Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 648
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
h0r4ex написа:ivanski_2 написа:h0r4ex написа:ivanski_2 написа:h0r4ex написа:i_delchev написа:Здравейте група, имам следния проблем с NCX Expert и моето E46 320d facelift. При опит за прочитане на ALSZ модула виждам следната грешка:
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A_ALSZ: CODIERINDEX = 28h LSZ.C31: CODIERINDEX=31
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN
Кабелът и софтуерът работят нормално, защото с GM5 модула нямам такъв проблем.
Моля за съдействие!
Благодаря!
Този проблем се среща при стари SP Daten файлове. Нямаше да е лошо да кажеш от къде е закупен кабела и софтуера.
А как мога да разбера кои са най актуалните/новите и съответно да си ги сваля ?
https://mega.nz/file/7sFyxa5b#ai2ekDPGi ... PPSdrnC1m4 - Това са последните актуални от БМВ 2017 година ( САМО ЗА е46 !!!!!)
Благодаря!
Благодаря, а да ти се намират и за е60?
https://mega.nz/folder/E4hhgKyL#-8rHjDDH0Y57sUDty8j6uw - Заповядай, но съм те подвел v67 е последния ъпдейт за 2019г. Има за доста модели.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
The Heartlistener написа:Втората грешка е за обтегача /пиропатрона/ на колана - пасажерска седалка.
Някакъв вариант да се изключи софтуерно има ли .
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
R.Konkyov написа:The Heartlistener написа:Втората грешка е за обтегача /пиропатрона/ на колана - пасажерска седалка.
Някакъв вариант да се изключи софтуерно има ли .
ABG модул:
GURTSTRAFFER_BEIFAHRER
nicht_aktiv
Трябва да изключиш и буксата от патрона.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- xenon318is
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 20.03.2007
- Кара: само BMW-та
- Мечтае да кара: M850i
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте, не мога да се свържа с bmx3 e83 2.d 2005. Купих кабел k d can от склад 66 и с инпата и истата се свързвам на е90 и на 1цата на съседа, но днес пробвах на х3 ката и не става. Връзвам се с inpata но с истата ми изписва the vehicle could not be identified succefully.Check vehicle interface and `PAD active. С Windows 10 съм. Първоначално уж бях настроил Communication port на 4, като вкарам кабела ми изписва 4 и не ставаше, но после го смених на 1 порт и стана. Ще съм много благодарен![quote][/quote]
Веднъж BMW, винаги BMW!
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравей колега. К Dcan кабела е за коли след 2007-ма. Пробвай с обикновен син ВАГ ком кабел. Колите които си закачал кои години са?xenon318is написа:Здравейте, не мога да се свържа с bmx3 e83 2.d 2005. Купих кабел k d can от склад 66 и с инпата и истата се свързвам на е90 и на 1цата на съседа, но днес пробвах на х3 ката и не става. Връзвам се с inpata но с истата ми изписва the vehicle could not be identified succefully.Check vehicle interface and `PAD active. С Windows 10 съм. Първоначално уж бях настроил Communication port на 4, като вкарам кабела ми изписва 4 и не ставаше, но после го смених на 1 порт и стана. Ще съм много благодарен!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
K+DCAN кабелът поддържа всяко БМВ от Е38 насам.
При по-стари коли трябва да има мост между 7-ми и 8-ми пин, при по-новите - не.
Също така има настройка на микроконтролера в K+DCAN кабела (dcan tools), от която за различните поколения автомобили се въвежда различна настройка за комуникационен протокол
1. D-CAN и PT-CAN
9. K-CAN
0. CAN off.
При по-стари коли трябва да има мост между 7-ми и 8-ми пин, при по-новите - не.
Също така има настройка на микроконтролера в K+DCAN кабела (dcan tools), от която за различните поколения автомобили се въвежда различна настройка за комуникационен протокол
1. D-CAN и PT-CAN
9. K-CAN
0. CAN off.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Привет , някой от Бургас или околието да изключи сондата след катализатора . Понеже ми говорят за някакви цени от по 300лв не съм запознат но за 2 клика с мишката ми се струва много . Естествено си заплащам .
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Така и не пожела да си го свършиш сам...даже ти бях подготвил описание със скрийншотове /стъпка по стъпка/, как се зарежда WinKFP и как да програмираш еку-то си на Евро 2. Нали това поиска в темата си - да ти се обясни как... Мен никой не ме е учил. В нет-а има всичко, иска се ровене и четене.
Но изборът си е твой. Никой няма да ти го свърши на промоция, всеки си гледа интереса.
Но изборът си е твой. Никой няма да ти го свърши на промоция, всеки си гледа интереса.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- xenon318is
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 20.03.2007
- Кара: само BMW-та
- Мечтае да кара: M850i
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Благодаря Ви. В събота ще напиша резултата. Дали става с 7 и 8 пин
Веднъж BMW, винаги BMW!
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте, обмислям поставянето на система за миене на фаровете колата е е46 фейс.
Прочетох тема на колега във форума за монтажа, но е нужно да се кодира , въпроса ми е със ncs expert може ли да се направи кодирането и къде да го търся.
работил съм с програната горе долу имам някакви познания какво се прави но незнам къде да търся въпросната комнда ако мога така да се изразя.
Прочетох тема на колега във форума за монтажа, но е нужно да се кодира , въпроса ми е със ncs expert може ли да се направи кодирането и къде да го търся.
работил съм с програната горе долу имам някакви познания какво се прави но незнам къде да търся въпросната комнда ако мога така да се изразя.
- xenon318is
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 20.03.2007
- Кара: само BMW-та
- Мечтае да кара: M850i
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
За е83 х3 2.0 пробвах, получава се. Благодаря Ви!
Веднъж BMW, винаги BMW!
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Вие не заплащате за двата клика с мишката, а за знанията довели да тия два клика. Ценете труда на другите ако искате те да ценят вашия!R.Konkyov написа:Привет , някой от Бургас или околието да изключи сондата след катализатора . Понеже ми говорят за някакви цени от по 300лв не съм запознат но за 2 клика с мишката ми се струва много . Естествено си заплащам .
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
kolov написа:Здравейте, обмислям поставянето на система за миене на фаровете колата е е46 фейс.
Прочетох тема на колега във форума за монтажа, но е нужно да се кодира , въпроса ми е със ncs expert може ли да се направи кодирането и къде да го търся.
работил съм с програната горе долу имам някакви познания какво се прави но незнам къде да търся въпросната комнда ако мога така да се изразя.
Модул GM5
SCHEINWERFERREINIGUNG
aktiv
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
The Heartlistener написа:kolov написа:Здравейте, обмислям поставянето на система за миене на фаровете колата е е46 фейс.
Прочетох тема на колега във форума за монтажа, но е нужно да се кодира , въпроса ми е със ncs expert може ли да се направи кодирането и къде да го търся.
работил съм с програната горе долу имам някакви познания какво се прави но незнам къде да търся въпросната комнда ако мога така да се изразя.
Модул GM5
SCHEINWERFERREINIGUNG
aktiv
Благодаря много.
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
kolov написа:The Heartlistener написа:kolov написа:Здравейте, обмислям поставянето на система за миене на фаровете колата е е46 фейс.
Прочетох тема на колега във форума за монтажа, но е нужно да се кодира , въпроса ми е със ncs expert може ли да се направи кодирането и къде да го търся.
работил съм с програната горе долу имам някакви познания какво се прави но незнам къде да търся въпросната комнда ако мога така да се изразя.
Модул GM5
SCHEINWERFERREINIGUNG
aktiv
Благодаря много.
Аз моите ги изключих... то ти трябва язовир за казанче
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: icko13