Проблем със запалването 320d
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- kristiyan_ivanov00
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 19.04.2023
- Пол: Мъж
Проблем със запалването 320d
Здравейте, колеги,
Задавам въпрос в нова тема, понеже не успях да открия писано точно по този казус Ако има вече писано нека някой да пусне линк и ще изтрия темата.
Колата е 320cd, М47 204D4 мотора с EURO IV впръсквачите. Странния проблем е, че в произволен момент (независимо топла/студена, карана/некарана) колата не иска да запали.. Изчакваш да кажем час-два и колата си пали от първо завъртане без никакъв проблем! Случвало ми се беше вече веднъж, но не го беше правила да речем 8 месеца и реших, че проблема е бил временен. Само една грешка записва 4B90 Rail Pressure on Start. Когато колата откаже да стартира наистина в Rail-а налягането е ниско, около 6bar, а на контакт забелязах, че налягане почти липсва.. Дюзите наскоро са карани на стенд, не са нови, но са в норма и казаха, че не са за ремонт. Преди година са сменени сензор за налягане в рейла и регулатора на налягането, защото веднъж вече го играхме този проблем със сензора. Горивен филтър се подменя на всеки 10000 километра. На въртене отчита обороти от коляновия вал, в първата секунда 170-180, след това постоянно държи около 220 оборота на коляновия вал на стартер. Интересното е, че преди да се случи проблема колата се усеща леко мудна в ниски обороти преди 2300-2500. Преди време колата беше станала доста мудна в ниските и наскоро чистихме EGR, проблема се разреши като цяло. Сложното в казуса е, че докато я откарам в сервиза за преглед на горивната система (помпите основно) е минал да кажем час и колата пали! После може да кара много време без проблеми, но се усеща леко мудна. След като запали живите данни са абсолютно в норма, включително налягането в рейла. Та въпроса ми е ако някой го е страдал вече този проблем да даде някаква насока от къде да почнем
За момента планираме подмяна на сензорите колянов/разпределителен вал, евентуално и помпите преди тази за високото налягане.
Благодарско на всички предварително!
Задавам въпрос в нова тема, понеже не успях да открия писано точно по този казус Ако има вече писано нека някой да пусне линк и ще изтрия темата.
Колата е 320cd, М47 204D4 мотора с EURO IV впръсквачите. Странния проблем е, че в произволен момент (независимо топла/студена, карана/некарана) колата не иска да запали.. Изчакваш да кажем час-два и колата си пали от първо завъртане без никакъв проблем! Случвало ми се беше вече веднъж, но не го беше правила да речем 8 месеца и реших, че проблема е бил временен. Само една грешка записва 4B90 Rail Pressure on Start. Когато колата откаже да стартира наистина в Rail-а налягането е ниско, около 6bar, а на контакт забелязах, че налягане почти липсва.. Дюзите наскоро са карани на стенд, не са нови, но са в норма и казаха, че не са за ремонт. Преди година са сменени сензор за налягане в рейла и регулатора на налягането, защото веднъж вече го играхме този проблем със сензора. Горивен филтър се подменя на всеки 10000 километра. На въртене отчита обороти от коляновия вал, в първата секунда 170-180, след това постоянно държи около 220 оборота на коляновия вал на стартер. Интересното е, че преди да се случи проблема колата се усеща леко мудна в ниски обороти преди 2300-2500. Преди време колата беше станала доста мудна в ниските и наскоро чистихме EGR, проблема се разреши като цяло. Сложното в казуса е, че докато я откарам в сервиза за преглед на горивната система (помпите основно) е минал да кажем час и колата пали! После може да кара много време без проблеми, но се усеща леко мудна. След като запали живите данни са абсолютно в норма, включително налягането в рейла. Та въпроса ми е ако някой го е страдал вече този проблем да даде някаква насока от къде да почнем
За момента планираме подмяна на сензорите колянов/разпределителен вал, евентуално и помпите преди тази за високото налягане.
Благодарско на всички предварително!
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6216
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем със запалването 320d
Колега, с какви части правиш ремонта на колата- това, което описваш да смениш просто така е за над 1000лв. Имаш конкретна грешка, следователно там трябва да се насочиш, докато не я отстраниш.
- kristiyan_ivanov00
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 19.04.2023
- Пол: Мъж
Re: Проблем със запалването 320d
zvetiko написа:Колега, с какви части правиш ремонта на колата- това, което описваш да смениш просто така е за над 1000лв. Имаш конкретна грешка, следователно там трябва да се насочиш, докато не я отстраниш.
Колега наясно съм, че изброените части са доста скъпи, но тъй като проблема се появява за момент, а после изчезва за месеци примерно не знам накъде да се насоча. Нещо блокира подаването на гориво в рейла при запалване.. Докато я откарам в сервиз вече пали и живи данни всичко изглежда идеално. Та идеята ми беше ако някой е имал подобен проблем да сподели.
Интересното е, че в ниски обороти колата се държи леко мудно, но подозирам проблем с ЕГР-а, което не мисля че е свързано със запалването.
- atanas.pavlov00
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.06.2023
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D 150HP
Re: Проблем със запалването 320d
Колега имах същия проблем горе-долу, оказа се подкачващата помпа под шофьорската седалка, провери я нея
- atanas.pavlov00
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.06.2023
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D 150HP
Re: Проблем със запалването 320d
При мен го има същия проблем, смених подкачващата помпа под седалката, но пак дава ядове.
При мен странното е , че когато е студена пали от раз, но когато е загряла или пали трудно с повече въртене или изобщо не пали.
Съмнявам се в датчик разпределителен вал и тези дни, когато го сменя ще напиша какво е станало
При мен странното е , че когато е студена пали от раз, но когато е загряла или пали трудно с повече въртене или изобщо не пали.
Съмнявам се в датчик разпределителен вал и тези дни, когато го сменя ще напиша какво е станало
- atanas.pavlov00
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.06.2023
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D 150HP
Re: Проблем със запалването 320d
atanas.pavlov00 написа:При мен го има същия проблем, смених подкачващата помпа под седалката, но пак дава ядове.
При мен странното е , че когато е студена пали от раз, но когато е загряла или пали трудно с повече въртене или изобщо не пали.
Съмнявам се в датчик разпределителен вал и тези дни, когато го сменя ще напиша какво е станало
ПРОБЛЕМА РЕШЕН!
Оказа се, че 2 дюзи са тотал.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]