглобяването.
Последавателноста е следната:
1. Сваля се жабката
2. въздуховода се дърпа леко и зад него е моторчето за една от клапите на климатроника откача се то се държи на една щипка
3. Таралежа е зад него трябва ви евреиска звезда не си спомням кой номер с удъллежение защото е доста навътре и е малко тясно отвиват се две винтчета който държат таралежи и той излиза.
После по обратния начин новия и това е.
Елементарна работа за не повече от 20 минути не му се плашете за 2,3 часа се сваля цялото табло
Последавателноста е следната:
1. Сваля се жабката
2. въздуховода се дърпа леко и зад него е моторчето за една от клапите на климатроника откача се то се държи на една щипка
3. Таралежа е зад него трябва ви евреиска звезда не си спомням кой номер с удъллежение защото е доста навътре и е малко тясно отвиват се две винтчета който държат таралежи и той излиза.
После по обратния начин новия и това е.
Елементарна работа за не повече от 20 минути не му се плашете за 2,3 часа се сваля цялото табло
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
oci написа:Смяната на таралежа е повече от елементарна и хайде да не е за 10 минути ама повече от 20 нямама до отидат със сглобяването.
Последавателноста е следната:
1. Сваля се жабката
2. въздуховода се дърпа леко и зад него е моторчето за една от клапите на климатроника откача се то се държи на една щипка
3. Таралежа е зад него трябва ви евреиска звезда не си спомням кой номер с удъллежение защото е доста навътре и е малко тясно отвиват се две винтчета който държат таралежи и той излиза.
После по обратния начин новия и това е.
Елементарна работа за не повече от 20 минути не му се плашете за 2,3 часа се сваля цялото табло
елементарна работа след като вече си го свалл и слагал поне 2 пъти а не се 4удиш къде са винтчетата и дали има шипки и ако ти е за пръв път ....20 мин са мираж!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани