E46 DIY или направи си сам...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- saint85
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Как да си сменим уплътнението под чистачките
Здравейте, намерих едно много подробно упътване как се сменя уплътнението на предния прозорец ( това под чистачките). Мисля,че ще е полезно за тези на които им предстои тази процедура.
Линк към DIY
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1334705
Линк към реалоем- уплътнението е номер 17 от схемата
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=20
Линк към DIY
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1334705
Линк към реалоем- уплътнението е номер 17 от схемата
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=20
- ociata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: E46 DIY или направи си сам...
Здравейте колеги.
Наложи ми се да скалъпя упътване за монтаж/демонтаж на турбината на е46. Реших да го споделя и с Вас:
http://dox.bg/files/dw?a=e55cd2d4c8
Съжалявам че линка е от докс, но не разбрах как мога да качвам файлове в форум
Поздрави
Наложи ми се да скалъпя упътване за монтаж/демонтаж на турбината на е46. Реших да го споделя и с Вас:
http://dox.bg/files/dw?a=e55cd2d4c8
Съжалявам че линка е от докс, но не разбрах как мога да качвам файлове в форум
Поздрави
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: E46 DIY или направи си сам...
Правих го 40 пъти, и не става, и не става...
Има още няколко клипчета със сходни комбинации!
Ето и това, ще го пробвам утре:
http://www.youtube.com/watch?v=aje2eoDg5v8
Усмивката
www.facebook.com/usmivkataface
www.facebook.com/usmivkataface
- BMW-320d
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 21.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: е46 320 д
- Мечтае да кара: е46 320 д :Д
Re: E46 DIY или направи си сам...
Намерих доста добро DIY за поставяне на навигация в е46 http://www.youtube.com/watch?v=h9Eg7ZXez0c http://www.youtube.com/watch?v=mJkfdqSP1OA
Слагане на мулти волан на е46 дизел.Със собствени кабели!!
Извинявам се ако вече има такава тема,просто преди минути приклучих с маниполацията и искам да напиша стъпките който извърших докато съм още с пресни спомени
Така ето и стъпките:
1 Купих си волан и се оказа че нямам кабел от копчетата на мултифункцията до лентовия кабел на колата
Кабела го изработих от 2 букси от настолният ми компютър служещ за захранване,както и кабелите които си бяха на тях
2 Купих си кабел 1 квадрат големина (беше най-малкият които имаха) и го разделих на 3 парчета. 2 от тях с големина около 60см който вързах ги към буксата на лентовият кабел на колата в задната част на волана.Буксата е една зелена със 10 пинчета - 5 отгоре и 5 отдолу . На самата букса има номерация на пиновте от 1 до 10.
8 , 9 и 10 са пиновете които ни трябват на нас! В пин номер 9 и 10 слагате кабелчетата които са с големина около 60см както казах преди малко а в пин номер 8 слагате кабел около 1м (най добре да премерите 1во дали ще стигне) но за този дългия кабел ще обясня след малко.
Така слагате кабелчетата в пинове 9 и 10
ако се чудите как да заврете оголените вече кабели в тези пинове на буксата аз лично отрязах още 1 трета букса като тази на снимката горе от старият ми комп и с отверка натискате ламаринката на кабелчетата ( която служи да стоят кабелчетата заклещени в самата букса ) и издърпвате кабелчето,то ще излезе заедно с нз как се нарича но ще го нареча малка буксичка и този кабел с тази малка буксичка накрая вече изваден пасва идеално в буксата която влиза в лентовият кабел .
След като сте сложили вече кабелчетата в пинове 9 и 10 е ред да отворите копчето за пускане на фаровете.Извадете го и в цялата купчина кабели които са вързани за копчето намерете 2 кабела .
Единя кабел е бял с жълто по него и от едната му страна има червена лента(Долният на снимката) Другият е лилав с жълта лента от едната страна (горният на снимката)
Аз лично не съм рязал кабелите но това вече зависи как ви е по удобно, аз просто малко ги пооголох кабелите и свързах 2та 60см-рови кабела за тях както съотвества :
Кабела от пин номер 10 (пада се в най-външната част на буксата) към лилавия с жълата лента и съответно кабела от пин номер 9 на буксата към другият кабел.
ю
Готови сме вече с тези 2та 60 см кабелчета остана ни да вържеме само 3тия кабел от пин номер 8 него го прекарвате през купето на колата до двигателя и по точно до бордовият компютър(голямата черна кутия от страната на шофьора) Когато го отворите ще видите 2 букси или 3 букси (тук има малко разминаване вече защото съм виждал и с 1на обща голяма букса, с 2 букси или с 3 букси . При мен бяха 2 букси
Качвам снимка на бордови комп с 3 букси защото не съм снимал моят :
Тази букса като я извадите ще видите че всъщтност това са 2 букси направени като 1 обща (ще кача снимки в следващият коментар)
Едната букса е сива другата е черна . Вадите черната букса и ще видите 2 реда кабели . Нас ни е нужен вторият ред за да ви е по лесно ще напиша как са подредени кабелите на въпроснипят ред за да се орентирате кой е
Редът започва с празна позиция ,на 2рата дупка има син кабел ,на 3тата кафяв ,4тата пак е празна ,5тата е зелен (ще кача снимка на този ред ) тук спирам защото между кафявият и зеленипят кабел на празното място ние трябва да вкараме последният ни кабел (пак ползвах кабелче от буксата на компа пасна идеално в тази букса)
И това е всичко !!
Аз лично запоих сички свръзки но преди това пробвайте дали всичко работи !!
Така ето и стъпките:
1 Купих си волан и се оказа че нямам кабел от копчетата на мултифункцията до лентовия кабел на колата
Кабела го изработих от 2 букси от настолният ми компютър служещ за захранване,както и кабелите които си бяха на тях
2 Купих си кабел 1 квадрат големина (беше най-малкият които имаха) и го разделих на 3 парчета. 2 от тях с големина около 60см който вързах ги към буксата на лентовият кабел на колата в задната част на волана.Буксата е една зелена със 10 пинчета - 5 отгоре и 5 отдолу . На самата букса има номерация на пиновте от 1 до 10.
8 , 9 и 10 са пиновете които ни трябват на нас! В пин номер 9 и 10 слагате кабелчетата които са с големина около 60см както казах преди малко а в пин номер 8 слагате кабел около 1м (най добре да премерите 1во дали ще стигне) но за този дългия кабел ще обясня след малко.
Така слагате кабелчетата в пинове 9 и 10
ако се чудите как да заврете оголените вече кабели в тези пинове на буксата аз лично отрязах още 1 трета букса като тази на снимката горе от старият ми комп и с отверка натискате ламаринката на кабелчетата ( която служи да стоят кабелчетата заклещени в самата букса ) и издърпвате кабелчето,то ще излезе заедно с нз как се нарича но ще го нареча малка буксичка и този кабел с тази малка буксичка накрая вече изваден пасва идеално в буксата която влиза в лентовият кабел .
След като сте сложили вече кабелчетата в пинове 9 и 10 е ред да отворите копчето за пускане на фаровете.Извадете го и в цялата купчина кабели които са вързани за копчето намерете 2 кабела .
Единя кабел е бял с жълто по него и от едната му страна има червена лента(Долният на снимката) Другият е лилав с жълта лента от едната страна (горният на снимката)
Аз лично не съм рязал кабелите но това вече зависи как ви е по удобно, аз просто малко ги пооголох кабелите и свързах 2та 60см-рови кабела за тях както съотвества :
Кабела от пин номер 10 (пада се в най-външната част на буксата) към лилавия с жълата лента и съответно кабела от пин номер 9 на буксата към другият кабел.
ю
Готови сме вече с тези 2та 60 см кабелчета остана ни да вържеме само 3тия кабел от пин номер 8 него го прекарвате през купето на колата до двигателя и по точно до бордовият компютър(голямата черна кутия от страната на шофьора) Когато го отворите ще видите 2 букси или 3 букси (тук има малко разминаване вече защото съм виждал и с 1на обща голяма букса, с 2 букси или с 3 букси . При мен бяха 2 букси
Качвам снимка на бордови комп с 3 букси защото не съм снимал моят :
Тази букса като я извадите ще видите че всъщтност това са 2 букси направени като 1 обща (ще кача снимки в следващият коментар)
Едната букса е сива другата е черна . Вадите черната букса и ще видите 2 реда кабели . Нас ни е нужен вторият ред за да ви е по лесно ще напиша как са подредени кабелите на въпроснипят ред за да се орентирате кой е
Редът започва с празна позиция ,на 2рата дупка има син кабел ,на 3тата кафяв ,4тата пак е празна ,5тата е зелен (ще кача снимка на този ред ) тук спирам защото между кафявият и зеленипят кабел на празното място ние трябва да вкараме последният ни кабел (пак ползвах кабелче от буксата на компа пасна идеално в тази букса)
И това е всичко !!
Аз лично запоих сички свръзки но преди това пробвайте дали всичко работи !!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ociata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: E46 DIY или направи си сам...
Смяна на компресор на климатик(m54):
Сваляне казанче на чистачки:
Смяна филтър-дехидрататор:
Вадени са от ТИС и са превеждани по неволя
Поздрави,
Христо
Сваляне казанче на чистачки:
Смяна филтър-дехидрататор:
Вадени са от ТИС и са превеждани по неволя
Поздрави,
Христо
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mumford
- 320ci
- Мнения: 574
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU
- Zheleznia
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 57
- Регистриран на: 5.12.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: в лявата лента.
- Мечтае да кара: Черна е46 М3 :)
- Детайли за колата: DIESEL POWER
Re: E46 DIY или направи си сам...
Здравейте Колеги реших да направя 1 реставрация на барчето на Любимата, че взе много да ме дразни надрасканата повърхност получила се вследствие на годините.
Нужни материали : Черен матов бързо-съхнещ спрей = 6лв. , водна шкурка 400 и 800 =1.50лв., кръстата отвертка 2 ръце
отне ми 5 мин. да сваля барчето, и също толкова да го сложа. Цялата работа ми отне около 2-3 часа работа, като изключим съхенето. Общо взето сутринта сваляме и вечерта слагаме
Прилагам снимки да се види как беше преди и след манипулацията
МАТЕРИАЛИ:
http://prntscr.com/25qp7t
http://prntscr.com/25qphi
http://prntscr.com/25qpo5
ПРЕДИ
http://prntscr.com/25qmzx
http://prntscr.com/25qnjm
СЕГА
http://prntscr.com/25qo0t
http://prntscr.com/25qoe0
http://prntscr.com/25qont
Надявам се да бъда полезен на някого
Нужни материали : Черен матов бързо-съхнещ спрей = 6лв. , водна шкурка 400 и 800 =1.50лв., кръстата отвертка 2 ръце
отне ми 5 мин. да сваля барчето, и също толкова да го сложа. Цялата работа ми отне около 2-3 часа работа, като изключим съхенето. Общо взето сутринта сваляме и вечерта слагаме
Прилагам снимки да се види как беше преди и след манипулацията
МАТЕРИАЛИ:
http://prntscr.com/25qp7t
http://prntscr.com/25qphi
http://prntscr.com/25qpo5
ПРЕДИ
http://prntscr.com/25qmzx
http://prntscr.com/25qnjm
СЕГА
http://prntscr.com/25qo0t
http://prntscr.com/25qoe0
http://prntscr.com/25qont
Надявам се да бъда полезен на някого
По ме дразнят "боклуците" които хвърлят боклуците си по Земята!
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: E46 DIY или направи си сам...
minimalcoholic написа:за тези,които имат проблеми с лошия сигнал на радиото
http://blog.bavauto.com/10056/bmw-poor- ... er-models/
- mumford
- 320ci
- Мнения: 574
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU
Re: E46 DIY или направи си сам...
В близките дни се надявам да ми остане време и да направя интервенцията от снимката: М топка от Е90 (и други модели) приспособена за Е46.
Снимката е от нета, от чужд форум, в който колегите са го правили. Колкото до самата топка - уникална е на пипане, перфорираната кожа създава съвсем друго усещане (въпреки че и сега съм със оригинална М топка). Ще кача снимки като го направя.
Снимката е от нета, от чужд форум, в който колегите са го правили. Колкото до самата топка - уникална е на пипане, перфорираната кожа създава съвсем друго усещане (въпреки че и сега съм със оригинална М топка). Ще кача снимки като го направя.
Re: E46 DIY или направи си сам...
Получи се много добре, но се наложи да махна бялата пластмаса от долната част на топката. Гледах в чуждите форуми, че не са махали тази тази част, и за да съберат топката в маншона са го разпорили малко. На мен това не ми хареса как стои, затова подвих горната част на кожения маншон навътре в дупката и се получи доста добре.
Извинявам се за качеството на снимките, пращах ги през телефона на малка резолюция, защото в момента съм далече от зона с 3G
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани