Моето е28 ,11 годишната продажба
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
66 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Никъде не съм казал, че не стават. Само после да не се чуди що му е щръкнала колата и що не вози като преди.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Колеги, намерих нови за е28 каяба и ми идват на 160 двата, мисля да не се циганя, като ще го правя да е като хората.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
bobit написа:Колеги, намерих нови за е28 каяба и ми идват на 160 двата, мисля да не се циганя, като ще го правя да е като хората.
Взимай ги
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Колеги малко да раздвижа темата.Кърпежа е почти привършил обух новите джанти със зимни гуми.Рециклирах всички носачи и кормилни щанги смених и кормилната втулка , но го разширих малко и сложих от е34 27 милиметров.Купих нови амортесьори отпред отзад взех втора ръка , но читави заедно с пружините купих им нови тампони и прахоуловители.Сега се сменят и маслото ангренажа спирачанате течност и маркучите , до края на месеца се надявам да сме готови и във движение.Въздушният филтър е ITN , защото искам първо да настроя газовата и след това ще взема хубав.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Сметките ми до края на месеца да сме готови естествено не излязоха точни Кърпенето приключи боядисването и подготовката текат с пълна сила , а вече нямам търпение да стане.Онзи ден я покарах , беше като избягала от надин Със ревизираната ходова част и обслужен мотор съвсем различно се държи на пътя и двигателя почна да работи доста по-добре.Надявам се следващият ми пост да е до две три седмици максимум и вече да ви я покажа позавършена.Реших , че до 1 2 месеца ще се отвори и двигателя да се сменят всички гарнитури гумички на клапани и тн. имате ли предложения за някоя доработка за леко увеличаване на кончетата.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Е, ако така или иначе ще сменяш всички гарнитури и ще раздъсчиш мотора можеш направо да смениш и лагерите и сегментите От това може да изкараш някое друго конче.
Моят съвет е да не сменяш неща, които нямат нужда от смяна. Покарай я, виж дали гори масло, мерни компресията и тогава реши кво ще правиш с мотора. Той ти беше доста омаслен мотора - прасни му една пароструйка, тъкмо ще видиш от къде има "актуални" течове
Моят съвет е да не сменяш неща, които нямат нужда от смяна. Покарай я, виж дали гори масло, мерни компресията и тогава реши кво ще правиш с мотора. Той ти беше доста омаслен мотора - прасни му една пароструйка, тъкмо ще видиш от къде има "актуални" течове
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Вероятно, сегментите и семерингите и лагерите и всичко по мотора ще е чисто ново, все едно е излязло от завода преди 1 година
Не ставайте, наивни. И без тва частите за м20 са без пари
Добре си тръгнал. Направо му бутай един ребилд. Тва ще те върне на начални коне по талон.
Едно сгъстяване няма да му се отрази зле, това ще даде още малко отгоре
Не ставайте, наивни. И без тва частите за м20 са без пари
Добре си тръгнал. Направо му бутай един ребилд. Тва ще те върне на начални коне по талон.
Едно сгъстяване няма да му се отрази зле, това ще даде още малко отгоре
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Интересно е дали някой е правил дино преди и след основен ремонт на някой двигател и с колко процента пада мощността на един поддръжан мотор на 250 000км пробег примерно.
На моето Е12 да речем километражът беше счупен на 400 000км и все още си прави с лекота 200км/ч и не знам с колко ми е паднала мощността през годините (никога не съм карал свеж М30Б28 за да сравня).
За наивността и евтините части за Е28... не знам. Ако една ревизия на глава е 100лв + гарнитури на глава и капак клапани още 60лв, то ако разцепиш всичко надолу парите идват бая повече. Сегменти и лагери отиват към 250-300лв + още 50на лв за гарнитури. Като сметнеш и 50лв за хонинг на блока (най-лекия случай) идват общо взето още 200% по-скъпо отколкото да ревизираш само главата. А и ако мислиш да я караш 2-3г и да я махаш след това - няма много смисъл да инвестираш в мотора. Освен това като измериш блока трябва да си готов за евентуално елипсовидно износване на цилиндрите и преминаване на ремонтен размер бутала. Може и да се размине, ама трябва да си готов да го преглътнеш ако се окаже така.
Аз лично предпочитам да не превръзвам здравите пръсти. Освен ако нямам много излишни пари за трошене и ми е супер скучно и се чудя кво да правя.
Иначе няма 2 мнения по въпроса - най-яко е да си направиш пълен ремонт на мотора ако имаш тази възможност. Части се намират, не са проблем.
На моето Е12 да речем километражът беше счупен на 400 000км и все още си прави с лекота 200км/ч и не знам с колко ми е паднала мощността през годините (никога не съм карал свеж М30Б28 за да сравня).
За наивността и евтините части за Е28... не знам. Ако една ревизия на глава е 100лв + гарнитури на глава и капак клапани още 60лв, то ако разцепиш всичко надолу парите идват бая повече. Сегменти и лагери отиват към 250-300лв + още 50на лв за гарнитури. Като сметнеш и 50лв за хонинг на блока (най-лекия случай) идват общо взето още 200% по-скъпо отколкото да ревизираш само главата. А и ако мислиш да я караш 2-3г и да я махаш след това - няма много смисъл да инвестираш в мотора. Освен това като измериш блока трябва да си готов за евентуално елипсовидно износване на цилиндрите и преминаване на ремонтен размер бутала. Може и да се размине, ама трябва да си готов да го преглътнеш ако се окаже така.
Аз лично предпочитам да не превръзвам здравите пръсти. Освен ако нямам много излишни пари за трошене и ми е супер скучно и се чудя кво да правя.
Иначе няма 2 мнения по въпроса - най-яко е да си направиш пълен ремонт на мотора ако имаш тази възможност. Части се намират, не са проблем.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Според мен, ако не е с ниска компресия и не гори много масло, няма смисъл да се наливат пари в ремонти. Може да се отвори да се погледнат лагерите как са и ако са износени да се сменят(+ проверка на износването на вала). Семеринги и течащи гарнитури да се подменят и това е. Наскоро правих сериозен ремонт на м10б18, докарване на всичко в толеранси, ревизия на глава, нов ангренаж и... о, чудо, след ремонта пак е същото умряло м10б18 Вече не гори по литър масло на 200км, но не-вървежа е същия като преди. От м20б20 едва ли ще се получи нещо различно. От тази гледна точка, прави ли се основен ремонт, е добра идея да се съчетае с доработки за вдигане на обема, ако целта е да живне.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Нека не се лъжем, че за тея пари, които ще легне пълният ребилд може да се сложи едно м52
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Финансово обоснован 4 цилиндров двигател няма ... каквото и да правим.
Финансово разумен 6 цилиндров двигател е М20 с голям обем или М5х .. просто не си струват занимавките другите.
А М30ката .. трябва да е голямообемна
... и каквото и да си говорим ако търсим коне .. атмосферните двигатели ги задраскваме
... и по темата .. аз винаги съм на мнение че е хубаво "всичко да ти е ново" и да си пееш че нямаш тревоги .. въпроса е обаче в какво да инвестираш точно тия пари
Финансово разумен 6 цилиндров двигател е М20 с голям обем или М5х .. просто не си струват занимавките другите.
А М30ката .. трябва да е голямообемна
... и каквото и да си говорим ако търсим коне .. атмосферните двигатели ги задраскваме
... и по темата .. аз винаги съм на мнение че е хубаво "всичко да ти е ново" и да си пееш че нямаш тревоги .. въпроса е обаче в какво да инвестираш точно тия пари
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Благодаря за бързите отговори колеги , като приключим сегашната занимавка , така или наче съм сложил нови ремъци и ролка, ще го покарам да се види откъде тече, ще замерим пак компресията и ще се реши.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Малко да раздвижа темата , боядисани и изкърпени сме вече цвета ме уби Започнахме събирането на чарколяците и края на другата седмица живот и здраве сме вече по пътищата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Като я накичиш с всичкия хром ще кърти!
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
66 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани