Смяна волан на е39 - преди `99-та
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Все пак го направих с втулки, понеже нямам фреза и няма с какво да го изрежа. Втулките, които ползвах са месингови с външен диаметър 4 мм, вътрешен 3 мм и дължина 16 мм. Захващането го направих с винтове 3 мм. Вече е монтиран и на колата, но ще снимам утре понеже се стъмни Учудващо всичко си работи, грешка заради новия бег няма. Иначе направих снимки и на буксите преди да сложа бега.
И сега за самия фейсов волан...
- по-дебел е, заради което го усещам много по-удобен при маневриране
- по-мек е на пипане
- много по-красив е, това е ясно на всеки влязъл да чете тази тема
- МНОГО по-лек е
И сега за самия фейсов волан...
- по-дебел е, заради което го усещам много по-удобен при маневриране
- по-мек е на пипане
- много по-красив е, това е ясно на всеки влязъл да чете тази тема
- МНОГО по-лек е
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Последна промяна In_Memoriam на 02 Ное 2014, 0:40, променена общо 1 път
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
колеги а дали ще стане волан от е53 х5 този новия дето го има на последните или пр такъв от е90 92 на е39 след 2000
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
In_Memoriam
колега, така не ти записва грешка до колкото разбрах.
А ти си вързал оригиналната букса на зеления детонатор/той мисля беше за активация при висока скорост и издуване до край/.Тоест другия детонатор си го оставил свободен така ли?
Аз преди година правих това, но от форумите четох че единия детонатор трябва да му се съберат двата пина с резистор за да работи коректно бега. Но не хванах логиката защо е нужно.
Аз директно извадих от кафявия куплунг на другия детонатор две жици и ги събрах без резистор. Не ми даваше грешка, но и други опити не съм опитвал да не стане фал и да цъфне.
А воланът като дойде - 2та детонатора бяха събрани с общ плюс и общ минус и към конектора на кола със система за един детонатор. Колегата ме увери, че така не му дава грешка. Аз реших да ползвам горния начин както съм описал и без да експериментирам повече.
колега, така не ти записва грешка до колкото разбрах.
А ти си вързал оригиналната букса на зеления детонатор/той мисля беше за активация при висока скорост и издуване до край/.Тоест другия детонатор си го оставил свободен така ли?
Аз преди година правих това, но от форумите четох че единия детонатор трябва да му се съберат двата пина с резистор за да работи коректно бега. Но не хванах логиката защо е нужно.
Аз директно извадих от кафявия куплунг на другия детонатор две жици и ги събрах без резистор. Не ми даваше грешка, но и други опити не съм опитвал да не стане фал и да цъфне.
А воланът като дойде - 2та детонатора бяха събрани с общ плюс и общ минус и към конектора на кола със система за един детонатор. Колегата ме увери, че така не му дава грешка. Аз реших да ползвам горния начин както съм описал и без да експериментирам повече.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Да, буксата е в зеленото, което е за надуване докрай. Детонаторът за ниска скорост е свободен и е логично в момента да не работи, но да не се налага да разбирам. Грешка на таблото няма.
- vvaskoo
- младши ентусиаст
- Мнения: 590
- Регистриран на: 30.08.2008
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335d
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
In_Memoriam написа:mad_presley написа:В БГ никой не е правил подробни снимки на процедурата, за това се ползва тази тема http://www.bmwfaq.com/f16/montar-volant ... re-641437/
Темата нещо не се отваря вече и ако някой я има запазена като HTML ще бъде супер.
някой ?
- bam-bam
- старши ентусиаст
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Кола дето няма мулти волан има ли си всички там модули и необходими неща да се сложи мулти ?
И колко ще излезе цената на това удоволствие ?
И става ли като хората де ...
И колко ще излезе цената на това удоволствие ?
И става ли като хората де ...
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
няма да имаш модула за пилота инче другите неща ще тръгнат ама си е играчка и нов лентов кабел трябва да си търсиш с мулти щото са различни
- bam-bam
- старши ентусиаст
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Е то без пилота е тъпо
То реално, кола без мулти има ли пилот ?
То реално, кола без мулти има ли пилот ?
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Има Е39 без мулти и пилот!
С допълнителна ръчка се управлява темпомата
С допълнителна ръчка се управлява темпомата
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Моята е от първите 3/96 и ти гарантирам, че няма такова животно, тва за което приказваш е е36.
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
В един менюъл на БМВ за Е39 как се ретрофитва такъв темпомат и инструкциите и снимките са указани за лостче без МФЛ. Но не мога да го прикача.
Тук също изглежда че схемата е за лост:
http://2009.bmwfans.info/parts/catalog/ ... control-2/
Аз 2007 година търкалях Е39 и мой познат също имаше такъв модел. Помня бегло, че при него беше налично още едно лостче под това за чистачките. Виждал съм го, докато се возя във въпросната кола и ми се е набило "на очи" че са 2 броя. Но тогава не съм гледал или интересувал за какво е.
За ел.волан доколкото знам, лостчето е под това за мигачите от другата страна.
Тук също изглежда че схемата е за лост:
http://2009.bmwfans.info/parts/catalog/ ... control-2/
Аз 2007 година търкалях Е39 и мой познат също имаше такъв модел. Помня бегло, че при него беше налично още едно лостче под това за чистачките. Виждал съм го, докато се возя във въпросната кола и ми се е набило "на очи" че са 2 броя. Но тогава не съм гледал или интересувал за какво е.
За ел.волан доколкото знам, лостчето е под това за мигачите от другата страна.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
За да не отварям нова тема ако някой знае за района на София човек който да ми смени волана?На първата снимка е моят 97г.искам да го сменя с такъв фейс но ми трябва човек че аз честно да си кажа няма да мога
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани