E46 връщаща помпа на спирачната течност.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 28.11.2008
E46 връщаща помпа на спирачната течност.
Колеги, тези дни дадох на друг човек да направи едно кръгче с моята кола и той после ми каза че малко по-слабо ми лови на предната ос на спирачката. И понеже му се сторило че при продължително време като се натисне спирачката пропада леко надолу (после здраво тествах и май е вярно), та той реши че ми връща от помпата там под казанчето на антифриза. Няма течове, поне не виждам. Казанчето е пълно. Забравих да му кажа че скоро смених накладките на предната ос, а и не съм сменял отдавна и спирачната течност. Иначе за мен колата си кове спирачки и няма проблем. Карам си я и си я чувствам нормално.
Какво мислите, какво се прави в този случай?
Да сменя ли целия модул(помпа и казанче-май така вървят)? Нов ли трябва да се купи, предвид това че ако купя на старо не знам какво ще е? Колко струват-намерих от 90 до 180лв. -няма проблем ще си купя каквато трябва.
Дали не е от новите накладки? От спирачната течност? Да я карам ли на майстор?
Питам тук за да ми дадете съвети, от какво може да е това изпускане което този човек спомена(аз му дадох защото работи в пункт за прегледи и може би има доста наблюдения, а и Е46-ци харесват).
Колеги, прочетох тук в сайта за проверка пост от колегата metodi80, пускам го и ще проверя(но все пак педала пропада както писах):
Така , как се проверява спирачна помпа ?
Отговор :
1. Оглеждаш старатеелно около самата помпа дали няма следи от течове (също така около спирачните линии , които отиват към АБС-а , а от там към спирачните апарати , , огледай си и маркучетата до апаратите , ако от зад си със барабанни спирачки не е лошо да си провериш цилиндърчетата , често от там има леки течове и системата не държи ...).
2. Отваряш казанчето за спирачната течност , някой сяда в колата и започва да натиска спирачката , а ти през това време наблюдаваш спирачната течност .... Ако течността се завърта , надига , бълбука , то помпата не функционира добре и трябва да се подмени !
3.Напомпваш педала на спирачката докъто спре и не може да се движи , натискаш така педала , за да задържи налягането. Ако малко след като педала е спрял да се движи , той започне леко да пропада на долу , то помпата е за смяна .... Или ако изобщо не може да задържи налягането , също вероятен проблем е помпата ... Трябва да се има предвид , че ако някъде в системата има теч (както казах в т1. ) поведението може да е същото , просто поради разхерметизиране на системата ... За това задължително трябва да се провери цялата система за течове , ако няма такива и педала пропада , то 100% помпата е проблема !"
както и трябва да се провери да няма въздух в системата
Какво мислите, какво се прави в този случай?
Да сменя ли целия модул(помпа и казанче-май така вървят)? Нов ли трябва да се купи, предвид това че ако купя на старо не знам какво ще е? Колко струват-намерих от 90 до 180лв. -няма проблем ще си купя каквато трябва.
Дали не е от новите накладки? От спирачната течност? Да я карам ли на майстор?
Питам тук за да ми дадете съвети, от какво може да е това изпускане което този човек спомена(аз му дадох защото работи в пункт за прегледи и може би има доста наблюдения, а и Е46-ци харесват).
Колеги, прочетох тук в сайта за проверка пост от колегата metodi80, пускам го и ще проверя(но все пак педала пропада както писах):
Така , как се проверява спирачна помпа ?
Отговор :
1. Оглеждаш старатеелно около самата помпа дали няма следи от течове (също така около спирачните линии , които отиват към АБС-а , а от там към спирачните апарати , , огледай си и маркучетата до апаратите , ако от зад си със барабанни спирачки не е лошо да си провериш цилиндърчетата , често от там има леки течове и системата не държи ...).
2. Отваряш казанчето за спирачната течност , някой сяда в колата и започва да натиска спирачката , а ти през това време наблюдаваш спирачната течност .... Ако течността се завърта , надига , бълбука , то помпата не функционира добре и трябва да се подмени !
3.Напомпваш педала на спирачката докъто спре и не може да се движи , натискаш така педала , за да задържи налягането. Ако малко след като педала е спрял да се движи , той започне леко да пропада на долу , то помпата е за смяна .... Или ако изобщо не може да задържи налягането , също вероятен проблем е помпата ... Трябва да се има предвид , че ако някъде в системата има теч (както казах в т1. ) поведението може да е същото , просто поради разхерметизиране на системата ... За това задължително трябва да се провери цялата система за течове , ако няма такива и педала пропада , то 100% помпата е проблема !"
както и трябва да се провери да няма въздух в системата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6217
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E46 връщаща помпа на спирачната течност.
Колега, реално нямаш никакъв проблем. Смени спирачната течност с нова, обезвъздуши най-добре с вакум и това е.
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: E46 връщаща помпа на спирачната течност.
Силно се надявам да е това проблема. Една нова спирачна течност и обезвъздушаване, да не е помпата.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани