ЗА ДВУКАВАЛКИ,вАНУСи,ХИДРАВЛИЧНИ ПОВДИГАЧИ И ПЛАСМАСА "

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

ЗА ДВУКАВАЛКИ,вАНУСи,ХИДРАВЛИЧНИ ПОВДИГАЧИ И ПЛАСМАСА "

Мнение от Роската » 28 Окт 2003, 1:51

Повода за гневния ми пост са всички серийни модели на БМВ излезли след 87 година,без М Техник.В часност днешен тест драив на е39 520 и вчерашен на е34 535 и хиляди други през изминалите години.

Напълно подкрепям Алекс от Англия и Киро Бавареца,че славата на БМВ идва от старите модели,а не от гореизброените подобия на Баварски вълци!
Ми кво да ви кажа на вас тези с новите коли:ШЕ ВИ МАЧКАТ ГеСеАр-ки ТА ПУШЕК ШЕ СЕ ВДИГА!

Това 520 от 99-та година така ми скъса нервичките,че не може да бъде повече.Тук се говори за кола ,която не може да врътне гуми!Тука се говори за кола с динамика и еластичност на ТРАКТОР "ВЛАДИМИРОВЕЦ".Изобщо трябва да си много досетлив ,че под капака има 6 цилиндров агрегат с марка БМВ!А колко не му се завива,да не разправям!Така ли беше с е12 520,с е28 520?НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!Разликата е от тук до луната и обратно!Това бяха отвратително рязки коли с невероятна стъпка и баланс!Не е имало човек на този свят ,който да не възкликне ДРУГА ТАКАВА ПРОСТО НЯМА,КАК Е ВЪЗМОЖНО 125 КОНЯ С ТАЗИ ТЕЖКА КОЛА И ТАКИВА ЧУДЕСА!Свариш ли малкото ШЕСТАЧЕ в обороти,тези миниатюрни буталца можеха да ти костват счупен гръбначен прешлен!И дойде падението наречено е34,за да се стигне до тези днешните!Какво стана със завиването?Петиците от е28 включително започнаха да се гънат и да се сучат все повече и повече!За да се сигне до така наречените дамски Автомобили:ОБИЧАМ ТИШИНАТА И МЕРЦЕДЕСОВАТА ВОЗИЯ,КОЛАТАТА ДА НЕ ПРАВИ ГЛУПОСТИ КАТО НАСТЪПЯ ГАЗТА ,ЗАЩОТО -> НЕ МОГА ДА КАРАМ И СТЪЛБА Е МОЙ!
До какви падения се стигна е34 535 да набира по-бавно от е28 520!Изпробвал съм вече 10-тина такива 35-ци и... жив ташак!Това е позор!Срам ме е да кажа ,че и аз карам 35-ца!Чупило кобилица и си викам е сега като ти опраа тиквата ше се научиш да вървиш!Да бе!Ядец!Представяте ли си като го плъзна в завоя на две гуми,не стига че иска все 2-ри зъб,ами и като се върне тежеста на олекналата гума му пада пауара,като на 316 е36!Сраааааааааааааааааааам!Трябва да му се молиш да тръгне от място!Дигало било 240!!!Дига да!Ама ги набира от София до Ихтиман!На тези ДНЕШНИ 535-ЦИ с дъртите карбураторни е21-ци и е-30-ки такъв ластик ше им опъна на късо ,че задния номер няма да ми видят!А просто не искам да казвам със ЕДНА ЛИМУЗИНА Е23 С МАЛЪК МОТОР 2.8 КВО МОЖЕ ДА МУ СЕ СЛУЧИ НА ТВА 535!И представяте ли си на борд компа излиза моментен разход 40 литра и нагоре(за сравнение е23 735 и е24 635 достигат едва 35 в момент на екстремно пържене,примерно дълги шперови рисунки)!
Питам тогава аз ЗАЩО СА ТИ ТЕЗИ ДВОЙНИ ПРУЖИНИ-КЮТУЦИ НА КЛАПАНИТЕ!За да да дереш излишно разпределителния вал ли!Или за да чупиш поголовно кобилици!Явно технологията върви надолу!Дъртаците като са си с една май нямат проблем с ПАУАРА!Защо са ти тези 2мм по големи клапани!За да не можеш да смучеш и да духаш ли!Защо е този 25 тона маховик!За да пази нечовешки здравата трансмисия ли!Или за да пази НЕКАДЪРНИТЕ КАРАЧИ от лоши помисли от рода на "БМВ-ТО Е КУРВАТА НА ПЪТЯ"!Имам още 1001 защота!
И след тези подобрения новото 3.5 бута точно 3.5 пъти по-малко от старото!Но за сметка на това гори малко повече!
Ако хвърлим поглед върху серия е36 се получава познатата картинка!Двигателите с означение М50 и М52 са толкова неспособни да ти направят удоволствие ,че ЧАК ми се плаче.Последното което бих казал за тях е ,че са ВУЛКАНИЧНИ 6-ТАЦИ!Куца ,ама куца работа!Точно преди 10 години си правих тест драйв на една нововнесена 320-ска е21.Е тва е БМВ!Слезнах от нея като ВЪРЛ Хондаджия от М5(ТОВА ПЪК ГО ВИДЯХ С ОЧИТЕ СИ,ОНЗИ БЕШЕ ОНЕМЯЛ)-КРАКАТА МИ ТРЕПЕРЕХА!Той Лорда май е прав ,тези ДВУКАВАЛКИ са си едни топлинни машини-печки.Май изразходват повече пауар за преодоляване на триенето,отколкото печелят от пълнене и празнене!И като ги сриташ се чудят дали да се развъртят или да загаснат!Като се кача на е36 318is,директно си заставам в най-дясна лента,при градския транспорт!
За разни лайняни историй започващи с м40,изобщо няма и да говора,че ми се повдига!
А сега малко въпроси и отговори за недосетливи ентусиасти:
На кое 10 годишно БМВ гледано като кукла,НИКОГА НЕ БЛЪСКАНО,като му махнеш пласмасовия подкалник,при педалите може да влезне куче?Или пък котка през задните подкалници?И естествено отговора е:Е36!
Защо на моята е36-ца ,не мога да и сменя само амортесьора,а трябва и Макферсон?Е как защо-ЗА ДА Е ПО-ЕВТИНО ПРОИЗВОДСТВОТО!А те не ,че могат да издържат на половината на живота на дъртите модели!
Общо взето на моделите през 90-те им беше останал един добър дизайн и едно ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ!А след 2000-ната май им остана само второто!И така като гледам скоро и тва няма да го има!
Защото аз лично не мога да си обясня долупосочените серий и модели ЯДЪТ ЛИ СА,ИЛИ СА ПИЯТ:
725tds,3xx compact,5xx ix,X5 и тн.

А бях толкова доволен какво предлагат на нас феновете,най-обикновените модели на БМВ до серия е30.Разбира се знам и защо вече не го предлагат!Знам също и защо БМВ ,вече по нищо не се отличава от Марцедес,от което не ми става хубаво.Знам защо до определена година нямаше лош модел в цялата производствена гама,а сега 2/3 от нея не бих си я купил НИКОГА,АМА НИКОГА дОри и когато стане достъпна за моя джоб,НЕ ЧЕ ЩЕ ИМА И КАЧЕСТВОТО ДА ИЗДЪРЖИ ПРОВЕРКАТА НА ВРЕМЕТО!

МНОГО МЕ Е ЯД ЧЕ ОБИКНОВЕНИТЕ МОДЕЛИ НА БМВ ВЕЧЕ,СА СИ ЮЗЪРСКИ КОЛИ,ТОЕСТ ТЕ СА ЗА ОНЕЗИ 98% ОТ ВОДАЧИТЕ ,КОЙТО ПРОСТО ИСКАТ ДА СЕ ТРАНСПОРТИРАТ!А високите класове и М моделите са в малки серий и на недостъпни цени!Дано се върне онзи ПЕРФОРМАНС,КОЙТО ГО ИМАШЕ НА КОЛИТЕ С НАДПИС БАВАРИЯ,В ДЕСНИЯ КРАЙ НА ЗАДНИЯ КАПАК!ДАНО ИЗГОНЯТ АМЕРИКАНСКИЯ МОДЕРНИСТ КРИС ПИКАСО!НЕКА КОЛИТЕ ЗАИЗЛЕЖДАТ ПАК КАТО БМВ-ТА!

младши завивач
Аватар
Мнения: 760
Регистриран на: 1.04.2002

Мнение от ivo » 28 Окт 2003, 9:53

Доста се поразмислих след този пост. То вече всичко става все по-софтуерно и по-юзърско, далеч не само БМВ-тата... :? :roll:

Но съм убеден, че в БМВ все още гледат да правят максимално "фенски" коли, доколкото пазара го позволява...

НО! Нали старите още ги има :P :P :D :twisted:


п.п Поздрави на всички, вече съм пак онлайн! :wink:

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 28 Окт 2003, 10:39

Батка, всички ентусиасти ще се съгласят с теб, че новите модели не са това което старите са били за времето си. Всичките тези промени, които споменаваш, са наложени от куп фактори независещи от БМВ - емисии на вредни газове, намален разход, и изисквания на пазара като цяло. Сегашните базови модели са отлична база за модификации, а топ моделите са "върха на сладоледа", не виждам какво повече може да се иска. Ако БМВ не следват тези глобални тенденции, просто ще измрат като компания, което нас феновете никак не ни устройва. За това е нужен компромис -- те правят добро шаси, с юзър-френдли настройки, а ентусиастите си го дооправят. Това че не може да си позволим като западняците да си купим чисто ново 330 Спорт или М3 и да го преработим изцяло в кола готова за писта си е наш проблем. Да, колите им са надебелели, електрониката е все по-ключова за функционирането на колата, и какво ли не още. Ама тоя спор може да го водим до утре, факт е че без тези неща не може. 2-литровия двигател не стига да мръдне Е34, камо ли Е39, въпреки всичките магии -- базовите модели са за тези, които купуват кола само заради марката и. За това паркингите са пълни с 316-ки и 318-ки...

Колкото до новия дизайн, казвал съм го и преди, и пак ще го кажа: изпреварил е времето си. Може да не е любов от пръв поглед за всички, и първия модел от Бангъл-поколението може би беше добре сметнат гаф, опипващ почвата само (имам предвид 7-ма серия), но Z4 и новата 5-ца нямат конкуренция. Въпрос на поколение е предполагам, защото т.нар. "акулски" нос на Е21/Е24/Е28 според мен е доста грозноват - след 10 години обаче, 5-цата още ще привлича внимание, докато днешния Е-клас ще е просто поредния Бенц.

Като допълнение само ще кажа, че в неделя имах удоволствието да попия с очи чисто ново Е46 М3 CSL в черно... от карбон-файбър покрива, до алуминиевите капаци, интегрирани спойлери, 19" фабрични сликове... това произведение на изкуството спечели 1-во място в класа си с 13 секунди на 1/4 миля (доста сериозно постижение, като вземеш предвид че това стана при температура на въздуха 33 градуса и надморска височина 1200 м).

Но се въртим в кръг... истината е, че времената се менят, с тях и технологиите, а компаниите се ръководят от борд на директорите вместо от техническия отдел. Дори Порше се принудиха да направят консуматорски автомобил, за да гарантират собственото си оцеляване... А за нас феновете без кинти остават самоделките, базирани на 10-20 годишни шасита...

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 28 Окт 2003, 13:18

Кай ги каза повечето неща, които и аз си мисля, но истина е, че трудно можеш да се влюбиш в БМВ на картинка. Аз имам късмета да живея (макар и времено) в сравнително голям и развит европейски град, където срещаш новите модели БМВ почти навсякъде и доста често в ежедневието си. Изведнъж почваш да осъзнаваш, че Е65 е супер изродски и много по-красив от всички седмаци досега. Е , с изключение на Е32, ама това е друга тема :-)
Истина е, че дори М паура взе да издиша под напора на японските прахосмукачки. Колегата със субаруто се радваше един ден как издухал Е46 М3 - кола, която е тройно по-скъпа от неговата.
Но изглежда просто ни трябва време да се адаптираме към прогреса, иначе трябва да останем от хората, които постоянно ще останат със старите бръкми, докато се счупят окончателно някой ден...

Нещата които трябва да приемем:
1. По-слабата издържливост - ако имаш щастието да купиш колата си нова, не можеш да разчиташ да я имаш цял живот (а трябва ли?). След 10 -на години - я караш на боклука...

2. Полуавтоматичните секвенциални скорости. Няма начин, братя, копчетата на волана и забравете за ск. лост.

3. Новия дизайн - тук всеки с вкуса си...


и накрая - на мен лично МНОГО ми харесва Х5. Много бих искал да имам този автомобил. Най-върлите фенове на АМГ и Мерцедес сами са ми признавали, че харесват Х5 повече от ML...

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 28 Окт 2003, 14:43

Чувствам нещата като Роската,но знам че kayе прав :cry: Само едно нещо обаче нямат право да скапват :arrow: POWER-a! Дори и БМВ-тата с най-малките мотори трябва да са истински БМВ-та!!!!!! :maad: :maad: :maad:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 28 Окт 2003, 21:20

:lol: :lol: :lol:
Роска, в момента сравняваШ сериини автомобили с тунингованите от теб БМВ та от средата на 80_те.
Ако се поинтересуваШ малко повеЧе Ще ра3береШ, Че и в насраните е34_ки има доста потенциал.
520_та не въртяла гуми :lol: :lol: :lol: върти, брат, при това 225_ци.
Ако не се лъжа ти твърдеШе Че стария мотор на 520_та е по як от двукавалката,е надявам се да си видял с колко я бих на събора.
Ама продължаваи да ги оплиуваШ новите модели старите са желе3ни в буквалния смисъл на думата. :wink:

п.с.Двоините пружини са 3а да не се полуЧава реzонанс при отварянето и 3атварянето на клапаните :idea:
Последна промяна Breyton на 28 Окт 2003, 23:09, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 28 Окт 2003, 22:07


Роска, в момента сравняваШ сериини автомобили с тунингованите от теб БМВ та от средата на 80_те.
Ако се поинтересуваШ малко повеЧе Ще ра3береШ, Че и в насраните е34_ки има доста потенциал.
520_та не въртяла гуми върти, брат, при това 225_ци.
Ако не се лъжа ти твърдеШе Че стария мотор на 520_та е по як от двукавалката,е надявам се да си видял с колко я бих на събора.
Ама продължаваи да ги оплиуваШ новите модели старите са желе3ни в буквалния смисъл на думата.


а моята насрана Е34 ги върти и на втора (е само леко изпищяват ;) ) Че не са самолети не са но вървят повече от 520 с стария мотор.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 28 Окт 2003, 23:24

Върви повече от стария мотор или върви колкото стария,удушен с инжекция като твоята!Това което не разбираш от горния пост приятелю е че аз се възмущавам от това ,че поставиха НА КОЛЕНЕ ЗНАМЕНИТИТЕ ШЕСТАЦИ М20 И М30,който при други обстоятелства БИХА ТИ РАЗКАЗАЛИ ИГРАТА ЗВЕРСКИ!
И айде да ми обясниш кое как върви,ЗАЩОТО АЗ НЕ СИ КУПИХ СЕПТЕМВИ 1994 БМВ 525 24 КЛАПАНА ПРОИЗВОДСТВО 1992,НА 27 ХИЛЯДИ КИЛОМЕТРА,НЕ МУ СКЪСАХ ГЪЗА ОТ КАРАНЕ И 525-ЦИТЕ ОТ СЕРИЯ Е28 И Е12 ИЗОБЩО НЕ МЕ ПРАВЕХА БЪРЛИВ,АЗ НЕ ГО ЗНАМ КВО ЛАЙНО Е ПО ЗАВОЙТЕ!Дълбоко се съмнявам,по онези години ти изобщо да си стъпвал в БМВ!Аз не правя всяка седмица БМВ-та и не ги изпробвам,неееее няма такова нещо!
Така че ако това ти е първата петица просто си затрай,хвали я на някой друг или си купи 520 е39 ЗА ДА СЕ РОДИШ!
Но пак ти казвам,качиш ли се на е21 320 ще разбереш къде е истината ,а покараш ли Бавария независимо къв модел 1600,1800 или 2000 :arrow: ЩЕ РАЗБЕРЕШ КАКВО ОЗНАЧАВА ГЛАГОЛА "ЗАВИВАМ" И ТИ ГАРАНТИРАМ ,ЧЕ ЩЕ ГО ВСПРЯГАШ ПО ЦЯЛ ДЕН ,ЗАЩОТО ТОВА БЯХА ИСТИНКИ КОРАВИ КОЛИ!

Айде бе Кирч0000 кажи и ти нещо :lol: Разкажи на младите за перформанса на малките Е серий и Бавариите и колко много могъща е Е38 740!

Жигулките с 1.2 мотор също на втора ЛЕКО ИЗПИЩЯВАТ ГУМИ,трябва ли това да означава нещо?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Re: ЗА ДВУКАВАЛКИ,вАНУСи,ХИДРАВЛИЧНИ ПОВДИГАЧИ И ПЛАСМАСА &q

Мнение от kelesha » 29 Окт 2003, 0:43

Абе аз не разбирам мноо и за това да попитам този мотор дето се води 3.2 литра и 12 клапана от стара Е23 към коя група спада ???????
Към групата на бързите и РЕЗКИ :lol: шестаци или към групата на мудните и въшливи педалски мотори ?
Също така искам да попитам защо Е21 с такъв мотор така и така не успя да набори Астра гетеайка поддържана перфектно от собственик Опелджия маняк.
Аз едно време бях споменавал че БМВ било то Е20, Е21, Е30, Е-незнам си колко там нема значение е хубава кола като цяло, но просто НЕ ВЪРВИ ЗА КОНЕТЕ И NM-те си. Всичко противно на това мнение е чиста проба простотия и заблуждаване :lol:
Шестаците били резки, бързи, незнам си кви още простотии..........глупости от 1001 нощ.
Що тогава туй въпросното Е21 дето е 332 като са нареди до една японска "чикиика" с моторче от 1.6 литра(дето некои предпочитат 1.6 литра Кока Кола вместо него), успява да я настигне чак на финала на 400-те метра след като разликата в power-a на моторите е приблизително два пъти и то в полза на БМВто, да не говорим за прослувутото и мноо обичано от вас понятие работен обем, който също е два пъти по голем от на "чикията". Аз също обичам БМВ, но за съжаление това е самата истина, нема кво да се лъжем и заблуждаваме.
Лорда бил казал незнам си кво за многото клапани и туи че мотора повече губел от колкото печелел :lol:, да туи определено мноо ми хареса, просто беше казано абсолютно на точното място :D .
Според мен най добре щеше да бъде БМВ да се беха замислили вместо да слагат повече клапани, да предприемат курс точно обратен т.е да ги махат :D . Да направят пак 6 цил мотор ама двутактов, без клапани :lol:. Виж тогава съм убеден че всичко щеше да е мноо по различно, ама а де съдба :lol:
Имало и едно БМВ 320ис, дето и то било почти 200 коня.........е добре ама що и то върви заедно със тази Астрюна уе защо. Нали и то М-повер и там екстри да си ебе мамата. Що така стаа, нали задно, оки зема старта ама що след туи Орела го настига уе, защо ???????

Аре стига че мноо ЗАЩО станаха 8)

Е все пак не всичко е загубено.......винаги има чийтъри които по един или по друг начин успяват да направят така че да се говори с уважение за дадена кола.........но не требе да се забравя че чийтинг се прави не само с БМВ :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 29 Окт 2003, 9:30

Дълбоко се съмнявам,по онези години ти изобщо да си стъпвал в БМВ!


За да не се съмняваш ще ти кажа че карам БМВ от 1992 тогава взех първото, Е30 318.

Върви повече от стария мотор или върви колкото стария,удушен с инжекция като твоята!Това което не разбираш от горния пост приятелю е че аз се възмущавам от това ,че поставиха НА КОЛЕНЕ ЗНАМЕНИТИТЕ ШЕСТАЦИ М20 И М30,който при други обстоятелства БИХА ТИ РАЗКАЗАЛИ ИГРАТА ЗВЕРСКИ!


Много се съмнявам че 520 12в както излиза от завода ще скъса газа на 520 24в просто 24в мотор е по-добър точка. А инжекцията която спъва М20 спъва и М50 тъка че ако смениш инжекциите и на 2-та двигателя с такава която не ги спъва пак М50 ще е по-мощен. За държанието в завоите съм съгласен, Е30-те който имах се държаха много по-добре от Е34.

Това че се възмущаваш го разбирам и на мен не ми харесва посоката в която се развива БМВ ( а и останалите марки). Колите стават по-тежки (телевизори,стелитни навигации, автопилоти и други такива простотии дето на мен хич не ми трябва) с всяко ново поколение, двигателите стават по-спънати заради екологичните норми.

TURBO Maniak, трябва да се обърне внимание и на тежеста на колите, предполагам че 1.6 "чикииката" тежи доста по-малко от 332 и затова тръгва по-бързо от 332 а като включим в уравнението предавките (едната може да е с по-къси скорости предвидени за градска каране а другата с по-дълги за магистрала) и дифа картинката става ясна. Според мен трябва да се гледа съотношението килограми на конска сила а не само конските сили.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 29 Окт 2003, 12:22

Joreto написа:TURBO Maniak, трябва да се обърне внимание и на тежеста на колите, предполагам че 1.6 "чикииката" тежи доста по-малко от 332 и затова тръгва по-бързо от 332 а като включим в уравнението предавките (едната може да е с по-къси скорости предвидени за градска каране а другата с по-дълги за магистрала) и дифа картинката става ясна. Според мен трябва да се гледа съотношението килограми на конска сила а не само конските сили.

Жоре, абе верно има логика в това което казваш :D , ама аз за по леко БМВ от туй не знам бре :lol: . Не е 5-ца не е 6-ца не е и 7-ца. Това си е тройка все пак, така че тези аргументи макар че са правилни не са управдание :wink: . Ако ше си говорим и за завиване.....ми таз чикийка също е със задно и май нема да се даде и в завойчетата на баткото баварец. И да не забравяме най важното, все пак сърцето на това БМВ е от онези прослувутите ВУЛКАНИЧНИ шестаци, нещо което аз и до ден днешен не мога да разбера, що за определение е това отнасящо се до една голема купчина желязо сложена под предния капак на една малка кола, след като вървежа клони към 1.6 японска двувална чикия :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 29 Окт 2003, 12:43

TURBO Maniak, абе човек ти неможеш да разбереш че тези двувалки неструват :no: :wink: , то човека ти говори ама ти :roll: . Друго си е единия вал с два големи клапана :yes: (нищо че количеството въдух които доставя е 1.5 -2 път по-малко) направо си е вулканичен............ а двувалката докато развърти тия ми ти клапани :bcry: . Били вулканични, били са навремето но по днешните стандарти май не са.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: ЗА ДВУКАВАЛКИ,вАНУСи,ХИДРАВЛИЧНИ ПОВДИГАЧИ И ПЛАСМАСА &a

Мнение от Penchev » 29 Окт 2003, 13:40

TURBO Maniak написа:Имало и едно БМВ 320ис, дето и то било почти 200 коня.........е добре ама що и то върви заедно със тази Астрюна уе защо. Нали и то М-повер и там екстри да си ебе мамата. Що така стаа, нали задно, оки зема старта ама що след туи Орела го настига уе, защо ???????


Брато само щи кажа, че или БМВ-то е било карано като смолет и вече двигателя му не струва или Астрата не е както е излезнала от конвейра :!:
Имаш ли представа 320ис дето ти го подценяваш как върви и на старт и на дълго :arrow: и то така както си е излезнало от конвейра без да му се слагат разни чипове - мипове, спортни филтри, и кви ли не щуротий който могат да дигнат мощността на двигателя :!:
Убедил съм се в това защото съм го видял и съм го изпитал :!:
Имаш ли представа за каква еластичност говориме след 3000 оборота и то на която и да било предавка. Читав такъв двигател ще направи Астрата на гъз и парцали от където и да го погледнеш :shock:
Изображение

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 29 Окт 2003, 14:01

Я по кротко, ако обичате! :!:

Роската какво написа, вие на какво го обърнахте? Защо пак за бързите Опели се спори? Разнищвайте ги тези теми на по пакетче семки, не във форума! :gives:

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Re: ЗА ДВУКАВАЛКИ,вАНУСи,ХИДРАВЛИЧНИ ПОВДИГАЧИ И ПЛАСМАСА &a

Мнение от LuBo1 » 29 Окт 2003, 18:21

Penchev написа:...


Без коментар и предлагам да я заключим темата,че пак ще се почни с бързите опели и бавните БМВ-та :!:
ИзображениеИзображение

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook