Газов инж., катализатори, ламбда сонда - М54б22?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Газов инж., катализатори, ламбда сонда - М54б22?
Малко несериозно ми звучи, даже на м50 преди години набутах 4 полюсни и работеше перфектно(да не кажа дори по-добре отколкото с оригиналните) и на газ и на бензин, над 400к км имам с коли на газ и винаги свещите са си били това което дават от завода на колата газаджията като не може да настрои колата и праща за свещи това е закон при тях, а от години гледам има свещи специално за газ по 30-40лв бройката. Разправяха ми как иридиевите също не държали на газ, ама след 70к км на джипа с иридиеви без да съм ги сменял още си работи на газ и бензин без никакви проблеми.Jordana написа:Това са 4 полюсни свещи и са абсолютен боклук . Не са подходящи за газ и газаджиите ще ги махнат ако сам не ги махнеш . Сложи си нормални свещи с 1 електрод иваче колата ти няма да заработи никога като хората на газ .
Sent from my iPhone using Tapatalk
- hotride
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 4.04.2014
- Кара: e46 320d sedan '04
- Мечтае да кара: e46 CSL
Re: Газов инж., катализатори, ламбда сонда - М54б22?
Може би нещо друго, "специалистите", които ги сменяха са убъркали, или разкачили някоя букса нещо или маркуч. Не ми се вярва проблема да е от новите свещи, защото колата си работеше перфектно. А и като й давам газ няма проблем движи си като както си беше до 180км/ч си набира супер, проблема е само на празен ход. Днес ще ги търся да видя какво ще кажат.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Газов инж., катализатори, ламбда сонда - М54б22?
Проблема е от свещите 100% . Върни старите и ще видиш че ще е както преди . 4 полюсните свещи нямат добра искра щото искровата междина е практически вътре в свеща . Това затруднава запалването на сместа особено на газ , няма абсолютно никаква полза от 4 електрода тъй като искрата прескача само на 1 от 4 те и се върти произволно на който електрод пробие . Иридивите работят много добре на газ но бързо се скапват поне моя опит е такъв , след 3 комплекта които са ми заминали на 15 000 км или са били менте или са си калпави по начало . Няма смисъл да пробвам 4ти път за да видя същото нещо . Прегаря им връхчето на централния електрод точно там в края където трябва да е иридиево покритие и стават като затъпен молив . Иначе си работят няма грижи ама като напълно обикновени свещи за 5лв а струват 40 бройката . Мога да ги снимам ако някой не вярва . Ето едни свещи дензо които са подходящи за газ , просто трябва да се потърси за конкретния мотор .
https://dssauto.bg/produkt/%D0%B7%D0%B0 ... park-plug/
https://dssauto.bg/produkt/%D0%B7%D0%B0 ... park-plug/
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Газов инж., катализатори, ламбда сонда - М54б22?
Както каза колегата по горе това което пише в каталога за колата винаги работи и на газ без проблеми! Другото са свещи ментаци или друг проблем по запалителната/електрическата система, което естествено на бензин по не се усеща, което не значи че не там. Не една кола поддържам на газ и никога ама никога не е имало проблем със запалването на газ. На моята съм слагал свещи и за по 2лв и пак работи добре. С иридиеви 140к но през 30к се регулира между електронното, защото иридия се изяжда наистина, но то и на бензин ще се изяде, защото го яде тока а не горивото. Ако се скапват бързо свещите е възможно топлинното число да не е ок.
М54 е стандартно с bkr6equp. 4 eлектрода за маса и платинен централен. По стечение на обстоятелствата съм с такива на моето м54 на газ от 60к километра и нямам абсолютно никакви проблеми с възпламеняване на сместа нито на газ нито на бензин.
Идеята на 4 електронните свещи е дълъг живот и рядко обслужване и не са по лоши от едноелектродните. BKR6EQUP не им е изобщо вътре искрата, пълна глупост е това. Искрата минава точно до керамиката за по добро почистване доколкото знам.
М54 е стандартно с bkr6equp. 4 eлектрода за маса и платинен централен. По стечение на обстоятелствата съм с такива на моето м54 на газ от 60к километра и нямам абсолютно никакви проблеми с възпламеняване на сместа нито на газ нито на бензин.
Идеята на 4 електронните свещи е дълъг живот и рядко обслужване и не са по лоши от едноелектродните. BKR6EQUP не им е изобщо вътре искрата, пълна глупост е това. Искрата минава точно до керамиката за по добро почистване доколкото знам.
Re: Газов инж., катализатори, ламбда сонда - М54б22?
Да споделя и аз мнение с този мотор, свещите и газта. 6м преди да сложа газовата подмених свещите с NGK 6808 Laser Platinum и колата се прероди, защото старите си бяха заминали. Газовата ми излезна 1800 с бърза рейка, изпарител за 250+ коня и бутилка на мястото на резервната гума, както и кадърна пълначка при бензина, 2021 е монтирана края. Системата е с компютър на Reagas, ако слагаш такъв имам кабел и софтуер, аз моята си я настройх наскоро защото имах малко забележки и сега е часовник, тя ползва и обд2 връзка, която при мен изисква капачето на буксата вътре да е отворено, иначе реже връзката и не се адаптира. Няколко месеца след газта махнах катализаторите и сложих имитация на SuperSprint колектори при Ангел Кошмара, плюс КнН в заводската кутия и ремап от Анатоли КБД, колата наистина живна с тези промени и препоръчвам, разхода ми спадна също защото колата върви по-леко. Колата съм я тествал след колекторите, но преди ремапа за съжаление тъй като усетих, че съединителя доста ми е заминал и вървежа беше доста близо до 325i. Сега ме сърбят ръчичките да тествам с новия съединител и ремапа как ще е, особено защото сложихме прекъсвач на 7000 и прави 100 на 2-ра .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- hotride
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 4.04.2014
- Кара: e46 320d sedan '04
- Мечтае да кара: e46 CSL
Re: Газов инж., катализатори, ламбда сонда - М54б22?
Здравейте, благодаря за мненията, мисля че добра тема се заформи. В крайна сметка се оказа, че се е счупила ДИСА клапата, излезна буквално на парчета, как не е попаднала в мотора не знам? С друга ДИСА мотора отново не потрепва и всичко е точно, в Петък ще слагат газовата и ще напиша подробен отзив. Старите свещи ми ги показаха, яд ме е че не ги снимах... бяха толкова изгорели, че не знам как изобщо са работили. Поздрави!
- hotride
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 4.04.2014
- Кара: e46 320d sedan '04
- Мечтае да кара: e46 CSL
Re: Газов инж., катализатори, ламбда сонда - М54б22?
ringanar написа:Да споделя и аз мнение с този мотор, свещите и газта. 6м преди да сложа газовата подмених свещите с NGK 6808 Laser Platinum и колата се прероди, защото старите си бяха заминали. Газовата ми излезна 1800 с бърза рейка, изпарител за 250+ коня и бутилка на мястото на резервната гума, както и кадърна пълначка при бензина, 2021 е монтирана края. Системата е с компютър на Reagas, ако слагаш такъв имам кабел и софтуер, аз моята си я настройх наскоро защото имах малко забележки и сега е часовник, тя ползва и обд2 връзка, която при мен изисква капачето на буксата вътре да е отворено, иначе реже връзката и не се адаптира. Няколко месеца след газта махнах катализаторите и сложих имитация на SuperSprint колектори при Ангел Кошмара, плюс КнН в заводската кутия и ремап от Анатоли КБД, колата наистина живна с тези промени и препоръчвам, разхода ми спадна също защото колата върви по-леко. Колата съм я тествал след колекторите, но преди ремапа за съжаление тъй като усетих, че съединителя доста ми е заминал и вървежа беше доста близо до 325i. Сега ме сърбят ръчичките да тествам с новия съединител и ремапа как ще е, особено защото сложихме прекъсвач на 7000 и прави 100 на 2-ра .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Може ли координати на лично съобщение на хората, които са ти правили подобренията по колата?
Re: Газов инж., катализатори, ламбда сонда - М54б22?
Да, имаш съобщениеhotride написа:ringanar написа:Да споделя и аз мнение с този мотор, свещите и газта. 6м преди да сложа газовата подмених свещите с NGK 6808 Laser Platinum и колата се прероди, защото старите си бяха заминали. Газовата ми излезна 1800 с бърза рейка, изпарител за 250+ коня и бутилка на мястото на резервната гума, както и кадърна пълначка при бензина, 2021 е монтирана края. Системата е с компютър на Reagas, ако слагаш такъв имам кабел и софтуер, аз моята си я настройх наскоро защото имах малко забележки и сега е часовник, тя ползва и обд2 връзка, която при мен изисква капачето на буксата вътре да е отворено, иначе реже връзката и не се адаптира. Няколко месеца след газта махнах катализаторите и сложих имитация на SuperSprint колектори при Ангел Кошмара, плюс КнН в заводската кутия и ремап от Анатоли КБД, колата наистина живна с тези промени и препоръчвам, разхода ми спадна също защото колата върви по-леко. Колата съм я тествал след колекторите, но преди ремапа за съжаление тъй като усетих, че съединителя доста ми е заминал и вървежа беше доста близо до 325i. Сега ме сърбят ръчичките да тествам с новия съединител и ремапа как ще е, особено защото сложихме прекъсвач на 7000 и прави 100 на 2-ра .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Може ли координати на лично съобщение на хората, които са ти правили подобренията по колата?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- hotride
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 4.04.2014
- Кара: e46 320d sedan '04
- Мечтае да кара: e46 CSL
Re: Газов инж., катализатори, ламбда сонда - М54б22?
Здравейте, да напиша отзив след изминати вече 1000км на газ.
Системата е KME. Колата работи неразличимо от бензин, върви си перфектно. Засякох разход 10/100 газ, като бутилката събира 42литра газ. Общо взето засега съм доволен, ще видим по нататък как ще е, единственото нещо, което ме дразни е резервната гума в багажника, но това си беше очаквано. Взех спрей за гуми и най - вероятно ще я разкарам, пък дано не се налага, да ми потрябва. На предишната ми кола за 8 години нито веднъж не съм използвал резервната. Сега съм замислил да махна катализаторите, както е писал колегата.
Системата е KME. Колата работи неразличимо от бензин, върви си перфектно. Засякох разход 10/100 газ, като бутилката събира 42литра газ. Общо взето засега съм доволен, ще видим по нататък как ще е, единственото нещо, което ме дразни е резервната гума в багажника, но това си беше очаквано. Взех спрей за гуми и най - вероятно ще я разкарам, пък дано не се налага, да ми потрябва. На предишната ми кола за 8 години нито веднъж не съм използвал резервната. Сега съм замислил да махна катализаторите, както е писал колегата.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Газов инж., катализатори, ламбда сонда - М54б22?
Нищо няма да махаш ,катализаторите се заменят само когато се задръстят ....ако си мислиш ,че колата ти ще стане стрела жестоко се лъжеш .А за резервната гума ,утре ще минеш през някоя дупка нощем и ще разлепиш гумата от джантата тоя спрей няма ти помогне хич .Моята така си седи ,мислех да и взема калъф да не ме дразни ама тай си и остана .Багажника е доволно голям и освен резервата имам крик-крокодил и куфар с инструмент ,успявам да събера всичките боклуци като тръгнем за море
- hotride
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 4.04.2014
- Кара: e46 320d sedan '04
- Мечтае да кара: e46 CSL
Re: Газов инж., катализатори, ламбда сонда - М54б22?
Аз все пак мисля превантивно да ги махна, не съм сигурен, че ще разбера ако се запушят, затова по-добре да ги махна да знам, че ги няма и не ми правят проблем. За резервната си прав, предполагам, че и аз ще й свикна.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Газов инж., катализатори, ламбда сонда - М54б22?
Оо ще разбереш ,от ауспуха ще мирише на развалени яйца
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани