България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ми нормални де, аз да не карам при ненормални обстоятелства ...ма не и като ненормален.
Колегата си смуче от пръстите врели некипели и мармоти завиват шоколад. Кат на същото място станат в рамките на месец поне 3 птп-та може и да му повярвам. Ама нещо не стават. С 50 занасяло, камшици правело и то няколко, не се удържало, точно па на кръговото на Ломско/Тангента....мхм, баш така е. С 70-80 по ще повярвам. С 40-50 само да върнеш газта и колата се е изправила сама ....даже и на лед става работата, а какво остава за асфалт . Тинтири минтири... В месеца поне 2 пъти го минавам въпросното кръгово. Да каже карах с 80 и се поднесох щото това е по-близо до истината.
50 лв си стоят да ми го демонстрира , който и да било...как става работата.
Колегата си смуче от пръстите врели некипели и мармоти завиват шоколад. Кат на същото място станат в рамките на месец поне 3 птп-та може и да му повярвам. Ама нещо не стават. С 50 занасяло, камшици правело и то няколко, не се удържало, точно па на кръговото на Ломско/Тангента....мхм, баш така е. С 70-80 по ще повярвам. С 40-50 само да върнеш газта и колата се е изправила сама ....даже и на лед става работата, а какво остава за асфалт . Тинтири минтири... В месеца поне 2 пъти го минавам въпросното кръгово. Да каже карах с 80 и се поднесох щото това е по-близо до истината.
50 лв си стоят да ми го демонстрира , който и да било...как става работата.
Хм,хм...
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това е Ломско шосе, да ? И не е заради хлъзгане ми щото пак е пълно с преценячи дет си влизат кой как му е кеф и не мое да почака. И инфраструктурата е виновна....мхм, баш. Требвало е една писта за излитане да сложат отстрани и който иска по нея се засилва и прелита над кръговото.
Хм,хм...
- ///eMo
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Изходът към Люлин на кръговото на Ломско в действителност е хлъзгав, в комбинация с промяната на наклона ако смачкаш газта е възможно да поднесе изненади и при 40км/ч. Как става с 18ка обаче, не съм сигурен.
От друга страна, асфалтът в София е под всякаква критика на 70% от булевардите колкото и някои хора да се опитват да изкарат, че са си окей.
От друга страна, асфалтът в София е под всякаква критика на 70% от булевардите колкото и някои хора да се опитват да изкарат, че са си окей.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Демонстрации ще има ли ? В рамките на ограниченията ? Единственото лъзгаво нещо в София, за което се сещам аз са жълтите павета.
50 лв...ето прегледа е станал 100 ще дойдат добре
Някой? М?
50 лв...ето прегледа е станал 100 ще дойдат добре
Някой? М?
Хм,хм...
- ///eMo
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Както казах, с достатъчно старание всичко е възможно, пиши на лично да се повозим някой ден и ще правим тестове.
При плавно, нормално шофиране и допълнително внимание на мокро проблеми не би следвало да има никой, но това по никакъв начин не означава, че пътят е окей.
При плавно, нормално шофиране и допълнително внимание на мокро проблеми не би следвало да има никой, но това по никакъв начин не означава, че пътят е окей.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
А, на лично...е тука , да има публичност. Ще качваме после в ютуб.
Значи сам пишеш нормално шофиране всичко е ок,да ? Ми..за мен с това въпроса е приключен.
Щото обратното на нормално е ненормално...ма може да съм в грешка.
Значи сам пишеш нормално шофиране всичко е ок,да ? Ми..за мен с това въпроса е приключен.
Щото обратното на нормално е ненормално...ма може да съм в грешка.
Хм,хм...
- ///eMo
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
На лично, за да се разберем за удобен ден и час без да спамим излишно. Клипове ще има отвън, вътре, запис на уейз за скоростта по гпс. Само да не се вижда нищо отличително, глоби не ми се плащат.
Да де, казваш проблем няма. Карам пред Арена Запад посока център в най-дясната лента с не повече от 50-55км/ч. 10 метра пред мен в средна лента има кола, в същия момент някакъв прави маневра крайно ляво - крайно дясно, за да мине напред. Виждам го с периферното зрение в момент, в който е между лява и средна лента и скачам на спирачките, защото знам, че се е засилил и няма място за друго освен да се набие пред мен. Абс-а почва да рита и не намалям скоростта. Разминахме се, но за много малко. Направи ми анализ на ненормалното ми шофиране, моля. Гумите са гудиър асиметрик 5, дот 21, а накладките са green stuff на EBC. Действието се развива миналото лято.
Да де, казваш проблем няма. Карам пред Арена Запад посока център в най-дясната лента с не повече от 50-55км/ч. 10 метра пред мен в средна лента има кола, в същия момент някакъв прави маневра крайно ляво - крайно дясно, за да мине напред. Виждам го с периферното зрение в момент, в който е между лява и средна лента и скачам на спирачките, защото знам, че се е засилил и няма място за друго освен да се набие пред мен. Абс-а почва да рита и не намалям скоростта. Разминахме се, но за много малко. Направи ми анализ на ненормалното ми шофиране, моля. Гумите са гудиър асиметрик 5, дот 21, а накладките са green stuff на EBC. Действието се развива миналото лято.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Веднага.
Ситуацията е екстрена в случая и пак не е виновна инфраструктурата или булеварда или дедо Боже, а тоя дет прави безумни маневри като за начало.
55 км/ч не е 50. Дайте да се уточним...50 е разрешеното...от там натам вече не е, че че не карам и аз 55-60 понякога, ноооо очите на 8 какво се случва на пътя. Дистанцията също никой не си я е сложил в джоба да си иде с нея у тях, а за нея също има правила. Тръгни спри - ок, там няма дистанция...движиш ли се обаче минимум 1 кола винаги има пред мен празно, нищо че е градско. Нали за кино Арена запад става дума, по Тодор Александров ? И в крайна сметка се разминахте , нали. Какво трябваше да стане ? Спирачния път при скорост 60 до 0 /на която съм по склонен да повярвам, че си карал, И аз карам в София знам как , къде и с колко се кара/ е в порядъка на на 25-35 метра с времето за реакция. Няма асфалт на света дето да ти направи спирачния път 10 метра колкото е бил тоя отпред та да викате ми то хлъзгаво е. До 30 да си намалил пак са 10-15 метра, тамън на косъм да се разминете.
Ситуацията е екстрена в случая и пак не е виновна инфраструктурата или булеварда или дедо Боже, а тоя дет прави безумни маневри като за начало.
55 км/ч не е 50. Дайте да се уточним...50 е разрешеното...от там натам вече не е, че че не карам и аз 55-60 понякога, ноооо очите на 8 какво се случва на пътя. Дистанцията също никой не си я е сложил в джоба да си иде с нея у тях, а за нея също има правила. Тръгни спри - ок, там няма дистанция...движиш ли се обаче минимум 1 кола винаги има пред мен празно, нищо че е градско. Нали за кино Арена запад става дума, по Тодор Александров ? И в крайна сметка се разминахте , нали. Какво трябваше да стане ? Спирачния път при скорост 60 до 0 /на която съм по склонен да повярвам, че си карал, И аз карам в София знам как , къде и с колко се кара/ е в порядъка на на 25-35 метра с времето за реакция. Няма асфалт на света дето да ти направи спирачния път 10 метра колкото е бил тоя отпред та да викате ми то хлъзгаво е. До 30 да си намалил пак са 10-15 метра, тамън на косъм да се разминете.
Хм,хм...
- ///eMo
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Екстремна ситуация? Случват се и такива в нормалния живот, да. Ралиджията търсещ си лента не го коментирам, за качеството на пътя говорим при идеално слънчево и топло време.
В моята лента коли няма, има в средната на 10 метра напред, а ралиджията се разминава между мен и него. Точно тогава съм бил с не повече от 55. Факт, законът казва 50 и почва да глобява от 60 натам. Точно, защото очите са на 8 постоянно се разминахме.
Не очаквам да спра до 0, очаквам да намаля толкова колкото бих намалил на адекватен път. Или поне на 50% от него. Ако имаше пасажер вдясно, можеше да не му наруша пиенето на кафе изобщо със спирането тогава. На нормален асфалт ще го залепя на стъклото, това е разликата.
В моята лента коли няма, има в средната на 10 метра напред, а ралиджията се разминава между мен и него. Точно тогава съм бил с не повече от 55. Факт, законът казва 50 и почва да глобява от 60 натам. Точно, защото очите са на 8 постоянно се разминахме.
Не очаквам да спра до 0, очаквам да намаля толкова колкото бих намалил на адекватен път. Или поне на 50% от него. Ако имаше пасажер вдясно, можеше да не му наруша пиенето на кафе изобщо със спирането тогава. На нормален асфалт ще го залепя на стъклото, това е разликата.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ми ето де, не разбирам от какво се оплакваш и къде е лъзгавия хасфалт в случая ? Намалянето ти до 30 на идеален хасфалт е около 8-10 метра..какво повече има да коментираме, не разбирам. А никъде по света няма такова нещо като идеален асфалт, дори на писта на Ф1...Така че нещо от сорта на 12 до 15 метра ги приемаме ? Ако беше лъзгаво, както го изкарваш /щото абс се включил/ щяхте да се ударите 100%. Да, вероятно в ситуации 1- метър в повече е равно на удар. Съгласен съм. Но това е рядко и на практика е извън контрола на който и да е. Моя улица да имам и да я мия през 30 минути, един саждилник с прокапал картер да мине и дотука с измитото.
Последна промяна Моджо на 15 Апр 2024, 16:11, променена общо 1 път
Хм,хм...
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3909
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ба ти си страхотен дървен филосов, честно.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ///eMo
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Окей, приемаме че знаеш по-добре как се е развила ситуацията от мен и съм се блъснал.
Предложението за возене си остава валидно когато и да решиш, може и да излезе полезно.
Хубав ден
Предложението за возене си остава валидно когато и да решиш, може и да излезе полезно.
Хубав ден
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Мхм, съм...защото съм прав.
Толко па е просто. Опитайте бре, па после приказвайте. 1 ден карайте по правилник.
Толко па е просто. Опитайте бре, па после приказвайте. 1 ден карайте по правилник.
Хм,хм...
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Моджо написа:Няма асфалт на света дето да ти направи спирачния път 10 метра колкото е бил тоя отпред та да викате ми то хлъзгаво е.
А колите на какъв асфалт ги тестват, че повечето последните 25 години по каталог 50-0 са под 10 метра ? Сегашната 3-ка я дават 8,6 метра примерно.
Тежък случай е това твоето философстване.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани