Човек и добре да живее, някой ден си купува дизел.
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Човек и добре да живее, някой ден си купува дизел.
Мина, не мина време от както си продадох дизеловата кола на Василев и в късната есен ме удари една носталгична вълна ...
Караш си единствената в България М пакетовица с М мотор ... и някак ти липсва да виждаш във витрините хром броните и да чуваш турбо whistle-то.
Минаваш легналите полицай изкосо и с молитви ... а не прелиташ над тях с 80.
Седиш в рекарото ... обаче чара на седалката с пружина го няма.
И люка го няма. И 6/100 разход го няма. Тва живот ли е ... само една е28ца в движение да имаш ...
И тва се случва, точно некви 15 дена след като се сдобих с едно купе като сълза.
Здрави бомбета и почти здрав под.
Викам си, айде ... ще ми мине.. Няма арчим пари за глупости, че бащи ще ставаме скоро. Имаме си една, ше си тьоглим с нея
И за всеки случай, като превантивна мярка против среднощни будувания и планирания и дръпнах мотора ...
(следващите няколко реда са събития случили се в рамките на последната половин година)
После си казах. Добре, де ... ся един дизел... кво толкова ... ни хляб иска, ни вода пие .. само едни 500 лв данъци и застраховки годишно.
И си купих още една ... с насадено м51, хубави чарколя по нея, ама пода го нямаа, бомбетата тръгнали, окачването лом ...
После си казах... нека има донори. Тоя е с хубаво табло, другият е с хубав салон ... Нищо не се знае в тоя живот.
И после дойде още един ! От там дойде най-големият и дебел мост ... че за м51то си требе
М51то в е28 вървеше добре, ама си знаех, че и м52б28то вървеше добре, ама друго си е с54то.
За тва не му мислих много ...
Едни апарати от е34 имах изостанали некви ..
Докато са на прахово, едни чисто нови к-ти с бутала им взех.
Хубавото купе се оказа, че има люк. С малко прогнила тава и прецакан механизъм.
Пък аз имах един к-т стъклен люк от сааб и здрав механизъм от единият донор... Чудесноо....
Саабовият люк пасва на е28, но иска малко фантазия. За сефте ми беше и реших да се уча на донора първо. Получи ми се.
Измъкнах от на кретена ръчичките една феба, дето искал да слага на е30
Обаче после си намерих оригинален ББС в задоволително добро състояние и едно универсално зендер крило
Ама пък се успокоих, като дойде мтех оригинално феба крило заедно с мтех1 волана
В крайна сметка нещата си отиват към проект
Хубавото купе е оглозгано, измито и приготвено за боя
Обещавам да пиша от време на време.
Караш си единствената в България М пакетовица с М мотор ... и някак ти липсва да виждаш във витрините хром броните и да чуваш турбо whistle-то.
Минаваш легналите полицай изкосо и с молитви ... а не прелиташ над тях с 80.
Седиш в рекарото ... обаче чара на седалката с пружина го няма.
И люка го няма. И 6/100 разход го няма. Тва живот ли е ... само една е28ца в движение да имаш ...
И тва се случва, точно некви 15 дена след като се сдобих с едно купе като сълза.
Здрави бомбета и почти здрав под.
Викам си, айде ... ще ми мине.. Няма арчим пари за глупости, че бащи ще ставаме скоро. Имаме си една, ше си тьоглим с нея
И за всеки случай, като превантивна мярка против среднощни будувания и планирания и дръпнах мотора ...
(следващите няколко реда са събития случили се в рамките на последната половин година)
После си казах. Добре, де ... ся един дизел... кво толкова ... ни хляб иска, ни вода пие .. само едни 500 лв данъци и застраховки годишно.
И си купих още една ... с насадено м51, хубави чарколя по нея, ама пода го нямаа, бомбетата тръгнали, окачването лом ...
После си казах... нека има донори. Тоя е с хубаво табло, другият е с хубав салон ... Нищо не се знае в тоя живот.
И после дойде още един ! От там дойде най-големият и дебел мост ... че за м51то си требе
М51то в е28 вървеше добре, ама си знаех, че и м52б28то вървеше добре, ама друго си е с54то.
За тва не му мислих много ...
Едни апарати от е34 имах изостанали некви ..
Докато са на прахово, едни чисто нови к-ти с бутала им взех.
Хубавото купе се оказа, че има люк. С малко прогнила тава и прецакан механизъм.
Пък аз имах един к-т стъклен люк от сааб и здрав механизъм от единият донор... Чудесноо....
Саабовият люк пасва на е28, но иска малко фантазия. За сефте ми беше и реших да се уча на донора първо. Получи ми се.
Измъкнах от на кретена ръчичките една феба, дето искал да слага на е30
Обаче после си намерих оригинален ББС в задоволително добро състояние и едно универсално зендер крило
Ама пък се успокоих, като дойде мтех оригинално феба крило заедно с мтех1 волана
В крайна сметка нещата си отиват към проект
Хубавото купе е оглозгано, измито и приготвено за боя
Обещавам да пиша от време на време.
Последна промяна ogata на 20 Юли 2019, 23:55, променена общо 2 пъти
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Човек и добре да живее, някой ден си купува дизел.
Абе добре си Аз със синята акула какво става, ще заминава ли
Re: Човек и добре да живее, някой ден си купува дизел.
Чакаме следващите стъпки
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Човек и добре да живее, някой ден си купува дизел.
Е ти сега намери да пускаш теми га съм безработен и нямам време да пиша Тъмносиния дизел с М51-то го огледах и не изглеждаше толкова зле(Сравнено с мойте бомбета)
ATR-42/72
Re: Човек и добре да живее, някой ден си купува дизел.
Купето е добро.Антикорозионна защита отдолу и по дупките ще получи ли?
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Човек и добре да живее, някой ден си купува дизел.
Е на така разглобено купе е кощунство да пропуснеш да го изпръскаш с раптор-а отдолу (препоръчвам го пред боди 999) и да го потопиш после в парафин. Не мога да се навия психически да я разпарчетосам моята да я изпръскам отвътре.
После прагове, греди, вратите отвътре, кухини на капаци и т.н. и купето ще може да смени 3 мотора с моето темпо на каране. С темпото на Огата някъде около 30 мотора може и да смени
После прагове, греди, вратите отвътре, кухини на капаци и т.н. и купето ще може да смени 3 мотора с моето темпо на каране. С темпото на Огата някъде около 30 мотора може и да смени
ATR-42/72
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Човек и добре да живее, някой ден си купува дизел.
Не. Няма да има антиКОРозионно покритие ! За кво ми е
Искаше ми се докато колата е на боядисване, да оправя задният мост. Да го разглобя, пясъкоструя, боядисам и да го сглобя с новите тампони, че да чака само монтаж. Но един младеж реши да купи 2рият, който имах за резерва, та тоя план продапа, но нищо .. разходих се из двора и си намерих неща с които ще мога да се заиграя по същият начин с предният мост - и без това ще се пазарува цяла нова предница + амортисьори и пружини.
Супер много се радвам, че изкопах от архива 2 главини с ботуши в перфектно състояние. При е28 в чашата за пружината се събира гняз и като се заседи стават дупки и
Но тези за радост са в супер състояние. Другата радостна новина е че въпросните ботуши са за най-дебелите амортисьори. Което означава, че доста сериозно ще помисля какви да бъдат амортисьорите Предстоят изненади. Намерих си магаре, планки за носачите ... абе всичко необходимо за да уплътнявам време, докато я няма колата.
Хубавото купе е със 17мм щанга в момента, намерих 18, а малко по-късно и 19ка от м535. Познайте, коя ще се слага
И пак, разходих се по донорите с куфара с инструменти и събрах к-т оригинални предни ел.стъкла и малък борд. с цялата инсталация, датчик и гонг.
Юзера спонсорира проекта с един мотор за ел.люк от е30. Доста съм му благодарен. е30 и е28 ползват едни и същи моторчета/дръжки за люка
И накрая, но не на последно място... планирах тази кола да е със стил 5 16ки от е39, но понеже и другата беше с такива по едно време не бях супер УАУ.
Обаче ....... се сетих, че бях си купил едни рондел 0021 17x8.5j 13ет за е39то които бях възстановил и скрил под един чаршаф за лятна експлоатация ... та май ще отидат на е28цата, хем ще се виждат и бруталните дискове
Не си давам много зор със снимките, щото и без тва сме в некви начални етапи, пък и мисля, че всички сте виждали очукани и ръждясали железа
Искаше ми се докато колата е на боядисване, да оправя задният мост. Да го разглобя, пясъкоструя, боядисам и да го сглобя с новите тампони, че да чака само монтаж. Но един младеж реши да купи 2рият, който имах за резерва, та тоя план продапа, но нищо .. разходих се из двора и си намерих неща с които ще мога да се заиграя по същият начин с предният мост - и без това ще се пазарува цяла нова предница + амортисьори и пружини.
Супер много се радвам, че изкопах от архива 2 главини с ботуши в перфектно състояние. При е28 в чашата за пружината се събира гняз и като се заседи стават дупки и
Но тези за радост са в супер състояние. Другата радостна новина е че въпросните ботуши са за най-дебелите амортисьори. Което означава, че доста сериозно ще помисля какви да бъдат амортисьорите Предстоят изненади. Намерих си магаре, планки за носачите ... абе всичко необходимо за да уплътнявам време, докато я няма колата.
Хубавото купе е със 17мм щанга в момента, намерих 18, а малко по-късно и 19ка от м535. Познайте, коя ще се слага
И пак, разходих се по донорите с куфара с инструменти и събрах к-т оригинални предни ел.стъкла и малък борд. с цялата инсталация, датчик и гонг.
Юзера спонсорира проекта с един мотор за ел.люк от е30. Доста съм му благодарен. е30 и е28 ползват едни и същи моторчета/дръжки за люка
И накрая, но не на последно място... планирах тази кола да е със стил 5 16ки от е39, но понеже и другата беше с такива по едно време не бях супер УАУ.
Обаче ....... се сетих, че бях си купил едни рондел 0021 17x8.5j 13ет за е39то които бях възстановил и скрил под един чаршаф за лятна експлоатация ... та май ще отидат на е28цата, хем ще се виждат и бруталните дискове
Не си давам много зор със снимките, щото и без тва сме в некви начални етапи, пък и мисля, че всички сте виждали очукани и ръждясали железа
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Човек и добре да живее, някой ден си купува дизел.
За отдолу съм бил свидетел на пръскане с боя за пътна маркировка. Все още кара и държи гадта мръсна, та се замислям. Нещо ако ти пречи там казвай, че ако се спънеш и паднеш лоша работа
ATR-42/72
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Човек и добре да живее, някой ден си купува дизел.
Чопля от време на време, но все забравям да пиша. Общо взето положението не се е променило много от миналият път с изключение, че :
- предният мост е пясъкоструен и боядисан заедно с предните макферсони на които са инсталирани билщайн б8ците с Х&Р-ите.
- е34ковите спирачки с убер дисковете и ронделите са нагласени вече заедно с цялата чисто нова предница
- м57цата почти е уточнена в един донор, с оригиналната кутия и инсталирано 2260 от х5.
- Със сигурност мотора ще живее живот със затапени клапи, махнат егр (респективно рейс пайп) ремап и... внимание ... ... права тръба
- Имам почти ясна визия относно кардана, кулера и разни други подводни камънЕ.
- бордкомпютъра отпада като идея, щото предпочитам да си гледам бууст уреда вместо външната температура
- купето го чакам скоро от боя вапцано в минерва блу за да почвам да събирам вече (на есен ).
- предният мост е пясъкоструен и боядисан заедно с предните макферсони на които са инсталирани билщайн б8ците с Х&Р-ите.
- е34ковите спирачки с убер дисковете и ронделите са нагласени вече заедно с цялата чисто нова предница
- м57цата почти е уточнена в един донор, с оригиналната кутия и инсталирано 2260 от х5.
- Със сигурност мотора ще живее живот със затапени клапи, махнат егр (респективно рейс пайп) ремап и... внимание ... ... права тръба
- Имам почти ясна визия относно кардана, кулера и разни други подводни камънЕ.
- бордкомпютъра отпада като идея, щото предпочитам да си гледам бууст уреда вместо външната температура
- купето го чакам скоро от боя вапцано в минерва блу за да почвам да събирам вече (на есен ).
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Човек и добре да живее, някой ден си купува дизел.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Човек и добре да живее, някой ден си купува дизел.
Не съм писал от бая време, че до преди 1 месец колата седеше на сухо и топло в същото състояние, както се вижда на снимката от последният пост
В крайна сметка се взех в ръце и ...
- Накичих цялата предница с новите компоненти. Билщайна с H&R-ите седи една идея по-висок отколкото очаквах, но съдейки че колата е минала общо взето 30 метра на бутане, предполагам, че след окончателното и излизане на пътя ще е по-ниска от колкото очаквам
- Рециклирах целият заден мост. Полиуретан, черешки, ябълки, круши, биалетки. Включително и лагерите на главините . Все още не е сложена задната стаб. щанга, защото тампоните са тегавиня за намиране и си чакам к-та вече 40ти ден от Германия. Тия дни уж ... С резервоара също доста добре ми се получи. Може би, защото базата беше запазена, неударена и неизгнила.
- Шпера го свежнах малко, заключва на високи нютони и беше възнаграден с ново масло. Оказа се, че тампона му е тотал , но за радост намерих чисто нов, който беше единствената налична бройка в България и беше на 50 пари, всички останали идват с 5 дена поръчка на 180
- Мотора е вече в коша. С 2260 разбира се Освен с премахнати егр-и, дпф-и ... все . Само един рейс пайп има . Всичко му е накичено - порно, охлаждане, хидравлика. За огромна моя радост стоков е39ков кулер пасна точно зад добавката с малки интервенции по маската.Тези дни очаквам само турбо пътищата и мисля, че мога да затварям капака на тоя етап. Изключително много се радвам, че успях да го набутам със оригиналната кутия. А щеката с тръбичката няма да я коментирам къв еднорог за намиране е 2ра употреба. 4рилистните детелини не са ми особени фенове, за тва добре, че беше @Борис да ме снабди с чисто нова за 130 кинта с всичките отстъпки.
- Отпред преминах на 4ри бутално брембо от е38 със е38цови надупчени и нарязани дискове. Отзад е същата хава, само че с е34кови апарати с 38мм бутала. Всичко това го движи двойно серво от е34, което НЕ опира в мотора
- От миналият уикенд мотора пали и се форсира, а от този съм с рейс шифтър, който след доста умуване започна да си избира всички предавки , монтиран кардан и напълно функциониращ съединител и обезвъздушени спирачки.
Тези дни ще и сглабявам даунпайпа и правата тръба до края на 70мм и ще събирам някви части от интериора и екстериора .
Най-големия ОЙ ще е тавана. Който е имал е28 знае - плат висящ на шпригли. Трудно се шие, три пъти по-трудно се опъва. Без него нито мога да сложа люка, нито уплатненията на вратите. Мъка. Да я добутаме до там, пък ще видим. Качвам некви снимки , да оплакнете очото по 600 нютоновото добиче, с което жената ще вози на есен малкия на ясла
В крайна сметка се взех в ръце и ...
- Накичих цялата предница с новите компоненти. Билщайна с H&R-ите седи една идея по-висок отколкото очаквах, но съдейки че колата е минала общо взето 30 метра на бутане, предполагам, че след окончателното и излизане на пътя ще е по-ниска от колкото очаквам
- Рециклирах целият заден мост. Полиуретан, черешки, ябълки, круши, биалетки. Включително и лагерите на главините . Все още не е сложена задната стаб. щанга, защото тампоните са тегавиня за намиране и си чакам к-та вече 40ти ден от Германия. Тия дни уж ... С резервоара също доста добре ми се получи. Може би, защото базата беше запазена, неударена и неизгнила.
- Шпера го свежнах малко, заключва на високи нютони и беше възнаграден с ново масло. Оказа се, че тампона му е тотал , но за радост намерих чисто нов, който беше единствената налична бройка в България и беше на 50 пари, всички останали идват с 5 дена поръчка на 180
- Мотора е вече в коша. С 2260 разбира се Освен с премахнати егр-и, дпф-и ... все . Само един рейс пайп има . Всичко му е накичено - порно, охлаждане, хидравлика. За огромна моя радост стоков е39ков кулер пасна точно зад добавката с малки интервенции по маската.Тези дни очаквам само турбо пътищата и мисля, че мога да затварям капака на тоя етап. Изключително много се радвам, че успях да го набутам със оригиналната кутия. А щеката с тръбичката няма да я коментирам къв еднорог за намиране е 2ра употреба. 4рилистните детелини не са ми особени фенове, за тва добре, че беше @Борис да ме снабди с чисто нова за 130 кинта с всичките отстъпки.
- Отпред преминах на 4ри бутално брембо от е38 със е38цови надупчени и нарязани дискове. Отзад е същата хава, само че с е34кови апарати с 38мм бутала. Всичко това го движи двойно серво от е34, което НЕ опира в мотора
- От миналият уикенд мотора пали и се форсира, а от този съм с рейс шифтър, който след доста умуване започна да си избира всички предавки , монтиран кардан и напълно функциониращ съединител и обезвъздушени спирачки.
Тези дни ще и сглабявам даунпайпа и правата тръба до края на 70мм и ще събирам някви части от интериора и екстериора .
Най-големия ОЙ ще е тавана. Който е имал е28 знае - плат висящ на шпригли. Трудно се шие, три пъти по-трудно се опъва. Без него нито мога да сложа люка, нито уплатненията на вратите. Мъка. Да я добутаме до там, пък ще видим. Качвам некви снимки , да оплакнете очото по 600 нютоновото добиче, с което жената ще вози на есен малкия на ясла
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Човек и добре да живее, някой ден си купува дизел.
Даа, наистина е на 70 мм и наистина няма гърнета
Много се радвам, че успях да и отметна генерацията днес между 9 и 16.30ч. Дори успяхме да се разходим малко на въздух и да поработим след окончателният монтаж на охлаждането. Жалко, че гарнитурите на масленото тяло се насраха
... но по-добре тук, отколкото на път
Утре пристигат турбо пътищата, ма съм канен на един шикозен моабет и сигурно ще прекарам деня в пране на чорапи, да махна белезите от дизела
А, днес едни чисто нови бъбреци пристигнаха
Остана интериора, тавана , дреболии по коша и екстериора, педала на газта и стъклата.
Както и да разбера къв им е филма на светлините, че не работят
Не искам да казвам голяма дума, но е много вероятно до края на март жената да плаща гражданска и да минава гтп
Много се радвам, че успях да и отметна генерацията днес между 9 и 16.30ч. Дори успяхме да се разходим малко на въздух и да поработим след окончателният монтаж на охлаждането. Жалко, че гарнитурите на масленото тяло се насраха
... но по-добре тук, отколкото на път
Утре пристигат турбо пътищата, ма съм канен на един шикозен моабет и сигурно ще прекарам деня в пране на чорапи, да махна белезите от дизела
А, днес едни чисто нови бъбреци пристигнаха
Остана интериора, тавана , дреболии по коша и екстериора, педала на газта и стъклата.
Както и да разбера къв им е филма на светлините, че не работят
Не искам да казвам голяма дума, но е много вероятно до края на март жената да плаща гражданска и да минава гтп
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: Човек и добре да живее, някой ден си купува дизел.
А женати ще може ли да се вреди да я кара
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани