Катализатор

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 13.02.2003
Местоположение: Sofia

Катализатор

Мнение от WestSide » 16 Сеп 2005, 9:29

Мисля да сваля катализатора,защото нещо от време на време намирисва и ми се струва,че е заминал(а те по принцип на 100 000км си се скапват),обаче има един малък проблем...бях вдигнал колата и забелязах че и преди и след катализатора има лабда сонда...та мисълта ми беше дали няма да има някакъв проблем при свалянето на катализатора!Дайте някакви съвети какво да направя...Мерси предварително...
Killing Ain't Fair,But Somebody Got To Do It!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10483
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 16 Сеп 2005, 12:45

Не го махай, щом имаш ламбда след катализатора. За да го махнеш, трябва да се сложи емулатор, който симулира сигнал от ламбда към компютъра и тази след катализатора да се отстрани. Иначе само проблеми. Другия вариант е нов катализатор, ама скъпо. Отиди в някои от сериозните сервизи за Ауспуси (ЕМ комплект, Крафт), там ще те посъветват какви са вариантите. За повече инфо се разрови във форума, има теми по този въпрос.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 13.02.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от WestSide » 16 Сеп 2005, 20:18

Да,днес бях до Крафт и ми казаха че за мое добро здраве е да го оставя катализатора...Майче засега ще е най-добре ще е да си остане така...Мерси все пак:)
Killing Ain't Fair,But Somebody Got To Do It!

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Re: Катализатор

Мнение от naskoksan » 17 Сеп 2005, 8:24

WestSide написа:Мисля да сваля катализатора,защото нещо от време на време намирисва и ми се струва,че е заминал(а те по принцип на 100 000км си се скапват)...


Не е задължително на 100к
катализатора да е заминал
аз имам М40-ка с катализатор
на 240к (по километраж) който
по данни на Дунев още не е сдал
багажа!
Всичко зависи от това как се кара
колата и с какво гориво!
Най-добре си направи една диагностика
с газов анализ или там акто му викат
и ще разбереш дали има нужда да
се сменя!
А ако тръгнеш да правиш промени
по-добре събери пари за катализатор
щото с тия 2 сонди и НАСА няма да се
оправи после ;) 8)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 20 Сеп 2005, 22:47

tuning_raising написа:Пич спокоино като идеш да ти го резнат преди да за почнат да работят изкючете колата от акумолатора.
Не бях чувал че има 2 ламбда сондипред катализатора и зад него.
Това защо ли е като едната изгори другатада и върши работата :mhihi: :help: xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
Сравняват се показанията от двете ... За диагностика на катализатора ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook