Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Мотористите във форума!
Аз щи дам жокер само, ти си прецени - T-GP R V3 яке/Т SP R панталон на A*. Или ако си мизерник като мен виж Seca Avatar II яке и си харесай панталон техен. Новия Hybrid III e топ. Така имаш удобен текстилен екип от 2 части, якето не е късо, защита АА и на двете, адаптивност към сезона.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Re: Мотористите във форума!
В повечето случаи на кожените екипи от 2 части якето е много късо обикновенно над кръста. Ако ти е под кръста вероятно размера не е за теб. Мен лично не ми харесват понеже там където се презастъпват панталон и яке е стегнато, спарва и и ми е неудобно. Другото е че радко ги карат закопчани, уж много удобно е направено ама никой не ги закопчава. От моя опит мога да кажа че цял екип ми е в пъти по-удобен за каране. Вече ако е повече кафета отколкото каране като 90 процента от моторджиите двете части са по-добре.
Re: Мотористите във форума!
Трябва да се направи разграничение между два вида екипировка
1/ костюм от 2 части, който не е направен да се носят отделно частите и яке, което както каза колегата е много късо. Направен е като алтернатива на цял костюм, но се облича доста по-лесно и по време на почивка якето може да се свали за по-голям комфорт. Това е екипировка която става както за шосе така и за писта.
2/ Панталон и яке с възможност за съединяване с цип. Когато двете неща са от една и съща серия на марката те имат еднакъв стил и цветове и изглеждат много подобно на костюм от две части, но имат няколко основни разлики - могат да се носят отделно, могат да бъдат различни размери, ципът обикновено е по-къс от този на костюм от 2 части и покрива около 220-260 градуса от обиколката. На много писти не се допуска такава екипировка и тя е ориентирана за шосе.
1/ костюм от 2 части, който не е направен да се носят отделно частите и яке, което както каза колегата е много късо. Направен е като алтернатива на цял костюм, но се облича доста по-лесно и по време на почивка якето може да се свали за по-голям комфорт. Това е екипировка която става както за шосе така и за писта.
2/ Панталон и яке с възможност за съединяване с цип. Когато двете неща са от една и съща серия на марката те имат еднакъв стил и цветове и изглеждат много подобно на костюм от две части, но имат няколко основни разлики - могат да се носят отделно, могат да бъдат различни размери, ципът обикновено е по-къс от този на костюм от 2 части и покрива около 220-260 градуса от обиколката. На много писти не се допуска такава екипировка и тя е ориентирана за шосе.
Re: Мотористите във форума!
260градуса от обиколката за неспортно яке доста ми се вижда Аз имам примерно лятно туристическо на Revit и ципа му е около 15см на гърбът.
Re: Мотористите във форума!
не съм виждал такова, всички които съм виждал са малко над 180 градуса или повече, но не съм и ползвал туристическа екипировка - основно градска или спортна. Не знам колко има смисъл от тези 15см, но предполагам е по-добре от нищо.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Мотористите във форума!
На Rev'It са къси да, аз имах такова яке и го продадох. На Сека-та ципа ми е от преден до преден джоб, ба ли го колко градуса е това, ма си е почти цяла обиколка. Отделно якето идва и с по-къс цип, който може да се пришие към какъв да е друг панталон.
Аз съм почти готов с първия си клип за ютуб (и имам материал за още 2), който като цяло не е нещо особено, тип запознавателен с мен и бъдещия ми канал, с отвратителен акцент на английски и дублирана версия на български, да могат на две места да ме хейтят
Малко откровения - спека е огромен, мотивацията също; пътя за минаване е дълъг, но възможностите по него са безбройни. Ще натискам яко, надявам се с времето (неизбежно) да се поокърша, да пооправя говора и да развия възможностите си за editing.
От както ми се зароди идеята ме мъчи въпроса - що пък точно мои видеа биха гледали хората. Още ме мъчи де, но сега съм една идея по-близо до отговора - що пък не
Аз съм почти готов с първия си клип за ютуб (и имам материал за още 2), който като цяло не е нещо особено, тип запознавателен с мен и бъдещия ми канал, с отвратителен акцент на английски и дублирана версия на български, да могат на две места да ме хейтят
Малко откровения - спека е огромен, мотивацията също; пътя за минаване е дълъг, но възможностите по него са безбройни. Ще натискам яко, надявам се с времето (неизбежно) да се поокърша, да пооправя говора и да развия възможностите си за editing.
От както ми се зароди идеята ме мъчи въпроса - що пък точно мои видеа биха гледали хората. Още ме мъчи де, но сега съм една идея по-близо до отговора - що пък не
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- gromovich
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Мотористите във форума!
[quote="Spit-Fire"][/quote]
Давай смело напред, пусни после линк тук в темата. Поне на мен и предполагам на други колеги ще е интересен резултата от начинанието.
Давай смело напред, пусни после линк тук в темата. Поне на мен и предполагам на други колеги ще е интересен резултата от начинанието.
Re: Мотористите във форума!
nero_ написа::yes: не съм виждал такова, всички които съм виждал са малко над 180 градуса или повече, но не съм и ползвал туристическа екипировка - основно градска или спортна. Не знам колко има смисъл от тези 15см, но предполагам е по-добре от нищо.
По принцип все тая колко см е като повечето не ги закопчават
- apexs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43
Re: Мотористите във форума!
Винаги знам, че тук ще намеря отговори Като се замисля за незакопчаването , не знам дали ще ги закопчавам и аз ...
Цял екип е супер удобно и комфортен за каране. Също тук в Бургас се кара целогодишно и за вятъра е супер. Обаче, ако искам да седна да хапна някъде е тотален ад ааххах. Ясно, че не е за това, но ... няма как.
За момента ще оставя целият екип и по скоро май се замислям за текстилно яке и дънки с протектори за жеги и леки карания.
Цял екип е супер удобно и комфортен за каране. Също тук в Бургас се кара целогодишно и за вятъра е супер. Обаче, ако искам да седна да хапна някъде е тотален ад ааххах. Ясно, че не е за това, но ... няма как.
За момента ще оставя целият екип и по скоро май се замислям за текстилно яке и дънки с протектори за жеги и леки карания.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 133
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
Препоръчайте с какво да сваля едни лепенки от резервоара....
Белят се с нокът или с пластмасова карта, но мноого бавно.
Освен лепилото имат и един междинен слой от нещо средно между гума и дунапрен, което се рони...
Чудя се с топъл въздух ли да пробвам да им помогна или с препарат за стъкла? Някакъв друг чалъм има ли?
Белят се с нокът или с пластмасова карта, но мноого бавно.
Освен лепилото имат и един междинен слой от нещо средно между гума и дунапрен, което се рони...
Чудя се с топъл въздух ли да пробвам да им помогна или с препарат за стъкла? Някакъв друг чалъм има ли?
Re: Мотористите във форума!
apexs написа:Винаги знам, че тук ще намеря отговори Като се замисля за незакопчаването , не знам дали ще ги закопчавам и аз ...
Цял екип е супер удобно и комфортен за каране. Също тук в Бургас се кара целогодишно и за вятъра е супер. Обаче, ако искам да седна да хапна някъде е тотален ад ааххах. Ясно, че не е за това, но ... няма как.
За момента ще оставя целият екип и по скоро май се замислям за текстилно яке и дънки с протектори за жеги и леки карания.
И аз съм на същата схема цяла кожа до към 26-7 градуса и текстилно мрежесто яке с мото дънки за жегите. Като седна някъде с екипа на заведение обикновенно го разкопчавам и оставям горната част да виси зад мен
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1534
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Попадна ми едно 'универсално' кожено мото-яке от един сайт, което не е никак лошо, а виждам, че си е комплект и с протектори... Ако някой мисли, че му допада, цената е екстра! Ето го:
https://estestvena.com/%D0%BC%D1%8A%D0% ... order=DESC
https://estestvena.com/%D0%BC%D1%8A%D0% ... order=DESC
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- frizzante
- младши ентусиаст
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Мотористите във форума!
Нагряваш с топъл въздух и пръскаш с WD40.dhtj написа:Препоръчайте с какво да сваля едни лепенки от резервоара....
Белят се с нокът или с пластмасова карта, но мноого бавно.
Освен лепилото имат и един междинен слой от нещо средно между гума и дунапрен, което се рони...
Чудя се с топъл въздух ли да пробвам да им помогна или с препарат за стъкла? Някакъв друг чалъм има ли?
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Мотористите във форума!
Бензин и падат на секундата, скоро си чистих така лепилото от танк гриповете.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Re: Мотористите във форума!
С бензина внимавайте да не "почистите" и лаковото покритие. С малко количество напоено в кърпа предполагам не е голям проблем...
Аз вчера пак направих 100тина мили в "планините" над калифорнийските лозя.
Тези пътища са рай за мотори, докато не дойдат горещините след 2-3 седмици, и пак хващам крайокеанските. Сега беше 20-22 градуса, идеално. Проблема с крайокеанските е, че в летния сезон има много групи с харлита, които повече се мотаят по пътя отколкото да карат.
Аз вчера пак направих 100тина мили в "планините" над калифорнийските лозя.
Тези пътища са рай за мотори, докато не дойдат горещините след 2-3 седмици, и пак хващам крайокеанските. Сега беше 20-22 градуса, идеално. Проблема с крайокеанските е, че в летния сезон има много групи с харлита, които повече се мотаят по пътя отколкото да карат.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
enigma
ያለ እኩል
ያለ እኩል
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани