Моето златно Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Моето златно Е46
Ще се опитам да бъда кратък, но не обещавам, че точно тази кола ми стана много любима.
След като се върнах да живея в София през 2018-та година започнах работа при един човек от форума. Беше му взета книжката и се налагаше да му бъда нещо като шофьор. В един слънчев ден дойде с едно мръсно купе. Преди имах някакъв опит с 319 седанче и не бях останал с кой знае какви впечатления, но след като се качих и рекарато ме обгърна РЕЗКО смених мнението си за модела. Със стечение на времето научих, че колата е фейс 2.0д на ~ 170 000км, втори собственик на автомобила(първи в България). Колата е 9.2005 производство и е в България от 2008 Имах малко свободно време един ден и отидох да я измия, че ме дразнеше да е все така мръсна.
Тука някъде бях и всички около мен на автомивката в Студентски . КЪВ Е ТОЯ ЦВЯТ БЕ
Цвета е Individual - Sonora metallic в превод на бг - пясъчно бежов металик и вече исках да е моя.
Колата беше закарана в ДАРУ КАР за проверка на цялата кола и от там бяха казали, че единствено има за смяна тампон на диф и почистване на геометрия.
Така се случи, че няколко месеца по-късно турбината беше свалена профилактично и се подмени геометрията, заедно с тампона
Досега не бях притежавал дизел и единственото, което беше важно за мен, колата да е от човек, който я е поддържал, сменял е на време нужното и е на реални километри.
Тъй като аз се грижех за колата, профилактично фреона на климатика беше сменен и след това показа 3 градуса на духалката вътре. Оправени дребни неща, като лампа за кантара на пасажерската, изгоряло плафонче вътре, нови оригинални стъкла за страничните огледала и т.н.
Някъде и по това време споделих на шефа ми тогава, че ако реши да я продава, искам да каже първо на мен.
Началото на 2019 ми звънна с намерението си и аз почнах да събирам паричките. Бяха месеци на лишения, но всичко се нареди както трябва и на 30.05 прибрах вече моята кола за първи път.
Бившия вече собственик ми беше изпрал седалките и оставил аз да чукна 200-те хиляди
Няколко дена след това я регистрирах и усетих удоволствието от приятното купе.
Това са летните джанти. Според мен крайно не подходящи за визията на колата, но за това по-късно.
След като се върнах да живея в София през 2018-та година започнах работа при един човек от форума. Беше му взета книжката и се налагаше да му бъда нещо като шофьор. В един слънчев ден дойде с едно мръсно купе. Преди имах някакъв опит с 319 седанче и не бях останал с кой знае какви впечатления, но след като се качих и рекарато ме обгърна РЕЗКО смених мнението си за модела. Със стечение на времето научих, че колата е фейс 2.0д на ~ 170 000км, втори собственик на автомобила(първи в България). Колата е 9.2005 производство и е в България от 2008 Имах малко свободно време един ден и отидох да я измия, че ме дразнеше да е все така мръсна.
Тука някъде бях и всички около мен на автомивката в Студентски . КЪВ Е ТОЯ ЦВЯТ БЕ
Цвета е Individual - Sonora metallic в превод на бг - пясъчно бежов металик и вече исках да е моя.
Колата беше закарана в ДАРУ КАР за проверка на цялата кола и от там бяха казали, че единствено има за смяна тампон на диф и почистване на геометрия.
Така се случи, че няколко месеца по-късно турбината беше свалена профилактично и се подмени геометрията, заедно с тампона
Досега не бях притежавал дизел и единственото, което беше важно за мен, колата да е от човек, който я е поддържал, сменял е на време нужното и е на реални километри.
Тъй като аз се грижех за колата, профилактично фреона на климатика беше сменен и след това показа 3 градуса на духалката вътре. Оправени дребни неща, като лампа за кантара на пасажерската, изгоряло плафонче вътре, нови оригинални стъкла за страничните огледала и т.н.
Някъде и по това време споделих на шефа ми тогава, че ако реши да я продава, искам да каже първо на мен.
Началото на 2019 ми звънна с намерението си и аз почнах да събирам паричките. Бяха месеци на лишения, но всичко се нареди както трябва и на 30.05 прибрах вече моята кола за първи път.
Бившия вече собственик ми беше изпрал седалките и оставил аз да чукна 200-те хиляди
Няколко дена след това я регистрирах и усетих удоволствието от приятното купе.
Това са летните джанти. Според мен крайно не подходящи за визията на колата, но за това по-късно.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Моето златно Е46
Много хубав цвят Споделям и същото мнение за кескин джантите.
с една дума - следя
с една дума - следя
Re: Моето златно Е46
За джантите определено не са за тази кола.Иначе ако ще ги продаваш можем да бартеросаме една капачка ако твоите са от алуминиевите тъй като една от моите пък е пластмаса,а ми се ще да са всички еднакви.
Ако решиш де.Ще почерпя каквото трябва.
Иначе по темата много хубав цвят и автомобил.
Със здраве да се кара.
Ако решиш де.Ще почерпя каквото трябва.
Иначе по темата много хубав цвят и автомобил.
Със здраве да се кара.
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Моето златно Е46
Бях забравил какво е да имаш мерак към автомобил!
Купенцето е страхотно!
Безаварийно каране пожелавам и много емоции по седалките!
Купенцето е страхотно!
Безаварийно каране пожелавам и много емоции по седалките!
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 275
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Моето златно Е46
Честито и безаварийно. Кабриото продаде ли го ?
- empar
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: Моето златно Е46
Страхотна машина!
Със здраве да си я караш!
Със здраве да си я караш!
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето златно Е46
slatanic написа:..
продават се джантите с капачките и гумите, ако искаш
TNT написа:Честито и безаварийно. Кабриото продаде ли го ?
Ти луд ли си, сега имам 3 поредни тройки
Благодаря за топлите думи.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето златно Е46
След като колата беше моя почнах да си се возя и за има няма 3 месеца врътнах 10к км.
Перфектен разход между 6 и 7 със само Shell V-Power гориво. Колата е с подгрев на седалките, DSC и система за налягане в гумите, черен таван и най-най яката екстра за мен беше завиващите фарове, направо съм изумен.
Честа гледка бяха такива залези.
Колата дойде с 2-та оригинални ключа и пластмасовия резервен. Нямаше как да не взема калъфчета, естествено оригинални.
Тука бяхме на BMW събора с кабриото обаче.
И идва най-голямата изненада.. Колата я купих с цел.. да я подаря на мойте родители. Те все пак едно време ми помогнаха да вземa кабриото и трябваше да върна жеста. Тате е такъв, че много трудно прави генерални промени (като покупка на кола((ама на тая цвета такъв, тая джантите такива, тая като комби много ще се мърси)) и трябваше това да стане при свършен факт, че колкото и да е перфектна ладичката, си е лада.. Те не знаеха за тази кола и аз се появих един ден в Плевен, казах да слезнат пред блока и връчих ключовете.
До този ден, нямам момент в живота ми в който да съм бил по-горд със себе си.
Перфектен разход между 6 и 7 със само Shell V-Power гориво. Колата е с подгрев на седалките, DSC и система за налягане в гумите, черен таван и най-най яката екстра за мен беше завиващите фарове, направо съм изумен.
Честа гледка бяха такива залези.
Колата дойде с 2-та оригинални ключа и пластмасовия резервен. Нямаше как да не взема калъфчета, естествено оригинални.
Тука бяхме на BMW събора с кабриото обаче.
И идва най-голямата изненада.. Колата я купих с цел.. да я подаря на мойте родители. Те все пак едно време ми помогнаха да вземa кабриото и трябваше да върна жеста. Тате е такъв, че много трудно прави генерални промени (като покупка на кола((ама на тая цвета такъв, тая джантите такива, тая като комби много ще се мърси)) и трябваше това да стане при свършен факт, че колкото и да е перфектна ладичката, си е лада.. Те не знаеха за тази кола и аз се появих един ден в Плевен, казах да слезнат пред блока и връчих ключовете.
До този ден, нямам момент в живота ми в който да съм бил по-горд със себе си.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето златно Е46
Въпреки, че бях подарил колата, само им я показах и направих кръгче с тях. Защо? Защото ми трябваше
Няколко дена по-късно с приятелката ми заминахме на екскурзия до Transfăgărășan . Беше ми мечта от много време и сега вече, можех да си я позволя.
За първи път щях да бъда на по-дълъг път извън България, а буквално не бях дигал колата на крик, вечерта само проверих маслото и долях течност за чистачки.
Най-якото нещо, беше като напълнихме в Русе резервоарите и видях това:
Никакви проблеми с колата, перфектно си се чувствах дори след голям пробег км(имам проблеми с кръста и ако не ми е удобно, почва да ме боли).
Бях си кодирал US Мод и заедно със силните енжъли ми харесваше как седи, а колата като прецени, че е тъмно си пускаше късите фарове.
Трипа беше организирал от Automobilisti и бяхме все фенове. Съответно навсякъде беше яко даване на газ и си прекарахме чудесно.
След като се прибрахме от Румъния, приятелката ми удари колата в едно колче и подгъна веждата на калника . Тя го прие по-зле от мен. Колата на следващия ден влезна да се прави и след седмица беше готова.
Няколко дена по-късно с приятелката ми заминахме на екскурзия до Transfăgărășan . Беше ми мечта от много време и сега вече, можех да си я позволя.
За първи път щях да бъда на по-дълъг път извън България, а буквално не бях дигал колата на крик, вечерта само проверих маслото и долях течност за чистачки.
Най-якото нещо, беше като напълнихме в Русе резервоарите и видях това:
Никакви проблеми с колата, перфектно си се чувствах дори след голям пробег км(имам проблеми с кръста и ако не ми е удобно, почва да ме боли).
Бях си кодирал US Мод и заедно със силните енжъли ми харесваше как седи, а колата като прецени, че е тъмно си пускаше късите фарове.
Трипа беше организирал от Automobilisti и бяхме все фенове. Съответно навсякъде беше яко даване на газ и си прекарахме чудесно.
След като се прибрахме от Румъния, приятелката ми удари колата в едно колче и подгъна веждата на калника . Тя го прие по-зле от мен. Колата на следващия ден влезна да се прави и след седмица беше готова.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето златно Е46
Докато шофирах лятото и обикалях се замислих, че колата така и така е с индивидуал цвят и има някакви гадни M3 декоративни лайсни на праговете, много би и отивало, ако пише indiviaul на тях.
Няколко дена по-късно бяха пуснати в ибея и едно приятелче ги купи, дойдоха при мен и ги премерих как ще седят на една M3-ка дето и обръщахме волана..
След това, както знаете от кабриото, обичам да има екстри и светещи копченца и ей това си намерих по стелажите.
Което доведе до покупка на кора с ел. щора
И естествено остана и едно H&K. Трудна работа да е от купе, пък да е с инсталация за без навигация, пък да е перфектен... намери се
После купих още един H&K да си имам, че знае ли се. .
Са цялата колата Individual екстри а у, пък салона обикновен.
Той беше купен още преди да взема колата де, естествено на късмет, съвсем случайно.
Салона е индивидуал за купе, ел с подгрев. Предлагал се като специална опция. E46 Individual Program 3 и се води Alcantara: Arizona Sun.
За съжаление е в лошо състояние и трябва да се претапецира целия. Ще бъде направен 1:1 с чисто нови материали, още съм под въпрос дали лайсните да останат както са в момента - полиран алуминий или тези жълтите. Ще се претапецира и кората.
Колата в момента е с афтърмаркет радио, но собственика си е запазил оригиналното, което чете MP3 и е в перфектно състояние. Колата към H&K ще има и CD чейнджър. Намерени са корите за багажника + стойки, щипки, болтчета а у.
В момента издирвам странични огледала от М3 ляв волан(ако някой има да се обадо) и с това смятам да приключа с реденето на колата.
Няколко дена по-късно бяха пуснати в ибея и едно приятелче ги купи, дойдоха при мен и ги премерих как ще седят на една M3-ка дето и обръщахме волана..
След това, както знаете от кабриото, обичам да има екстри и светещи копченца и ей това си намерих по стелажите.
Което доведе до покупка на кора с ел. щора
И естествено остана и едно H&K. Трудна работа да е от купе, пък да е с инсталация за без навигация, пък да е перфектен... намери се
После купих още един H&K да си имам, че знае ли се. .
Са цялата колата Individual екстри а у, пък салона обикновен.
Той беше купен още преди да взема колата де, естествено на късмет, съвсем случайно.
Салона е индивидуал за купе, ел с подгрев. Предлагал се като специална опция. E46 Individual Program 3 и се води Alcantara: Arizona Sun.
За съжаление е в лошо състояние и трябва да се претапецира целия. Ще бъде направен 1:1 с чисто нови материали, още съм под въпрос дали лайсните да останат както са в момента - полиран алуминий или тези жълтите. Ще се претапецира и кората.
Колата в момента е с афтърмаркет радио, но собственика си е запазил оригиналното, което чете MP3 и е в перфектно състояние. Колата към H&K ще има и CD чейнджър. Намерени са корите за багажника + стойки, щипки, болтчета а у.
В момента издирвам странични огледала от М3 ляв волан(ако някой има да се обадо) и с това смятам да приключа с реденето на колата.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето златно Е46
Вече бяхме купили 36-то - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=438728 и беше време да предам колата на родителите ми и да регистрираме новата тройка.
Преди това трябваше да съм сигурен, че всичко е ок. Диагностично още в началото знаех, че има подгревна свещ и/или реле за смяна, както и необичайно висока корекция в единия цилиндър при студен старт. Дали заради многото даване на газ по Румъния или заради това, че свеща беше изгоряла, при проверката, корекцията беше ок и не се наложи смяна, макар, че бях купил нова дюза. Двигателя изглеждаше много чист, никакви течове на масло.
И въпреки, че имах супер много време, реших да направя всичко в последната вечер.
Колата беше за дискове и скочих на най-хубавото ОЕМ-а .
Оригинални дискове и накладки за отпред и отзад.
Това беше останало.
А това съм аз към 3:30 сутринта, когато приключих с дисковете и махах колектора за смяна на подгревените свещи.
Мисля, че смених 2 свещи, реле, 1 паразитна ролка и 1 обтяжна. Бившия собственик си е попълвал редовно сервизната книжка и знаех кога какво е сменено.
Малко шел 5-30, филтри и т.н. Направих и озониране на климатика. Пране на всички кори в багажника, че имаха някакви мръсотии + пране на стелките и мокета. Почистване на целия интериор, измиване на коша около двигателя. После с препарат всички пластмаси и маркучи и колата придоби страхотен вид. Липсваха 3/4 "стойки" на който се слага крика, за да се вдига колата, бяха поръчани нови и сложени. Едно декоративно капаче на задния малък прозорец, една тапичка на кората на вратата и всякакви такива.
Колата беше успешно закарана и предадена на родителското тяло.
Преди това трябваше да съм сигурен, че всичко е ок. Диагностично още в началото знаех, че има подгревна свещ и/или реле за смяна, както и необичайно висока корекция в единия цилиндър при студен старт. Дали заради многото даване на газ по Румъния или заради това, че свеща беше изгоряла, при проверката, корекцията беше ок и не се наложи смяна, макар, че бях купил нова дюза. Двигателя изглеждаше много чист, никакви течове на масло.
И въпреки, че имах супер много време, реших да направя всичко в последната вечер.
Колата беше за дискове и скочих на най-хубавото ОЕМ-а .
Оригинални дискове и накладки за отпред и отзад.
Това беше останало.
А това съм аз към 3:30 сутринта, когато приключих с дисковете и махах колектора за смяна на подгревените свещи.
Мисля, че смених 2 свещи, реле, 1 паразитна ролка и 1 обтяжна. Бившия собственик си е попълвал редовно сервизната книжка и знаех кога какво е сменено.
Малко шел 5-30, филтри и т.н. Направих и озониране на климатика. Пране на всички кори в багажника, че имаха някакви мръсотии + пране на стелките и мокета. Почистване на целия интериор, измиване на коша около двигателя. После с препарат всички пластмаси и маркучи и колата придоби страхотен вид. Липсваха 3/4 "стойки" на който се слага крика, за да се вдига колата, бяха поръчани нови и сложени. Едно декоративно капаче на задния малък прозорец, една тапичка на кората на вратата и всякакви такива.
Колата беше успешно закарана и предадена на родителското тяло.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Моето златно Е46
Бяха години, кога разправяха, че всеки ентусиаст, рано или късно си купува е30 .... как се променят нещата към по-добро
Добър екземпляр, ще поеме доста пари, успех
И два въпроса, тия ел. щори, така ли стоят "клюмнали" не до стъклото, и сподели за тапицирането на корите, че имам цял хол и не мога да събера 4-и.
Добър екземпляр, ще поеме доста пари, успех
И два въпроса, тия ел. щори, така ли стоят "клюмнали" не до стъклото, и сподели за тапицирането на корите, че имам цял хол и не мога да събера 4-и.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето златно Е46
Lenco написа:Бяха години, кога разправяха, че всеки ентусиаст, рано или късно си купува е30 .... как се променят нещата към по-добро
Добър екземпляр, ще поеме доста пари, успех
И два въпроса, тия ел. щори, така ли стоят "клюмнали" не до стъклото, и сподели за тапицирането на корите, че имам цял хол и не мога да събера 4-и.
Ми то аз 30-ката я имам, 36-цата некви неща пак от-до , та 46-та ли няма да пипна.
1. Не знам как седят, мога да си го представа, но при мен не е сложена.
2. Всичко ще се прави в едно от известните студия.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Моето златно Е46
Супер темичка, човек като си е мераклия да ти е кеф да четеш какво пише
Дюзата на каква цена излиза чисто нова?
Дюзата на каква цена излиза чисто нова?
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето златно Е46
Май беше нещо от сорта на 5-600лв с връщане на старата.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани