E46 Трудно палене
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Martin Vachev
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 10.10.2023
- Пол: Мъж
E46 Трудно палене
Здравейте ,търсих много ,но нищо не открих!
Става въпрос за Е46 320Д 150 коня 2002 година.
Проблемът е следния:
Сутрин влизам в колата да пали и когато дам на контакт ,помпата под шофьора не се чува изобщо ,температурата отива в червеното и щом се опитам да запаля ,върти все едно без гориво .
Вече започна да го прави и на топъл мотор ,когато поведе 10/15 минути .
Сменил съм до този момент помпата под шофьора ,проверил съм бушоните ,сменил съм и релетата зад жабката ,сменен е и температурният датчик ,който се намира на главата (3-пъти го смених,понеже това излиза на диагностика) ,дюзите са проверени ,както и датчиците на рейла ,нужни са около 10/15 минути сутрин да запаля ,когато е загряла около 5/6 .
Благодаря предварително!!!
Става въпрос за Е46 320Д 150 коня 2002 година.
Проблемът е следния:
Сутрин влизам в колата да пали и когато дам на контакт ,помпата под шофьора не се чува изобщо ,температурата отива в червеното и щом се опитам да запаля ,върти все едно без гориво .
Вече започна да го прави и на топъл мотор ,когато поведе 10/15 минути .
Сменил съм до този момент помпата под шофьора ,проверил съм бушоните ,сменил съм и релетата зад жабката ,сменен е и температурният датчик ,който се намира на главата (3-пъти го смених,понеже това излиза на диагностика) ,дюзите са проверени ,както и датчиците на рейла ,нужни са около 10/15 минути сутрин да запаля ,когато е загряла около 5/6 .
Благодаря предварително!!!
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 706
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: E46 Трудно палене
Martin Vachev написа:температурата отива в червеното
Това е признак за повреден DME компютър или инсталацията до него.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E46 Трудно палене
Колега, виж на живи данни каква температура показва температурния датчик. Ако е нереална- там е проблема. Датчика трябва да е оригинален. Виждал съм и други възможности- датчика е изправен, но в модула на двигателя е влязла вода, станала е електрохимична корозия, която частично окъсява пистите на датчика и показваше на студен двигател + 180гр.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E46 Трудно палене
DoesNot написа:Martin Vachev написа:температурата отива в червеното
Това е признак за повреден DME компютър или инсталацията до него.
Проблема може да е и в таблото.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1532
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: E46 Трудно палене
..или в кабелите от датчика за температура до 'компютъра'...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани