Различните версии на N47 двигателите
Модератор: Общи модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Различните версии на N47 двигателите
Пускам темата тук, понеже този двигател се монтира в почти всички модели на марката.
Някой знае ли каква е разликата между N47B20A, N47B20B, N47B20C, N47B20D? Сравнявах колянов вал, блок, биели и излизат еднакви. Трябва ми оборудван блок с буква Д накрая, а не намирам такъв на нормална цена, та се чудя дали кога да ползвам блок с различна буква. Ще се радвам на всякаква информация
Някой знае ли каква е разликата между N47B20A, N47B20B, N47B20C, N47B20D? Сравнявах колянов вал, блок, биели и излизат еднакви. Трябва ми оборудван блок с буква Д накрая, а не намирам такъв на нормална цена, та се чудя дали кога да ползвам блок с различна буква. Ще се радвам на всякаква информация
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Различните версии на N47 двигателите
Доста назад във времето бях пускал тема за разликите, но на Н42Б20А и АБ, които са пък навред из бензинките. Точно както при теб ми трябваше блок с друга буква. Така и никой не даде инфо, но в някакъв английски форум прочетох, че разликата е в запалването и забравих какво още, но определено беше периферия. Железата би трябвало да са еднакви. Дано и други колеги дадат яснота, все пак минаха години и излизат информации какви ли не..
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Различните версии на N47 двигателите
Един бърз поглед на основните въртящи части май само демферната шайба е за 123д и картера за единички другото трябва да е еднакво.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани