Стара акула с нов чорбаджия
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
cod-cdbp написа:Вземи лъсни и колата най-после
Значи Косата и Луканката казаха, че за една нощ могат да я пръснат цялата и на сутринта да си тръгна с нея. Досега само цяла кола не съм вкарвал и изкарвал от работата Принципно невъзможни неща няма, но да видим как точно ще стане.
ogata написа:Бомба са станали стоповете и урудите
Споко за стъклото, нали си купи зелени
на стъклата вчера отливах бетонен ковчег тип чернобилско бомбоубежище
По панела с урудите имам още малко работа. Трябва да измисля нещо като рамка, с което да покрия фугите, че ме дразни. Като бивш притежател на това изделие си спомняш, че панела беше направен наравно с касетника, но аз му дадох малко наклон навътре в горния край с което стана много удобно и видимо. За сметка на фугите разбира се, но и дотам ще стигнем.
Междувременно открихме хрупкави изненади орео в предните дъна под асфалтовите тъпотии За момента с малък размер.
Но сме се запасили с 25кг епоксиден грунд, Т03 ламарина и чакаме нощните смени
Като въпрос мога да задам към знаещите окабеляването на теглича след като влезе в багажника къде се връзва? Има ли някаква заготовка или пак трябва да пиша есе на тема виж там направи нещо
никъде не открих схеми
ATR-42/72
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
.
Последна промяна DLVasilev на 06 Апр 2021, 19:39, променена общо 1 път
ATR-42/72
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Стара акула с нов чорбаджия
Боята е една идея по-тъмна, защото на колата изсветлява с годините.
Някой ден и аз ще си пръсна моята от-до в нормалния цвят.
Някой ден и аз ще си пръсна моята от-до в нормалния цвят.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
cod-cdbp написа:Боята е една идея по-тъмна, защото на колата изсветлява с годините.
Някой ден и аз ще си пръсна моята от-до в нормалния цвят.
Да ти търся ли от тука здрава боя
Заповядай да ги пръскаме заедно, че отдавна не си ме вдигал по нощите да събираме хидравлични помпи
Та твоя цвят май беше по-тъмен от оригиналния. Всъщност не го знам точно какъв е като номер, но това зелено е доста добро като цвят, та не знам какво не ти харесва.
И вземи я карай, че оня ден минах пред вас и ми се насълзиха очите като я видях
ATR-42/72
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Стара акула с нов чорбаджия
DLVasilev написа:И вземи я карай, че оня ден минах пред вас и ми се насълзиха очите като я видях
Сигурно е от "чистия" въздух по нашите ширини...
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
cod-cdbp написа:DLVasilev написа:И вземи я карай, че оня ден минах пред вас и ми се насълзиха очите като я видях
Сигурно е от "чистия" въздух по нашите ширини...
Не е бе, на други места в града не сълзят
Зазимихме колата поради ред причини
1. Заваля сняг и минаха с лайнометите да хвърлят гадости, от които колата я сърби
2. Онзи ден издадоха заповед за спиране от движение заради пукнат преден джам ма чакаха да им дам пари, а аз не им дадох и сега всички документи са у мен, колата е с номера, чакаме само стъклото да дотича дотука заедно с капаците на парното и релето за халогени
3. Не успях да отключа донора 124-ка Идеята беше да се кара за зимна кола, ама ни ток ни нищо. Отворих капака с едно джулязо, сложих голям здрав акумулатор и гадта отново не се отключва. Ядосах се всички батерии горе на топло и кола ще карам като се стопли
ATR-42/72
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Стара акула с нов чорбаджия
Това казвам - в нашата махала е супер мръсен въздуха
- nkuckov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 26.01.2017
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: X4
Re: Стара акула с нов чорбаджия
Здравейте, интересува ме от къде закупихте тази боя и лак Манкевич.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
nkuckov написа:Здравейте, интересува ме от къде закупихте тази боя и лак Манкевич.
Не съм я купил, Имаше една останала бака от 5 кг и ми казаха "Взимай това е твоя цвят" Чакам да остане и 5 кг лак на PPG и сме в джаза
Какъв цвят ти трябва?
ATR-42/72
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
Такаа, днес събрах един комплект дюзи с 6 броя чисто-нови разпръсквачи, закарах ги за проба и всичко е наред.
Сега остават други работи за вършене, които искам да свърша преди март месец тъй като тогава най-вероятно ще вадиме мотор.
Въпроса ми е къде и кой се занимава с проверки на глави, блокове и т.н.? Или по-конкретно кой ще го направи както трябва, понеже занимаващи се навсякъде, разбиращи малко
Сега остават други работи за вършене, които искам да свърша преди март месец тъй като тогава най-вероятно ще вадиме мотор.
Въпроса ми е къде и кой се занимава с проверки на глави, блокове и т.н.? Или по-конкретно кой ще го направи както трябва, понеже занимаващи се навсякъде, разбиращи малко
ATR-42/72
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
.
Последна промяна DLVasilev на 06 Апр 2021, 19:39, променена общо 1 път
ATR-42/72
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Стара акула с нов чорбаджия
Матово ли стои или по-скоро лъскаво ?
За един преател таковата?
За един преател таковата?
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
Матово е, ама кандилниците в хангара са ксенон
Давай го таковата и да го таковам
Давай го таковата и да го таковам
ATR-42/72
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
Я сега една дискусия относно заден мост. Поръчал съм амортесьори, пружини, карета, маншони, тампони, втулки, дискове, накладки, ремонтен комплект за апаратите, семеринги на диференциала. Каква е драмата с жила на ръчна спирачка и спирачни маркучи и тръбички? Става въпрос за преминаване от барабани на дискове.
За любопитните ще споделя, че каретата на полуоските откъм дифа са 1:1 с тези вътрешните на пасат Б5 1,8Т. На Е38 на кардана е същото и цената е 45 лв, а не 500 28 зъба, 94 мм междуболтово разстояние, 108 мм външен диаметър и 32 мм дебелина
За любопитните ще споделя, че каретата на полуоските откъм дифа са 1:1 с тези вътрешните на пасат Б5 1,8Т. На Е38 на кардана е същото и цената е 45 лв, а не 500 28 зъба, 94 мм междуболтово разстояние, 108 мм външен диаметър и 32 мм дебелина
ATR-42/72
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
.
Последна промяна DLVasilev на 06 Апр 2021, 19:39, променена общо 1 път
ATR-42/72
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани