Bmw e46 n42b20a проблем с прекъсване в ниските обороти
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Bmw e46 n42b20a проблем с прекъсване в ниските обороти
Здравейте колеги имам един малко тегав проблем на който не можем да намерим решение вече колко време и стигнах до тук да се допитам някой може да се е сблъсквал със същия проблем знам за какво идва реч с този двигател но като купувахме колата не бяхме наясно. Та проблема ми е при рязко подаване на газ в ниските оборити колата прекъсва “автоматик е” при нормално подаване на газ няма проблем но ако искам да се изнеса някъде е малко тегаво и съм забелязал че на студена го прави по остро от колкото при загряла до работната и температура. Смених моторчето на валвтроника сензора на валвтроника и още колко ли неща грешката е прекъсване втори цилиндър вредно за катализатора не изяснява нещо по конкретно и никой не може да го измъдри от какво прави така та ако някой може да помогне. Благодаря ви предварително!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 471
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Bmw e46 n42b20a проблем с прекъсване в ниските обороти
Бобините сменяни ли са? Пробвай да ги разместиш и виж дали грешката ще отиде на друг цилиндър.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Bmw e46 n42b20a проблем с прекъсване в ниските обороти
Не разбирам какво е наложило смяна на мотора на валвтроника и сензора му. При проблеми с валвтроника излизат много характерни грешки, светва EML лампата и мотора преминава в авариен режим. Доколкото се разбира има грешка Missfire на втори цилиндър. Нищо не казваш за бобини, свещи, паразитен въздух, картерна вентилация - там проверени ли са нещата... Прочететте колата с нещо читаво - най-добре с БМВ диагностика, за да няма глупави преводи на български. Постни буквално каквото е излязло тук.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Bmw e46 n42b20a проблем с прекъсване в ниските обороти
Пропуснах да кажа опитах да сменя 4те бобини с чисто нови на NGK мисля че бяха нямаше никаква разлика свещите са 4 полюсови на bosh преди това си беше с тях и нямах проблемите бяха ми ги сменили с denso еднополюсовиstreetz написа:Бобините сменяни ли са? Пробвай да ги разместиш и виж дали грешката ще отиде на друг цилиндър.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Bmw e46 n42b20a проблем с прекъсване в ниските обороти
Четаха го на диагностика това ми казаха че от него го прави не знам си какво и го смених, но имам още един въпрос гледам че кабелите на бобините нещо единия не ми изглежда много надежден запояван е и то не както трябва явно възможно ли е да има нещо общо с това относно свещите и бобините споделих по горе остава паразитен въздух и картерна вентилация.The Heartlistener написа:Не разбирам какво е наложило смяна на мотора на валвтроника и сензора му. При проблеми с валвтроника излизат много характерни грешки, светва EML лампата и мотора преминава в авариен режим. Доколкото се разбира има грешка Missfire на втори цилиндър. Нищо не казваш за бобини, свещи, паразитен въздух, картерна вентилация - там проверени ли са нещата... Прочететте колата с нещо читаво - най-добре с БМВ диагностика, за да няма глупави преводи на български. Постни буквално каквото е излязло тук.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Bmw e46 n42b20a проблем с прекъсване в ниските обороти
Ако постоянно записва грешка в запалването (misfire) само на един цилиндър, то най-вероятната причина е в бобината или както казваш кабелен сакатлък към тази бобина. Огледай добре кабелите, ако трябва презапой където е необходимо.
Желателно е да отидеш при човек който ще ти даде да погледнеш точно какво записва, най-добре го снимай и го дай тук. Без заинтересованост от твоя страна (на доверие) често се стига до смяна на части залудо, в което сам си се убедил.
И нещо много важно: правилните свещи за тоя мотор са NGK BKR6EQUP.
Желателно е да отидеш при човек който ще ти даде да погледнеш точно какво записва, най-добре го снимай и го дай тук. Без заинтересованост от твоя страна (на доверие) често се стига до смяна на части залудо, в което сам си се убедил.
И нещо много важно: правилните свещи за тоя мотор са NGK BKR6EQUP.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Bmw e46 n42b20a проблем с прекъсване в ниските обороти
Много ти благодаря утре очаквам кабелите да опитам с тях понеже постоянно държи грешката там където ми изглежда че не е окей и след това ако не се оправи ще я закача на качествена диагностика и ще пусна грешките тук. А това с доверието вече се понаиграх да.The Heartlistener написа:Ако постоянно записва грешка в запалването (misfire) само на един цилиндър, то най-вероятната причина е в бобината или както казваш кабелен сакатлък към тази бобина. Огледай добре кабелите, ако трябва презапой където е необходимо.
Желателно е да отидеш при човек който ще ти даде да погледнеш точно какво записва, най-добре го снимай и го дай тук. Без заинтересованост от твоя страна (на доверие) често се стига до смяна на части залудо, в което сам си се убедил.
И нещо много важно: правилните свещи за тоя мотор са NGK BKR6EQUP.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Bmw e46 n42b20a проблем с прекъсване в ниските обороти
Опитах с кабелите не се получи нещо друго ще търся да е но вече не знам какво да е
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани