Стара акула с нов чорбаджия
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
Преди да го срежа направих такова приспособление. Използвам го в момента за напасване на новото бомбе. Също така преди да започна рових из темите и си изпринтих схемата с размерите на купето и седи залепена на стената до плаката на Цеца
ATR-42/72
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Стара акула с нов чорбаджия
DLVasilev написа:Преди да го срежа направих такова приспособление. Използвам го в момента за напасване на новото бомбе. Също така преди да започна рових из темите и си изпринтих схемата с размерите на купето и седи залепена на стената до плаката на Цеца
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
И лека полека нещата отиват на бой. Тегави сме с времето и нещата се случват бавно откакто започнах работа, но все пак се случват. Намерих читава не много изгнила маска, пристигна и правилния кардан с голямото каре на скоростите, имаме и гоуемо турбо. Какво остава? Да потегляме
Демо версия на коша. Има още малко доискусуряване около бомбетата. Ще има още едно окончателно боядисване.
И пробно напасване. Всичко съвпада. Няма посуквания
Остава и да разчистя цялата кочина около колата.
След това следва забавление с тавана... Нов люк и бежова перфорирана кожа
Демо версия на коша. Има още малко доискусуряване около бомбетата. Ще има още едно окончателно боядисване.
И пробно напасване. Всичко съвпада. Няма посуквания
Остава и да разчистя цялата кочина около колата.
След това следва забавление с тавана... Нов люк и бежова перфорирана кожа
ATR-42/72
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Стара акула с нов чорбаджия
DLVasilev написа:И лека полека нещата отиват на бой. Тегави сме с времето и нещата се случват бавно откакто започнах работа, но все пак се случват. Намерих читава не много изгнила маска, пристигна и правилния кардан с голямото каре на скоростите, имаме и гоуемо турбо. Какво остава? Да потегляме
Демо версия на коша. Има още малко доискусуряване около бомбетата. Ще има още едно окончателно боядисване.
И пробно напасване. Всичко съвпада. Няма посуквания
Остава и да разчистя цялата кочина около колата.
След това следва забавление с тавана... Нов люк и бежова перфорирана кожа
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
.
Последна промяна DLVasilev на 06 Апр 2021, 19:37, променена общо 1 път
ATR-42/72
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Стара акула с нов чорбаджия
Как успя да пукнеш картера, бе !?!
Гледам, че те чака моята драма - нов таван . Идеи ?
Моята я почнах по-късно от твоята щото и аз имах работа, обаче повече съм дръпнал от тебе - изоставаш
Гледам, че те чака моята драма - нов таван . Идеи ?
Моята я почнах по-късно от твоята щото и аз имах работа, обаче повече съм дръпнал от тебе - изоставаш
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
ogata написа:Как успя да пукнеш картера, бе !?!
Гледам, че те чака моята драма - нов таван . Идеи ?
Моята я почнах по-късно от твоята щото и аз имах работа, обаче повече съм дръпнал от тебе - изоставаш
Вярно е, изоставам и то много. Картер много лесно се троши. Дори по-лесно от очакваното Бях забравил една от стойките отдолу и не съобразих да погледна преди това, понеже едновременно пускам мотора от криковете, държа го да не тръгне на някъде, в същото време го глася на тампоните и по едно време се чу ПУК Но поне е между ниската част на картера и гредата и не е нужно свалянето на каквото и да било. Новите тампони се оказаха по-различни та се наложи на място да преправям лапите, но всичко е наред.
За тавана...ти много добре знаеш какво представлявашестария таван. Понеже вече е със стъклен люк с тава остава реално само една шпригла за шиене и колонките отзад. другото се хваща с уплътненията на вратите, стъклата и лайсната на люка. Но пак е много играчка тъй като трябва да го правя на място вътре в купето, понеже стария таван беше като чипс и се разпадна, та нямам по какво да разкроя новия иначе щеше да е лесно. Аз затова преди време те питах за плат някой за хвърляне от донорите да има по какво да го глася.
ATR-42/72
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
.
Последна промяна DLVasilev на 06 Апр 2021, 19:37, променена общо 1 път
ATR-42/72
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Стара акула с нов чорбаджия
От днес окончателно маската е монтирана, изрязана за големия радиатор. В тоя ред на мисли ми трябват идеи. Та, радиатора влиза като у тях си, обаче няма място за виското и перката. Добре, че скрапвайки Е34-ката свалих нейната ел перка, която в последствие разбрах, че се е предлагала и за е28 като допълнителна. До тук добре. Наместихме и масления радиатор под водния, че няма как другояче да застане без да пречат маркучите. Все пак идеята е да стане добре без да се изсекат малкото останали здрави ламарини в името на тунинга
Кулера обаче от Е36 върти го сучи го не става и не става. прекалено широк е, турбо пътищата висят долу до тегличите, а отвън на престилката не ми се вижда добра идея да го слагам. Обмислям варианта за по-малък кулер от порядъка на тия дето ги слагаха по разни пасати и авдита квадратните. Огата може да помогне като сподели как е било на колата донор. През това време ще умувам окабеляването и автоматиката на ел перката заедно с аварийния байпасен ключ на таблото по стара българска традиция
Иначе освен престилката днес изскубах културно без рязаници старата инсталация на новия мотор, за да мога да използвам от нея каквото е нужно, за да навържа оригиналните кабеляци. На стар дизел какво му трябва за да работи - ток и керосин...така де..нафта ли му викаха
Кулера обаче от Е36 върти го сучи го не става и не става. прекалено широк е, турбо пътищата висят долу до тегличите, а отвън на престилката не ми се вижда добра идея да го слагам. Обмислям варианта за по-малък кулер от порядъка на тия дето ги слагаха по разни пасати и авдита квадратните. Огата може да помогне като сподели как е било на колата донор. През това време ще умувам окабеляването и автоматиката на ел перката заедно с аварийния байпасен ключ на таблото по стара българска традиция
Иначе освен престилката днес изскубах културно без рязаници старата инсталация на новия мотор, за да мога да използвам от нея каквото е нужно, за да навържа оригиналните кабеляци. На стар дизел какво му трябва за да работи - ток и керосин...така де..нафта ли му викаха
ATR-42/72
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Стара акула с нов чорбаджия
DLVasilev написа:От днес окончателно маската е монтирана, изрязана за големия радиатор. В тоя ред на мисли ми трябват идеи. Та, радиатора влиза като у тях си, обаче няма място за виското и перката. Добре, че скрапвайки Е34-ката свалих нейната ел перка, която в последствие разбрах, че се е предлагала и за е28 като допълнителна. До тук добре. Наместихме и масления радиатор под водния, че няма как другояче да застане без да пречат маркучите. Все пак идеята е да стане добре без да се изсекат малкото останали здрави ламарини в името на тунинга
Кулера обаче от Е36 върти го сучи го не става и не става. прекалено широк е, турбо пътищата висят долу до тегличите, а отвън на престилката не ми се вижда добра идея да го слагам. Обмислям варианта за по-малък кулер от порядъка на тия дето ги слагаха по разни пасати и авдита квадратните. Огата може да помогне като сподели как е било на колата донор. През това време ще умувам окабеляването и автоматиката на ел перката заедно с аварийния байпасен ключ на таблото по стара българска традиция
Иначе освен престилката днес изскубах културно без рязаници старата инсталация на новия мотор, за да мога да използвам от нея каквото е нужно, за да навържа оригиналните кабеляци. На стар дизел какво му трябва за да работи - ток и керосин...така де..нафта ли му викаха
e39тков кулер влиза зад маската със съвсем леки доработки. Аз съм с такъв в на жената е28то.
В е39 има и 2.5тдс. Мисля, че се сещаш на къде бия.
При некой редки акули с разни фабрични бензинови турбини кулера е зад десният фар.
Варианти колкото искаш.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани