Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
Здравейте колеги,моля някой да ми обясни как да обезвъздуша охладителната система на Е21 316. Също така къде и как да вържа маркучите за подгряването на изпарителя?
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
Сама се обезвъздушава.
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
Ммм при мен май не става така. Наливам антифриза, чакам да загрее, да отвори термостата да видя дали нивото ще спадне обаче по някое време почва да грее. Извадих един от маркучите на смукателния колектор и там нямаше антифриз. Явно остава въздух който не мога да изкарам. Отделно изпарителя ми замръзва, затова питах как е правилно да се свърже.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
M10 написа:Сама се обезвъздушава.
Историята помни и други случаи...
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
Спирам я на баира, оставям да работи с отворена капачка и наливам колкото поеме. следващите дни доливам 1-2 пъти и това е. Може да има и по-кадърен начин или пък са различни охладителните системи на е21 и е20
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
Паралелно на радиатора (отоплителния), нямаш голям избор, но нека газаджиите се изкажат.
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
моя беше вързан на отоплението на дросела и си беше екстра. Още повече че колата последно беше само на газ (включително и една зима) и си я карах.
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
Ами колега преди на Ладата беше вързан към подгряването на карбуратора, но ми казаха, че маркучите са тънки и не се подгрява достатъчно изпарителя, та затова горяла много. Тук няма ли ефекта да е същия?
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
За да не отварям друга тема ще пиша тук, появи се друг проблем. С нов термостат съм, но двигателя не може да загрее до работна температура (стрелката стои на 5 мм преди средата). Освен това парното ми е много слабо (като количество топлина, а не като сила на духане). Радиатора ми е с 1/3 по-голям от оригиналния, от друга кола, така купих колата и поради липса на оригинален карам още с него. Дали причината е в радиатора или съм попаднал на менте тeрмостат.
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
би могло да е от радиатора
какво стана с изпарителя? ако е по високо разположен, не може да се обезвъздуши автоматично. в тоя случай разхлабваш скобата до изпарителя ( двигателя трябва да работи), и чакаш да излезе въздуха и почне да пръска вода, тогава затягаш скобата и изпарителя е обезвъздушен
какво стана с изпарителя? ако е по високо разположен, не може да се обезвъздуши автоматично. в тоя случай разхлабваш скобата до изпарителя ( двигателя трябва да работи), и чакаш да излезе въздуха и почне да пръска вода, тогава затягаш скобата и изпарителя е обезвъздушен
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
Изпарителя я ниско. Сега съм с друг уред за водата и колата държи по-добра температура. Обаче като реша да я покарам дълго време на по-високи обороти си изхвърля част от антифриза и започва да грее, а парното започва да духа студено и изпарителя замръзва. После е достатъчно да долея около половин литър и след като изстине колата на другия ден паля и карам и няма проблеми. Като се кара кротко няма проблеми.
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
тва що ми навява на водна помпа ....
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
Какво за нея колега? Не те разбрах, може ли да поясниш?
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е21 обезвъздушаване на охл. сист. и изпарител.
да се е скапала и да превърта в оста си .. и да не движи водата като хората ...
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани