Ремонт на турбина или нова
Модератор: Общи модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Ремонт на турбина или нова
madafaka_donkele написа:Баш BorgWargner е турбинката. Така, като гледам ОЕМ турбината е от 1000 до 1500 евра по чужбината:
https://www.lllparts.co.uk/product/bmw- ... 1658516123
https://www.turboparts1796.com/53039880 ... M50dX.html
https://www.hubauer-shop.de/en/exch-tur ... 16123.html
Благодаря много, един от сайтовете изкупва старата турбина и приспада 400Е. Точно това ми трябва.
Сигурно ли е че това е турбината, която работи в най-ниските обороти, защото гледах и аз схемата но има 2 малки турбини и не ми стана ясно коя е първата в каскадата
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Ремонт на турбина или нова
От 3-те тази, към която съм пуснал линкчетата ми я даде с най-малко тегло Майтапа настрана провери си по ВИН и си пусни запитване към фирмата, от която мислиш да купуваш да си сигурен, че ще пасне. Ако можеш да навреш телефон да му снимаш табелката най-добре, ама...
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1642
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Ремонт на турбина или нова
Рециклирал съм турбо на е60 30д - тогава питах и цената за ново каква е, както и гаранцията. Пълно рециклиране на моето излезе 850 лева - нова средна част, ремонт на сервомотора на актуатора. Ново струваше 2700 по спомен. Гаранцията и на двете е 2 години. За мен също не си струва, при положение че хората си пращат пълен комплект документи - гаранционна карта, баланс, флоу бенч... Но ако турбината на колегата не е за ремонт/подмяна, аз не бих я пипал - все пак турбина не се чупи за една нощ, и то без никакви симптоми.
- top
- младши ентусиаст
- Мнения: 284
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d, MB SL350 2010
- Мечтае да кара: iX50
Re: Ремонт на турбина или нова
Може би рециклирането на турбо е ок при по прости коли, имах една на фирмата ми пежо 407, 2.0hdi, купувал съм я чисто нова и на около 280000 започна да и свири турбото, после отказа и колата започна да пуши зверски по пътя за сервиза, на за под 1000лв я направиха супер, в едно омаслено пликче в багажника след рециклирането ми бяха върнали някакви части, не видях какви но явно счупените, та в тоя смисъл си мисля, че е ок ако я рециклира фирма с опит, в моя слумай е реал турбо, сега сигурно има и други.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Ремонт на турбина или нова
Моето мнение съвпада с на колегите.
Сериозен автомобил и ако една част от силовите неща не е ок, повлича останалите.
Най-добре е ново разбира се, но аз бих потърсил оригинална част извън България и мисля, че твоят модел се продава добре в САЩ, виж в нета за доставка на такава част от САЩ, както и ако някой от колегите, дето са в САЩ бъдат така благородни да ударят едно рамо.
Първо, частта ще е по-евтина, 100% оригинална и без някакви магарии по нея.
Че съм ги виждал в България всякакви идиотии да продават уж като чисто нова и оригинална.
И то не само от "гаражни" майстори, ами и от официални представители.
Сериозен автомобил и ако една част от силовите неща не е ок, повлича останалите.
Най-добре е ново разбира се, но аз бих потърсил оригинална част извън България и мисля, че твоят модел се продава добре в САЩ, виж в нета за доставка на такава част от САЩ, както и ако някой от колегите, дето са в САЩ бъдат така благородни да ударят едно рамо.
Първо, частта ще е по-евтина, 100% оригинална и без някакви магарии по нея.
Че съм ги виждал в България всякакви идиотии да продават уж като чисто нова и оригинална.
И то не само от "гаражни" майстори, ами и от официални представители.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Ремонт на турбина или нова
И аз съм на мнение на такъв автомобил само нова. Най-готино беше като се появиха китайски турбота по 250-400лв "Кво ми пука, тя има гаранция". Ама като ти влезне в двигателя, няма гаранция за мотора
Re: Ремонт на турбина или нова
И в щатите масово се предлагат китайски турбини. Много от компонентите са китайски (причини бол) , което не ги прави некачествени. Гаранция си върви с всяка турбина по отношение сглобка и баланс. Съществената гаранция е монтажа и има ред изисквания като най-важното е само оригинални консумативи от производителя при самия монтаж. В противен случай сервиза не поема гаранция при евентуална някаква дефектация макар и с налична гаранционна карта за турбината. Маслоотвеждане, проверка налягане масло, почистване на търбопътища, кулер, и всичко по пътя на изгорелите газове и т.н.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Ремонт на турбина или нова
Тая моторетка продават ли я изобщо в щатско ?
Ubi dubium, ibi libertas
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ремонт на турбина или нова
Не, защото не можаха да покрият емисиите без уреа.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Ремонт на турбина или нова
top написа:Може би рециклирането на турбо е ок при по прости коли
И аз така мисля, бих ремонтирал турбо на реното на жена ми но този двигателна не бих рискувал. Ремонтирал съм на е60 и почна да вие. Не ми се ще да бъда неприятно изненадан от някакви такива странични ефекти от ремонта.
- Burnar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: Ремонт на турбина или нова
Здравей колега,
какво реши и направи в крайна сметка?
В момента колата е на 160к с пълна сервизна история и смени на маслото на 30к. По мотора не е барано нищо.
Моята кола е в момента в Мопарт за ребилд и обмислям дали само да малката проверим малката турбина в какво състояние е или да купя направо нова, защото след такова обслужване (превантивен ремонт) не е сериозно да не обърнем внимание и на турбото.
Поздрави!
Gesendet von meinem LYA-L29 mit Tapatalk
какво реши и направи в крайна сметка?
В момента колата е на 160к с пълна сервизна история и смени на маслото на 30к. По мотора не е барано нищо.
Моята кола е в момента в Мопарт за ребилд и обмислям дали само да малката проверим малката турбина в какво състояние е или да купя направо нова, защото след такова обслужване (превантивен ремонт) не е сериозно да не обърнем внимание и на турбото.
Поздрави!
Gesendet von meinem LYA-L29 mit Tapatalk
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Ремонт на турбина или нова
Burnar написа:В момента колата е на 160к с пълна сервизна история и смени на маслото на 30к. По мотора не е барано нищо.
При двигател с 3-4 турбини това не е най-добре обмисления вариант за поддръжка Провери си всички турбини.
- Burnar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: Ремонт на турбина или нова
Знам, но както всички знаем, на запад сменят по препоръка от производителя. Аз закупих колата това лято на 150k с 5 смени на масло и точно защото мнението ми съвпада с твоето е в сервиза за смяна на вериги, лагери и цялостна профилактика и почистване.Mollov написа:Burnar написа:В момента колата е на 160к с пълна сервизна история и смени на маслото на 30к. По мотора не е барано нищо.
При двигател с 3-4 турбини това не е най-добре обмисления вариант за поддръжка Провери си всички турбини.
Турбините и те ще се свалят и се чудя какво да я правя малката, само да се провери, да я рециклирам или направо да взема една нова. Другите две не знам дали да се карат на стенд, но това го оставям на майсторите да го преценят според състоянието им като се разглобят.
После смените на масло ще са на под 10к км със сигурност.
Gesendet von meinem LYA-L29 mit Tapatalk
- empar
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: Ремонт на турбина или нова
Burnar написа:Знам, но както всички знаем, на запад сменят по препоръка от производителя. Аз закупих колата това лято на 150k с 5 смени на масло и точно защото мнението ми съвпада с твоето е в сервиза за смяна на вериги, лагери и цялостна профилактика и почистване.Mollov написа:Burnar написа:В момента колата е на 160к с пълна сервизна история и смени на маслото на 30к. По мотора не е барано нищо.
При двигател с 3-4 турбини това не е най-добре обмисления вариант за поддръжка Провери си всички турбини.
Турбините и те ще се свалят и се чудя какво да я правя малката, само да се провери, да я рециклирам или направо да взема една нова. Другите две не знам дали да се карат на стенд, но това го оставям на майсторите да го преценят според състоянието им като се разглобят.
После смените на масло ще са на под 10к км със сигурност.
Gesendet von meinem LYA-L29 mit Tapatalk
Щом си при Никола, просто слушай какво ще ти препоръча!
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани