Честа загуба на голямо количество антифриз
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Честа загуба на голямо количество антифриз
Здравейте колеги,имам следните проблеми с е46 318i 77kw преди няколко дни налях половин шише с антифриз ,при което миналия ден ми светна лапмата и като отворих следи от антифриз нямаше и се наложи да се налее стабилно количество,също така колата доста изпушва бяло ,преди пипаше масло ,но след “ремонт” за сега спря,по колата сменихме водна пома,гарнитура капак клапани,гарнитура ангренажен капак -гумената (между 2 та капака) ,металната (между блока и двата капака ) ,семеринг колянов вал,усеща се,че колата не върви много добре,не прегря,но все пак има някакъв проблем,та нека чуя вашето мнение
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Честа загуба на голямо количество антифриз
Безследно изчезващия антифриз и белия пушек (сега в топлото време), клонят към една позната диагноза. Но все пак огледай хубаво, ако иде реч за М43 провери да не тече от пластмасовия фланец отзад на главата. Чрез стрелката не можеш да си правиш точни изводи за температурата - тя седи на средата в изключително широк диапазон. Гледай чрез скритото меню - ако вдига 110 градуса нещата не са в ред. Виж стават ли маркучите прекалено твърди когато двигателят загрее. А най-добре иди в сервиз да ти направят тест за изгорели газове в антифриза.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- icko13
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 6.12.2013
- Местоположение: Purvomay, Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330D E46 204HP
- Мечтае да кара: САМАЛИОТ
Re: Честа загуба на голямо количество антифриз
Същия проблем го правих преди 3 месеца, загуба на антифриз отдолу нямаше никакви течове и все пак някъде се губеше провери си казанчето или най хубаво поръчай ново, за нея има 3 захванати гумени маркучи този дето е отгоре е дебелия масивен при мене беше изгнило отвътре и колкото се стяга стяга със скобата пак изтърва, смени си 3 те гумени маркучи със казанчето задължително да ти обезвъздушат охладителната система след това налейте към 4 литра антифриз мисля че толкова хващаше цялата и си следи казанчето при мене в същия ден падна леко до минимума налях до горе и след два, три дена каране всичко беше бетон!
Re: Честа загуба на голямо количество антифриз
The Heartlistener написа:Безследно изчезващия антифриз и белия пушек (сега в топлото време), клонят към една позната диагноза. Но все пак огледай хубаво, ако иде реч за М43 провери да не тече от пластмасовия фланец отзад на главата. Чрез стрелката не можеш да си правиш точни изводи за температурата - тя седи на средата в изключително широк диапазон. Гледай чрез скритото меню - ако вдига 110 градуса нещата не са в ред. Виж стават ли маркучите прекалено твърди когато двигателят загрее. А най-добре иди в сервиз да ти направят тест за изгорели газове в антифриза.
Да става въпрос за M43 ,доста често проверявам маркучите и са меки,там не виждам проблем,но майстора при който бях беше обяснил, че “тези коли” били напреви да загряват до 110 градуса ,чела съм ,че това може да се промени,но не знам дали от там идва проблема,но със сигурност ще проверя за изгорелите газове,благодаря!
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Честа загуба на голямо количество антифриз
Да, работната температура може да се промени с термостат на 95 градуса от Е36 - ОЕМ номер 11531739755. Това е много полезно да се направи за този двигател. Но за загубата на антифриз причината е съвсем друга. Направете тест за да се види има ли проблем с гарнитурата на главата. Ако не - търси теч от по-невидимо на пръв поглед място.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани