Избор на радар-детектор
Модератор: Общи модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Избор на радар-детектор
Честито чакаме отзиви
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Избор на радар-детектор
И аз очаквам резултатите от тестовете с интерес. Имам един Snooper3Zero, който ползвам доста рядко и със сигурност не е толкова чувствителен, колкото Valentine 1 или Passport-a. От друга страна бях взел да тествам Valentine 1 от колега, който твърдеше, че засича и стационарните камери от разстояние и не бях очарован. Камерата на околовръстното, която снима в гръб посока Младост, я хващаше след като мина покрай нея и то само с едно единствено изписукване, а извънградско не мисля, че изобщо го чух някъде по магистрала Хемус.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Избор на радар-детектор
Или не е настроен както трябва,или точно тогава в кутията не е имало камера!
На Хемус в посока София-Ябланица,на Ботевград лукойла,я засичам камерата още от завоя след тунела!Минимум 300м,въпреки,че тя е в другото платно и снима в гръб!Това с моя V1 последен модел с Euro mode!
На Хемус в посока София-Ябланица,на Ботевград лукойла,я засичам камерата още от завоя след тунела!Минимум 300м,въпреки,че тя е в другото платно и снима в гръб!Това с моя V1 последен модел с Euro mode!
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Избор на радар-детектор
Мерси момчета за поздравите.
Както може би се досещате не ми се чакаше до Събота, за да покарам малко с машинката и да направя 1-2 клипа.
Само едно главно чудене имам преди да продължа (причината за него се вижда в първия клип). Когато включа радар-детектора и задържа бутона за избор на режими имам две опции предоставени: U и u. Тоест голямо и малко U. В упътването пише, че би трябвало да има три режима: A, L и l като първия е за всички капани, L e Advanced logic, а l е Logic. Продавача ми е пратил отделна бележка извън упътването, на която е отбелязано, че уреда е с Euro Mode activated, Ku Band activated и е Standart Europe BG (има отметка и за това). Тази информация се препокрива с написаното тук: http://www.valentine1.com/Lab/EuroMode.asp .
Цитат:
When Euro Mode has been activated, upon power up you will see the sequence "E," "u," "r" appear in the Bogey Counter. When the power-up sequence is complete, the Bogey Counter will show either "U" or "u." Pressing the Control Knob will toggle between them.
Select "U" to enable both K and Ka (Photo) bands. Select "u" to enable only Ka band.
Не мога да разбера дали след като имам Eur Mode нямам достъп до A, L и l.
При пускането на машинката явно си личи, че е в Euro mode: https://www.youtube.com/watch?v=txzZMHm ... e=youtu.be
Ето и клипа заснет от мен преди около 2 часа, околовръстното на Бояна и прочутата камера на Шел-а. Аз лично поне доколкото разбрах тая кутия е празна, инъче V1 трябваше да хване по-силен сигнал от нея - или се лъжа. Личи си че бензиностанциите яко го жегват .
Клипа е на англ. за да може повече хора да го разберат, не че не обичам родния език:
https://www.youtube.com/watch?v=QHZV7Yn ... e=youtu.be
Сигурно минах поне 10 пъти покрай тая камера и само веднъж хвана леко Ka на 100 метра от нея, но сигнала беше супер слаб. Отделно се разходих до Елин Пелин, на караулката нямаше никакви камери - поне не отчете. Все пак 500-600 метра преди нея 2 пъти ми изпищя за лазер .. та може и да стрелят.
Утре ще пробвам да разцъкам настройките за програмиране следвайки ето това видео: https://www.youtube.com/watch?v=MlGcMvCZ22c
Както може би се досещате не ми се чакаше до Събота, за да покарам малко с машинката и да направя 1-2 клипа.
Само едно главно чудене имам преди да продължа (причината за него се вижда в първия клип). Когато включа радар-детектора и задържа бутона за избор на режими имам две опции предоставени: U и u. Тоест голямо и малко U. В упътването пише, че би трябвало да има три режима: A, L и l като първия е за всички капани, L e Advanced logic, а l е Logic. Продавача ми е пратил отделна бележка извън упътването, на която е отбелязано, че уреда е с Euro Mode activated, Ku Band activated и е Standart Europe BG (има отметка и за това). Тази информация се препокрива с написаното тук: http://www.valentine1.com/Lab/EuroMode.asp .
Цитат:
When Euro Mode has been activated, upon power up you will see the sequence "E," "u," "r" appear in the Bogey Counter. When the power-up sequence is complete, the Bogey Counter will show either "U" or "u." Pressing the Control Knob will toggle between them.
Select "U" to enable both K and Ka (Photo) bands. Select "u" to enable only Ka band.
Не мога да разбера дали след като имам Eur Mode нямам достъп до A, L и l.
При пускането на машинката явно си личи, че е в Euro mode: https://www.youtube.com/watch?v=txzZMHm ... e=youtu.be
Ето и клипа заснет от мен преди около 2 часа, околовръстното на Бояна и прочутата камера на Шел-а. Аз лично поне доколкото разбрах тая кутия е празна, инъче V1 трябваше да хване по-силен сигнал от нея - или се лъжа. Личи си че бензиностанциите яко го жегват .
Клипа е на англ. за да може повече хора да го разберат, не че не обичам родния език:
https://www.youtube.com/watch?v=QHZV7Yn ... e=youtu.be
Сигурно минах поне 10 пъти покрай тая камера и само веднъж хвана леко Ka на 100 метра от нея, но сигнала беше супер слаб. Отделно се разходих до Елин Пелин, на караулката нямаше никакви камери - поне не отчете. Все пак 500-600 метра преди нея 2 пъти ми изпищя за лазер .. та може и да стрелят.
Утре ще пробвам да разцъкам настройките за програмиране следвайки ето това видео: https://www.youtube.com/watch?v=MlGcMvCZ22c
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Избор на радар-детектор
Cinder написа:И аз очаквам резултатите от тестовете с интерес. Имам един Snooper3Zero, който ползвам доста рядко и със сигурност не е толкова чувствителен, колкото Valentine 1 или Passport-a. От друга страна бях взел да тествам Valentine 1 от колега, който твърдеше, че засича и стационарните камери от разстояние и не бях очарован. Камерата на околовръстното, която снима в гръб посока Младост, я хващаше след като мина покрай нея и то само с едно единствено изписукване, а извънградско не мисля, че изобщо го чух някъде по магистрала Хемус.
Това е, защото се пуска по default в режима със спряна К честота, а стационарните камери са точно на К
П.С. внимавайте с тези новите стационарни камери с двете кръгли прозорчета, защото излъчват много слабо и ги лови в последния момент. Особено като ги наближавате в гръб.
I love the sound of V8 in the morning...
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Избор на радар-детектор
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Избор на радар-детектор
Забележка:
1.Планът може да бъде променян съгласно изменението на оперативната обстановка.
Елегантно са си оставили вратичка.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Избор на радар-детектор
Е, ама и ние няма да оставаме назад, оборудваме се с радар детектори.
Имам въпрос към колегите с V1. Имате ли режими A, L и l на радар детектора когато Euro Mode е активиран ?
Имам въпрос към колегите с V1. Имате ли режими A, L и l на радар детектора когато Euro Mode е активиран ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Избор на радар-детектор
Добре, успокоих се .
По този начин не сме ли прецакани, понеже не можем да ползваме автоматичното отсяване фалшиви/истински капани?
In the Logic® ( ) and Advanced-Logic® ( ) modes, you are
deferring to the internal computer which will use its own
logic to screen bogeys before reporting them to you.
In Logic, X-band bogeys the computer judges to be
non-threatening will be reported at the “muted” volume. If
they become threatening, the audio warning will upgrade
to the “initial” volume before you are within radar range.
In Advanced-Logic, X-band bogeys that the computer has
reason to believe aren’t radar will not be reported at all.
One exception: To be failsafe, the computer will always
pass extremely strong signals along for your judgment.
This mode is particularly useful in metro areas.
The computer is smart: It never operates the receiving
circuits at less than maximum sensitivity and it knows that
Instant-on is a greater threat than ordinary radar. So it will
always warn you immediately at the “initial” volume when
those radars a
По този начин не сме ли прецакани, понеже не можем да ползваме автоматичното отсяване фалшиви/истински капани?
In the Logic® ( ) and Advanced-Logic® ( ) modes, you are
deferring to the internal computer which will use its own
logic to screen bogeys before reporting them to you.
In Logic, X-band bogeys the computer judges to be
non-threatening will be reported at the “muted” volume. If
they become threatening, the audio warning will upgrade
to the “initial” volume before you are within radar range.
In Advanced-Logic, X-band bogeys that the computer has
reason to believe aren’t radar will not be reported at all.
One exception: To be failsafe, the computer will always
pass extremely strong signals along for your judgment.
This mode is particularly useful in metro areas.
The computer is smart: It never operates the receiving
circuits at less than maximum sensitivity and it knows that
Instant-on is a greater threat than ordinary radar. So it will
always warn you immediately at the “initial” volume when
those radars a
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Избор на радар-детектор
Според мен не губим. Аз не бих филтрирал нищо на Х-банд. Фалшивите сигнали на Х честота са много редки (Например извънградско София-Бургас има фалшиво Х само на 1 място). Радарите на полицаите обаче работят на Х.
I love the sound of V8 in the morning...
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Избор на радар-детектор
Да UP-на малко темата, че до колкото ми е известно , колегата deyan-enchev пътува в момента към Банско с радари за 2 бона на предното стъкло : V1 vs 9500i ! Обещал е и да качи клипчета от камерите и сблъсъкът на титаните !